Jump to content
cjgeorgio

Αντλία Βενζίνης Σε Tsi

Recommended Posts

Το αμάξι εκεί που πήγαινα δεν ανεβαζε στροφές πάνω από της 3000 σαλ. Ακριβώς το ίδιο που με έκανε το 2012 που είχε σπάσει η αντλία υψηλής. Έβαλα μια μεταχειρισμενη τότε 200€ και με πήγε 2.5 χρόνια μέχρι σήμερα που με έβγαλε βλάβη p2293. Αύριο θα πάω συνεργείο.

b00d55f89add62f8baa4a19553f88469.jpg

Τώρα φοράει αυτήν.

http://bestparts.gr/Part/ΑΝΤΛΙΑ-ΥΨΗΛΗΣ-ΠΙΕΣΗΣ-VW-GROUP-BOSCH-0300261520239/e0300261520239_d30_t0261520239#.VH9JOctYnqA

Αυτή κάνει;

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο έπαθα και εγώ πριν 5 μέρες...Εκεί που πήγαινα, ξαφνικά άρχισε να "κόβει" μέχρι που έσβησε...Μετά δεν έπαιρνε...Όταν μετά απο αρκετές προσπάθειες πήρε μπροστά, (με νεκρά) ανέβαζε μέχρι 4000 σ/λ.

Το έχω συνεργείο ακόμη...Ψάχνει να βρει απο τι πάσχει...

 

Εσύ φίλε Γιώργο τελικά τι έκανες? Τι να πω στον τεχνικό?

Link to comment
Share on other sites

Τόσες μέρες ψάχνει ο τεχνικός;; Τι ψάχνει δηλ; Τεχνικός δεν ειναι;

Να του πεις να το φτιαξει, να βαλει διαγνωστικό ή αλλιως να το επισκευασει.

Αν λεγαμε εμεις στο καθε τεχνικό τι να κάνει, θα ειμασταν εμεις τεχνικοί.

Αλλα αυτό ειναι αλλη κουβεντα κι η βαλίτσα παει μακριά.

Ακου τετοια βλαβη κ το ψαχνει ακόμα..

Καλή υπομονή φίλε.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο έπαθα και εγώ πριν 5 μέρες...Εκεί που πήγαινα, ξαφνικά άρχισε να "κόβει" μέχρι που έσβησε...Μετά δεν έπαιρνε...Όταν μετά απο αρκετές προσπάθειες πήρε μπροστά, (με νεκρά) ανέβαζε μέχρι 4000 σ/λ.

Το έχω συνεργείο ακόμη...Ψάχνει να βρει απο τι πάσχει...

 

Εσύ φίλε Γιώργο τελικά τι έκανες? Τι να πω στον τεχνικό?

το ότι ανέβαζε με νεκρα ως 4000 στροφές (αν το καταλαβα σωστα) δεν είναι πρόβλημα..... ετσι είναι η λειτουργια ασφαλειας του αυτοκινητου.... το θεμα είναι να ανεβαζει σωστα στροφες σε κινηση

Link to comment
Share on other sites

Το πήρα τελικά παιδιά...Αντλία βενζίνης (η πίσω) μαζί με τον εγκέφαλο της...

Όντως αυτό με τις 4000 σ/λ είναι η ασφάλεια που έχει...Ευχαριστώ για τις απαντήσεις...

Link to comment
Share on other sites

στα πόσα χιλιόμετρα στο έβγαλε αντλία ???

Link to comment
Share on other sites

Την τελευταία εβδομάδα έχει σβήσει δύο τρεις φορές με χαμηλή ταχύτητα. ....ξαναπαίρνει μετά από προσπάθειες μετά ξανασβηνει. .....την επόμενη μέρα όλα καλά. .....από την αντιπροσωπία μου είπαν αντλία υψηλής αλλά πρέπει να βρούμε ποια από τις δύο ........πάντως Τήνο κουστούμι είναι αρκετά ακριβό. .....400 ευρώ έκαστη. .....

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δειτε πρωτα την πισω και μετα την μπροστα, επισης πριν αλλαξεις τη μπροστα βρες καποιον που να ασχολειτε με vag com και καντε ενα λογκαρισμα τη μπροστα αντλια για να δειτε εαν ειναι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Θα μάθω ποια είναι και μετά θα πάω για μεταχειρισμενη ........δεν παίζει αυτή την εποχή να δώσω 400 ευρώ. ......

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είχες δίκιο tasossline .....αντλία πίσω μαζί με εγκέφαλο και εργασία στα 540. ........

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν προχτές έμεινα κι εγώ στα κρύα του λουτρού. No start condition μετά από 2,5 ώρες σβηστό. Το πρόβλημα ήταν στο εγκεφαλάκι της αντλίας βενζίνης το οποίο όπως είναι γνωστό βρίσκεται πάνω από το ρεζερβουάρ. Δυστυχώς είναι γνωστό ότι σε μια τέτοια βλάβη οι αντιπροσωπείες σε προτρέπουν να αλλάξεις ΚΑΙ την αντλία βενζίνης με ηλίθιες δικαιολογίες του τύπου ότι είναι βουλωμένη και ζορίζει το εγκεφαλάκι και άλλα τέτοια. Φυσικά άλλαξα μόνο το εγκεφαλάκι (κόστος περί τα 130 ευρώ). Το θέμα είναι ότι αυτό το πράγμα παρόλο που έχει αναβαθμιστεί από το εργοστάσιο (διαθέτει πλέον αλουμινένια ψύκτρα) συνεχίζει να σηκώνει τρελές θερμοκρασίες. Δηλαδή γύρω στους 55-60 κελσίου χωρίς το κάθισμα και 70 για πλάκα με το κάθισμα στη θέση του! Και ρωτάω τώρα εγώ ο φτωχός... είναι ασφαλές αυτό??? ή μηπως παίζει να πάρουμε καμμιά φωτιά κύριοι??? Παρακαλώ δείτε και το παρακάτω βίντεο αν δεν βαριέστε 

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να πώ ότι πριν συμβεί αυτό δεν είχα απολύτως κανένα σύμπτωμα και το αυτοκινητο πήγαινε τέλεια! Επίσης ήταν βράδυ και είχε σχετική δροσιά στο σημείο που παρκάρισα (το οποίο ευτυχώς ήταν προσβάσιμο στη οδική βοήθεια).

Link to comment
Share on other sites

και επίσημα υπάρχει θέμα και βγήκε ανάκληση (για Αμερική λέει)

 

http://www.vwvortex.com/news/fuel-pump-problems-lead-recall-280000-vws/ 

Link to comment
Share on other sites

Άντε μια φορά δικαιολογείται...Το θεμα είναι να μην πληρώνουμε κάθε 3-4 χρόνια 600+€... Γιατί ποιος εγγυάται ότι η Νέα αντλία είναι απο τις διορθωμενες όπως λέει το παραπάνω άρθρο;

Edited by NIKSKE
Link to comment
Share on other sites

κοίτα αν υπάρχει φόβος για διακοπή λειτουργίας εν κινήσει, και εφόσον υπάρχει ιστορικό πλεον από Αμερική, λίγο δύσκολο να την κάνουν γαργάρα. Αν κάποιος πάθει κάτι και πάει δικαστικά, εφόσον είναι αποδεδειγμένο ζήτημα θα αρχίσει να τους ζητάει τα μαλλιά της κεφαλής τους. Βέβαια από την άλλη, τόσα μαγικά έχουν κάνει, οπότε πραγματικά δεν ξέρω (πάντα υπολογίζουν τι τους συμφέρει περισσότερο οικονομικά χωρίς να σέβονται πελάτες)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.