Jump to content
aetos

15Αρες Σε Up !

Recommended Posts

ναι ισχυει το πισω μερος δεν φαινεται καλα σε αυτην την φωτο! με το καλο να βαλεις και εσυ να παρουμε ματι και απο το δικο σου!! χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην παρεα με λενε τζακ , μολις αλλαξα ζαντες στο ecoup μου, model 2017, facelift μου στα 5.000 χλμ, και πηγα σε 15' με 195/50 βαση της βοηθειας των παιδιων εδω. ***********************

 

 

IMG_6835.JPG

IMG_6878.PNG

Edited by nikdev
Υπάρχει ενότητα αγγελιών
Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικες φιλε τζακ.ωραιες φαινονται.να τις δουμε και πανω στο εργαλειο

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

νομιζω πως αυτα ειναι τα τασια που ειχε πανω το αμαξι!! βαλε καμια φωτο φιλε τζακ να παρουμε ματι!! χαχαχα

 

καλοριζικες οτι και να ειναι!! καλα εκανες και εβαλες τετοια διασταση!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλοταξιδο με το νεο πανεμορφο πατουμενο το εργαλειο Τζακ.

Ευχομαι να το χαρεις και να σου προσφερει απολαυστικες εμπειριες με πλήρη ασφαλεια και προσφυση στις εξορμησεις σου φιλε!!!

Εδεσε πολυ ομορφα το συνολο,μια και ηταν κατι που ελειπε απο τον εξοπλισμο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι παιδια , αυτες ειναι οι παλιες που τις πουλαω, και (λογικοτατο) μου εκοψαν τα υπολοιπα απο το ποστ μου για να τα μεταφερω στο τμημα αγγελιων γιατι εγραφα οτι τις πουλαγα, θα ανεβασω φωτο σε λιγιες μερες πλημενος και καθαρος γιατι με αυτον τον καιρο θα βγουνε χαλια! Χαχα :p

Link to comment
Share on other sites

Και για να μπουν τα πραγματα στην θεση τους (μια και ανοιξα πρωτος το thred αυτο) και να τα λεμε με το ονομα τους

για να μην πλανατε με αμφιβολιες ο καθε επομενος  αναγνωστης του εν λογω θεματος,

θα πω με δυο λογια εν συντομια την προσωπικη μου αποψη και εμπειρια ανεξαρτητως αν δεν ειναι αρεστη σε ολους.

Οι μεγαλυτερες ζαντες σιγουρα ειναι πιο ομορφες στο ματι,χωρις ομως να σκεφτομαστε γιατι δεν τις προσφερει ο κατασκευαστης (εστω και σε ατσαλινες)

που εχει δωσει μεγαλο αγωνα και τεραστια μελετη ωστε να πετυχει την μεγιστη οικονομια στο ηδη πλεον πετυχημενο μοντελο ECO UP.

Το μικροτερο size υψους  ελαστικου π.χ.απο εργοστασιακο 65 σε 55 επιφερει μεγαλυτερους κραδασμους στο οδοστρωμα και τις λακουβες,

οπως και πιο γρηγορη φθορα των αναρτησεων και ελατηριων.

Μεχρι και τα ελαστικα εχουν την μεγαλυτερη κυληση εναντι αλλων στις ιδιες διαστασεις.

Το φαρδύ πέλμα αυξάνει την πρόσφυση, αυξάνει όμως και την τριβή,που με τη σειρά της αυξάνει την αντίσταση στην κύλιση.

Πράγμα που μεταφράζεται σε απαίτηση για περισσότερη ισχύ, μόνο και μόνο για να τσουλάς!

Η κατανάλωση αυξάνεται ραγδαία,ειδικα στα αδυναμα μικρα αυτοκινητα και ιδιαιτερα με χρηση φυσικου αεριου.

Ανεπαισθητα παταμε περισσοτερο γκαζι απ'οτι ενα ιδιο με ελαστικο προβλεπομενο απο την μαμα εταιρεια.

Ακόμη χειρότερα, το φάρδος του ελαστικού επηρεάζει και την αεροδυναμική, αυξάνοντας την μετωπική επιφάνεια του αυτοκινήτου.

Ακούγεται αμελητέο, όμως μετά τα 90 χλμ/ώρα η διαφορά γίνεται σημαντικότατη,που σημαίνει περισσότερη κατανάλωση.

Φυσικα ο καθενας μας μπορει να κανει οτι θελει μια και ειναι θεμα προσωπικου γουστου και κουλτουρας

και να αγνοησει πληρως αυτη την προσπαθεια του κατασκευαστου για την απολυτη οικονομια.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως.αλλα το up το βγαζει και με 17αρες αν δε κανω λαθος.

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ετσι ξαφνικα στην Λαυριου εν οψει χειμωνα και των 79000χλμ/3,5χρόνια που εχω κανει με τα μαμα CONTINENTAL,

αλλαξα για πρωτη φορα λαστιχα (χωρις ιδιαιτερο λογο) και εβαλα ιδια διασταση 175/65/14 στις ζαντες αλουμινιου που φοραει,

τα MICHELIN ENERGY SAVER+στα 235€ κομπλε,με DOT 47η εβδομαδα του 2017(ημερομηνια παραγωγης).

Λες και πηρα αλλο αμαξι,τρομερη προσφυση σε κρατημα,φρενα,ξεκινημα,αθορυβα.

Μεσ"την βδομαδα αισιως θα το παω και για το 4o service.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ξαφνικα και 79.000χλμ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ξαφνικα και 79.000χλμ;


Sent from my iPhone using Tapatalk


Έτσι ξαφνικά γίνονται αυτά
Ούτε 100k χιλιόμετρα δεν είχε


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα τα μαμίσια είναι σε άριστη κατάσταση μετά από 50.000 χλμ. Τόσο στην ΚΑΡΕΝΤΑ όσο και λαστιχάς που τα είδε μου είπαν ότι κρατάνε άλλον έναν χρόνο.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ετσι και μενα μου λεγαν οτι αντεχουν κι αλλα χλμ ακομα,αφου δεν εχω αισθητο προβλημα.

Ομως ασφαλως και επραξα το σωστο λογω χλμ και μαλιστα πολυ το αργησα.

Το ξαφνικα παει οτι δεν μουκανε καρδια να τα πεταξω την στιγμη που δεν γλυστρουσαν καθολου,

ηταν θεμα αποφασης και ηθελα να δω ποσο αραγε μπορουν να αντεξουν ακομα.

Ευτυχως που πρυτάνευσε η λογική απο την περιεργεια (πριν ειναι αργα)!!!

 

 

 

Υ.Γ. Ας μην γκρινιαζε η γυναικα που θελει ταξιδακια Πηλιο κλπ και να δεις ποσα χλμ θακανα ακομα!!!(τοσο μυαλο εχουμε) χα,χα,χα!!!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , juno67 said:

Ποιό continental φορούσες;Ήσουν ευχαριστημένος γιατί εγώ με το premium 5 είναι σκέτη απογοήτευση.

Το 2 φορουσα 79000χλμ/μαμησιο,το οποιο το αντικατεστησαν με το 5 και οποιον λαστιχα κι αν ρωτησα μου ειπε μακρυα απο το 5.

Ετσι κατεληξα στο MICHELIN αυτη την συγκεκριμενη εποχη αλλαγης μου,μια και δεν βρηκα κατι ακομα καλυτερο που εψαχνα.

Φθηνοτερα μου προτειναν πολλα...

Link to comment
Share on other sites

Τον Δεκέμβριο έφτασε και η δική μου σειρά για λάστιχα. Και εγώ συμπτωματικά στα 78k χιλιόμετρα όπως και ο Μένιος, τα προηγούμενα δεν είχαν εμφανείς φθορές στο πέλμα αλλά και λόγω ηλικίας τους (μαμίσια 4+ ετών) και επειδή μερικές φορές σε λίγο βρεγμένο οδόστρωμα όταν ξεκινούσα γλιστρούσε, έκανα την αλλαγή. Αυτά που είχε πριν ήταν τα Bridgestone Ecopia EP25, τα οποία ήταν αρκετά μέτρια κατά την γνώμη μου, αφού και δεν ήταν "οικονομικά" στο Eco Up και επίσης δεν έρχονταν γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας. Πριν αλλάξω ήμουν ανάμεσα στα Michelin CrossClimate, στα Goodyear EfficientGrip Compact και στα Michelin Energy Saver+. Το CrossClimate το απέρριψα επειδή ένα λάστιχο 4ων εποχών με τις μετακινήσεις που κάνω και στην Αθήνα ειδικά θα ήταν ουσιαστικά υπερβολικό και ίσως άχρηστο, για το EfficientGrip Compact δεν άκουσα και ιδιαίτερα καλά λόγια σε σχέση με το EfficientGrip Performance της ίδιας εταιρίας που δυστυχώς όμως δεν βγαίνουν στην διάσταση που ήθελα, οπότε κατέληξα στο Energy Saver+. Σε ταξίδι που έκανα είδα χαμηλότερη κατανάλωση, το λάστιχο είναι αρκετά μαλακό και έρχεται γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας και στο βρεγμένο, και πρόσφατα σε ελαφρύ πάγο, η απόδοση ήταν πολύ καλή. Πήγα επίσης σε ανηφορικά σημεία που με το Bridgestone το αυτοκίνητο ψιλογλυστρούσε όταν ξεκινούσα ακόμη και τον πρώτο χρόνο, και τώρα το νιώθεις σαν να βεντουζάρει κάτω. Ελπίζω να μείνουν σε αυτή την κατάσταση και θα επανέλθω με νέα σχόλια!

Link to comment
Share on other sites

On 25/10/2015 at 10:35 ΠΜ, aetos said:

Με 16αρα και 7ιντσων το ecoup θαναι ομορφο,αλλα θα κοψεις απο επιταχυνση σε μεγαλο βαθμο που σε ανηφοριες θα σε κανει να το μετανοιωσεις.

Αν μελητησεις καλα τα αρχικα ποστ στο νημα αυτο,θα καταλαβεις οτι οσο πιο κοντα εισαι στην 14αρα-5ιντσων(επιλογη κατασκευαστου)

τοσο καλυτερες επιδοσεις και οικονομια θα πετυχεις σε αυτο το μοντελο που ''πασχει απο επιδοσεις''.

Οσο ξεφευγεις απο αυτα τα στανταρ θα πετυχεις ''ομορφια'' αλλα θα αυξησεις την καταναλωση

που ειναι ο κυριος λογος υπαρξης αυτου του μικρου εργοστασιακου vw μοντελου φ/α.

Και ενταξει η οικονομια ας πουμε οτι δεν σε ενδιαφερει αλλα σε μεγαλη ανηφορια φορτωμενος,

η καποια επικυνδινη προσπεραση,τοτε θα καταλαβεις τι εννοω.

Αυτα απλως στα λεω εντελως φιλικα,για να μην χρειαστει να με θυμηθεις αργοτερα φιλε μου...

 

 

 

Υ.Γ. Και εμενα με εχει προβληματισει πολυ το θεμα της ζαντας αλουμινιου που την θελω σαν τρελος,

μαρεσει η 15αρα 6 ιντσων και του παει παρα πολυ στο συγκεκριμενο μοντελο,

αλλα εχω καταληξει σε 14αρα αλουμινιου 5 ιντσων με το ιδιο λαστιχο που φοραμε

για πολλους σοβαρους λογους,που δεν πρεπει να ξεχναμε στο ecoup.

 

Εναλλακτικά μπορείς να βγάλεις τα "περιττά" καθίσματα.θα κερδίσεις χαλαρά 1 € στο γέμισμα.

Βγάζοντας ντουλαπάκια ,πατάκια ,0.1€ στο φουλάρισμα το χεις άνετα.

Για να μην ξεχνάμε ότι η οικονομία είναι ο μοναδικός λόγος απόκτησης ενός eco up.

Link to comment
Share on other sites

Just now, anestis_sp said:

Εναλλακτικά μπορείς να βγάλεις τα "περιττά" καθίσματα.θα κερδίσεις χαλαρά 1 € στο γέμισμα.

Βγάζοντας ντουλαπάκια ,πατάκια ,0.1€ στο φουλάρισμα το χεις άνετα.

Για να μην ξεχνάμε ότι η οικονομία είναι ο μοναδικός λόγος απόκτησης ενός eco up.

Ειλικρινά με την υπερανάλυση αυτή για μηδαμινό κέρδος ,καλύτερα να ξυπνάμε κάνα 2-3 ώρες νωρίτερα να πάμε με τα πόδια .κέρδος ασφάλεια ,ΚΤΕΟ, service, ρίσκο τρακαρισματος με υπαιτιότητα.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.