Jump to content
aetos

15Αρες Σε Up !

Recommended Posts

Ανοιγω πρωτος το θεμα μια και δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο σε UP...

Οπως καποιοι θα γνωριζετε το UP εφοδιαζεται και ερχεται με σιδερενιες 14αρες ζαντες που πιστευω εχουμε οι περισσοτεροι,

εκτος της πλουσιας εκδοσης η κατοπιν ειδικης παραγγελιας με αλουμινιου 15αρες.

Μια και ειχα στα χερια μου για αρκετο καιρο ενα διπορτο (εξυπηρετησης πελατων) το οποιο ηταν εφοδιασμενο με 15αρες αλουμινιου,''εβγαζε πιο λιγα χλμ καθε γεμισμα''

θα καταθεσω εδω τα υπερ και τα κατα,για να συζητησουμε το θεμα αυτο που εμενα σιγουρα δεν με αφηνει αδιαφορο.

Υπερ:

1) Πολυ πιο ομορφο και κομψο.

2) Στο ταξιδι πιο ανετο με καλυτερο πατημα,πιο σταθερο με κατ'ατι λιγοτερες στροφες (αρα πιο οικονομικο στα μεγαλα ταξιδια μονο).

3) Πιο ελαφρυ τιμονι εφοσον αποδεδειγμενα ειναι πιο ελαφριες.

4) Σε περιπτωση πωλησης δεν θα εχει καλυτερη τιμη,αλλα σιγουρα θα μετρησει και θα φυγει πιο γρηγορα.

Κατα:

1) Στις μεγαλες ανηφοριες  με σχετικα μικρη ταχητυτα εχει μεγαλυτερο ζορισμα (αρα μεγαλυτερη καταναλωση)

2) Με φουλ φορτια γινεται πιο βραδυκινητο με μικροτερη επιταχυνση στα φαναρια.

3) Αρκετα λεφτα για να πετυχεις ελαφριες που ειναι μονο οι επωνυμες.

4) Χτυπιουνται πιο ευκολα.

 

 

Η δικη μου η γνωμη μια και μ΄ενδιαφερει περισσοτερο η οικονομια και το πιο ανετο τραβηγμα ειναι η αλλαγη απο 14αρες σιδερενιες που εχει,

να βαλω παλι 14αρες αλουμινιου πεντε ιντσων (κι οχι πεντεμισι η εξι λογω βαρους) με καρε 100 που εχουμε.

Κι αυτο για να βαλω τα δικα μου ολοκαινουργια λαστιχα που εχουν ελαχιστα χλμ,(με αριστη μελετημενη κυλυση ECO UP)

ωστε τωρα να περιορισω το κοστος μονο στην αγορα ζαντων.

Ετσι μ'αυτην την μικρη επενδυση θα πετυχω την ομορφια και λιγο πιο ελαφρυ τιμονι (σημαντικο) λογω μικροτερου βαρους.

Αυτο που χρειαζεται ειναι η γνωση του βαρους της νεας ζαντας σε συγκριση με την σιδερενια μαμα παντα.

Λιανικη τιμη για την προτεινομενη ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ελαφρου κραματος που πηρα απο Gratsias,ειναι 130€ η καθε μια.

Υποθετω αν μαζευτουμαι καποιοι να αλλαξει η τιμη και θα μπορουσαμε να δουμε κι αλλου,ακομα και εξω.

 

 

 

Υ.Γ. Ουφ ειπα το σκεπτικο μου (ελπιζω να μην σας κουραζω) και σιγουρα θαθελα να ακουσω με ενδιαφερον την γνωμη σας

        και τις εμπειριες σας για το θεμα ζαντων (εστω και αρνητικη).

Edited by aetos
Link to comment
Share on other sites

Φιλε aetos το θεμα με τις ζαντες ειναι τοσο πολυπλοκο και θελει υπομονη! Θα ξεκινησω απο τη λυση που προτεινεις και σαφως ειναι η ενδεδειγμενη. 14αρες οι οποιες πρεπει να ζυγηστουν για να δεις αν ειναι ελαφρυτερες.Οχι πως παιζει ρολο σε αυτη τη διασταση αλλα για να ειμαστε ψειρες!! Φιλος που ηταν πολυ ψειρας ειχε ζυγησει καμια 10αρια ζαντες αλουμινιου και οι περισσοτερες ηταν βαρυτερες απο μαμα!!!!! Ο λογος, συνηθως οι αλουμινιου που βαζουμε ειναι φαρδυτερες ,απο 6 ιντσες πλατος ας πουμε παμε 7 η 7,5 !!! Αν πραγματικα πρεπει να ειναι ελαφρυτερες παμε σε μαγνησιου ζαντες με τιμη εξωφρενικη!!! Επισης ολα τα λαστιχα δεν εχουν το ιδιο βαρος!!! Μπορει να δουμε διαφορες 1 ως 2 κιλα απο εταιρια σε εταιρια!!! Οποτε βαζουμε την ζαντα που μας ταιριαζει και προσεχουμε στην επομενη αλλαγη ελαστικων!! Ιδανικα αν συνδιαστουν και τα δυο θα εχουμε καλυτερη συμπεριφορα της αναρτησης διοτι θα εχουμε μειωσει το φερομενο βαρος της!!! Αυτο ειναι το ζητουμενο !!!! Τωρα τα φαρδυτερα ελαστικα εχουν χειροτερη καταναλωση και μειωση της τελικης λογω αεροδυναμικης αλλα ειναι αμελητεα η διαφορα ,εκτος αν κανουμε ταρζανιες!! Εκεινο ομως που συνηθως δεν μας λενε ,οχι ολοι οι λαστιχαδες ειναι το θεμα του οφσετ!! Η το ΕΤ οπως ειναι γραμμενο πανω σε ολες τις ζαντες,μαμα η μη. Δεν το πειραζουμε , αλλαζουμε πανω απο ενα νουμερο απο το αρχικο +,- !!! Αλλαζουμε ολη την γεωμετρια της αναρτησης δηλ. Το κρατημα του αυτοκινητου!!!! Αν λοιπον χρειαστει πρεπει να μπουν αποστατες για να ερθει παλι στο αρχικο στησιμο. Και αυτο ειναι το σημαντικοτερο απο καταναλωσεις η οτι αλλο!!! Αυτα ετσι για τωρα μη γινω κουραστικος. Προχωρα aetos με ενα καλο επαγγελματια που θα σε κατατοπισει!!! Καλα και σβελτα χιλιομετρα σε ολους !!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστα το προσεγγισες το θεμα φιλε Τηλεμαχε,ο καθενας βεβαια κανει βελτιωσεις αναλογα με τις απαιτησεις που εχει.

Εγω με το Eco up θαθελα να κινηθω με γνωμονα την οικονομια καυσιμου σε συνδυασμο με μια μικρη βελτιωση στο ελαφρυτερο τιμονι.

Hδη εχω ''σπασει/ξεπερασει'' τα δεδομενα του κατασκευαστει που δινει max αυτονομια φυσικου αεριου με ιδανικες συνθηκες τα 380χλμ,

δηλαδη εφθασα με ανεση τα 410χλμ. χωρις ακομα ναχει τελειωσει το φ/α.

Οπως προανεφερα στο αρχικο ποστ,οι ζαντες αλουμινιου που προτεινονται απο την vw ειναι 14αρες και πενταρες (αρα ελαφριες) μια και λεει light.

Oμως δεν αναφερουν πουθενα το βαρος τους και ερχονται μονο κατοπιν παραγγελιας (με προκαταβολη).

Αρα δεν μπορω να γνωριζω προκαταβολικα το βαρος τους που με κανει διστακτικο στην αποφαση.

Οσο για τις μαγνησιου νομιζω ειναι υπερβολη και απαγορευτικο σε ενα αμαξακι αυτης της κατηγοριας.

Αυτο που πρεπει να κανω ειναι να συνεχισω την αναζητηση και σε after market διχως να βιαζομαι,μηπως πετυχω κατι καλο (τιμη-ομορφια)

και το κυριοτερο να γνωριζω το καθε βαρος απ'την αρχη.

Αν παλι δεν τα καταφερω να μαθαινω εκ των προτερων,θα μεινω με τις 14αρες σιδερενιες που και γιαυτες δεν εχω μαθει το ακριβες βαρος τους.

 

 

Φιλικα Μένιος

 

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε Μενιο εχεις δικιο , οι ζαντες αυτες θα ειναι ελαφριες λογω του πλατους της ζαντας που ειναι οπως του εργοστασιου. Αν δεν εχεις δει κατι αλλο που να σου αρεσει περισσοτερο στην αγορα εξω, τις παιρνεις!! Αν ομως εχεις υπομονη κατι θα βρεις και εδω και με ισως καλυτερη τιμη. Περιμενουμε την επιλογη σου και τις φωτο μετα την τοποθετηση!!!   Καλημερα!!

Link to comment
Share on other sites

Θα κανω μια ερευνα κι εδω να δω τι παιζει και μετα θα αποφασισω μια και δεν ειναι κατι που επειγει αμεσα.

Οταν ολοκληρωσω θα μπουνε φωτο και φυσικα λεπτομερειες...

 

 

 

 

aetos = menios

Link to comment
Share on other sites

Οι ζαντες οι οποιες τοποθετουνται στο  UP  μας χωρις να επηρεαζεται το στησιμο ειναι συμφωνα με τον κατασκευαστη οι παρακατω..

                                      διασταση    165/70/14       5j 14  ET 35 

                                                         175/65/14      5j  14  ET  35

                                                         185/55/15    5,5j  15  ET  41 

                                                         185/50/16      6j   16  ET  43

   Οπου  ΕΤ ειναι το offset   και το καρε  σε ολες ειναι  100    

Link to comment
Share on other sites

Πολυ χρησιμη ενημερωση Τηλεμαχε,για να μην ψαχνωμαστε με την γνωμη του καθε μαγαζιου,που οτι εχει στοκ αυτο θελει να πουλησει.

Περα ομως απ'το ευρυ φασμα που βλεπω στην ανω λιστα (165εως185πλατος λαστιχου,50εως70υψοςλαστιχου,5εως6ιντσες ζαντες και 14εως16αρες ζαντες)

που πανε αναλογικα για να μην ξεφυγουμε απ'το στησιμο του κατασκευαστη,

το δικο μου ερωτημα (με βαση την απολυτη οικονομια) νομιζω οτι βρισκει απαντηση στην μικροτερη ζαντα 5αρα

που θαναι και ελαφρυτερη εναντι των αλλων

και στο στενοτερο λαστιχο 165,με αποτελεσμα την ιδανικη οικονομια με τιμημα μικροτερη προσφυση στην ασφαλτο,αρα λιγοτερο ασφαλες και περιορισμενων δυνατοτητων για γρηγορη οδηγηση αν καπου χρειαστει.

Λογικο ομως ειναι αλλου να χανεις και αλλου να κερδιζεις,επιλεγεις βασει του μεγαλυτερου ποσοστου οδηγησης,εχοντας γνωση τα ορια του.

Link to comment
Share on other sites

Μενιο οντως ειναι κατι που πρεπει να γνωριζουμε γιατι μας πουλανε οτι να ειναι!!! Εχω δει σε αυτοκινητο πριν πολλα χρονια απο 155 13 80 που ειχε ο ανθρωπος του βαλανε 185 70 13  αλλα η μαμα ζαντα ηταν 4.5  ιντσες πλατος!!! ( FIAT 124 )  Οποτε μετα απο 5  6  μηνες τα 3 λαστιχα ειχαν γινει ζικ ζακ!! Ειχαν παραμορφωθει!!  Και αυτο διοτι το νεο ελαστικο ηθελε 6 ιντσες ζαντα για να πατησει καλα!!!! Αλλα σιγα μην το πουμε αρκει να πουλησω λαστιχα!!  Αφου την γλυτωσε και δεν εφυγε απο τον δρομο τυχερος ηταν. Και θυμαμε οτι ειχε κατηγορησει τα παλιο λαστιχα που ηταν σκαρτα!! χαχαχαα!!!  Μετα απο χρονια που μαθαμε ποιος εφταιγε ηταν αργα!!! Αυτο ειναι ενα ακραιο παραδειγμα δεν συμβαινει ελπιζω πια!! Απλως το λεω γιατι αυτο με εκανε να το ψαξω γενικα. Οσο για το UP μας συμφωνω στην 5αρα ζαντα αλλα νομιζω οτι το 175 65 14 θα το προτιμησω στην αλλαγη οταν κανω για λιγο καλυτερο κρατημα στις στροφες και δεν θα εχει τρομερη διαφορα στην καταναλωση!! ουτε θα κοπαναει με το μικροτερο  προφιλ, ειναι ετσι και αλλιως πολυ ησυχο και δεν εχει προβλημα με τριγμους και τετοια το UP. Το μονο θεμα αλλα και αυτο ειναι αμελητεα ποσοτητα ειναι οτι το 175 εχει λιγο μικροτερη διαμετρο και θα χανει λιγο περισσοτερο το ταχυμετρο,αλλα θα ειναι λιγο πιο γρηγορο σε επιταχυνση! Οσον αφορα την αποκλιση του ταχυμετρου εχω να σου πω οτι το εχω τσεκαρει με GPS και χανει μεχρι τα 80 με 100 χλμ. 6 με 7 χλμ. και απο εκει μεχρι τα 150 γυρω στα 10χλμ. και στα 170 στο κοντερ η πραγματικη ειναι 158 χλμ!! 

Link to comment
Share on other sites

Χθες μετα απο αρκετο ψαξιμο εβαλα λαστιχα στο 2ο αυτ/το μας (suzuki swift)

185/60-15 H,τιμη τετραδας 280€ που περιλαμβανει τοποθετηση,βαλβιδες,ζυγοσταθμιση,γραπτη εγγυηση συμβολαιου ενος ετους (οτι κι αν παθει αντικαθισταται),6μηνες ατοκα με visa/mastercard και γενικο τσεκ απ του αυτ/του,αυτα :
Το Dunlop Sport BluResponse προσφέρει 30% καλύτερη αντίσταση κύλισης έναντι του προκατόχου του!
Το νέο Sport BluResponse, ένα καλοκαιρινό touring ελαστικό σχεδιασμένο για τοποθέτηση σε επιβατικά αυτοκίνητα, προσφέρει εντυπωσιακά οφέλη συμπεριλαμβανομένης της άριστης «Α» απόδοσης στην ετικέτα στο Κράτημα στο Βρεγμένο και της «Β» απόδοσης στην Οικονομία Καυσίμων, χωρίς κανένα συμβιβασμό στη χιλιομετρική απόδοση και την κατανάλωση καυσίμου.
Χάρη στη χαμηλή παραγωγή θερμότητας του κάτω τμήματος της γόμας πέλματος και στο βελτιστοποιημένο σχήμα και κατασκευή, το νέο Sport BluResponse προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη αντίσταση κύλισης.
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, η αντίσταση κύλισης του Sport BluResponse είναι 30% καλύτερη.
Το Sport BluResponse προσφέρει 22% καλύτερη Αντίσταση Κύλισης έναντι του μέσου όρου των ανταγωνιστών*!
Προκειμένου να παρέχουμε αξιόπιστα αποτελέσματα στους πελάτες μας, προσλάβαμε την TUV SUD, μια ανεξάρτητη εταιρεία ελέγχου ελαστικών.
Πραγματοποίησαν δοκιμές στα ελαστικά BluResponse έναντι 4 premium ελαστικών του ανταγωνισμού. Τα αποτελέσματα από τις δοκιμές δείχνουν ότι τα Dunlop Sport BluResponse είναι ανάμεσα στα καλύτερα ελαστικά, αφού φαίνεται τα dunlop bluresponse ελαστικα είναι κατά 22% καλύτερα από το μέσο όρο των αποτελεσμάτων των ανταγωνιστών, πιστοποιημένα από τρίτους ειδικούς.
Τα μείγματα χαμηλής παραγωγής θερμότητας προσφέρουν σημαντικές βελτιώσεις στην Αντίσταση Κύλισης.
Χαρακτηριστικό
Κάτω τμήμα γόμας πέλματος χαμηλής παραγωγής θερμότητας
Πλεονέκτημα
Βελτιωμένη μοριακή συνοχή για μειωμένη ανάπτυξη θερμότητας χάρη στην μικρότερη τριβή*
Όφελος
Μικρότερη Αντίσταση Κύλισης , 30% μειωμένη αντίσταση κύλισης = -100€ ετήσια εξοικονόμηση καυσίμων με χρήση ελαστικών dunlop bluresponse.
Το BluResponse προσφέρει 3 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο έναντι του μέσου όρου των αποτελεσμάτων των premium ανταγωνιστών!
Οι κύριες παράμετροι που κάνουν το Sport BluResponse να φτάσει την απόδοση Α είναι η χρήση μείγματος γόμας για βρεγμένο που προέρχεται από την κατηγορία UHP καθώς και οι μεγάλες κεντρικές αυλακώσεις που απομακρύνουν αποτελεσματικά το νερό. Σε σύγκριση με αρκετές βασικούς ανταγωνιστές μας, το νέο ελαστικό Dunlop προσφέρει εντυπωσιακό φρενάρισμα στο βρεγμένο, με έως και 3 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε σχέση με το μέσο όρο των αποτελεσμάτων των ανταγωνιστών.
Επισης με εξτρα χρεωση της ταξεως των 20€ μου εκανε ευθυγραμμιση και μπορω να τολμησω να πω οτι εφυγα κατενθουσιασμενος,αφου ηταν εντελως αθορυβο και γενικα αισθανθηκα σαν να πηρα καινουργιο αυτ/το.
Αυτα τα γραφω εντελως ενημερωτικα διχως να θελω να διαφημισω κανενα λαστιχο η λαστιχα,απλα για να μοιραστω την χαρα μου μαζι σας.(ελπιζω να εκανα το σωστοτερο)
Και για να επανελθω στο αρχικο μου ποστ που αφορα τις ζαντες αλουμινιου στο eco up,εμαθα οτι οι 14αρες ζαντες αλουμινιου που προτεινει vw ειναι 4κιλα η καθε μια.
Οποτε τωρα μενει να μαθω πριν την τελικη μου αποφαση,ποσα κιλα ειναι οι 14αρες σιδερενιες που φοραει!!!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να πω την αλήθεια τα Bridgestone Ecopia που είχε πάνω το eco up! από την μάνα του, δεν είναι και τα πιο αθόρυβα ελαστικά, αλλά η σταθερότητα τους, το κράτημα τους σε στεγνό και βρεγμένο (σε συνδυασμό με το πολύ καλό στήσιμο του αυτ/του) αλλά και η οικονομία που προσφέρουν είναι πολύ καλή.. Όσο για τις 15'' αλουμινίου, νομίζω ότι το αμάξι κερδίζει πολύ σε εμφάνιση, ειδικά πίσω γιατί γεμίζουν οι θόλοι των τροχών αλλά λογικά θα επηρεάζει την κατανάλωση (και την τσέπη λόγω αγοράς τους :p ).. Οι 14" ελαφρού κράματος λογικά θα ήταν μια καλή λύση και από θέμα εμφάνισης και οικονομίας, αλλά η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη πιστεύω.. 

Link to comment
Share on other sites

Το eco up με τις μαμά 15άρες καίει περισσότερο απο αυτό με τις σιδερένιε 14άρες? Και για τί διαφορές μιλάμε?

Edited by ermakos
Link to comment
Share on other sites

και εγώ την ίδια απορία έχω.

 

 

Σε λίγες μέρες παραλαμβάνω το eco up με  τις μαμά 15άρες αλουμινίου αντί για τις 14άρες σιδερένιες.

Ο πωλήτής μου είπε ότι δεν υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση από 14 σιδερένια  σε 15 αλουμινίου.

 

Οταν  παραλάβω το αμάξι θα το δοκιμάσω και θα γράψω την εμπειρία μου για την κατανάλωση...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τις εντυπωσεις και την εμπειρια που αποκομισα σε eco up με ζαντες 14αρες αλλα και 15αρες

τις εχω αναφερει αναλυτικα και με ακριβεια στα πιο πανω ποστ,γιαυτο δεν τις επαναλαμβανω.

Οταν με το καλο φιλε μου  παραλαβεις το eco up με 15αρες θα περιμενουμε τις δικες σου προσωπικες εντυπωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν.....

σήμερα παρέλαβα το eco up

 

πρώτες θετικές εκπλήξεις:

 

1) έχει διπλό διακόπτη στον οδηγο για τα ηλεκτρικά παράθυρα (και του συνοδηγού το παράθυρο δηλαδή)

2) έχει καθρεπτάκι και στο σκιάδιο του οδηγού (όχι μόνο στον συνοδηγό)

 

περισότερες εντυπώσεις σε λίγες μέρες....

Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο και να το χαρείς το μικρό!

Και ενημέρωσε επίσης σε λίγο καιρό για κατανάλωση με τις 15αρες αλουμινίου, να δούμε και στην πράξη τι διαφορά έχουν από τις σιδερένιες!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου καλοριζικο,καλοταξιδο,μονο χαρες να σου προσφερει το νεο εργαλειο με τις 15αρες και το διακοπτακι (που εμεις δεν εχουμε).

Να το χαρεις και να του πιεις το αιμα στα χλμ και γραψε μας τις καταναλωσεις απο γεμισμα σε γεμισμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλοριζικο φιλε μου.καλα και απεριοριστα χλμ.

εμεις θα μπορουσαμε να βαλουμε διπλο διακοπτακι?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο και καλοταξιδο φιλε μου!!

Αν θελετε, ανοιχτε ενα θεμα στην ενοτητα την σωστη για να συζητησετε το θεμα με το διπλο διακοπτακι και να μεταφερω και τα εδω posts ωστε να μεινει καθαρο το θεμα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,

 

Σήμερα έκανα την διαδρομή Αθήνα- Σχοινιάς, θέλοντας να δοκιμάσω για αρχή την κατανάλωση της βενζίνης (αντί του φυσικού αερίου που το εξάντλησα) με τις  ζάντες αλουμινίου 185/55/15 που έχει το αμάξι.

 

Ορίστε τα αποτελέματα:

 

Συνολικά έκανα 50 χλμ, Η διαδρομή μου (η οποία μόνο στην αρχή της είχε λίγα φανάρια) ήταν η εξής:

Από Γαλάτσι κατέβηκα κέντρο Αθήνας, μετά  Πλατεία Καραισκάκη, μετά Λένορμαν, μετά Εθνική οδό, μετά δεξιά για Αγιο Στέφανο, μετά πέρασα τη λίμνη Μαραθωνα και το χωριό του Μαραθώνα και τελικά κατέληξα στην παραλία του Σχοινιά.

 

Το αμάξι είχε μέσα 3 ενήλικες (μαζί με εμένα) και γεμάτο πορτπαγκαζ με αποσκευες. 

Επίσης οδηγούσα αρκετά συντηρητικά, όχι πάνω από 100χλμ κάνοντας γρήγορες αλλαγές ταχύτητας όπως μου υποδείκνυε το αμάξι.

Τέλος η βενζίνη που κατανάλωσα ήταν αυτή που υπήρχε ήδη στο ντεπόζιτο από την αντιπροσωπεία. (πολύ πιθανό να μην ήταv vpower ή κάτι αντίστοιχο)

 

 

 

Σύμφωνα με το "maps & more" η καταναλωσή  για τα 50χλμ που έκανα ήταν 4,2λιτρα/100χλμ :clapping: .  Αρκετά καλά πιστέυω.

Ισως το νούμερο αυτό να είναι διαφορετικό βέβαια αν το υπολόγιζα στην αντλία από γεμισμα σε γεμισμα αλλά πιστεύω ότι λίγο πολύ είναι ενδεικτικό.

 

Το συμπερασμά μου λοιπόν είναι ότι το eco up με τις μαμά 15άρες αλουμινίου μάλλον δεν καίει περισσότερο απο αυτό με τις σιδερένιες 14άρες. Αλλά ακόμα και αν καίει παραπάνω μάλλον η διαφορά είναι πολύ μικρή. Δηλάδή ακόμα και αν η κατανάλωση είναι 0,5λίτρα/ 100 χλμ παραπάνω μιλάμε για διαφορά στην τσέπη μας 75 λεπτά μόνο (1,50 ευρώ / 2) για 100χλμ. ταξίδι.

 

Αυτά προς το παρόν ....σύντομα θα κάνω ανάλογο τεστ με φυσικό αέριο και θα σας ενημερώσω.

Edited by enedra
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με 3 ατομα 15αρες και βενζινα,αν τα υπολογισες καλα μια χαρα σου ηρθε 4,2L/100xlm.

Eγω τον Νοεμβριο που πηγα επιτηδες μια επταημερη εκδρομουλα (για να δω αν κουραζει στα μακρυνα ταξιδακια) Αθηνα,Βολο,Φαρσαλα,Καστορια,Αμυνταιο,Νυμφαιο,Καρδιτσα,Τρικαλα,Λαμια,κλπ εκανα 1750χλμ συνολικα και τα 1350χλμ ηταν με χρηση βενζινα ''διοτι δεν υπηρχε Φ/Α''.

Με 14αρες μαμα σιδερενιες δυο ατομα,φουλ πραγματα,ταχυτητες εως 140χλμ,ειχα την ιδια περιπου καταναλωση που αναφερεις 4,1λιτρα στα 100χλμ.

Και αυτα μετρημενα με gps σχολαστικα και με ακριβεια ξανα και ξανα απο γεμισμα σε γεμισμα βενζινας αρκετες φορες.

Συμπερασμα εφοσον τα βαρη ηταν σχεδον ιδια η διαφορα ειναι στην ταχυτητα/στροφες κινητηρα,αλλο μεχρι 100 εσυ και αλλο 140+ εγω.

Αν πηγαινα μεχρι 100χλμ θα ειχα χαμηλοτερη καταναλωση απο 4λιτρα στα 100χλμ.(αρα με 15αρες λογικο ειναι να καιει λιγο παραπανω)

Θα ηταν παραξενο και αδυνατον να μην εχει μια μικρη διαφορα οι 14αρες απο τις 15αρες.

Καποια στιγμη (επειδη τοχω ψαξει αρκετα) θα βαλω κι εγω αλουμινιου,αλλα 14αρες 5ιντσων και παναλαφρες (αυτες προτεινει ο Γερμανος)

για ναχω οφελος εστω και ελαχιστα στο ελαφρυτερο τιμονι και φυσικα για ναχω την ελαχιστη δυνατη καταναλωση που ειναι και ο κυριος λογος υπαρξης αυτου του εργοστασιακου μοντελου.

Καποια στιγμη αν θες γραψε μας και τις καταναλωσεις σου σε Φ/Α (απο γεμισμα σε γεμισμα).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημερίζω  όλους. Με λένε Γιαννη και είμαι απο Θεσσαλονίκη.

Σε μερικες μέρες θα παραλάβω το δεύτερο VW μου , ένα τετράπορτο eco up . 

Θα χαρω πολύ να ανταλάξω τις εμπειρίες μου με όλους σας και καποια στιγμή να σας γνωρίσω και προσωπικά.

Link to comment
Share on other sites

Παρενθεση κοιταξα την πολυακτινη ζαντα σχημα αραχνης απο το octavia rs και μαμαει..μου αρεσει πολυ ειδικα με ενα βαψιμο ανθρακι θα λυσω το θεμα μου με 350ευρω τ πολυ το θεμα ειναι πως δεν ξερω αν ειναι 7" στο πλατος και τι offset εχει.. Κατα τ αλλα 16"αρα ειναι 5χ100

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με 16αρα και 7ιντσων το ecoup θαναι ομορφο,αλλα θα κοψεις απο επιταχυνση σε μεγαλο βαθμο που σε ανηφοριες θα σε κανει να το μετανοιωσεις.

Αν μελητησεις καλα τα αρχικα ποστ στο νημα αυτο,θα καταλαβεις οτι οσο πιο κοντα εισαι στην 14αρα-5ιντσων(επιλογη κατασκευαστου)

τοσο καλυτερες επιδοσεις και οικονομια θα πετυχεις σε αυτο το μοντελο που ''πασχει απο επιδοσεις''.

Οσο ξεφευγεις απο αυτα τα στανταρ θα πετυχεις ''ομορφια'' αλλα θα αυξησεις την καταναλωση

που ειναι ο κυριος λογος υπαρξης αυτου του μικρου εργοστασιακου vw μοντελου φ/α.

Και ενταξει η οικονομια ας πουμε οτι δεν σε ενδιαφερει αλλα σε μεγαλη ανηφορια φορτωμενος,

η καποια επικυνδινη προσπεραση,τοτε θα καταλαβεις τι εννοω.

Αυτα απλως στα λεω εντελως φιλικα,για να μην χρειαστει να με θυμηθεις αργοτερα φιλε μου...

 

 

 

Υ.Γ. Και εμενα με εχει προβληματισει πολυ το θεμα της ζαντας αλουμινιου που την θελω σαν τρελος,

μαρεσει η 15αρα 6 ιντσων και του παει παρα πολυ στο συγκεκριμενο μοντελο,

αλλα εχω καταληξει σε 14αρα αλουμινιου 5 ιντσων με το ιδιο λαστιχο που φοραμε

για πολλους σοβαρους λογους,που δεν πρεπει να ξεχναμε στο ecoup.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.