Jump to content
nicksid

Εγκατάσταση Αερίου Σε Golf / Passat Αξιζει ? (Γνώμες, Εντυπώσεις Μελών)

Recommended Posts

Μία πολύ οικονομική λύση στις μέρες μας είναι το υγραέριο.. Είχα σωθεί με το υγραέριο στ' αμάξι του πατέρα μου... Το να βάλουμε υγραέριο σε golf πιστεύετε θα επιφέρει κάποια  βλάβη;; Υπάρχει κάποιος που να έχει βάλει να μας πει ;;

Edited by GXA
Link to comment
Share on other sites

Guest πανος-gti

δεν ξερω φιλε τι μοτερ φορας αλλα εγω στο δικο μου 1.8τ με προγραμμα ειχα βαλει κ μετα ειχα προβληματα.κ το ξηλωσα.αν φορας προγραμμα ξεχασε το.αν εισαι μαμα μπορεις να το βαλεις.



ειδα οτι εχεις 1.4 fsi μπορεις να βαλεις αυτα τα νεα τεχνολογιας κιτ για αμεσο ψεκασμο αλλα θελει ψαξιμο ποιος κ ποσο καλος ειναι στη δουλεια του για να μην εχεις προβληματα στο μελλον.αλλα γνωμη μου μην το πειραζεις εισαι σε καλα κυβικα κ δεν καις οσο ενα μεγαλυτερο.αυτα απο μενα.



οσο για το check απαντησα κ στο αλλο θεμα αλλα το γραφω κ δω .αν θελεις παρε ενα scangauge 2  με καλωδιο obd θα μπορεις να σβηνεις το check αν δεν εχεις μονιμη βλαβη κ εχει πολλες λειτουργιες επανω το εργαλειο.υπολογιστη ταξιδιου λειτουργιες του κινητηρα ενω ταξιδευεις  βλεπεις  τα παντα απο θερμοκρασιες κτλ. κ το ειχα παρει 145 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν ξερω εαν υπαρχει τοπικ αλλα επιτρεψτε μου να τοποθετηθω...ΜΑΚΡΙΑ απο το αεριο...οταν ενα αμαξι εχει φτιαχτει για ενα συστημα καυσιμου δεν υπαρχει περιπτωση να μπορεσει να αλλαξει με επιτυχια για ενα αλλο...το αεριο ειναι ισως η μεγαλυτερη απατη που εχει γινει για να μπορεσουν να επιβιωσουν τα συνεργεια...το μονο υπερ αυτην την στιγμη ειναι το γεγονος οτι το αεριο εχει χαμηλοτερη τιμη απο την βενζινη προς παρον και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Επετρεψε μου να σου παραθεσω τα κατα:

 

Τρυπας το αυτοκινητο.Δεν υπαρχει καμια αναμονη η ετοιμη τρυπα για το αεριο με αποτελεσμα οταν το βγαλεις να εχεις ενα αμαξι γεματο τρυπες συμπεριλαμβανομενου και της πολλαπλης.

 

Το αεριο κανει ξηρη καυση και εχει 40% μειωμενη αποδοση. Το συστημα ψυξεως καταπονειτε παραπανω, οι θαλαμοι καυσεως καταπονουνται επισης. Η βενζινη εχει μεσα και λιπαντικα που βοηθανε στην καυση και στην λιπανση του κινητηρα. Το αεριο δεν τα εχει εκτος και εαν βαλεις συστημα λιπανσης επιπλεον που δεν κανει τιποτα στην ουσια αντιθετως μπουκωνει τον θαλαμο με σκουπιδια...

 

Μπαινει επιπλεον εγκεφαλος για το αεριο που συνηθως δεν κανει τις σωστες αναλογιες και εχεις ως αποτελεσμα βλαβες σε μπεκ,τρομπα βενζινης,εγκεφαλο κ.ο.κ.

 

Κανενας μαστορας δεν σου δινει εγγυηση καλης λειτουργιας με χιλιομετρα...μονο στο κιτ που καμια φορα ειναι και αμφιβολου ποιοτητας για τον κινητηρα και τα δικα σου πραγματα που αυτος παρεμβαλετε ουτε λογος...υποψιν οτι το αεριο σαν κιτ κανονικα δινει εγγυηση 60.000 χλμ. γιατι μονο τοσο αντεχει ο κινητηρας οποτε τι αποσβεση κανεις?

 

Η γραφειοκρατια που κανενας δεν αναλαμβανει...τρεχεις απο κτεο σε μηχανολογικο και τουμπαλιν...

 

Θα σου προτεινα να μην το σκεφτεις καν...

Link to comment
Share on other sites

δεν ειμαι μηχανικος δεν το εχω ψαξει το θεμα αλλα εχω παρα πολλους φιλους και γνωστους που εβελαν αεριο στο αμαξι τους ( διαφορες μαρκες )  και κανενας δεν εχει καποιο παραπονο απ αυτο. πολυ κιολας εχουν ξεπερασει κατα πολυ τα 100.000 χλμ με αεριο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω αρκετη γνωση επι του θεματος αλλα θα πω το εξης . Φιλος εβαλε αεριο σε swift sport και στο mercedes του πατερα του (δεν γνωριζω εταιρεια ) τα αυτοκινητα εκαναν την ημερα αρκετα χιλιομετρα , και τα δυο περαδωσαν πνευμα μετα απο 1 χρονο !!!! Το mercedes δεν αξιζε να επισκευαστει αλλα στο swift το ξηλωσε μετα την επισκευη .

 

Εγω στο δικο μου παντως αν εκανα τετοια πατεντα θα εβαζα υδρογονο ..

 

Γνωμη μου .

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλο θα ήταν να μείνετε μακρια γιατι τα προβλήματα που ακούγονται είναι πολλα... 

 

Παιδια δεν ξερω εαν υπαρχει τοπικ αλλα επιτρεψτε μου να τοποθετηθω...ΜΑΚΡΙΑ απο το αεριο...οταν ενα αμαξι εχει φτιαχτει για ενα συστημα καυσιμου δεν υπαρχει περιπτωση να μπορεσει να αλλαξει με επιτυχια για ενα αλλο...το αεριο ειναι ισως η μεγαλυτερη απατη που εχει γινει για να μπορεσουν να επιβιωσουν τα συνεργεια...το μονο υπερ αυτην την στιγμη ειναι το γεγονος οτι το αεριο εχει χαμηλοτερη τιμη απο την βενζινη προς παρον και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Επετρεψε μου να σου παραθεσω τα κατα:

 

Τρυπας το αυτοκινητο.Δεν υπαρχει καμια αναμονη η ετοιμη τρυπα για το αεριο με αποτελεσμα οταν το βγαλεις να εχεις ενα αμαξι γεματο τρυπες συμπεριλαμβανομενου και της πολλαπλης.

 

Το αεριο κανει ξηρη καυση και εχει 40% μειωμενη αποδοση. Το συστημα ψυξεως καταπονειτε παραπανω, οι θαλαμοι καυσεως καταπονουνται επισης. Η βενζινη εχει μεσα και λιπαντικα που βοηθανε στην καυση και στην λιπανση του κινητηρα. Το αεριο δεν τα εχει εκτος και εαν βαλεις συστημα λιπανσης επιπλεον που δεν κανει τιποτα στην ουσια αντιθετως μπουκωνει τον θαλαμο με σκουπιδια...

 

Μπαινει επιπλεον εγκεφαλος για το αεριο που συνηθως δεν κανει τις σωστες αναλογιες και εχεις ως αποτελεσμα βλαβες σε μπεκ,τρομπα βενζινης,εγκεφαλο κ.ο.κ.

 

Κανενας μαστορας δεν σου δινει εγγυηση καλης λειτουργιας με χιλιομετρα...μονο στο κιτ που καμια φορα ειναι και αμφιβολου ποιοτητας για τον κινητηρα και τα δικα σου πραγματα που αυτος παρεμβαλετε ουτε λογος...υποψιν οτι το αεριο σαν κιτ κανονικα δινει εγγυηση 60.000 χλμ. γιατι μονο τοσο αντεχει ο κινητηρας οποτε τι αποσβεση κανεις?

 

Η γραφειοκρατια που κανενας δεν αναλαμβανει...τρεχεις απο κτεο σε μηχανολογικο και τουμπαλιν...

 

Θα σου προτεινα να μην το σκεφτεις καν...

+11111111111111111.........

Link to comment
Share on other sites

καλό το αέριο αρκεί να μην το κυνηγάς το αμάξι. Με το αέριο αυξάνεται πολύ η θερμοκρασία στο χώρο καύσης με αποτέλεσμα αν το κυνηγάς να το πάρεις στο χέρι το μοτερ. φίλος με audi A4 1.8 125hp το πήγαινε για αρκετή ώρα με 180 με αποτέλεσμα ψάχνει για κινητήρα τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη τυγχανει να ειναι η δουλεια μου (μηχανικος αυτοκινητων-εγκαταστατης κιτ υγραεριοκινησης) μου επιτρεπετε να πω δυο λογια.Η υγραεριοκινηση δεν ειναι καμια απατη ....απλα σας τα ειπαν αλλιως.Δεν υπαρχει φιλε μου acidarrow ουτε χλωρη ουτε ξερη καυση....υπαρχει αναλογια η αερα/καυσιμου.Θα συμφωνησω οτι οταν κανω ενα αυτοκινητο να καει και υγραεριο δεν παυει να ειναι μια μετατροπη και οχι εργοστασιακο....αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει να εχει επιτυχια και να δουλεψει σαν εργοστασιακο.Φιλε acidarrow αν ψαχτεις λιγο με εξωτερικο θα δεις οτι ηδη αντιπροσωπιες πουλανε αυτοκινητα με χρηση βενζινης/lpg... μαλιστα σε καποιες μαρκες υπηρχαν εδω και μια δεκαετια (mercedez-benz)  απλα δεν τα βλεπαμε εδω στην Ελλαδα.

Το Α και το Ω σε μια εγκατασταση υγραεριου ειναι η ΣΩΣΤΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και ΣΩΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ του αυτοκινητου.

Σωστη εγκατασταση....ποιοτητα υλικων οπως και το κιτ υγραεριου να ειναι καποιο επωνυμο και οχι οπως καποιες μαρκες που δεν υπαρχει τεχνικη υποστηριξη/ανταλ/κα.

Ολες οι ηλεκτ/γικες ενωσεις θα πρεπει να ειναι κολλημενες με καλαϊ και οχι τσακισμενα καλωδια κτλ.να υπαρχη σωστη μονωση.οπως και χωροταξια (ομορφα τακτοποιημενα μακρια απο θερμοκρασιες και νερα)

Σωστη ρυθμιση.....στοιχειομετρικη αναλογια αερα/υγραεριου ειναι 15.5/1 στοιχειομετρικη αναλογια βενζινης 14,7/1.Χωρις αναλυτη καυσαεριων δουλεια δεν γινεται ....και σταματημενο στο συνεργειο  αλλα στον δρομο σε ολες τις συνθηκες φορτιου.Εγω προσωπικα χρησιμοποιω wideband λ  της innovate που ειναι για χρηση υγραεριου/lpg.Απο την στοιχειομετρια καταλαβαινουμε οτι με lpg  ειμαστε πιο πλουσιοι σε μειγμα...αυτο συμβαινει για να υπαρχει η εξωμαλυνση της υγρης μορφης βενζινης με την αερια κατασταση του lpg.Γι΄αυτο με το lpg καιμε ελαχιστα παραπανω σε σχεση με την βενζινη.δλδ αν καιω 8l/100km  με το lpg  θα καιω 8.5-8.7l/100km.Με σωστη ρυθμιση δεν υπαρχει πτωση αποδοσης!Δεν το συζητω για αναλυση καυσαεριων !!!!

Ζημιες-  Το 70% των ζημιων και μιλαμε για χοντρες ζημιες οπως βαλβιδες λιωμενες -πιστονια τρυπια-κτλ.φταιει η λαθος ρυθμιση- κακη εγκατασταση

Δυστηχως υπαρχουν και αυτοι στο χωρο μας και ειναι και αρκετοι!!!!Επισης υπαρχουν καποιοι κινητηρες που δεν το <<σηκωνουν>> το lpg καθαρα απο κραματων μεταλλων...πχ(Ford, Nissan Xtrail, Qashqai, micra 12< mazda  που εχουν κινητηρες Ford  οπως το 3  mazda 6 ...volvo s40  και αυτο κινητηρα ford ..........κτλ)Δυστηχως οι επιτιδειοι εγκαταστατες δεν προειδοποιουν τους πελατες εαν το αυτοκινητο τους δεν κανει για χρηση lpg σκεφτοντας μονο το οικονομικο ωφελος της στιγμης....!

 

Βρειτε καποιον εμπιστο εγκαταστατη και μην ακουτε μονο το τι θα σας πλασαρει.Πειτε να σας δειξουν δειγματα δουλειας τους και ακομα καλυτερα αυτοκινητο ιδιο με το δικο σας .Δειτε το σαν επενδυση στο αυτοκινητο σας...επενδυεται ενα ποσο 800-1000Ε και αν κανετε 10-15000χλμ το χρονο πετυχαινεται ωφελος περιπου στα 500Ε.

 

Προσωπικο μου αυτοκινητο Golf 4 1,4 16v 2002 BCA κινητηρας Lpg  εδω και 28.000 ...87.000 εχει συνολικα.Με 42l lpg κανω περιπου 520-530χλμ.



 Για οτι απορια εχετε με το Lpg  χαρα μου να βοηθησω!!!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Στους tsi...με τοσο ακριβο συστημα δεν υπαρχει λογος να βαλεις...το πουλας και παιρνεις diesel. 

Link to comment
Share on other sites

Επειδη τυγχανει να ειναι η δουλεια μου (μηχανικος αυτοκινητων-εγκαταστατης κιτ υγραεριοκινησης) μου επιτρεπετε να πω δυο λογια.Η υγραεριοκινηση δεν ειναι καμια απατη ....απλα σας τα ειπαν αλλιως.Δεν υπαρχει φιλε μου acidarrow ουτε χλωρη ουτε ξερη καυση....υπαρχει αναλογια η αερα/καυσιμου.Θα συμφωνησω οτι οταν κανω ενα αυτοκινητο να καει και υγραεριο δεν παυει να ειναι μια μετατροπη και οχι εργοστασιακο....αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει να εχει επιτυχια και να δουλεψει σαν εργοστασιακο.Φιλε acidarrow αν ψαχτεις λιγο με εξωτερικο θα δεις οτι ηδη αντιπροσωπιες πουλανε αυτοκινητα με χρηση βενζινης/lpg... μαλιστα σε καποιες μαρκες υπηρχαν εδω και μια δεκαετια (mercedez-benz)  απλα δεν τα βλεπαμε εδω στην Ελλαδα.

Το Α και το Ω σε μια εγκατασταση υγραεριου ειναι η ΣΩΣΤΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και ΣΩΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ του αυτοκινητου.

Σωστη εγκατασταση....ποιοτητα υλικων οπως και το κιτ υγραεριου να ειναι καποιο επωνυμο και οχι οπως καποιες μαρκες που δεν υπαρχει τεχνικη υποστηριξη/ανταλ/κα.

Ολες οι ηλεκτ/γικες ενωσεις θα πρεπει να ειναι κολλημενες με καλαϊ και οχι τσακισμενα καλωδια κτλ.να υπαρχη σωστη μονωση.οπως και χωροταξια (ομορφα τακτοποιημενα μακρια απο θερμοκρασιες και νερα)

Σωστη ρυθμιση.....στοιχειομετρικη αναλογια αερα/υγραεριου ειναι 15.5/1 στοιχειομετρικη αναλογια βενζινης 14,7/1.Χωρις αναλυτη καυσαεριων δουλεια δεν γινεται ....και σταματημενο στο συνεργειο  αλλα στον δρομο σε ολες τις συνθηκες φορτιου.Εγω προσωπικα χρησιμοποιω wideband λ  της innovate που ειναι για χρηση υγραεριου/lpg.Απο την στοιχειομετρια καταλαβαινουμε οτι με lpg  ειμαστε πιο πλουσιοι σε μειγμα...αυτο συμβαινει για να υπαρχει η εξωμαλυνση της υγρης μορφης βενζινης με την αερια κατασταση του lpg.Γι΄αυτο με το lpg καιμε ελαχιστα παραπανω σε σχεση με την βενζινη.δλδ αν καιω 8l/100km  με το lpg  θα καιω 8.5-8.7l/100km.Με σωστη ρυθμιση δεν υπαρχει πτωση αποδοσης!Δεν το συζητω για αναλυση καυσαεριων !!!!

Ζημιες-  Το 70% των ζημιων και μιλαμε για χοντρες ζημιες οπως βαλβιδες λιωμενες -πιστονια τρυπια-κτλ.φταιει η λαθος ρυθμιση- κακη εγκατασταση

Δυστηχως υπαρχουν και αυτοι στο χωρο μας και ειναι και αρκετοι!!!!Επισης υπαρχουν καποιοι κινητηρες που δεν το <<σηκωνουν>> το lpg καθαρα απο κραματων μεταλλων...πχ(Ford, Nissan Xtrail, Qashqai, micra 12< mazda  που εχουν κινητηρες Ford  οπως το 3  mazda 6 ...volvo s40  και αυτο κινητηρα ford ..........κτλ)Δυστηχως οι επιτιδειοι εγκαταστατες δεν προειδοποιουν τους πελατες εαν το αυτοκινητο τους δεν κανει για χρηση lpg σκεφτοντας μονο το οικονομικο ωφελος της στιγμης....!

 

Βρειτε καποιον εμπιστο εγκαταστατη και μην ακουτε μονο το τι θα σας πλασαρει.Πειτε να σας δειξουν δειγματα δουλειας τους και ακομα καλυτερα αυτοκινητο ιδιο με το δικο σας .Δειτε το σαν επενδυση στο αυτοκινητο σας...επενδυεται ενα ποσο 800-1000Ε και αν κανετε 10-15000χλμ το χρονο πετυχαινεται ωφελος περιπου στα 500Ε.

 

Προσωπικο μου αυτοκινητο Golf 4 1,4 16v 2002 BCA κινητηρας Lpg  εδω και 28.000 ...87.000 εχει συνολικα.Με 42l lpg κανω περιπου 520-530χλμ.

 Για οτι απορια εχετε με το Lpg  χαρα μου να βοηθησω!!!

 

Ευχαριστω για την πολιτισμενη απαντηση και αντιπαραθετω...Οπως τονισες πολυ εντονα στην αρχη ειπες οτι εισαι μηχανικος αυτοκινητων...αντιστοιχα σε ενημερωνω οτι δουλευω σε αντιπροσωπεια και μαλιστα αυτοκινητων με "βαρια" αυτοκινητα...οποτε εχω κανει εκτενης ερευνα ωστε να εχω απαντηση στις ερωτησεις των πελατων μου που θα μου θεσουν το ερωτημα αεριο η οχι...συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑ ΑΠΟΛΥΤΑ και το τονιζω με οτι παραθεσες παραπανω...αλλα δεν εχουν ολοι οι εγκαταστατες το αναλογο ηθος ΚΑΘΩΣ και την αναλογη αδεια...απο την στιγμη που μιλαμε για την ελληνικη αγορα το 80% των εγκαταστατων ειναι αρπακολλατζηδες (χωρις να θελω να προσβαλλω κανεναν) με συχνα φαινομενα να βλεπουμε αυτοκινητα με αεριο αλλου να ειναι περασμενο και απο αλλον να εχει υπογραφει το χαρτι που δινουν στο ΚΤΕΟ για να το περασουν ωστε να κανουν τις αναλογες ενεργειες να μπει στην αδεια...Δεδομενου οτι η εταιρια μου ειναι στον χωρο του αυτοκινητου 30 χρονια και εχει αδεια να περναει αεριο...ΔΕΝ εχει κανει ουτε μια εγκατασταση αεριου...και σκεψου οτι οταν πουλας αυτοκινητα με τα κυβικα τα δικα μας θα μπορουσαμε να εχουμε θησαυρισει... παρολα αυτα συνηθως τρεχουμε να μαζευουμε τα αμαζευτα σε αυτοκινητα που πεσανε θυματα τετοιων περιπτωσεων...οσον αφορα για το εξωτερικο που ειπες μπορει μεν να εχουν μπει στο κομματι του αεριου αλλα εδω και σχεδον μια 10ετια το κραταιο συστημα καυσιμου στο εξωτερικο ειναι το Diesel..απλα το lpg ειναι ενας τροπος να ξεφορτωθεις τα στοκαρισμενα βενζινοκινητα...λογικο συστημα πωλησεων και ακομα ποιο λογικο για χωρες που εχουν γνωμονα την εξυπηρετηση του πελατη...δεν ξερω τι γινετε στις αλλες πολεις αλλα στην πολη μου ολο το συνδικαλιστικο κομματι εχει κοπει στα 2 απο τετοιου ειδους συγκρουσεις...κατι που δεν σκοπευω να κανω...αλλα εαν το δεις ξανα αυτα που ελεγα παραπανω ειναι σε ακρα συναρτηση με αυτα που λες εσυ δεν ειπα μακρια απο το αεριο σαν ειδος καυσιμου αλλα σαν εγκατασταση στην χωρα μας...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στην Ιταλια φιλε μου ολα τα μεσα μαζικης μεταφορας κινουνται με φυσικο αεριο και υπαρχει και ειδικη εγκατασταση παροχης στα νεα κτιρια για  Lpg/Cng κινησης απο το σπιτι.Στη Γερμανια η αναπτηξη υγραεριοκινησης ειναι της ταξης του 40% λογο φορολογισης πετρελαιοκινητων (κατι αντιστοιχο με αυτο που εκαναν στην Ελλαδα με Ειδικο φορο Καταναλωσης στην βενζινη)Οταν ενας ανθρωπος εχει ενα βενζινοκινητο αυτοκινητο 10ετιας πχ.. θελωντας να κινηθει οικονομικα και αξιοπιστα και βλεπωντας τις τιμες πετρελεοκινητων αυτοκινητων να ειναι τοσο υψηλες (για να παρεις ενα καλο πετρελεοκινητο θελεις ενα ποσο της ταξης 12000-15000 για μεταχειρισμενο) τοτε η υγραεριοκινηση ειναι μονοδρομος.Δυστυχως σε αυτο τον μονοδρομο υπαρχουν πολυ αετονυχιδες και ασχετοι με το θεμα δημιουργωντας αυτη την λανθασμενη εντυπωση για το lpg.Σκεψου οτι  3-4 χρονια μετα απο την εξαρση της υγραεριοκινησης στην Ελλαδα εχουν γινει μονο 12-15 % των αυτοκινητων στην Ελλαδα.Μια συμβουλη που μπορω να δωσω ειναι να ρωτανε ,να ρωτανε και να ξαναρωτανε  να βλεπετε δειγματα δουλειας .....ερευνα αγορας για να μην σκορπατε χρονο και χρημα αδικα.

Link to comment
Share on other sites

Πες μας λιγο για τους tsi ρε φιλε τους 1.4 τι γινεται τελικα ? Ειχαν αναφερθει διαφορα ,εγω προσωπικα ξερω twincharged το οποιο επαθε βλαβη και φορουσε συτημα τελευταιας γενιας που το ειχε βαλει 2.600 και τελικα ισως ηταν προβλημα εγκαταστασης. υπαρχει κατι νεο ? Ελεγαν το 2012-13 θα βγει νεο συστημα για τους Tsi. 

Link to comment
Share on other sites

όταν έψαχνα για αέριο για το δικό, BMY κινητήρα, δεν βρήκα καμία εταιρεία να έχει βγάλει σύστημα για τον συγκεκριμένο αρκετοί μου είπαν φέρτω και θα το φτιάξουμε με lovatto και η άλλη εταιρεία ήταν αν θυμάμαι καλά BRC με κόστος από 1600 και πάνω αλλά από την στιγμή που καμία επώνυμη εταιρία δεν έβγαζε συγκεκριμένα για το δικό μου κινητήρα το άφησα.

το σίγουρο είναι ότι σε αυτά τα χρήματα δεν συμφέρει και λόγω ότι αυξάνεται η θερμοκρασία στο χώρο καύσης εάν το κυνηγάς λίγο θα έχεις θέμα μετά από κάποιο διάστημα

Link to comment
Share on other sites

Αφου θελετε αεριο μια ειναι η λυση διοξειδιο το αζωτου...και εχεις και ωραιο εφε φλογα στην εξατμιση... :good::hyper:

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει περιπτωση να βαλω... ειδικα σε twincharged ....καθημερινες ποδηλατο και ΣΚ με την γκολφαρα . Αυτο ειναι οικονομια.

Link to comment
Share on other sites

Direct Injection -Μεγαλο κεφαλαιο.

 

Στην εταιρια που δουλευω ειμαστε αντιπροσωποι Ελλαδος της Lovato.Μεχρι στιγμης εχουμε κανει γυρω στα 25 αυτοκινητα με direct injection (αμεσου ψεκασμου).Το συστημα της Lovato δουλευει αερια φαση 80% υγραεριο και 20%βενζινη παραλληλα.

Τα θετικα ειναι οτι μεχρι τωρα σε αυτοκινητα δικα μας της εταιρικα οπως και της συζηγου του ιδιοκτητη της εταιριας δεν εχει κανενα προβλημα με αρκετα χλμ στην πλατη.

Η Lovato  λεει οτι προτιμησε αυτου του ειδους τον ψεκασμο για τον λογο να αποφευχθουν τα προβληματα με βουλωμα αντλιων υψηλης και χαμηλης πιεσης αλλα και των μπεκ της βενζινης που χρησιμοποιουν τα direct injection οπως επισης και ψυξη και λιπανση του   μπεκ που βρισκεται μεσα στον χωρο καυσης.

Τα μπεκ για αμεσου ψεκασμου οπως ξερετε αρκετοι δεν ειναι φθηνα.

Ολα τα συστημτα υγραεριου αεριας φασης (δλδ ψεκαζει το υγραεριο σε αερια φαση ) ψεκαζουν και ποσοστο βενζινης.

Υπαρχουν και υγρης φασης  που δουλευουν τα μπεκ της βενζινης και υγραεριο και βενζινη.Στα αερια φασης τα μπεκ υγραεριου βρισκονται στην εισαγωγη.Στα υγρης φασης εχουν ακομα θεματα επειδη δουλευουν με  ιδια εξαρτηματα με της βενζινης....στο μελλον μπορει να λυθουν.

Σας μπερδεψα λιγο με τα υγρης και αεριας φασης αλλα ειναι πραγματα που πρεπει να γνωριζει ο πελατης πως δουλευει το συστημα του :pardon: :pardon:

Tα αρνητικα ειναι υπαρχει καταναλωση βεζινης εστω και αυτο το ποσοστο μικραινωντας το ποσοστο οικονομιας που μπορει να επιτευχθει.

Η Lovato  μας εχει παραχωρησει εναν καταλογο με το ποια μοντελα και ποιοι αριθμοι κινητηρων αλλα και αριθμοι εγκεφαλου μπορουν να γινουν μετατροπη σε υγραεριο για Vw group αυτοκινητα αλλα και αλλες εταιριες με μoντελα direct injection.Aυτος ο καταλογος ανανεωνεται και μεγαλωνει ...

 

Υ.Γ καλο ειναι ανα 35-40000 χλμ να κανεται καθαρισμο τα direct μπεκ και ας μην εχεται προβλημα με το αμαξι ....μπορει να μην φαινεται στο δρομο αλλα με το διαγωστικο να φανει.... να διαβαζετε τα milisec  ψεκασμου των μπεκ και πρεπει να ειναι ολα ιδια milisec χωρις μεγαλα ανεβοκατεβασματα......για υγραεριοκινητα και μη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το twincharged  δεν ειναι το προβλημα.Το προβλημα ειναι τα πετυχεις <<σωστοτερη>> αναμειξη μειγματος αερα καυσιμου.....σωστη πιεση ψεκασμου ,σωστη γωνια ψεκασμου μορφη spray για τον λογο οτι ειναι κινητηρες με υψηλη σχεση συμπιεσης και να αποφευχθουν προαναφλεξεις και υπερθερμανσεις κυλινδρου.

 

Εχω δει scιrroco κινητηρα ανοιχτο χωρις υγραεριο με 65.000 και ειχε λιωμενα ελατηρια πιστονιων και ζημια στους δυο κυλινδρους....κατευθειαν ρωταω <<το αφησε απο λαδια >> τον φιλο στο συνεργειο και μου λεει << οχι ρε τα δυο μπεκ των κυλινδρων με την ζημια υπολειτουργουσαν με αποτελεσμα να μην μπορει να ψυξει και να λιπανει τον κυλινδρο σωστα>> και λεω << δεν το καταλαβε στο δρομο οτι πηγαινε το αμαξι>>  και μου  λεει<< μην φανταστεις τρελη διαφορα σαν ποιοτητες με ποιοτητες βενζινης που λες μια παει καλα και αλλη οχι.>>

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μακρυά απο κομπογιαννίτικα πράγματα στο αμάξι σας.Τρυπάς το αμάξι και βάζεις κα΄ποια πράγματα αμφιβόλου ποιότητας.Άν δεν συμφέρει ένα αμάξι να το κυκλοφορείς καλύτερα πούλατο.Φίλος σε seat leon 1.6 το εκανε και μετα απο λίγο του έβγαλε φλάντζα και πρόβλημα με θερμοκρασίες.Τα λεφτά που έδωσε για να το επισκευάσει ήταν τα λεφτά που υποτίθεται έκανε απόσβεση,οπότε μια τρύπα στο νερό.Μήν εμπιστεύεστε κανέναν.Σε συνεργείο έτυχα σε ένα opel corsa 1.2 που μόλις τόφερε συνεργείο και λύσανε τα μπουζί οι ακίδες ήταν καμμένες λόγω υπερθερμανσης......... Εμένα στο άλλο αμάξι μου(grande punto 1,4) μου είπε ε΄νας ηλεκτρολόγος ''φέρτο να το κάνουμε υγραέριο να σωθείς''.Του λέω εκατό χιλιάδες χιλιόμετρα βγάζει?Μου λέει ναί.Του λέω στο φέρνω και μου κάνεις υπεύθυνη δήλωση οτι αν πα΄θει κάτι νωρίτερα αναλαμβάνεις να μου πάρεις άλλο μοτέρ.Και μου λέει ''μάστορας είμαι δεν είμαι μάντης''.......

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μακρυά απο κομπογιαννίτικα πράγματα στο αμάξι σας.Τρυπάς το αμάξι και βάζεις κα΄ποια πράγματα αμφιβόλου ποιότητας.Άν δεν συμφέρει ένα αμάξι να το κυκλοφορείς καλύτερα πούλατο.Φίλος σε seat leon 1.6 το εκανε και μετα απο λίγο του έβγαλε φλάντζα και πρόβλημα με θερμοκρασίες.Τα λεφτά που έδωσε για να το επισκευάσει ήταν τα λεφτά που υποτίθεται έκανε απόσβεση,οπότε μια τρύπα στο νερό.Μήν εμπιστεύεστε κανέναν.Σε συνεργείο έτυχα σε ένα opel corsa 1.2 που μόλις τόφερε συνεργείο και λύσανε τα μπουζί οι ακίδες ήταν καμμένες λόγω υπερθερμανσης......... Εμένα στο άλλο αμάξι μου(grande punto 1,4) μου είπε ε΄νας ηλεκτρολόγος ''φέρτο να το κάνουμε υγραέριο να σωθείς''.Του λέω εκατό χιλιάδες χιλιόμετρα βγάζει?Μου λέει ναί.Του λέω στο φέρνω και μου κάνεις υπεύθυνη δήλωση οτι αν πα΄θει κάτι νωρίτερα αναλαμβάνεις να μου πάρεις άλλο μοτέρ.Και μου λέει ''μάστορας είμαι δεν είμαι μάντης''.......

Αυτα ειναι δυστηχως τα αποτελεσματα των ανοιδεων εγκαταστατων που δημιουργουν λανθασμενες εντυπωσεις  στον κοσμο μη ξερωντας να τα ρυμθισουν .......Οταν σου ειπε ο ηλεκτρολογος φερτο να το κανουμε....επρεπε να του πεις να σου φερει ιδιο αμαξι να δεις πως το εκανε και πως παει και να μιλησεις με τον ιδιοκτητη...ειναι η καλυτερη και πιο αξιοπιστη εγγυηση.Εγγυηση κινητηρα δεν σου δεινει κανεις ξεχασε το.....Εδω καινουργιο αμαξι περνεις και σου λενε 2 χρονια ή 100.000χλμ για κινητηρα.Η μονη εγγυση που μπορει να δωσει ο εγκαταστατης ειναι για το προιον που σου εκανε εγκατασταση.Μιλας φιλε μου λες και πριν την υγραεριοκινηση δεν εβγαζαν προβληματα τα αυτοκινητα.Ψαχτειτε, μιληστε με ιδιοκτητες που εχουν ιδιο αυτοκινητο και ρωτηστε αν  ειναι ευχαριστημενοι ειναι η πιο αξιοπιστη εγγυηση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επαναφέρω το θέμα υγραεριοκινηση γιατί φίλος με tsi (τούρμπο & κομπρεσορα) ρώτησε την cosmocar  και του είπαν οτι βάζουν σε αυτούς τους κινητήρες υγραεριοκινηση της μάρκας VIALE και την τοποθέτηση έχει αναλάβει αποκλειστικά ο Φιλοσιδης, τιμη ~2400  (αν θυμάμαι καλά)

 

 

Το ερώτημα είναι έχουμε άποψη για τι ακριβώς πρόκειται ή ακόμα καλύτερα την εχει εγκαταστήσει κάποιος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.