Jump to content
faniaros

Golf 7 - Λάμπες (Λύσεις, Αλλαγές,xenon Hid, Aftermarket, Κλπ)

Recommended Posts

http://www.ebay.com/bhp/h15-bulb h15 εχει πεξει κατι στο ebay με μια θυγατρικη της osram για πιο λευκο(η 1η που βγαζει στο ebay)...αλλα το κοστος ειναι μεγαλο για απλες λαμπες θυμαμαι 3πλασια τιμη,νομιζω οτι με 50 ε βαζεις ξενον στην μεγαλη σκαλα πλεων η΄ βαζεις μια απ τις πατεντες που κυκλωφορουν και την μετατρεπεις σε h7(αλλα χωρις φωτα ημερας).

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

http://www.ebay.com/bhp/h15-bulb h15 εχει πεξει κατι στο ebay με μια θυγατρικη της osram για πιο λευκο(η 1η που βγαζει στο ebay)...αλλα το κοστος ειναι μεγαλο για απλες λαμπες θυμαμαι 3πλασια τιμη,νομιζω οτι με 50 ε βαζεις ξενον στην μεγαλη σκαλα πλεων η΄ βαζεις μια απ τις πατεντες που κυκλωφορουν και την μετατρεπεις σε h7(αλλα χωρις φωτα ημερας).

Στη μεσαία σκάλα έχω βάλει H7 philips crystal vision 4300k τις H15 στη μεγάλη δεν έχω αλλάξει. Αυτό ψάχνω τώρα τι θα βάλω στη μεγάλη και στα προβολάκια. 

Edited by ANGO
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω πως χρησιμοποιεις τα προβολακια αλλα αν κινησε σε επαρχιακο με ομιχλες βροχες κτλ αστα οπως ειναι. Ως γνωστο οσο πιο λευκο το φως τοσο περισσοτερο χανετε. Αν τα αναβεις μονο για μουρη η κινησε εντος πολεως βαλε οτι σου αρεσει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω πως χρησιμοποιεις τα προβολακια αλλα αν κινησε σε επαρχιακο με ομιχλες βροχες κτλ αστα οπως ειναι. Ως γνωστο οσο πιο λευκο το φως τοσο περισσοτερο χανετε. Αν τα αναβεις μονο για μουρη η κινησε εντος πολεως βαλε οτι σου αρεσει.

Όπως είπα και στην αρχή θέλω να βελτιώσω την ορατότητα. Δεν έμεινα και τόσο ευχαριστημένος με τις phillips crystal vision H7. Μάλλον οι PHILIPS X-treme Vision H7 είναι καλύτερες αλλά δεν έχω βρει ακόμα για τις H15.

Μόνο αυτές http://www.ebay.com/itm/XENCN-H15-12V15-55W-4300K-Gold-Diamond-Xenon-Bright-White-Daytime-Running-Bulb-/261456247786?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3ce001bbea&vxp=mtr

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα και στην αρχή θέλω να βελτιώσω την ορατότητα. Δεν έμεινα και τόσο ευχαριστημένος με τις phillips crystal vision H7. Μάλλον οι PHILIPS X-treme Vision H7 είναι καλύτερες αλλά δεν έχω βρει ακόμα για τις H15.

Μόνο αυτές http://www.ebay.com/itm/XENCN-H15-12V15-55W-4300K-Gold-Diamond-Xenon-Bright-White-Daytime-Running-Bulb-/261456247786?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3ce001bbea&vxp=mtr

Σου απαντησα για τα προβολακια (στα 6αρια ειναι ΗΒ4) και η μονη λυση για καλυτερα σε αποδοση προβολια ειναι Osram Night Breaker Unlimited.

Στις Η7 αυτες που εβαλες ειναι πιο λευκες και στο οριο του ανεκτου για πλευρας αποδοσης. Για αποδοση σε Η7 βαλε η αυτες που λες (X-treme vision) ή Osram Night Breaker Unlimited. Για Η15 δεν ξερω τιποτα μονο τις πατεντες και το link που εχεις ειναι στα 4300Κ το ιδιο με τις crystal vision οποτε θα εχεις χειροτερη αποδοση + οτι ειναι κινεζια τρελη οποτε και δεν θα βλεπεις και μαλλον θα στραβωνεις τον κοσμο.

 

Αν βαλεις καλες Η7 (στα 3600-3700Κ) πιθανον δεν θα χρειαστει ποτε να αναψεις μεγαλα φωτα μονο για συνιαλο. Ο χρωματισμος ομως δεν θα ειναι λευκος, θα ειναι κιτρινοπως οπως τα μαμα φωτα.

Link to comment
Share on other sites

Σου απαντησα για τα προβολακια (στα 6αρια ειναι ΗΒ4) και η μονη λυση για καλυτερα σε αποδοση προβολια ειναι Osram Night Breaker Unlimited.

Στις Η7 αυτες που εβαλες ειναι πιο λευκες και στο οριο του ανεκτου για πλευρας αποδοσης. Για αποδοση σε Η7 βαλε η αυτες που λες (X-treme vision) ή Osram Night Breaker Unlimited. Για Η15 δεν ξερω τιποτα μονο τις πατεντες και το link που εχεις ειναι στα 4300Κ το ιδιο με τις crystal vision οποτε θα εχεις χειροτερη αποδοση + οτι ειναι κινεζια τρελη οποτε και δεν θα βλεπεις και μαλλον θα στραβωνεις τον κοσμο.

 

Αν βαλεις καλες Η7 (στα 3600-3700Κ) πιθανον δεν θα χρειαστει ποτε να αναψεις μεγαλα φωτα μονο για συνιαλο. Ο χρωματισμος ομως δεν θα ειναι λευκος, θα ειναι κιτρινοπως οπως τα μαμα φωτα.

osram night breaker unlimited H7 ή philips xtreme vision H7 ?

Link to comment
Share on other sites

osram night breaker unlimited H7 ή philips xtreme vision H7 ?

 Οποια σου αρεσει/συμφερει απ τις 2 παρε. Μιλαμε για 2 αξιοπιστες εταιριες. Τα 5μετρα παραπανω, 100kelivn temp διαφορα στο χρωμα, δεν θα δεις διαφορα στην πραξη. Επισης  +110% Light ο ενας +130% ο αλλος αυτα ειναι μαρκετιστικα κολπα. Περιπου το ιδιο δειχνουν .

Link to comment
Share on other sites

 Οποια σου αρεσει/συμφερει απ τις 2 παρε. Μιλαμε για 2 αξιοπιστες εταιριες. Τα 5μετρα παραπανω, 100kelivn temp διαφορα στο χρωμα, δεν θα δεις διαφορα στην πραξη. Επισης  +110% Light ο ενας +130% ο αλλος αυτα ειναι μαρκετιστικα κολπα. Περιπου το ιδιο δειχνουν .

Οι osram night breaker unlimited H7  έχουν πιο λευκό φως και οι philips xtreme vision H7 +130% πιο πολύ φως. Δεν ξέρω ποιες να πάρω. Στα προβολάκια Η7 παίρνει το 7αρι ; 

Link to comment
Share on other sites

Οι osram night breaker unlimited H7  έχουν πιο λευκό φως και οι philips xtreme vision H7 +130% πιο πολύ φως. Δεν ξέρω ποιες να πάρω. Στα προβολάκια Η7 παίρνει το 7αρι ; 

Οπως σου ειπα αυτο ειναι θεμα μαρκετινγκ τις καθε εταιριας.

Η διαφορα τους ειναι στα +5μετρα ψωτισμου και 100Κ ψυχροτερο φως. Αυτα σε κανονικες συνθηκες δεν τα διαπιστωνεις ουτε και αν εισαι ο σουπερμαν.

Link to comment
Share on other sites

Sticky για τα 7άρια το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Η ερώτησή μου, ίσως δεν ταιριάζει ακριβώς στο topic αυτό, αλλά νομίζω ειναι ό,τι πλησιέστερο (αφού αφορά τα xenon σε Golf 7) & είπα να μην ανοίξω καινούργιο (αρκετά έχει ήδη το forum και είναι δύσκολη η αναζήτηση).

 

Λοιπόν, στα εργοστασιακά μου xenon, σε Golf7 του 2015 (αλλά το ίδιο και σε Audi Α3-επίσης εργοστασιακά), η δέσμη τους δεν είναι σταθερή σε λακούβες ή ανωμαλίες του δρόμου. Δηλ. είναι εμφανές ότι η δέσμη τους "παίζει" λίγο καθώς το αμάξι κουνιέται από τις ανωμαλίες στο δρόμο (κυρίως τις απότομες, καπάκια κλπ) ή τις λακούβες. Δεν το κάνει παντού, αλλά στους ελληνικούς δρόμους (ειδικά εντός πόλης) είναι αρκετά συχνό.

 

Μπορεί να οφείλεται στο ότι τα xenon, ως κινούμενα & αυτορυθμιζόμενα πάνω-κάτω, αλλά και δεξιά-αριστερά, μοιραία δεν μπορούν να ειναι τόσο σταθερά?

Είναι η πρώτη φορά που έχω αυτοκίνητο με xenon, γι' αυτό και μου έκανε εντύπωση. Στα "απλά" φώτα δεν έχω παρατηρήσει τετοιο σύμπτωμα (πχ σε Passat B5 του 2000-pre facelift, Fiat Punto), όλα τους με απλά φώτα "καθρέπτες", αλλά ούτε και σε Corsa C με projectors.

 

Θα μπουρούσα να θεωρήσω ότι είναι ελλατωματικά, αλλά όπως προανέφερα, ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και σε καινούργιο Audi A3 του 2015.

 

Έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο στα δικά σας xenon?

Αν ναι, τότε νομιζω ότι αξίζει να αναφερθεί σ' αυτό το topic, ώστε ο υποψήφιος αγοραστής, που σκέφτεται να βάλλει xenon (τουλάχιστον στο Golf 7 ή ενδεχομένως και στα άλλα μοντέλα του ομίλου), να το γνωρίζει.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Gemini μιας και ποτέ δεν είχα αμάξι με bi-xenon δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη...
Παρόλα αυτά οι δρόμοι πλέον στην Ελλάδα (ίσως στην Αθήνα είναι λίγο καλύτερα από ότι είδα στα τελευταία 2-3 ταξίδια μου εκεί) είναι τελείως ακατάλληλοι. Ειδικά μέσα στον αστικό ιστό είναι δράμα δεν έχω λόγια, οπότε το τράνταγμα οφείλεται λογικά σε αυτό.
Τώρα μιας και ξεθάφτηκε το θέμα και επειδή σκέφτομαι στο επόμενο αμάξι μου ( Golf λογικά ) να βάλω bi-xenon αν αυτές οι λάμπες καούν τι παίζει???
Γιατί στο 5άρι του πατέρα μου όταν έκαιγε λάμπα πήγαινε στο βενζινάδικο έπαιρνε μία ούτε 10 Ευρώ και την έβαζε και μόνος του...Τώρα θα μου φεύγει το 100άρικο με τα bi-xenon???
 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Gemini μιας και ποτέ δεν είχα αμάξι με bi-xenon δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη...

Παρόλα αυτά οι δρόμοι πλέον στην Ελλάδα (ίσως στην Αθήνα είναι λίγο καλύτερα από ότι είδα στα τελευταία 2-3 ταξίδια μου εκεί) είναι τελείως ακατάλληλοι. Ειδικά μέσα στον αστικό ιστό είναι δράμα δεν έχω λόγια, οπότε το τράνταγμα οφείλεται λογικά σε αυτό.

Τώρα μιας και ξεθάφτηκε το θέμα και επειδή σκέφτομαι στο επόμενο αμάξι μου ( Golf λογικά ) να βάλω bi-xenon αν αυτές οι λάμπες καούν τι παίζει???

Γιατί στο 5άρι του πατέρα μου όταν έκαιγε λάμπα πήγαινε στο βενζινάδικο έπαιρνε μία ούτε 10 Ευρώ και την έβαζε και μόνος του...Τώρα θα μου φεύγει το 100άρικο με τα bi-xenon???

 

το bi-xenon μια λαμπα περνει ο προτζεκτορας νομιζω Η1? αν δεν κανω λαθος.

Κανενα 20αρικο με 30 ευρο να υπολογιζεις τη λαμπα.

απλά μεσα ο προτζεκτορας εχει ενα ΄΄κλαπετο'' και οταν κανεις αλλαγή απο μεσαια σε μεγαλη σκαλα πεφτει και ελευθερωνει το φως. αυτο ειναι ολο. αυτο ειναι το bi-xenon.

για αυτο αν καθησεις μπροστα στο φαναρι και βαλεις καποιον να κανει αλλαγη τη σκαλα μεσαια-μεγαλη ακους ενα ''κλακ κλακ'' μεσα απο το φαναρι. εναι το κλαπετο που κουνιεται.

ελπιζω να σου ελυσα την απορια.

Edited by xrigolfakias
Link to comment
Share on other sites

το bi-xenon μια λαμπα περνει ο προτζεκτορας νομιζω Η1? αν δεν κανω λαθος.

Κανενα 20αρικο με 30 ευρο να υπολογιζεις τη λαμπα.

απλά μεσα ο προτζεκτορας εχει ενα ΄΄κλαπετο'' και οταν κανεις αλλαγή απο μεσαια σε μεγαλη σκαλα πεφτει και ελευθερωνει το φως. αυτο ειναι ολο. αυτο ειναι το bi-xenon.

για αυτο αν καθησεις μπροστα στο φαναρι και βαλεις καποιον να κανει αλλαγη τη σκαλα μεσαια-μεγαλη ακους ενα ''κλακ κλακ'' μεσα απο το φαναρι. εναι το κλαπετο που κουνιεται.

ελπιζω να σου ελυσα την απορια.

 

Μάλιστα...Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου...

Γνωρίζεις εάν η τοποθέτησή τους απαιτεί ειδικό ή μπορεί και μόνος του ο ιδιοκτήτης να κάνει την αλλαγή?

Link to comment
Share on other sites

Η ερώτησή μου, ίσως δεν ταιριάζει ακριβώς στο topic αυτό, αλλά νομίζω ειναι ό,τι πλησιέστερο (αφού αφορά τα xenon σε Golf 7) & είπα να μην ανοίξω καινούργιο (αρκετά έχει ήδη το forum και είναι δύσκολη η αναζήτηση).

 

Λοιπόν, στα εργοστασιακά μου xenon, σε Golf7 του 2015 (αλλά το ίδιο και σε Audi Α3-επίσης εργοστασιακά), η δέσμη τους δεν είναι σταθερή σε λακούβες ή ανωμαλίες του δρόμου. Δηλ. είναι εμφανές ότι η δέσμη τους "παίζει" λίγο καθώς το αμάξι κουνιέται από τις ανωμαλίες στο δρόμο (κυρίως τις απότομες, καπάκια κλπ) ή τις λακούβες. Δεν το κάνει παντού, αλλά στους ελληνικούς δρόμους (ειδικά εντός πόλης) είναι αρκετά συχνό.

 

Μπορεί να οφείλεται στο ότι τα xenon, ως κινούμενα & αυτορυθμιζόμενα πάνω-κάτω, αλλά και δεξιά-αριστερά, μοιραία δεν μπορούν να ειναι τόσο σταθερά?

Είναι η πρώτη φορά που έχω αυτοκίνητο με xenon, γι' αυτό και μου έκανε εντύπωση. Στα "απλά" φώτα δεν έχω παρατηρήσει τετοιο σύμπτωμα (πχ σε Passat B5 του 2000-pre facelift, Fiat Punto), όλα τους με απλά φώτα "καθρέπτες", αλλά ούτε και σε Corsa C με projectors.

 

Θα μπουρούσα να θεωρήσω ότι είναι ελλατωματικά, αλλά όπως προανέφερα, ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και σε καινούργιο Audi A3 του 2015.

 

Έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο στα δικά σας xenon?

Αν ναι, τότε νομιζω ότι αξίζει να αναφερθεί σ' αυτό το topic, ώστε ο υποψήφιος αγοραστής, που σκέφτεται να βάλλει xenon (τουλάχιστον στο Golf 7 ή ενδεχομένως και στα άλλα μοντέλα του ομίλου), να το γνωρίζει.

 

Στο golf που αισιως θα παραλαβω τον Ιουνιο, απ' οσο εχω διαβασει και εχω δει σε video οπως αυτο τα φωτα κινουνται δεξια αριστερα και πανω κατω . Το δεξια αριστερα ακολουθει το τιμονι σε ταχυτητες πανω απο τα 30χλμ. - δυναμικος φωτισμος στροφων (dynamic cornering lights), ενω το πανω κατω εχει το νοημα να κραταει τη δεσμη σταθερη ασχετα με το αν το αυτοκινητο επιταχυνει ή επιβραδυνει. Φανταζομαι οτι ακριβως το ιδιο θα συμβαινει και στις λακουβες. Οποτε τα "συμπτωματα" που λες ειναι απολυτα φυσιολογικα κατα την αποψη μου...

 

Φίλε Gemini μιας και ποτέ δεν είχα αμάξι με bi-xenon δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη...

Παρόλα αυτά οι δρόμοι πλέον στην Ελλάδα (ίσως στην Αθήνα είναι λίγο καλύτερα από ότι είδα στα τελευταία 2-3 ταξίδια μου εκεί) είναι τελείως ακατάλληλοι. Ειδικά μέσα στον αστικό ιστό είναι δράμα δεν έχω λόγια, οπότε το τράνταγμα οφείλεται λογικά σε αυτό.

Τώρα μιας και ξεθάφτηκε το θέμα και επειδή σκέφτομαι στο επόμενο αμάξι μου ( Golf λογικά ) να βάλω bi-xenon αν αυτές οι λάμπες καούν τι παίζει???

Γιατί στο 5άρι του πατέρα μου όταν έκαιγε λάμπα πήγαινε στο βενζινάδικο έπαιρνε μία ούτε 10 Ευρώ και την έβαζε και μόνος του...Τώρα θα μου φεύγει το 100άρικο με τα bi-xenon???

 

 

Στο Golf μπαινει 1 λαμπα (μια και προκειται για bi-xenon) τυπου D3S. Τιμη με μια προχειρη αναζητηση στο ebay περιπου στα 80 ευρω οι 2.

Παντως στο Audi TT που ειχα απλα xenon στα 10 χρονια ποτε δεν καηκαν.. Απλα καποια στιγμη τις αλλαξα με κοστος περιπου 70 ευρω, γιατι ειχα διαβασει οτι με τον καιρο οι λαμπες xenon χανουν τη δυναμη τους. Δεν παρατηρησα ομως καποια βελτιωση σε σχεση με τις παλιες..

 

το bi-xenon μια λαμπα περνει ο προτζεκτορας νομιζω Η1? αν δεν κανω λαθος.

Κανενα 20αρικο με 30 ευρο να υπολογιζεις τη λαμπα.

απλά μεσα ο προτζεκτορας εχει ενα ΄΄κλαπετο'' και οταν κανεις αλλαγή απο μεσαια σε μεγαλη σκαλα πεφτει και ελευθερωνει το φως. αυτο ειναι ολο. αυτο ειναι το bi-xenon.

για αυτο αν καθησεις μπροστα στο φαναρι και βαλεις καποιον να κανει αλλαγη τη σκαλα μεσαια-μεγαλη ακους ενα ''κλακ κλακ'' μεσα απο το φαναρι. εναι το κλαπετο που κουνιεται.

ελπιζω να σου ελυσα την απορια.

Οντως αυτος ειναι ο τροπος λειτουργιας των bi-xenon. Για τον τυπο της λαμπας οπως εγραψα και παραπανω ειναι D3S.

 

Ισως εννοεις τις Η7 που εχει για το στατικο φωτισμο στροφων (static cornering lights) που αναβουν οταν σριβεις δεξια ή αριστερα, οταν το αυτοκινητο κινειται με ταχυτητες κατω των 30χλμ. οπως π.χ. στριβοντας σε μια διασταυρωση ή καποιο στενο μια και τα xenon δεν μπορουν να στριψουν τοσο πολυ (max 35 μοιρες).

Γνωρίζεις εάν η τοποθέτησή τους απαιτεί ειδικό ή μπορεί και μόνος του ο ιδιοκτήτης να κάνει την αλλαγή?

Στο TT τις ειχα αλλαξει μονος.. Στο golf δες εδω

Edited by pettros
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ pettros για τις λεπτομερείς απαντήσεις σου!!!

Link to comment
Share on other sites

Στο golf που αισιως θα παραλαβω τον Ιουνιο, απ' οσο εχω διαβασει και εχω δει σε video οπως αυτο τα φωτα κινουνται δεξια αριστερα και πανω κατω . Το δεξια αριστερα ακολουθει το τιμονι σε ταχυτητες πανω απο τα 30χλμ. - δυναμικος φωτισμος στροφων (dynamic cornering lights), ενω το πανω κατω εχει το νοημα να κραταει τη δεσμη σταθερη ασχετα με το αν το αυτοκινητο επιταχυνει ή επιβραδυνει. Φανταζομαι οτι ακριβως το ιδιο θα συμβαινει και στις λακουβες. Οποτε τα "συμπτωματα" που λες ειναι απολυτα φυσιολογικα κατα την αποψη μου...

 

Ισως εννοεις τις Η7 που εχει για το στατικο φωτισμο στροφων (static cornering lights) που αναβουν οταν σριβεις δεξια ή αριστερα, οταν το αυτοκινητο κινειται με ταχυτητες κατω των 30χλμ. οπως π.χ. στριβοντας σε μια διασταυρωση ή καποιο στενο μια και τα xenon δεν μπορουν να στριψουν τοσο πολυ (max 35 μοιρες).

Δεν νομίζω ότι το "τρεμουλο" που βλέπω οφείλεται σε αυτορύθμιση του ύψους των xenon. Σε αυτήν την περίπτωση ο φωτισμός θα έπρεπε να μένει σταθερός (στο μέτρο του εφικτού) παρά τις λακούβες-ανωμαλίες. Αυτό που βλέπω (και δεν είναι η ιδέα μου, διότι συμφώνησε μαζί μου και ο οδηγος του Audi A3 που έχει το ίδιο σύμπτωμα) μοιάζει πιο πολύ σα να έχεις ένα ξεβιδωμένο-χαλαρωμένο προβολέα που "παίζει" σε απότομα τρανταγματα.

 

Κανείς με εργαστασιακά xenon δεν έχει παρατηρήσει κάτι ανάλογο? Αν μπορέσω, θα προσπαθήσω να το γράψω σε video και να το ανεβάσω.

 

Όσον αφορά τις λάμπες για το στατικο φωτισμο στροφων (static cornering lights) πράγματι έχει κοινές Η7 (γι' αυτό και ο φωτισμός τους είναι "κίτρινος" εν αντιθέσει με τα xenon), οι οποίες μάλιστα μπαίνουν απλά περαστά-κουμπωτά, χωρίς να έχει το φαναρι (τουλάχιστον στα δικά μου φανάρια, της Valeo) το συρμάτινο κλιπς που τις ασφαλίζει, όπως στα απλά παλαιότερα φανάρια που ήξερα.

 

Για τις λάμπες του projector, δεν γνωρίζω διότι είναι δύσκολο να βγουν, λόγω του χώρου πίσω από το φανάρι και δεν είμαι ακόμη ούτε για παίδεμα, ούτε για ξήλωμα σε καινούργιο αυτοκίνητο.

 

Τα φανάρια είναι bi-xenon, δηλ. δεν έχει δύο projector, αλλά ένα (μόνο εξωτερικό), ενώ το εσωτερικό είναι ένα απλό led-ακι που ανάβει με τα φώτα ημέρας DRL (του projector σε σχήμα "U") και έχει & τις Η7 για το στατικο φωτισμο στροφων (static cornering lights).

post-26601-0-46522200-1428250555_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι το "τρεμουλο" που βλέπω οφείλεται σε αυτορύθμιση του ύψους των xenon. Σε αυτήν την περίπτωση ο φωτισμός θα έπρεπε να μένει σταθερός (στο μέτρο του εφικτού) παρά τις λακούβες-ανωμαλίες. Αυτό που βλέπω (και δεν είναι η ιδέα μου, διότι συμφώνησε μαζί μου και ο οδηγος του Audi A3 που έχει το ίδιο σύμπτωμα) μοιάζει πιο πολύ σα να έχεις ένα ξεβιδωμένο-χαλαρωμένο προβολέα που "παίζει" σε απότομα τρανταγματα.

 

 

Ετσι που το λες ακουγεται περιεργο..  Τωρα διαβαζα σε αγγλικο φορουμ οτι υπαρχει ενας αισθητηρας ο οποιος εντοπιζει τη διαφοροποιηση του υψους μεταξυ του μπροστινου και του πισω τμηματος τους αυτοκινητου και αναλογα προσαρμοζει τη δεσμη. Αναφερει επισης οτι αυτος ο αισθητηρας λειτουργει με μια μικρη "καθυστερηση" ακριβως ωστε να μην επεμβαινει στις ανωμαλιες του οδοστρωματος.. Τωρα τι να πω.. στην περιπτωση σου να ειναι χαλασμενος ο αισθητηρας ή να εχει ξεβιδωσει κατι στο φωτιστικό?? Αλλα και στο Α3? Πολυ συμπτωση ακουγεται.. Στα ξενα φορουμ παντως δεν διαβασα για καποιο σχετικο συμπτωμα..

Edited by pettros
Link to comment
Share on other sites

αν εχει τρεμουλο το φως στις λακουβες μην κοιτας  τον αισθητηρα υψους. κοιτα μηπως εσπασε καμια βαση απο κανενα φαναρι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εκτος απο τις βασεις φαναριων, δες εσωτερικα στο φαναρι τις βαςεις του projector.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.