Jump to content
nicksid

Εγκατάσταση Αερίου Σε Golf / Passat Αξιζει ? (Γνώμες, Εντυπώσεις Μελών)

Recommended Posts

Δεν ξερω αν ειναι το σωστο μερος στο φορουμ για αυτο το τοπικ και συγνωμη αν κανω λαθος!!στο θεμα μου...τι ξερετε για το υγραεριο στο αυτοκινιτο?το εχει βαλει κανεις?οτι κανεις αποσβεση ειναι το μονο σιγουρο με της σημερινες τιμες...πια ειναι τα αρνιτικα του ομος?καπιος που το εχει βαλει σε ΚΙΑ sportage 2.0 μου ειπε πως ειναι καταενθουσιασμενος στο golf μου ομος?...ακουω γνωμες

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ειναι το σωστο μερος στο φορουμ για αυτο το τοπικ και συγνωμη αν κανω λαθος!!στο θεμα μου...τι ξερετε για το υγραεριο στο αυτοκινιτο?το εχει βαλει κανεις?οτι κανεις αποσβεση ειναι το μονο σιγουρο με της σημερινες τιμες...πια ειναι τα αρνιτικα του ομος?καπιος που το εχει βαλει σε ΚΙΑ sportage 2.0 μου ειπε πως ειναι καταενθουσιασμενος στο golf μου ομος?...ακουω γνωμες

εχει βαλει η κοπελα μου σε focus 1.6 εδω και εναμιση χρονο με κανενα προβλημα, ολο το συστημα απο εκει που το εβαλε εχει 3 χρονια εγγυηση, 1400 ευρω εκανε η τοποθετηση στην θεσσαλονικη και με 25 ευρω που κανει στο γεμισμα του ρεζερβουαρ κανει γυρω στα 350-370 χιλιομετρα αν τα κανεις μονο μεσα στη πολη ειναι σαφως λιγοτερα, συμφαιρει απιστευτα οχι επειδη καιει πιο λιγο αλλα επειδη το αεριο εχει 67-69 λεπτα, οταν επισκεφθηκα το συνεργειο για να το παρουμε μετα την τοποθετηση ειχει στην ουρα για τοποθετηση γυρω στα 30-40 αμαξια! Επεισης ο μηχανικος μας ειπε οτι στην λειτουργια του κινητηρα υπαρχουν 30-40% λιγοτερες φθορες απ οτι με την βενζινη.Οταν τον ρωτησα αν μπαινει σε τουρμπο αμαξια μου ειπε πως μπαινει χωρις κανενα απολυτως προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

με 25 ευρω 350-370 χιλιομετρα? λιγα δεν ειναι?

με 25 ευρώ -> 35 λίτρα ΥΑ

αν υπολογίσεις ότι το focus πρέπει να έχει μία κατανάλωση γύρω στο 8-9 με βενζίνη, αυτή γίνεται 9-11 με το ΥΑ οπότε, τα νούμερα είναι άκρως ρεαλιστικά... :thumbsup:

μην ξεχνάς ότι το ρεζερβουάρ του ΥΑ μπαίνει στη θέση της ρεζέρβας...οπότε δεν έχει καμία σχέση με το ?????(45 έχει το πόλο...το γκολφ δεν ξέρω) της βενζίνης...

αν υποθέσουμε πως η τιμή της βενζίνης είναι 1,5 ( περίπου τόσο την άφησα πριν φύγω στο εξωτερικό, στις 15 Ιουν )θα είχες 17 λίτρα οπότε με το ζόρι θα έκανες 200 χιλιόμετρα.

οπότε με ΥΑ κάνεις 100χιλ με 7 ευρώ, ενώ με την βενζίνη θα χρειαστείς περίπου 13 ευρώ, αν υπολογίσεις και την διαφορά στην κατανάλωση.

κέρδος 6 ευρώ /100χιλ, οπότε σε 20.000-25.000 χιλ ( πρακτικά ένα ή δύο χρόνια για τους περισσότερος )θα έχεις κάνει απόσβεση...

υγ:τώρα που κάθισα και το υπολόγισα δείχνει να συμφέρει... :whistling:

βέβαια...πριν το πάρει είδηση ο γιωργάκης....και βάλει και στο ΥΓ φόρους έξτρα shockgun.gifshockgun.gifshockgun.gifshockgun.gif

Edited by Πάρης
Link to comment
Share on other sites

με 25 ευρώ -> 35 λίτρα ΥΑ

αν υπολογίσεις ότι το focus πρέπει να έχει μία κατανάλωση γύρω στο 8-9 με βενζίνη, αυτή γίνεται 9-11 με το ΥΑ οπότε, τα νούμερα είναι άκρως ρεαλιστικά... :whistling:

μην ξεχνάς ότι το ρεζερβουάρ του ΥΑ μπαίνει στη θέση της ρεζέρβας...οπότε δεν έχει καμία σχέση με το ?????(45 έχει το πόλο...το γκολφ δεν ξέρω) της βενζίνης...

αν υποθέσουμε πως η τιμή της βενζίνης είναι 1,5 ( περίπου τόσο την άφησα πριν φύγω στο εξωτερικό, στις 15 Ιουν )θα είχες 17 λίτρα οπότε με το ζόρι θα έκανες 200 χιλιόμετρα.

οπότε με ΥΑ κάνεις 100χιλ με 7 ευρώ, ενώ με την βενζίνη θα χρειαστείς περίπου 13 ευρώ, αν υπολογίσεις και την διαφορά στην κατανάλωση.

κέρδος 6 ευρώ /100χιλ, οπότε σε 20.000-25.000 χιλ ( πρακτικά ένα ή δύο χρόνια για τους περισσότερος )θα έχεις κάνει απόσβεση...

υγ:τώρα που κάθισα και το υπολόγισα δείχνει να συμφέρει... :thumbsup:

βέβαια...πριν το πάρει είδηση ο γιωργάκης....και βάλει και στο ΥΓ φόρους έξτρα shockgun.gifshockgun.gifshockgun.gifshockgun.gif

πωπωπω αναλυσεις! :thumbsup: παντως το κακο που εχει ειναι οτι με το που το βαλεις χανεις αυτοματα την εργοστασιακη εγγυηση!

Link to comment
Share on other sites

κακο που εχει ειναι οτι με το που το βαλεις χανεις αυτοματα την εργοστασιακη εγγυηση!

πολυ καλο ακουγετε!!!το σκεφτομε πολυ σοβαρα!!!επιδοσεις χανεις???αυτο με την εγγυηση με προβλιματιζει αλλα το νοεμβριο τελιονει οποτε...

Link to comment
Share on other sites

κακο που εχει ειναι οτι με το που το βαλεις χανεις αυτοματα την εργοστασιακη εγγυηση!

πολυ καλο ακουγετε!!!το σκεφτομε πολυ σοβαρα!!!επιδοσεις χανεις???αυτο με την εγγυηση με προβλιματιζει αλλα το νοεμβριο τελιονει οποτε...

Επιδοσεις θα χανεις σιγουρα και αυτο που σου ειπε ο μηχανικος οτι οτι στην λειτουργια του κινητηρα υπαρχουν 30-40% λιγοτερες φθορες απ οτι με την βενζινη δεν παιζει με τιποτα.Εγω προσωπικα δεν θα εβαζα ποτε σε κινητηρα tsi υγραεριο και δεν νομιζω να εχει βαλει ακομα και κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Επιδοσεις θα χανεις σιγουρα και αυτο που σου ειπε ο μηχανικος οτι οτι στην λειτουργια του κινητηρα υπαρχουν 30-40% λιγοτερες φθορες απ οτι με την βενζινη δεν παιζει με τιποτα.Εγω προσωπικα δεν θα εβαζα ποτε σε κινητηρα tsi υγραεριο και δεν νομιζω να εχει βαλει ακομα και κανεις.

φυσικα κ δε θα εχει την ιδια αποδοση,το οποιοδοιποτε αυτοκινητο,σε σχεση με τη βενζινη...τωρα στο οτι δεν παιζει να εχει λιγοτερες φθορες κανεις λαθος...σιγουρα θα εχει λιγοτερες φθορες ο κινητηρας σε χρηση αεριου αντι βενζινη....πρωτα απ ολα το υγραεριο κανει εντελως καθαρη καυση που σημαινει οτι δεν αφηνει καταλοιπα(μαυριλες...κτλ) και ουτε μολυνει το περιβαλλον...κανε ενα απλο search στο google και θα βρεις για ολα τα πλεονεκτηματα αλλα κ τα μειωνεκτηματα χρησης υγραεριου... μια τυχαια σελιδα που βρηκα εγω...ριξτε μια ματια... ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΗΝΗΣΗ

Edited by sonakias
Link to comment
Share on other sites

φυσικα κ δε θα εχει την ιδια αποδοση,το οποιοδοιποτε αυτοκινητο,σε σχεση με τη βενζινη...τωρα στο οτι δεν παιζει να εχει λιγοτερες φθορες κανεις λαθος...σιγουρα θα εχει λιγοτερες φθορες ο κινητηρας σε χρηση αεριου αντι βενζινη....πρωτα απ ολα το υγραεριο κανει εντελως καθαρη καυση που σημαινει οτι δεν αφηνει καταλοιπα(μαυριλες...κτλ) και ουτε μολυνει το περιβαλλον...κανε ενα απλο search στο google και θα βρεις για ολα τα πλεονεκτηματα αλλα κ τα μειωνεκτηματα χρησης υγραεριου... μια τυχαια σελιδα που βρηκα εγω...ριξτε μια ματια... ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΗΝΗΣΗ

Μαλλον δεν το εγραψα σωστα.Οταν ειπα οτι δεν παιζει με τιποτα 30-40% κατω οι φθορες του κινητηρα εννοουσα οτι το ποσοστο που εδωσε ηταν παρα πολυ μεγαλο.Λιγοτερες φθορες θα εχει σιγουρα αλλα οχι και τοσο μεγαλες αποκλισεις σε σχεση με την βενζινη.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δεν το εγραψα σωστα.Οταν ειπα οτι δεν παιζει με τιποτα 30-40% κατω οι φθορες του κινητηρα εννοουσα οτι το ποσοστο που εδωσε ηταν παρα πολυ μεγαλο.Λιγοτερες φθορες θα εχει σιγουρα αλλα οχι και τοσο μεγαλες αποκλισεις σε σχεση με την βενζινη.

Εγω προσωπικα με το focus δεν εχω αισθανθει διαφορα στην αποδοση καθολου μπορει το αντιθετο(!?) οσο για την μικροτερη φθορα μου πε ακριβως αυτο το πραγμα οτι το υγραεριο κανει τελεια καυση και η βενζινη οχι.. φιλος με φορεστερ 2000cc μοντ 00 το εβαλε απο τους πρωτους απο εκει που το εβαλε η κοπελα μου το 2002, απλα το αμαξι πεταει και το μονο που του εχει χαλασει ηταν φετος μια βαλβιδα η αισθητηρας με κοστος - τοποθετηση 20 ευρω.Αν δεν ειχα tsi θα το σκεφτομουν παρα πολυ σοβαρα για να βαλω αλλα ειναι μεχρι να το μυριστει το <<κρατος>>(κρατος λεμε τωρα) και οταν δει οτι εχουν γεμισει τετοια αμαξια θα το γεμισει 200 φορους..

Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση που εκανα σε γνωστο μου κ μετα απο ψαξιμο στο internet,το συγκεκριμενο συστημα υγραεριου μπορει να μπει σε οποιοδοιποτε τυπο αυτοκινητου και κινητηρα χωρις απολυτος κανενα προβλημα...δηλαδι μπαινει κ σε τουρμπο κινητηρες...οποτε γιατι να εχει προβλημα στον δικο μας tsi...λογικα μπαινει χωρις κανενα προβλημα...το μονο σιγουρο ειναι οτι σε περιπτωση που βαλει καποιος στ αμαξι του υγραεριο θα πρεπει να κανει επαναπρογραμματισμο

Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση που εκανα σε γνωστο μου κ μετα απο ψαξιμο στο internet,το συγκεκριμενο συστημα υγραεριου μπορει να μπει σε οποιοδοιποτε τυπο αυτοκινητου και κινητηρα χωρις απολυτος κανενα προβλημα...δηλαδι μπαινει κ σε τουρμπο κινητηρες...οποτε γιατι να εχει προβλημα στον δικο μας tsi...λογικα μπαινει χωρις κανενα προβλημα...το μονο σιγουρο ειναι οτι σε περιπτωση που βαλει καποιος στ αμαξι του υγραεριο θα πρεπει να κανει επαναπρογραμματισμο

το θεμα με τον κομπρεσσορα εμενα με ανησυχει λιγο, οχι το τουρμπο.

Link to comment
Share on other sites

γιατι σε ανησυχει?μη παρει καμια φωτια?? :lazy: δε περναει υγραεριο ουτε μεσα απ τη τουρμπινα αλλα ουτε κ απ τον κομπρεσορα...απλως συμπιεζουν τον αερα κ τα 2...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ειναι το σωστο μερος στο φορουμ για αυτο το τοπικ και συγνωμη αν κανω λαθος!!στο θεμα μου...τι ξερετε για το υγραεριο στο αυτοκινιτο?το εχει βαλει κανεις?οτι κανεις αποσβεση ειναι το μονο σιγουρο με της σημερινες τιμες...πια ειναι τα αρνιτικα του ομος?καπιος που το εχει βαλει σε ΚΙΑ sportage 2.0 μου ειπε πως ειναι καταενθουσιασμενος στο golf μου ομος?...ακουω γνωμες

Καλησπερα .

Σημερα ρυθμισα το 1ο αυτοκινητο με καυσιμο LPG . To συγκεκριμενο ηταν ενα Golf V GTI (BWA) , με Κ04 full setup ( RS4 injectors - εισαγωγη - εξατμιση κλπ ) , οποτε μιλαμε για υγραεριοκινηση σε αυτοκινητο αμεσου ψεκασμου - και βελτιωμενο .

Το συστημα αποτελειτο απο 2ο ρεζερβουαρ καυσιμου , αντλια , μπεκ υγραεριου , σωληνωσεις κλπ και απο εναν extra εγκεφαλο , oπου σου δινει τη δυνατοτητα να προγραμματισεις τα μπεκ που εκχυουν το υγραεριο και τα οποια περνουν σημα απο τα ΟΕΜ μπεκ . Στη συγκεκριμενη περιπτωση , η πολλαπλη εισαγωγης ηταν μεταλλικη και ειχαν μπει τα ακροφυσια , αλλα απ οτι ρωτησα , και η εργοστασιακη πλαστικη εισαγωγη να ηταν πανω , το κιτ εχει μουφες για τα ακροφυσια και κολλα 2 συστατικων για πλαστικα , ενω σε περιπτωση απεγκαταστασης , υπαρχουν πωματα για να μην μενουν τρυπες ( αφου η πλαστικη εισαγωγη πρεπει να τρυπηθει ) .

Στο συγκεκριμενο κιτ , με ενα button μπορεις να εναλλαξεις την λειτουργια απο βενζινη σε υγραεριο και αντιστροφα , και σε σχεση με 100oct βενζινη , η διορθωση αβανς ειναι και λιγο μικροτερη! Λογικο αλλωστε αφου τοσο το προπανιο , οσο και το βουτανιο (κυρια συστατικα του LPG) εμφανιζουν καλυτερη αντικροτικη συμπεριφορα απο την 100oct βενζινη . Επισης , η θερμογονος δυναμη του υγραεριου ειναι αντιστοιχη με της βενζινης . Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι με το LPG το αυτοκινητο πηγαινε και λιγο καλυτερα και δυσλειτουργιες δεν υπαρχουν ! Συντομα , θα γινουν και δυναμομετρησεις , για να δουμε την ιδια στιγμη , τι διαφορα σε αποδοση εχει με τα 2 καυσιμα το μοτερ .

Οσον αφορα στην οικονομια και την ολη επιτυχια που θα εχει το υγραεριο στην Ελλαδα , εξαρταται κυριως απο το ποσο γρηγορα - γιατι σε μια χωρα που χρωσταει 300+ δισ. Ευρω εκτιμω οτι θα γινει ... - θα μπουν τετοιοι φοροι που η τιμη του LPG θα ειναι οσο της βενζινης . Ο λογος που προσφερει την μιση χρηματικα καταναλωση ειναι επειδη κοστιζει λιγοτερο απο το μισο ανα λιτρο . Οταν παρουν χαμπαρι οτι ενα μεγαλο ποσοστο χρησιμοποιει τετοιο καυσιμο και εχει καθε βενζιναδικο και ανεφοδιασμο υγραεριου , τοτε πιστευω οτι αυτοματως ο φορος θα το κανει να κοστιζει το ιδιο με τη βενζινη , παρολο που υποτιθεται πρεπει να βοηθαμε την "πρασινη αναπτυξη" . Τοτε αποσβεση δεν θα γινεται ποτε . Το χειροτερο σεναριο ειναι να πληρωσει καποιος το κιτ και μετα απο 4 μηνες , η διαφορα τιμης να ειναι πχ 5 ή 10 λεπτα/lt ...

Αλλο αρνητικο ειναι οτι σε περιπτωση αναφλεξεως , το LPG ειναι εξαιρετικα εκρηκτικο , περισσοτερο απο τη βενζινη και σε αντιθεση με το πετρελαιο , που απλα καιγεται . Βεβαια , καθε σοβαρο κιτ εχει αντεπιστροφες βαλβιδες και δεξαμενη ασφαλειας και ειναι δυσκολο να γινει ζημια . Επισης , οι σταθμοι ανεφοδιασμου ειναι λιγοι , κατι που βεβαια εκτιμω οτι θα αλλαξει οταν γινει διαδεδομενη η χρηση του υγραεριου . Αυτο βεβαια δεν ειναι μεγαλο προβλημα , απο τη στιγμη που τα ολοκληρωμενα κιτ εχουν και το κανονικο ντεποζιτο βενζινης και μολις τελειωσει το υγραεριο , συνεχιζεται η λειτουργια με βενζινη .

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα .

Σημερα ρυθμισα το 1ο αυτοκινητο με καυσιμο LPG . To συγκεκριμενο ηταν ενα Golf V GTI (BWA) , με Κ04 full setup ( RS4 injectors - εισαγωγη - εξατμιση κλπ ) , οποτε μιλαμε για υγραεριοκινηση σε αυτοκινητο αμεσου ψεκασμου - και βελτιωμενο .

καλα θα περασουμε...... αραγε θα γινω το πρωτο tfsi big turbo με lpg?......

αναμενουμε αποτελεσματα!!

Link to comment
Share on other sites

οποτε αν δεν χανεις σε επιδοσεις απο οτι καταλαβενω και ειναι σαφος πιο φτινο το ιδιο ασφαλες με τν βενζινη πιστευω οτι ακξιζει τα λευτα του...επισεις ακουσα οτι μειονοντε και τα τελη κικλοφοριας και επισεις πως εχει γινει καποια σιμβαση λογο οικολογιας που λεει πωσ πρεπει να πωλειτε στη μιση τιμη του πετρελεου χωρις να ειμαι σιγουρος για αυτο που λεω απλα καπου τα ακουσα

Link to comment
Share on other sites

οποτε αν δεν χανεις σε επιδοσεις απο οτι καταλαβενω και ειναι σαφος πιο φτινο το ιδιο ασφαλες με τν βενζινη πιστευω οτι ακξιζει τα λευτα του...επισεις ακουσα οτι μειονοντε και τα τελη κικλοφοριας και επισεις πως εχει γινει καποια σιμβαση λογο οικολογιας που λεει πωσ πρεπει να πωλειτε στη μιση τιμη του πετρελεου χωρις να ειμαι σιγουρος για αυτο που λεω απλα καπου τα ακουσα

Αν οι τιμες διατηρησουν στα σημερινα επιπεδα , για καποιον που ξοδευει 300 Ευρω το μηνα σε βενζινη , η αποσβεση γινεται σε λιγοτερο απο χρονο . Το θεμα ειναι οτι στο κρατος που ζουμε και που τα τελευταια 10 χρονια (οπως ελεγε ο Βγενοπουλος) εχει αλλαξει 277 φορες το φορολογικο καθεστως , ανα πασα στιγμη μπορει να γινει το οτιδηποτε . Πχ αφηνουν για 3-4 μηνες το LPG , για να παρουν ΦΠΑ , κλπ και μετα σου λενε " λοιπον , με δημοκρατικες διαδικασιες απο αυριο το LPG που θα παρεχεται για κινηση θα κοστιζει 1,5 Ευρω το λιτρο ... " και πανε τσαμπα οι επενδυσεις των επαγγελματιων , τα χρηματα που εχουν δωσει οι κατοχοι για τα κιτ , κλπ κλπ . Αυτο ειναι το προβλημα !

Link to comment
Share on other sites

Αν οι τιμες διατηρησουν στα σημερινα επιπεδα , για καποιον που ξοδευει 300 Ευρω το μηνα σε βενζινη , η αποσβεση γινεται σε λιγοτερο απο χρονο . Το θεμα ειναι οτι στο κρατος που ζουμε και που τα τελευταια 10 χρονια (οπως ελεγε ο Βγενοπουλος) εχει αλλαξει 277 φορες το φορολογικο καθεστως , ανα πασα στιγμη μπορει να γινει το οτιδηποτε . Πχ αφηνουν για 3-4 μηνες το LPG , για να παρουν ΦΠΑ , κλπ και μετα σου λενε " λοιπον , με δημοκρατικες διαδικασιες απο αυριο το LPG που θα παρεχεται για κινηση θα κοστιζει 1,5 Ευρω το λιτρο ... " και πανε τσαμπα οι επενδυσεις των επαγγελματιων , τα χρηματα που εχουν δωσει οι κατοχοι για τα κιτ , κλπ κλπ . Αυτο ειναι το προβλημα !

Οπότε, εγώ λέω να μην το πολυσυζητάμε με γνωστούς αλλά να πάμε κρυφά να βάλουμε όλοι ... και να περιμένουμε την αντίδραση του κράτους... shockgun.gif

Link to comment
Share on other sites

κατα τη γνώμη μου, θα γίνει οτι έγινε και με το φυσικο αεριο στα σπιτια... θα ανέβει η τιμή του λογω προσφορας-ζήτησης και φορων προς το κρατος... το ιδιο πραγμα θα ειναι ουσιαστικα στην τιμή και θα έχουμε μπει και μεσα κατα 1500¤ για την εγκατασταση...

Link to comment
Share on other sites

κατα τη γνώμη μου, θα γίνει οτι έγινε και με το φυσικο αεριο στα σπιτια... θα ανέβει η τιμή του λογω προσφορας-ζήτησης και φορων προς το κρατος... το ιδιο πραγμα θα ειναι ουσιαστικα στην τιμή και θα έχουμε μπει και μεσα κατα 1500¤ για την εγκατασταση...

+1000

Link to comment
Share on other sites

κατα τη γνώμη μου, θα γίνει οτι έγινε και με το φυσικο αεριο στα σπιτια... θα ανέβει η τιμή του λογω προσφορας-ζήτησης και φορων προς το κρατος... το ιδιο πραγμα θα ειναι ουσιαστικα στην τιμή και θα έχουμε μπει και μεσα κατα 1500¤ για την εγκατασταση...

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θεσπίσει οδηγία σχετικά με την χαμηλή φορολόγηση εναλλακτικών καυσίμων όπως τα βιοκαύσιμα και το υγραέριο...σε παραπέμπω στην οδηγία 2003/96 της Ε.Ε. για να καταλάβεις περίπου τι εννοώ. Με λίγα λόγια δύσκολα θα μπορέσει η Ελλάδα να ανεβάσει τη φορολογία στο υγραέριο ώστε η τιμή του να φτάσει κοντά σε αυτή της βενζίνης καθώς η Ε.Ε. θεωρεί τη χαμηλή τιμολόγηση ως ένα κίνητρο για λιγότερες περιβαλλοντικες επιβαρύνσεις από τη χρήση καυσίμων.

Αφού ερεύνησα το θέμα αρκετά θεώρησα την υγραεριοκίνηση ως μία επένδυση και ήδη είμαι στη λίστα αναμονής για εγκατάσταση συστήματος υγραερίου στο VW POLO 1.4 100HP 2005 μου ...Περισσότερες εντυπώσεις / εμπειρίες οσονούπω...

Link to comment
Share on other sites

Οσο τα πρόστιμα της Ε.Ε. προς την Ελλάδα για μη συμμόρφωση με τις ευρωπαικες ντιρεκτιβες ,ειναι μικροτερου υψους απο τα εσοδα της αυξημενης φορολογίας (φορος εισαγωμενων μεταχειρισμενων , φορος στο υγραέριο) ,τόσο θα γράφουμε στα παπούτσια μας τις οδηγίες της Ε.Ε. και θα κανουμε οτι μας γουστάρει!!!

Link to comment
Share on other sites

Οσο τα πρόστιμα της Ε.Ε. προς την Ελλάδα για μη συμμόρφωση με τις ευρωπαικες ντιρεκτιβες ,ειναι μικροτερου υψους απο τα εσοδα της αυξημενης φορολογίας (φορος εισαγωμενων μεταχειρισμενων , φορος στο υγραέριο) ,τόσο θα γράφουμε στα παπούτσια μας τις οδηγίες της Ε.Ε. και θα κανουμε οτι μας γουστάρει!!!

Και κατα συνέπεια θα πρέπει να δινουμε καθημερινά ενα γερό μάθημα με κάθε τρόπο στην κάθε Ελληνική Οικονομική ηγεσία (αφου για 10ετίες μας γράφει στα παλαιότερα τον υποδημάτων της) Δεν κυκλοφορούμε τα αυτοκίνητα μας πλεον άσκοπα και γέμισμα κανουμε μια φορά τον μήνα (βγάζουμε και κανενα ποδήλατο σιγα σιγά) και στο τέλος να δούμε ποιος είναι πιο μαγκας ΑΥΤΟΙ οι εμεις που τους ψηφίζουμε. Εαν θέλουν να κανουν και την τελευταία μακακία διαχωριζοντας το αέριο σε θερμανσης και κίνησης βλέπε πετρέλαιο τοτε δεν μας μένει αλλο όπλο απο την ΠΑΥΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΦΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ που γίνεται απλά με την ελαχιστοποίηση της χρήσης της.

Ηρθε η ώρα να τους βάλουμε μυαλό αφου βέβαια και οι ίδιοι το καταλάβουμε τελικά.

Link to comment
Share on other sites

...που γίνεται απλά με την ελαχιστοποίηση της χρήσης της.

Ηρθε η ώρα να τους βάλουμε μυαλό αφου βέβαια και οι ίδιοι το καταλάβουμε τελικά.

συγνώμη αλλά έτσι μας βάζουν αυτοί μυαλό

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.