nicksid Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Δεν ξερω αν ειναι το σωστο μερος στο φορουμ για αυτο το τοπικ και συγνωμη αν κανω λαθος!!στο θεμα μου...τι ξερετε για το υγραεριο στο αυτοκινιτο?το εχει βαλει κανεις?οτι κανεις αποσβεση ειναι το μονο σιγουρο με της σημερινες τιμες...πια ειναι τα αρνιτικα του ομος?καπιος που το εχει βαλει σε ΚΙΑ sportage 2.0 μου ειπε πως ειναι καταενθουσιασμενος στο golf μου ομος?...ακουω γνωμες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit696 Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Δεν ξερω αν ειναι το σωστο μερος στο φορουμ για αυτο το τοπικ και συγνωμη αν κανω λαθος!!στο θεμα μου...τι ξερετε για το υγραεριο στο αυτοκινιτο?το εχει βαλει κανεις?οτι κανεις αποσβεση ειναι το μονο σιγουρο με της σημερινες τιμες...πια ειναι τα αρνιτικα του ομος?καπιος που το εχει βαλει σε ΚΙΑ sportage 2.0 μου ειπε πως ειναι καταενθουσιασμενος στο golf μου ομος?...ακουω γνωμες εχει βαλει η κοπελα μου σε focus 1.6 εδω και εναμιση χρονο με κανενα προβλημα, ολο το συστημα απο εκει που το εβαλε εχει 3 χρονια εγγυηση, 1400 ευρω εκανε η τοποθετηση στην θεσσαλονικη και με 25 ευρω που κανει στο γεμισμα του ρεζερβουαρ κανει γυρω στα 350-370 χιλιομετρα αν τα κανεις μονο μεσα στη πολη ειναι σαφως λιγοτερα, συμφαιρει απιστευτα οχι επειδη καιει πιο λιγο αλλα επειδη το αεριο εχει 67-69 λεπτα, οταν επισκεφθηκα το συνεργειο για να το παρουμε μετα την τοποθετηση ειχει στην ουρα για τοποθετηση γυρω στα 30-40 αμαξια! Επεισης ο μηχανικος μας ειπε οτι στην λειτουργια του κινητηρα υπαρχουν 30-40% λιγοτερες φθορες απ οτι με την βενζινη.Οταν τον ρωτησα αν μπαινει σε τουρμπο αμαξια μου ειπε πως μπαινει χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
serreos73 Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 με 25 ευρω 350-370 χιλιομετρα? λιγα δεν ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chp Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 (edited) με 25 ευρω 350-370 χιλιομετρα? λιγα δεν ειναι? με 25 ευρώ -> 35 λίτρα ΥΑ αν υπολογίσεις ότι το focus πρέπει να έχει μία κατανάλωση γύρω στο 8-9 με βενζίνη, αυτή γίνεται 9-11 με το ΥΑ οπότε, τα νούμερα είναι άκρως ρεαλιστικά... μην ξεχνάς ότι το ρεζερβουάρ του ΥΑ μπαίνει στη θέση της ρεζέρβας...οπότε δεν έχει καμία σχέση με το ?????(45 έχει το πόλο...το γκολφ δεν ξέρω) της βενζίνης... αν υποθέσουμε πως η τιμή της βενζίνης είναι 1,5 ( περίπου τόσο την άφησα πριν φύγω στο εξωτερικό, στις 15 Ιουν )θα είχες 17 λίτρα οπότε με το ζόρι θα έκανες 200 χιλιόμετρα. οπότε με ΥΑ κάνεις 100χιλ με 7 ευρώ, ενώ με την βενζίνη θα χρειαστείς περίπου 13 ευρώ, αν υπολογίσεις και την διαφορά στην κατανάλωση. κέρδος 6 ευρώ /100χιλ, οπότε σε 20.000-25.000 χιλ ( πρακτικά ένα ή δύο χρόνια για τους περισσότερος )θα έχεις κάνει απόσβεση... υγ:τώρα που κάθισα και το υπολόγισα δείχνει να συμφέρει... βέβαια...πριν το πάρει είδηση ο γιωργάκης....και βάλει και στο ΥΓ φόρους έξτρα Edited July 4, 2010 by Πάρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 με 25 ευρώ -> 35 λίτρα ΥΑ αν υπολογίσεις ότι το focus πρέπει να έχει μία κατανάλωση γύρω στο 8-9 με βενζίνη, αυτή γίνεται 9-11 με το ΥΑ οπότε, τα νούμερα είναι άκρως ρεαλιστικά... μην ξεχνάς ότι το ρεζερβουάρ του ΥΑ μπαίνει στη θέση της ρεζέρβας...οπότε δεν έχει καμία σχέση με το ?????(45 έχει το πόλο...το γκολφ δεν ξέρω) της βενζίνης... αν υποθέσουμε πως η τιμή της βενζίνης είναι 1,5 ( περίπου τόσο την άφησα πριν φύγω στο εξωτερικό, στις 15 Ιουν )θα είχες 17 λίτρα οπότε με το ζόρι θα έκανες 200 χιλιόμετρα. οπότε με ΥΑ κάνεις 100χιλ με 7 ευρώ, ενώ με την βενζίνη θα χρειαστείς περίπου 13 ευρώ, αν υπολογίσεις και την διαφορά στην κατανάλωση. κέρδος 6 ευρώ /100χιλ, οπότε σε 20.000-25.000 χιλ ( πρακτικά ένα ή δύο χρόνια για τους περισσότερος )θα έχεις κάνει απόσβεση... υγ:τώρα που κάθισα και το υπολόγισα δείχνει να συμφέρει... βέβαια...πριν το πάρει είδηση ο γιωργάκης....και βάλει και στο ΥΓ φόρους έξτρα πωπωπω αναλυσεις! παντως το κακο που εχει ειναι οτι με το που το βαλεις χανεις αυτοματα την εργοστασιακη εγγυηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicksid Posted July 4, 2010 Author Report Share Posted July 4, 2010 κακο που εχει ειναι οτι με το που το βαλεις χανεις αυτοματα την εργοστασιακη εγγυηση! πολυ καλο ακουγετε!!!το σκεφτομε πολυ σοβαρα!!!επιδοσεις χανεις???αυτο με την εγγυηση με προβλιματιζει αλλα το νοεμβριο τελιονει οποτε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 κακο που εχει ειναι οτι με το που το βαλεις χανεις αυτοματα την εργοστασιακη εγγυηση! πολυ καλο ακουγετε!!!το σκεφτομε πολυ σοβαρα!!!επιδοσεις χανεις???αυτο με την εγγυηση με προβλιματιζει αλλα το νοεμβριο τελιονει οποτε... Επιδοσεις θα χανεις σιγουρα και αυτο που σου ειπε ο μηχανικος οτι οτι στην λειτουργια του κινητηρα υπαρχουν 30-40% λιγοτερες φθορες απ οτι με την βενζινη δεν παιζει με τιποτα.Εγω προσωπικα δεν θα εβαζα ποτε σε κινητηρα tsi υγραεριο και δεν νομιζω να εχει βαλει ακομα και κανεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 (edited) Επιδοσεις θα χανεις σιγουρα και αυτο που σου ειπε ο μηχανικος οτι οτι στην λειτουργια του κινητηρα υπαρχουν 30-40% λιγοτερες φθορες απ οτι με την βενζινη δεν παιζει με τιποτα.Εγω προσωπικα δεν θα εβαζα ποτε σε κινητηρα tsi υγραεριο και δεν νομιζω να εχει βαλει ακομα και κανεις. φυσικα κ δε θα εχει την ιδια αποδοση,το οποιοδοιποτε αυτοκινητο,σε σχεση με τη βενζινη...τωρα στο οτι δεν παιζει να εχει λιγοτερες φθορες κανεις λαθος...σιγουρα θα εχει λιγοτερες φθορες ο κινητηρας σε χρηση αεριου αντι βενζινη....πρωτα απ ολα το υγραεριο κανει εντελως καθαρη καυση που σημαινει οτι δεν αφηνει καταλοιπα(μαυριλες...κτλ) και ουτε μολυνει το περιβαλλον...κανε ενα απλο search στο google και θα βρεις για ολα τα πλεονεκτηματα αλλα κ τα μειωνεκτηματα χρησης υγραεριου... μια τυχαια σελιδα που βρηκα εγω...ριξτε μια ματια... ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΗΝΗΣΗ Edited July 5, 2010 by sonakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 φυσικα κ δε θα εχει την ιδια αποδοση,το οποιοδοιποτε αυτοκινητο,σε σχεση με τη βενζινη...τωρα στο οτι δεν παιζει να εχει λιγοτερες φθορες κανεις λαθος...σιγουρα θα εχει λιγοτερες φθορες ο κινητηρας σε χρηση αεριου αντι βενζινη....πρωτα απ ολα το υγραεριο κανει εντελως καθαρη καυση που σημαινει οτι δεν αφηνει καταλοιπα(μαυριλες...κτλ) και ουτε μολυνει το περιβαλλον...κανε ενα απλο search στο google και θα βρεις για ολα τα πλεονεκτηματα αλλα κ τα μειωνεκτηματα χρησης υγραεριου... μια τυχαια σελιδα που βρηκα εγω...ριξτε μια ματια... ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΗΝΗΣΗ Μαλλον δεν το εγραψα σωστα.Οταν ειπα οτι δεν παιζει με τιποτα 30-40% κατω οι φθορες του κινητηρα εννοουσα οτι το ποσοστο που εδωσε ηταν παρα πολυ μεγαλο.Λιγοτερες φθορες θα εχει σιγουρα αλλα οχι και τοσο μεγαλες αποκλισεις σε σχεση με την βενζινη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit696 Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Μαλλον δεν το εγραψα σωστα.Οταν ειπα οτι δεν παιζει με τιποτα 30-40% κατω οι φθορες του κινητηρα εννοουσα οτι το ποσοστο που εδωσε ηταν παρα πολυ μεγαλο.Λιγοτερες φθορες θα εχει σιγουρα αλλα οχι και τοσο μεγαλες αποκλισεις σε σχεση με την βενζινη. Εγω προσωπικα με το focus δεν εχω αισθανθει διαφορα στην αποδοση καθολου μπορει το αντιθετο(!?) οσο για την μικροτερη φθορα μου πε ακριβως αυτο το πραγμα οτι το υγραεριο κανει τελεια καυση και η βενζινη οχι.. φιλος με φορεστερ 2000cc μοντ 00 το εβαλε απο τους πρωτους απο εκει που το εβαλε η κοπελα μου το 2002, απλα το αμαξι πεταει και το μονο που του εχει χαλασει ηταν φετος μια βαλβιδα η αισθητηρας με κοστος - τοποθετηση 20 ευρω.Αν δεν ειχα tsi θα το σκεφτομουν παρα πολυ σοβαρα για να βαλω αλλα ειναι μεχρι να το μυριστει το <<κρατος>>(κρατος λεμε τωρα) και οταν δει οτι εχουν γεμισει τετοια αμαξια θα το γεμισει 200 φορους.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 μια ερωτηση που εκανα σε γνωστο μου κ μετα απο ψαξιμο στο internet,το συγκεκριμενο συστημα υγραεριου μπορει να μπει σε οποιοδοιποτε τυπο αυτοκινητου και κινητηρα χωρις απολυτος κανενα προβλημα...δηλαδι μπαινει κ σε τουρμπο κινητηρες...οποτε γιατι να εχει προβλημα στον δικο μας tsi...λογικα μπαινει χωρις κανενα προβλημα...το μονο σιγουρο ειναι οτι σε περιπτωση που βαλει καποιος στ αμαξι του υγραεριο θα πρεπει να κανει επαναπρογραμματισμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit696 Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 μια ερωτηση που εκανα σε γνωστο μου κ μετα απο ψαξιμο στο internet,το συγκεκριμενο συστημα υγραεριου μπορει να μπει σε οποιοδοιποτε τυπο αυτοκινητου και κινητηρα χωρις απολυτος κανενα προβλημα...δηλαδι μπαινει κ σε τουρμπο κινητηρες...οποτε γιατι να εχει προβλημα στον δικο μας tsi...λογικα μπαινει χωρις κανενα προβλημα...το μονο σιγουρο ειναι οτι σε περιπτωση που βαλει καποιος στ αμαξι του υγραεριο θα πρεπει να κανει επαναπρογραμματισμο το θεμα με τον κομπρεσσορα εμενα με ανησυχει λιγο, οχι το τουρμπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 γιατι σε ανησυχει?μη παρει καμια φωτια?? δε περναει υγραεριο ουτε μεσα απ τη τουρμπινα αλλα ουτε κ απ τον κομπρεσορα...απλως συμπιεζουν τον αερα κ τα 2... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 (edited) Δεν ξερω αν ειναι το σωστο μερος στο φορουμ για αυτο το τοπικ και συγνωμη αν κανω λαθος!!στο θεμα μου...τι ξερετε για το υγραεριο στο αυτοκινιτο?το εχει βαλει κανεις?οτι κανεις αποσβεση ειναι το μονο σιγουρο με της σημερινες τιμες...πια ειναι τα αρνιτικα του ομος?καπιος που το εχει βαλει σε ΚΙΑ sportage 2.0 μου ειπε πως ειναι καταενθουσιασμενος στο golf μου ομος?...ακουω γνωμες Καλησπερα . Σημερα ρυθμισα το 1ο αυτοκινητο με καυσιμο LPG . To συγκεκριμενο ηταν ενα Golf V GTI (BWA) , με Κ04 full setup ( RS4 injectors - εισαγωγη - εξατμιση κλπ ) , οποτε μιλαμε για υγραεριοκινηση σε αυτοκινητο αμεσου ψεκασμου - και βελτιωμενο . Το συστημα αποτελειτο απο 2ο ρεζερβουαρ καυσιμου , αντλια , μπεκ υγραεριου , σωληνωσεις κλπ και απο εναν extra εγκεφαλο , oπου σου δινει τη δυνατοτητα να προγραμματισεις τα μπεκ που εκχυουν το υγραεριο και τα οποια περνουν σημα απο τα ΟΕΜ μπεκ . Στη συγκεκριμενη περιπτωση , η πολλαπλη εισαγωγης ηταν μεταλλικη και ειχαν μπει τα ακροφυσια , αλλα απ οτι ρωτησα , και η εργοστασιακη πλαστικη εισαγωγη να ηταν πανω , το κιτ εχει μουφες για τα ακροφυσια και κολλα 2 συστατικων για πλαστικα , ενω σε περιπτωση απεγκαταστασης , υπαρχουν πωματα για να μην μενουν τρυπες ( αφου η πλαστικη εισαγωγη πρεπει να τρυπηθει ) . Στο συγκεκριμενο κιτ , με ενα button μπορεις να εναλλαξεις την λειτουργια απο βενζινη σε υγραεριο και αντιστροφα , και σε σχεση με 100oct βενζινη , η διορθωση αβανς ειναι και λιγο μικροτερη! Λογικο αλλωστε αφου τοσο το προπανιο , οσο και το βουτανιο (κυρια συστατικα του LPG) εμφανιζουν καλυτερη αντικροτικη συμπεριφορα απο την 100oct βενζινη . Επισης , η θερμογονος δυναμη του υγραεριου ειναι αντιστοιχη με της βενζινης . Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι με το LPG το αυτοκινητο πηγαινε και λιγο καλυτερα και δυσλειτουργιες δεν υπαρχουν ! Συντομα , θα γινουν και δυναμομετρησεις , για να δουμε την ιδια στιγμη , τι διαφορα σε αποδοση εχει με τα 2 καυσιμα το μοτερ . Οσον αφορα στην οικονομια και την ολη επιτυχια που θα εχει το υγραεριο στην Ελλαδα , εξαρταται κυριως απο το ποσο γρηγορα - γιατι σε μια χωρα που χρωσταει 300+ δισ. Ευρω εκτιμω οτι θα γινει ... - θα μπουν τετοιοι φοροι που η τιμη του LPG θα ειναι οσο της βενζινης . Ο λογος που προσφερει την μιση χρηματικα καταναλωση ειναι επειδη κοστιζει λιγοτερο απο το μισο ανα λιτρο . Οταν παρουν χαμπαρι οτι ενα μεγαλο ποσοστο χρησιμοποιει τετοιο καυσιμο και εχει καθε βενζιναδικο και ανεφοδιασμο υγραεριου , τοτε πιστευω οτι αυτοματως ο φορος θα το κανει να κοστιζει το ιδιο με τη βενζινη , παρολο που υποτιθεται πρεπει να βοηθαμε την "πρασινη αναπτυξη" . Τοτε αποσβεση δεν θα γινεται ποτε . Το χειροτερο σεναριο ειναι να πληρωσει καποιος το κιτ και μετα απο 4 μηνες , η διαφορα τιμης να ειναι πχ 5 ή 10 λεπτα/lt ... Αλλο αρνητικο ειναι οτι σε περιπτωση αναφλεξεως , το LPG ειναι εξαιρετικα εκρηκτικο , περισσοτερο απο τη βενζινη και σε αντιθεση με το πετρελαιο , που απλα καιγεται . Βεβαια , καθε σοβαρο κιτ εχει αντεπιστροφες βαλβιδες και δεξαμενη ασφαλειας και ειναι δυσκολο να γινει ζημια . Επισης , οι σταθμοι ανεφοδιασμου ειναι λιγοι , κατι που βεβαια εκτιμω οτι θα αλλαξει οταν γινει διαδεδομενη η χρηση του υγραεριου . Αυτο βεβαια δεν ειναι μεγαλο προβλημα , απο τη στιγμη που τα ολοκληρωμενα κιτ εχουν και το κανονικο ντεποζιτο βενζινης και μολις τελειωσει το υγραεριο , συνεχιζεται η λειτουργια με βενζινη . Edited July 5, 2010 by golf-agu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liono Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 Καλησπερα . Σημερα ρυθμισα το 1ο αυτοκινητο με καυσιμο LPG . To συγκεκριμενο ηταν ενα Golf V GTI (BWA) , με Κ04 full setup ( RS4 injectors - εισαγωγη - εξατμιση κλπ ) , οποτε μιλαμε για υγραεριοκινηση σε αυτοκινητο αμεσου ψεκασμου - και βελτιωμενο . καλα θα περασουμε...... αραγε θα γινω το πρωτο tfsi big turbo με lpg?...... αναμενουμε αποτελεσματα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicksid Posted July 8, 2010 Author Report Share Posted July 8, 2010 οποτε αν δεν χανεις σε επιδοσεις απο οτι καταλαβενω και ειναι σαφος πιο φτινο το ιδιο ασφαλες με τν βενζινη πιστευω οτι ακξιζει τα λευτα του...επισεις ακουσα οτι μειονοντε και τα τελη κικλοφοριας και επισεις πως εχει γινει καποια σιμβαση λογο οικολογιας που λεει πωσ πρεπει να πωλειτε στη μιση τιμη του πετρελεου χωρις να ειμαι σιγουρος για αυτο που λεω απλα καπου τα ακουσα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 οποτε αν δεν χανεις σε επιδοσεις απο οτι καταλαβενω και ειναι σαφος πιο φτινο το ιδιο ασφαλες με τν βενζινη πιστευω οτι ακξιζει τα λευτα του...επισεις ακουσα οτι μειονοντε και τα τελη κικλοφοριας και επισεις πως εχει γινει καποια σιμβαση λογο οικολογιας που λεει πωσ πρεπει να πωλειτε στη μιση τιμη του πετρελεου χωρις να ειμαι σιγουρος για αυτο που λεω απλα καπου τα ακουσα Αν οι τιμες διατηρησουν στα σημερινα επιπεδα , για καποιον που ξοδευει 300 Ευρω το μηνα σε βενζινη , η αποσβεση γινεται σε λιγοτερο απο χρονο . Το θεμα ειναι οτι στο κρατος που ζουμε και που τα τελευταια 10 χρονια (οπως ελεγε ο Βγενοπουλος) εχει αλλαξει 277 φορες το φορολογικο καθεστως , ανα πασα στιγμη μπορει να γινει το οτιδηποτε . Πχ αφηνουν για 3-4 μηνες το LPG , για να παρουν ΦΠΑ , κλπ και μετα σου λενε " λοιπον , με δημοκρατικες διαδικασιες απο αυριο το LPG που θα παρεχεται για κινηση θα κοστιζει 1,5 Ευρω το λιτρο ... " και πανε τσαμπα οι επενδυσεις των επαγγελματιων , τα χρηματα που εχουν δωσει οι κατοχοι για τα κιτ , κλπ κλπ . Αυτο ειναι το προβλημα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 Αν οι τιμες διατηρησουν στα σημερινα επιπεδα , για καποιον που ξοδευει 300 Ευρω το μηνα σε βενζινη , η αποσβεση γινεται σε λιγοτερο απο χρονο . Το θεμα ειναι οτι στο κρατος που ζουμε και που τα τελευταια 10 χρονια (οπως ελεγε ο Βγενοπουλος) εχει αλλαξει 277 φορες το φορολογικο καθεστως , ανα πασα στιγμη μπορει να γινει το οτιδηποτε . Πχ αφηνουν για 3-4 μηνες το LPG , για να παρουν ΦΠΑ , κλπ και μετα σου λενε " λοιπον , με δημοκρατικες διαδικασιες απο αυριο το LPG που θα παρεχεται για κινηση θα κοστιζει 1,5 Ευρω το λιτρο ... " και πανε τσαμπα οι επενδυσεις των επαγγελματιων , τα χρηματα που εχουν δωσει οι κατοχοι για τα κιτ , κλπ κλπ . Αυτο ειναι το προβλημα ! Οπότε, εγώ λέω να μην το πολυσυζητάμε με γνωστούς αλλά να πάμε κρυφά να βάλουμε όλοι ... και να περιμένουμε την αντίδραση του κράτους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris1911 Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 κατα τη γνώμη μου, θα γίνει οτι έγινε και με το φυσικο αεριο στα σπιτια... θα ανέβει η τιμή του λογω προσφορας-ζήτησης και φορων προς το κρατος... το ιδιο πραγμα θα ειναι ουσιαστικα στην τιμή και θα έχουμε μπει και μεσα κατα 1500¤ για την εγκατασταση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 κατα τη γνώμη μου, θα γίνει οτι έγινε και με το φυσικο αεριο στα σπιτια... θα ανέβει η τιμή του λογω προσφορας-ζήτησης και φορων προς το κρατος... το ιδιο πραγμα θα ειναι ουσιαστικα στην τιμή και θα έχουμε μπει και μεσα κατα 1500¤ για την εγκατασταση... +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrispolo16v Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 κατα τη γνώμη μου, θα γίνει οτι έγινε και με το φυσικο αεριο στα σπιτια... θα ανέβει η τιμή του λογω προσφορας-ζήτησης και φορων προς το κρατος... το ιδιο πραγμα θα ειναι ουσιαστικα στην τιμή και θα έχουμε μπει και μεσα κατα 1500¤ για την εγκατασταση... Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θεσπίσει οδηγία σχετικά με την χαμηλή φορολόγηση εναλλακτικών καυσίμων όπως τα βιοκαύσιμα και το υγραέριο...σε παραπέμπω στην οδηγία 2003/96 της Ε.Ε. για να καταλάβεις περίπου τι εννοώ. Με λίγα λόγια δύσκολα θα μπορέσει η Ελλάδα να ανεβάσει τη φορολογία στο υγραέριο ώστε η τιμή του να φτάσει κοντά σε αυτή της βενζίνης καθώς η Ε.Ε. θεωρεί τη χαμηλή τιμολόγηση ως ένα κίνητρο για λιγότερες περιβαλλοντικες επιβαρύνσεις από τη χρήση καυσίμων. Αφού ερεύνησα το θέμα αρκετά θεώρησα την υγραεριοκίνηση ως μία επένδυση και ήδη είμαι στη λίστα αναμονής για εγκατάσταση συστήματος υγραερίου στο VW POLO 1.4 100HP 2005 μου ...Περισσότερες εντυπώσεις / εμπειρίες οσονούπω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris1911 Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 αυτο το τελευταιο ομολογω οτι δεν το ήξερα! εξακολουθω να ειμαι δυστακτικός ομως :/ στην ελλαδα ζουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Οσο τα πρόστιμα της Ε.Ε. προς την Ελλάδα για μη συμμόρφωση με τις ευρωπαικες ντιρεκτιβες ,ειναι μικροτερου υψους απο τα εσοδα της αυξημενης φορολογίας (φορος εισαγωμενων μεταχειρισμενων , φορος στο υγραέριο) ,τόσο θα γράφουμε στα παπούτσια μας τις οδηγίες της Ε.Ε. και θα κανουμε οτι μας γουστάρει!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvarnav Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Οσο τα πρόστιμα της Ε.Ε. προς την Ελλάδα για μη συμμόρφωση με τις ευρωπαικες ντιρεκτιβες ,ειναι μικροτερου υψους απο τα εσοδα της αυξημενης φορολογίας (φορος εισαγωμενων μεταχειρισμενων , φορος στο υγραέριο) ,τόσο θα γράφουμε στα παπούτσια μας τις οδηγίες της Ε.Ε. και θα κανουμε οτι μας γουστάρει!!! Και κατα συνέπεια θα πρέπει να δινουμε καθημερινά ενα γερό μάθημα με κάθε τρόπο στην κάθε Ελληνική Οικονομική ηγεσία (αφου για 10ετίες μας γράφει στα παλαιότερα τον υποδημάτων της) Δεν κυκλοφορούμε τα αυτοκίνητα μας πλεον άσκοπα και γέμισμα κανουμε μια φορά τον μήνα (βγάζουμε και κανενα ποδήλατο σιγα σιγά) και στο τέλος να δούμε ποιος είναι πιο μαγκας ΑΥΤΟΙ οι εμεις που τους ψηφίζουμε. Εαν θέλουν να κανουν και την τελευταία μακακία διαχωριζοντας το αέριο σε θερμανσης και κίνησης βλέπε πετρέλαιο τοτε δεν μας μένει αλλο όπλο απο την ΠΑΥΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΦΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ που γίνεται απλά με την ελαχιστοποίηση της χρήσης της. Ηρθε η ώρα να τους βάλουμε μυαλό αφου βέβαια και οι ίδιοι το καταλάβουμε τελικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 ...που γίνεται απλά με την ελαχιστοποίηση της χρήσης της. Ηρθε η ώρα να τους βάλουμε μυαλό αφου βέβαια και οι ίδιοι το καταλάβουμε τελικά. συγνώμη αλλά έτσι μας βάζουν αυτοί μυαλό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...