Jump to content
faniaros

Golf 7 - Λάμπες (Λύσεις, Αλλαγές,xenon Hid, Aftermarket, Κλπ)

Recommended Posts

εάν θες αλογόνου καλύτερης ποιότητας από τα μαμά τότε θα κινηθείς μόνο σε philips και osram σε δεύτερη επιλογή όλες οι άλλες είναι στα ιδια με μαμα

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , Archo said:

Καλημέρα παιδιά. 

Εχω ενα Golf Mk7 R line TDI και εχω παιδευτεί πολύ με το θέμα του φωτισμού.

Έχω αλλάξει όλες τις λάμπες με Xenon Look και δεν έχω μείνει καθόλου ευχαριστημένος . Οπτικά μεν φαίνεται όμορφο αλλα στα ταξίδια το φώς την νύχτα δεν είναι αρκετό. Ισως οι απλές αλογόνου ήταν πιο αποδοτικές.

Θα ήθελα κάποια γνώμη σχετικά με την εγκατάσταση xenon για τα H7 που σίγουρα υπάρχουν. Επίσης μια άλλη σκέψη είναι η αγορά των led φώτων (angel eyes) που έχω βρεί σε after market χωρίς να εχω καταφέρει να δώ καποια κριτική ως τώρα. 

Συγκεκριμένα είναι αυτά http://eshop.carner.gr/VW-GOLF-7-12-UTYPE-BLACK-CHROME

Και λέω να τα συνδιάσω με τις αλογόνου h15 http://eshop.carner.gr/LAMPES-SET-H15-15-55-WATT-MICHIBA-XENON-LOOK-MICHIBAH15 

ΥΓ αν κάποιος γνωρίζει για τις αντίστοιχες led λάμπες και αν αυτές είναι συμβατές χωρίς να ανάβουν ενδείξεις στο καντράν ας μας πει

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Καλημερα Archo,

 

προσωπικα θα ψαχνομουν απο το γερμανικο ebay σε μεταχειρισμενα ή replica. Τα γνησια μεταχειρισμενα ομως σιγουρα θελουν κωδικοποιηση και καλο θα ηταν να ψαχτεις (ρωτωντας και στην αντιπροσωπεια) ωστε να εισαι σιγουρος για την εκγατασταση.  Τα replica λογικα θα ειναι πιο απλα στο κομματι τις τοποθετησης.

Τελος στις λαμπες αλογονου αλλα και γενικοτερα απεφυγε τις μπλε λαμπες (cool white) γιατι συνηθως ειναι χαμηλοτερης αποδοσης.. Οι λαμπες που αναφερονται σε προηγουμενα σε προηγουμενες απαντησεις πιστευω οτι ειναι η καλυτερη επιλογη.

Προς Θεου σε καμια περιπτωση ομως μην βαλεις xenon kit στα εργοστασιακα φωτα...

 

Edited by pettros
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την αμεση απάντηση. Απλά δεν εχω βρεί κάτι που να βγάζει το χρώμα που θέλω σε αλογόνου.

Γιατί εισαι τόσο κάθετος στα ξένον στα εργοστασιακά φωτα?

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Archo said:

Γιατί εισαι τόσο κάθετος στα ξένον στα εργοστασιακά φωτα?

Εννοω να βαλεις στα εργοστασιακα φωτα λαμπες xenon. Αν  αυτο εννοεις κι εσυ με λιγο ψαξιμο στο internet θα δεις ποσο λαθος ειναι...

Πολυ απλα

α.  στραβωνεις τους απεναντι που δεν φταινε σε κατι με τον κινδυνο να γινει και ατυχημα...

β. ειχεις αποδεδειγμενα μειωμενη ορατοτητα..

γ. εννοειται οτι απαγορευεται..

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή όλες οι εγκαταστάσεις  xenon στα εργοαστασιακά φώτα όσο καλης ποιότητας και να είναι τυφλώνουν και εχουν κακή ορατότητα ? 

Στον Φιλιππαίο είχα ρωτήσει τον τεχνικό σύμβουλο για να βάλω τα εργοστασιακά xenon και μου είπανε οτι πρέπει να αλλάξω εγκέφαλο!!!! Το κόστος γυρω στις 3.000 ... 

Απλά γέλασα...

Το θέμα είναι πως θέλω οπτική αναβάθμιση και σαφώς καλύτερο φως... Οι repliκες είναι plug and play? Η θα έχω ένδειξη καμμένης λάμπας?

Επίσης γνωρίζετε τι επιλογές έχουμε για τον εσωτερικό φωτισμό?

YΓ οι LED λαμπες που κυκλοφορούν είναι συμβατές?

Edited by Archo
Link to comment
Share on other sites

Εννοω να βαλεις στα εργοστασιακα φωτα λαμπες xenon. Αν  αυτο εννοεις κι εσυ με λιγο ψαξιμο στο internet θα δεις ποσο λαθος ειναι...

Πολυ απλα

α.  στραβωνεις τους απεναντι που δεν φταινε σε κατι με τον κινδυνο να γινει και ατυχημα...

β. ειχεις αποδεδειγμενα μειωμενη ορατοτητα..

γ. εννοειται οτι απαγορευεται..

 

Να αναφέρω κι εγώ την εμπειρία μου μετά από 10+ χρόνια με διάφορα setup.

1) Ναι στραβώνεις τους απέναντι λίγο περισσότερο. Με ενα σωστο kit θεωρώ σχετικά αποδεκτό

2) Έχεις αποδεδειγμένα καλύτερη ορατότητα. Η διαφορά είναι μεγάλη μην πετάτε λεφτά σε αλογόνου όσο καλές και αν ισχυρίζονται να είναι.

3) Σχετικά με την απαγόρευση δεν είμαι σίγουρος. Υπάρχει κάποιο άρθρο του νόμου που να αναφέρει σχετικά;

 

Εν κατακλείδι προτείνω τα εξής:

1) Σωστο Xenon kit (,π.χ. Hyluxtek & Cnlight).

2) Σωστή ρύθμιση της δέσμη. Πολύ σημαντικό

3) Και τελευταία αν δεν διαθέτετε τα 500-600 ευρώ ανά φανάρι (ή και περισσότερα) ένα καλό Retrofit θα κάνει τεράστια διαφορά για εσάς και τους απέναντι.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , SkyNet said:

 

Να αναφέρω κι εγώ την εμπειρία μου μετά από 10+ χρόνια με διάφορα setup.

1) Ναι στραβώνεις τους απέναντι λίγο περισσότερο. Με ενα σωστο kit θεωρώ σχετικά αποδεκτό

2) Έχεις αποδεδειγμένα καλύτερη ορατότητα. Η διαφορά είναι μεγάλη μην πετάτε λεφτά σε αλογόνου όσο καλές και αν ισχυρίζονται να είναι.

3) Σχετικά με την απαγόρευση δεν είμαι σίγουρος. Υπάρχει κάποιο άρθρο του νόμου που να αναφέρει σχετικά;

 

Εν κατακλείδι προτείνω τα εξής:

1) Σωστο Xenon kit (,π.χ. Hyluxtek & Cnlight).

2) Σωστή ρύθμιση της δέσμη. Πολύ σημαντικό

3) Και τελευταία αν δεν διαθέτετε τα 500-600 ευρώ ανά φανάρι (ή και περισσότερα) ένα καλό Retrofit θα κάνει τεράστια διαφορά για εσάς και τους απέναντι.

 

 

 

Φιλε μου χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση, αλλωστε τη γνωμη μας λεμε εχω να σου πω τα παρακατω με καθαρα φιλικη διαθεση!

"1) Ναι στραβώνεις τους απέναντι λίγο περισσότερο. Με ενα σωστο kit θεωρώ σχετικά αποδεκτό"

"λιγο περισσοτερο" ---> Μηπως θα πρεπει φιλε Skynet  συνειδητα να μην στραβωνεις ΚΑΘΟΛΟΥ οπως δεν σε στραβωνουν  κι αυτοι που ειτε δεν γνωριζουν για τα XENON kit ή που γνωριζουν αλλα σεβονται τους υπολοιπους ??  Αλλα μηπως επειδη  δεν εχεις εσυ το προβλημα αλλα οι απεναντι σου?? ;)

(Το ιδιο φυσικα ισχυει και για ολους αυτους με τα ξερυθμισμενα συμβατικα φωτα..)

 

"Με ενα σωστο kit " ---> Το "σωστο" κιτ ποιος το κρινει??  "σχετικα" ----> Το σχετικα τι ακριβως σημαινει??     αποδεκτο" ---> προφανως για σενα ισως??... ;)

 

 

"2) Σωστή ρύθμιση της δέσμη. Πολύ σημαντικό" 

Σωστη ρυθμιση μεσα σε φωτιστικο σωμα με καθρεπτη δεν μπορει να γινει.

α. Αν το ρυθμισεις για να βλεπεις σωστα απλα στραβωνεις τους απεναντι.

β. Αν απο την αλλη δεν θες να σου πετανε τα μεγαλα οι υπολοιποι ή να μην τρως ..μουτζες (ΟΚ το βραδυ δεν φαινονται..)  και τα ρυθμισεις πιο χαμηλα τοτε εσυ  βλεπεις λιγοτερο σε σχεση με τις αλογονου. Εχεις ομως το "αισθητικο".. αποτελεσμα.. ΟΚ. Αν αυτο προεεχει σε σχεση με την ασφαλεια ειναι προφανως προσωπικο θεμα του καθενος αν και παλι η μειωμενη ορατοτητα προφανως και μπορει να ευθυνεται για καποιο ατυχημα και να την πληρωσει και παλι καποιος που δεν φταιει..

 

"3) Και τελευταία αν δεν διαθέτετε τα 500-600 ευρώ ανά φανάρι (ή και περισσότερα) ένα καλό Retrofit θα κάνει τεράστια διαφορά για εσάς και τους απέναντι."

Αυτο δεν το καταλαβα οποτε δεν μπορω να πω κατι.

 

 

Ο καθενας που πληρωνει +1000 - 2000 ευρω (αναλογα με την μαρκα) για να βαλει στον εργοστασιακο εξοπλισμο XENON προφανως πρεπει να θεωρει στην καλυτερη περιπτωση τον εαυτο του.... "κοροιδο" οταν θα μπορουσε  με 25 -200 ευρω να κανει "σχεδον" το ιδιο αργοτερα. Τα εργοστασιακα ΧΕΝΟΝ υποχρεωτικα εχουν αυτοματη ρυθμιση υψους και πλυστικο μηχανισμο και δεν ειναι τυχαιο..

 

Παραθετω παρακατω ενα ωραιο κειμενο δανεισμενο απο αλλο φορουμ για οσους εχουν το χρονο και τη διαθεση να διαβασουν:

 

"Ενα κιτ HID αποτελειται απο τους ενισχυτες ρευματος (HID Ballasts) και λαμπτηρες για τοποθετηση σε προβολεα αλογονου. Συχνα αυτα τα προιοντα διαφημιζονται χρησιμοποιοντας το ονομα καποιας επωνυμης και εγκριτες εταιριες φωτισμου (Philis, Osram, Hella) για να δωσουν στον αγοραστη την ψευδαισθηση της νομιμοτητας.

ΓΕΓΟΝΟΣ: Παροτι καποια απο τα επιμερους τμηματα ειναι μερικες φορες κατασκευασμενα απο τις προαναφερθεισες εταιριες, αυτα τα τμηματα ΔΕΝ χρησιμοποιουνται οπως ειχε σχεδιασει/προβλεψει ο κατασκευαστης. Εγκριτες εταιριες οπως η Philips, Osram, Hella κλπ ποτε δεν εγκρινουν αυτο το ειδος της μεταποιημενης χρησης των προιοντων τους.

Οι προβολεις αλογονου και οι προβολεις HID απαιτουν πολυ διαφορετικα οπτικα για να παραγουν ασφαλη και αποτελεσματικη -για να μην πουμε και νομιμη- δεσμη φωτος. Γιατι; Λογω των πολυ διαφορετικων χαρακτηριστικων των δυο ειδων της φωτεινης πηγης.

Ενας ηλεκτρικος λαμπτηρας αλογονου εχει μια κυλινδρικη φωτεινη πηγη: το πυρακτωμενο νημα. Το κενο που περιβαλλει τον φωτεινο αυτο κυλινδρο ειναι εντελως σκοτεινο, και ετσι η μεγαλυτερη αντιθεση μεταξυ φωτεινου και σκοτεινου ειναι κατα μηκος των ακρων του φωτεινου κυλινδρου. Οι ακρες του νηματος του κυλινδρου σβηνουν απο το φωτεινο προς το σκοτεινο.

Ενας λαμπτηρας HID, απο την αλλη, εχει μια πηγη φωτισμου με ελλειπτικο σχημα -- το τοξο της ηλεκτρικης εκκενωσης. Καθως περναει απο το κενο αναμεσα σε 2 ηλεκτροδια, η θερμοτητα του το κανει να προσπαθει να ανυψωθει -εξ ου και το ελλειπτικο σχημα. Το κενο που περιβαλλει την ελλειπτικη εκκενωση λαμπει σε βαθμιδες... οσο πιο κοντα στην ελλειψη τοσο μεγαλυτερη η λαμψη. Οι ακρες του τοξου ειναι τα πιο φωτεινα σημεια, και οι περιοχες αμεσως μετα τα σημεια αυτα ειναι εντελως σκοτεινες. Ετσι η μεγαλυτερη αντιθεση μεταξυ φωτεινου και σκοτεινου σε αυτη την περιπτωση ειναι στις ΑΚΡΕΣ της φωτιστικης ελλειψης.

Το παρακατω διαγραμμα δειχνει τα πολυ διαφορετικα χαρακτηριστικα μεταξυ νηματος και βολταικου τοξου:

http://dastern.torque.net/Photometry/filamentarc.jpg

Οταν σχεδιαζει κανεις τα οπτικα (γυαλι και/η κατοπτρο) για ενα προβολεα, τα χαρακτηριστικα της φωτιστικης πηγης ειναι ο πλεον καθοριστικος παραγοντας, γυρω απο τον οποιον θα πρεπει να σχεδιαστουν ολα τα υπολοιπα.
Αν πας και αλλαξεις τη φωτιστικη πηγη, τοτε ουσιαστικα κανεις το αντιστοιχο με το να βαλεις τα γυαλια μυωπιας ενος αλλου ανθρωπου: κατα πασα πιθανοτητα θα κανουν στο προσωπο σου αλλα δεν θα βλεπεις τιποτα.

Παρακατω ειναι μερικα τεστ που εγιναν απο τον DOT και τα εργαστηρια CalCoast Labs σε προβολεις αλογονου εφοδιασμενους με "HID kits":

Test #1, with 9004 "HID kit" vs. 9004 bulb (http://dastern.torque.net/techdocs/HID/HB1_HID_Retro.pdf)

Test #2, with 9006 "HID kit" vs. 9006 bulb (http://dastern.torque.net/techdocs/HID/HB4_HID_Retro.pdf)

Test #3, with 9004 "HID kit" vs. 9004 bulb (http://dastern.torque.net/techdocs/HID/HB1_HID_Retro_a.pdf)

Kαι εδω ειναι ενα Βρετανικο ντοκιμαντερ που δειχνει τα αποτελεσματα της εγκαταστασης ενος HID kit σε προβολες αλογονου σχεδιασμενους κανονικα να εχουν αποτομη αποκοπη φωτος στην μεσαια σκαλα:

http://youtu.be/Y5n38wDe684

Μπορείτε να διαβασετε μερικα απο τα πορισματα του Αμερικάνικου Υπουργείου Μεταφορών σχετικα: ΕΔΩ (http://dsl.torque.net/images/techdocs/NHTSA_Crackdown.jpg), ΕΔΩ (http://isearch.nhtsa.gov/files/deetz.ztv.html), ΕΔΩ (http://isearch.nhtsa.gov/files/Shih.3.html), ΕΔΩ (http://isearch.nhtsa.gov/files/kim.ztv.html)

Και επισης μπορειτε να δειτε τι αναφερουν στη Γερμανια σχετικα: ΕΔΩ (http://dsl.torque.net/images/techdocs/Hella_No_Retrofit.jpg), στο Hong Kong: ΕΔΩ (http://dsl.torque.net/images/techdocs/Hong_Kong_No_Retrofit.jpg), στη Νέα Ζηλανδία ΕΔΩ (http://www.nzta.govt.nz/resources/get-your-lights-right/get-your-lights-right.html), καθώς κι ΕΔΩ (http://www.danielsternlighting.com/tech/bulbs/Hid/conversions/gen-4-lighting.pdf).

Μερικοι μαρκετιστες HID kits θα προσπαθησουν να σας πουν οτι τα κιτ αυτα ειναι τεχνικων παρανομα μονο και μονο γιατι οι νομοι των ΗΠΑ αναφορικα με τα φωτιστικα σωματα ειναι απαρχαιωμενοι. Αυτο ειναι λαθος: οι πλεον εγκριτοι επιστημονικοι φορεις και νομοθεσιες λενε ενα πραγμα: ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!

Τωρα, τι γινεται με αυτες τις περιπτωσεις που η αποκοπη της δεσμης φαινεται να παραμενει το ιδιο αποτομη;
Μην ξεγελιεστε - ειναι λαθος να κρινουμε το σχημα της δεσμης φωτος μονο απο την αποκοπη της. Σε πολλα φωτιστικα σωματα, ειδικα τυπου projector, η αποκοπη θα παραμεινει η ιδια ασχετα απο την φωτιστικη πηγη πισω της. Αυτο συμβαινει λογω του τροπου που λειτουργει ενας προβολεας projector. Η αποκοπη στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι απλα χαριν σε ενα μικρο μεταλλικο γεισο που βρισκεται πισω απο το γυαλι.
Εκει που παιζουν ρολο τα οπτικα ειναι στην διανομη/διαχυση του φωτος κατω απο την περιοχη αποκοπης.
Και βεβαια, οπως με ολους τους προβολεις οχηματων (και γενικοτερα ολα τα οπτικα συστηματα), τα οπτικα υπολογιζονται βαση οχι μονο του που βρισκεται η φωτιστικη πηγη μεσα στον προβολεα (εστιακο μηκος) αλλα επισης βαση των επιμερους φωτομετρικων χαρακτηριστικων της πηγης... Ποια τμηματα της ειναι πιο φωτεινα, ποια σκοτεινοτερα, που ειναι τα ακρα της, αν τα ακρα ειναι ευδιακριτα η θολα κλπ.

Αν τα παραπανω δεν ειναι αρκετος λογος να απορριψει κανεις την ιδεα μιας λαμπας HID εκει που μονο μια λαμπα αλογονου θα επρεπε να ειναι, υπαρχουν και αλλοι σοβαροι λογοι για να μην το κανει καποιος:

Ολες οι διαθεσιμες λαμπες HID εχουν διαμηκες τοξο (το τοξο ακολουθει πορεια απο μπρος προς τα πισω) σε σχεση με το κατοπτρο, ενω πολλοι δημοφιλεις λαμπτηρες αλογονου εχουν το νημα σε εγκαρσια η διαγωνια πορεια. Σε αυτη την περιπτωση ειναι αδυνατον να υπολογισει κανεις εστω και στο περιπου την θεση και πορεια του φωτιστικου τοξου με μια λαμπα HID!
Ακομα και αν η λαμπα αλογονου σας εχει διαμηκες νημα μεσα στο κατοπτρο, αυτο δεν σημαινει οτι μπορειτε να βαλετε μια λαμπα HID στη θεση της, για ολους τους παραπανω λογους.

Ενα σχετικα νεο "κολπο" ειναι καψουλες HID τοποθετημενες μεσα σε μια ηλεκτρομαγνητικη βαση που μετακινειται μπρος πισω. Αυτες πωλουνται ως κιτ "διπλης δεσμης" για οσους εχουν τη μεσαια και μεγαλη σκαλα σε ενα λαμπτηρα, οπως οι 9004, 9007, Η4 και Η13.
Ο λογος που οι αληθινοι ΟΕΜ κατασκευαστες HID δεν υιοθετησαν αυτη τη λυση (παροτι την ηξεραν απο τα μεσα της δεκαετιας του '90) ειναι γιατι ηταν αδυνατον να ελεχθει η θεση του τοξου με ακριβεια ωστε να καταληγει στο ιδιο σημειο καθε φορα που μετακινουνταν μπρος πισω.
Στην αγορα των ΟΕΜ κατασκευαστων οντως υπαρχουν συστηματα διπλης δεσμης απο μια καψουλα HID (τα λεγομενα BiXenon) αλλα αυτα βασιζονται σε ενα ηλεκτρινα μετακινουμενο κατοπτρο ενω η λαμπα HID παραμενει στη θεση της. Οι μεγαλοι κατασκευαστες εχουν μεγαλα χρηματικα ποσα για σχεδιασμο και εξελιξη στην διαθεση τους, και αν θεωρουσαν οτι η μετακινουμενη καψουλα ηταν ο καλυτερος τροπος να δημιουργηθουν bixenon συστηματα, τοτε θα το ειχαν κανει.
Τα HID kits επ ουδενι δεν λυνουν το προβλημα της ακριβους θεσης της καψουλας και με το να βγαζουν αυτα τα "στο περιπου" συστηματα και να τα αποκαλουν σωστα ειναι σαν να πηγαινει κανεις στο νοσοκομειο με σπασμενα πλευρα και στραμπουληγμενο αστραγαλο και να σου λεει η νοσοκομα οτι "ολα οκ, πηγαινετε σπιτι, βαλαμε ναρθηκα στον αστραγαλο"!

Το πιο επικινδυνο κομματι των aftermarket HID kits ειναι οτι οταν τα τοποθετει κανεις, εχει την ψευδαισθηση οτι η αποδοση των προβολεων βελτιωθηκε κατακορυφα -κατι περα για περα παραπλανητικο! Η αποδοση του προβολεα μοιαζει να ειναι "καλυτερη" λογω του μεγαλυτερου επιπεδου ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΥ φωτισμου (στο δρομο ακριβως μπροστα απο το οχημα).
Στην πραγματικοτητα η φωτιστικη δεσμη που παραγεται απο αυτου του ειδους τις μετατροπες παντα δινει ΛΙΓΟΤΕΡΟ φως ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ, και πολυ συχνα υπαρχει μια επικινδυνη ελλειψη φωτος εκει που θα επρεπε να υπαρχει το μεγιστο δυνατο φως.
Το αποτελεσμα αυτης της ψευδαισθησης ειναι οτι μπορεις να δεις καλυτερα απο την πραγματικοτητα, και αυτο δεν ειναι καθολου ασφαλες.

Ειναι πολυ δυσκολο να υπολογισει κανεις την αποδοση φωτος ενος προβολεα χωρις καταλληλες γνωσεις, πολυ εκπαιδευση και ειδικο μετρητικο εξοπλισμο, διοτι οι προσωπικες αισθησεις του ανθρωπου ειναι πολυ παραπλανητικες. Εχοντας μεγαλη ποσοτητα εντονου φωτισμου στο προσκηνιο (δηλαδη στο δρομο ακριβως μπροστα μας και στα πλαγια) ειναι πολυ παρηγορο και προκαλει μια εντονη εντυπωση "καλου προβολεα".
Το προβλημα βρισκεται στο οτι οχι μονο ο κοντινος φωτισμος ειναι δευτερευουσας σημασιας οταν κινουμαστε με πανω απο 50 χαω, αλλα εχοντας πολυ εντονο κοντινο φωτισμο κανει τις κορες των ματιων να κλεινουν, χειροτερευοντας την μακρυνη οραση! Και ολα αυτα ενω εχουμε την ψευδαισθηση της επιπλεον ασφαλειας!

Και αυτα βεβαια χωρις να υπολογιζουμε τα τεραστια ποσα ανακλασης στους αλλους οδηγους και ακομα και σε εμας, που προκαλουνται απο τετοια kit HID.

Oι προβολεις HID επισης απαιτουν προσεκτικη αδιαβροχοποιηση και ηλεκτρικη θωρακιση λογω των υψηλων τασεων που απαιτουνται. Ολα τα ανασφαλη kit HID δινουν τη δυνατοτητα να βαλει καποιος ενα λαμπτηρα HID στη θεση που θα επρεπε να βρισκεται ενας λαμπτηρας αλογονου, αλλα αυτο ειναι παρανομο και επικινδυνο, ανεξαρτητα απο οτι ισχυριζονται οσοι τα πουλανε και απο τη παρανομη χρηση γνωστων λογοτυπων για να πεισουν τον αγοραστη οτι ειναι νομιμα.
Για να λειτουργησει σωστα και με ασφαλεια, ενας προβολεας HID πρεπει να εχει σχεδιαστει εξαρχης ως τετοιος.

Τι λεει ο νομος για ολα αυτα; Σε ολες τις χωρες του "πρωτου κοσμου" η τοποθετηση HID kit σε προβολεις αλογονου ειναι ξεκαθαρα παρανομη. Καποιοι στην Αμερικη απορριπτουν τη νομοθεσια αυτη γιατι ειναι τοσο αυστηρη που αποκλειει και αρκετους σωστους προβολεις γενικοτερα, αλλα στην περιπτωση της τοποθετησης λαμπτηρων HID σε προβολεις αλογονου η νομοθεσια και ολοι οι επιστημονικοι φορεις ειναι ξεκαθαροι: ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!

Ο μονος ασφαλης και νομιμος τροπος να βαλει κανεις ενα συστημα HID στο οχημα του ειναι να αντικαταστησει ολοκληρο το φωτιστικο σωμα -δηλαδη, το εστιακο γυαλι, το κατοπτρο, το λαμπτηρα... τα παντα- με οπτικα σχεδιασμενα ειδικα για χρηση με HID συστηματα.
Aυτο στα αυτοκινητα ειναι δυνατον να γινει, αγοραζοντας εναν προβολεα HID σε κομματια (πχ η Hella εχει διαθεσει στην αγορα καποιους προβολεις που διατιθενται τμηματικα ειτε με λαμπτηρες HID ειτε αλογονου) ειτε αγοραζοντας ενα φωτιστικο σωμα HID απο αλλο αυτοκινητο και φτιαχνοντας custom βασεις κλπ. "

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by pettros
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Είναι απόλυτα σεβαστές οι γνώμες σας...

Προσωπικά έχω καιρό να αντιμετωπίσω πρόβλημα με καποιον με xenon φωτα που ερχεται απο την αντίθετη κατεύθυνση. Είναι μια καθαρά εμπειρική διαπίστωση και απλά υποθέτω πως τα πιο εξελιγμένα και ποιοτικά κιτ που κυκλοφορούν ευθύνονται για αυτο. Ισως βέβαια να τα έχω συνηθίσει απλα και να κάνω λάθος. 

Επίσης η πρόταση που έγινε για τα φωτα replica που είναι οπως διαβασα led πως γνωρίζουμε οτι δεν θα δημιουργούν πρόβλημα? Πέρα απο την συμβατότητα.

Τέλος για τα retrofit δεν εχω δει πολλα πράγματα παρα μόνο εναν ιδιώτη που φτιάχνει φώτα σπίτι του ανοίγοντας και κολλώντας τα φανάρια. Εχω ενα αυτοκίνητο ενός χρόνου και δεν θα ήθελα να ρισκάρω να καταστρέψω τα φανάρια του τα οποία είναι και ιδιαίτερα ακριβα. Θα ήθελα ομως να δώ καποια ποιοτική δουλειά .

Skynet πρότεινε αν θέλεις καποιον που φτιάχνει retro

Edited by Archo
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , Archo said:

Προσωπικά έχω καιρό να αντιμετωπίσω πρόβλημα με καποιον με xenon φωτα που ερχεται απο την αντίθετη κατεύθυνση. Είναι μια καθαρά εμπειρική διαπίστωση και απλά υποθέτω πως τα πιο εξελιγμένα και ποιοτικά κιτ που κυκλοφορούν ευθύνονται για αυτο. Ισως βέβαια να τα έχω συνηθίσει απλα και να κάνω λάθος. 

 

Τοτε ίσως  ολοι που κυκλοφορούν και έχουν xenon kit σε απλα φωτα στην περιοχή που κυκλοφορεις τα έχουν ρυθμίσει τόσο χαμηλά σεβομενοι τους αλλους οδηγούς και απλα βλέπουν λιγότερο σε σχέση με τις αλογόνου ..

Στην περιοχή μου σιγουρα δεν συμβαίνει αυτό ειτε πρόκειται για σκούτερ, μηχανή, επιβατικό αυτοκίνητο,αγροτικό,τζιπ ή φορτηγό. 

Προσωπικά δεν θα συνηθίσω ποτέ ολους αυτούς που ειτε από αγνοια είτε απο γαιδουριά δεν σέβονται τους υπόλοιπους. Και μακάρι κάποια στιγμή σ αυτή τη χώρα να εφαρμοστούν οι νόμοι..

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στην Αθήνα κυκλοφορώ γενικα.. Οπότε βλέπω αρκετό κόσμο. Και πάλι ειναι η εντύπωση που έχω αποκτήσει .

Link to comment
Share on other sites

xenon χωρίς projector τυφλώνει ότι και να κάνεις ότι κιτ και να βάλεις.

 

έχεις δει εργοστασιακό xenon χωρίς projector? και στην Ελλαδα απαγορεύετε να βάζεις xenon σε απλά φανάρια αλλά δεν ελέγχονται γιατί είμαστε μπανανία.

με ένα σωστό retrofit και σωστό κιτ xenon θα είσαι οκ. εγώ έκανα retrofit μαζί με τον φίλο sodimitris και το αποτέλεσμα είναι αρκετα καλό και δεν τυφλώνουμε κανένα σε golf v όμως.

 

FB_IMG_1448476599346.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

όπως έγραψα τα έφτιαξα μαζί με φίλο τα υλικά τα παράγγειλα από internet κόστος δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά κάπου κοντά στα 100€

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τοποθέτησα λάμπες led για τον εσωτερικό φωτισμό. Πολυ ωραίο αποτέλεσμα και οικονομικο.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , Archo said:

Σήμερα τοποθέτησα λάμπες led για τον εσωτερικό φωτισμό. Πολυ ωραίο αποτέλεσμα και οικονομικο.

Ο λαός ζητάει φώτο!

Επίσης, κόστος και αν βγάζει κάποιο μήνυμα στην οθόνη.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , Archo said:

Σήμερα τοποθέτησα λάμπες led για τον εσωτερικό φωτισμό. Πολυ ωραίο αποτέλεσμα και οικονομικο.

Εγω εχω βαλει τα "μαμα" led μονο στην πινακιδα που δεν ειχε στην περιπτωση μου. Στο εσωτερικο προτιμω τον "ζεστο" φωτισμο. Εκτος αν μιλαμε για led "warm white". Αλλα δεν εχω δει κατι σχετικο. Εψαχνα επισης για την τοποθετηση στο κατω μερος της πορτας αλλα ειναι μια διαδικασια.. Με τα led στους καθρεπτες καπως βολευεται η κατασταση. Οπως και να εχει αν μπορουσα να εβαζα το πακετο "ambient light" στην παραγγελια θα το ηθελα πολυ...

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , Archo said:

Τα μαμα led στην πινακίδα που μπορώ να τα βρω?

Εγω τα ειχα παρει απο Ebay σετ με του ανταπτορες που χρειάζονται για να μην βγάζουν error. 

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρώ τους κωδικούς για VCDS για να απενεργοποιήσω την ένδειξη σφαλματος στα led πινακίαδας? Ενας φίλος απο το φόρουμ ειχε βρει για τα πισω φαναρια τα led.

Link to comment
Share on other sites

On 10/3/2017 at 4:23 ΜΜ, pettros said:

Εγω τα ειχα παρει απο Ebay σετ με του ανταπτορες που χρειάζονται για να μην βγάζουν error. 

Μπορείς να μου παραθέσεις το link για να το ψαξω?

Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν , Archo said:

Μπορείς να μου παραθέσεις το link για να το ψαξω?

Εχεις 2 επιλογες:

 

 Ιμιτασιον

 

και
Γνησια

 

Προσωπικα επελεξα τα γνησια και δουλευουν μια χαρα 2 χρονια τωρα..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , pettros said:

Εχεις 2 επιλογες:

 

 Ιμιτασιον

 

και
Γνησια

 

Προσωπικα επελεξα τα γνησια και δουλευουν μια χαρα 2 χρονια τωρα..

Σε ευχαριστώ φιλαράκι για την αμεση απάντηση . Και είναι plug and play? Εχεις κανει κατι αλλο με φώτα? Γιατι με τρώει η τσέπη μου για ξόδεμα !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.