Jump to content
nicksid

Εγκατάσταση Αερίου Σε Golf / Passat Αξιζει ? (Γνώμες, Εντυπώσεις Μελών)

Recommended Posts

Επαναφέρω το θέμα υγραεριοκινηση γιατί φίλος με tsi (τούρμπο & κομπρεσορα) ρώτησε την cosmocar  και του είπαν οτι βάζουν σε αυτούς τους κινητήρες υγραεριοκινηση της μάρκας VIALE και την τοποθέτηση έχει αναλάβει αποκλειστικά ο Φιλοσιδης, τιμη ~2400  (αν θυμάμαι καλά)

 

 

Το ερώτημα είναι έχουμε άποψη για τι ακριβώς πρόκειται ή ακόμα καλύτερα την εχει εγκαταστήσει κάποιος

2.400 ευρω ε?????

Τζαμπα πραμα δηλ,να παω και να τους πω να μου βαλουνε 5-6 στο αμαξι να τα εχω καβατζα.

 

Δεν ντρεπονται να ζητανε τετοια ποσα στις μερες μας? Μετα κλεγονται οτι δεν εχουνε δουλεια και οτι κλεινουνε ο ενας πισω απο τον αλλον.

 

Το διο πραγμα σε εξωτερικο συνεργειο θα κοστιζει τα μισα λεφτα,γιατι να παω στον καθε Φιλοσιδη να το βαλω???

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

λοιπον επειδη το εχω ψαξει πρωσοπικα το θεμα lpg  ουτε ο υγρος ψεκασμος δουλευει σωστα κατα 100%..εχει θεμα με το ρελαντι και λοιπα.

και πεζει τα 2400 να ειναι για αεριο ψεκασμο...καθως εξω ο υγρος εχει 2500+

πιο ακριβη απο την prins δεν ειναι η vialle..εκει ξευφευγεις..

επομενος αν συνηδητα καποιος παει για αεριο ψεκασμο πιστευω οτι υπαρχουν και εκτος αξιολογες προτασεις στα 1200ευρω

Link to comment
Share on other sites

2400€ δηλαδή με 15000km τον χρόνο το κάνεις απόσβεση σε 3,5 χρόνια. :lolu:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγω ειχα μείνει στο οτι "εξω" δεν έχουν βρει λύση για τους tsi, και οτι αυτη ειναι η μοναδική πρόταση προς το παρόν, κάνω λαθος?

 

Δηλαδή ποιες μάρκες εκτος της VIALE υποστηρίζουν τους tsi?

 

 

Το σύστημα πρεπει να ειναι υγρού τυπου, αυριο θα επικοινωνήσω με τον φιλοσιδη για να το βεβαιώσω

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

2400€ δηλαδή με 15000km τον χρόνο το κάνεις απόσβεση σε 3,5 χρόνια. :lolu:

σε 3,5 χρονια θα χρειαστει και καινουργια κυλινδροκεφαλη.Αξιζει??

Link to comment
Share on other sites

2400€ δηλαδή με 15000km τον χρόνο το κάνεις απόσβεση σε 3,5 χρόνια. :lolu:

και οχι μονο αυτο , αλλα κανεις δεν αναφερει οτι το μπαχαλοκρατος που ζουμε καθε 5 ετη θελει αντικατασταση δεξαμενης και καποιων τμηματων του κιτ.

το αναφερει κανενας αυτο!? δλδ αποσβεση ποτε...και κακα τα ψεματα σιγα την καταναλωση που εχει το γκολφ...αν δεν το πατας δεν καιει..αν βαλεις και 100αρα εχεις και μεγαλητερη αυτονομια απο γεμησμα σε γεμισμα...αν μειωσεις και την μη αναρτωμενη μαζα εχεις και απο εκει ωφελος(ενας λογος για να μην φυγω απ την 195/65/15 ειναι οτι οι σιδερενιες 15"ζαντες ειναι πιο ελαφριες απο τις 16αρες αλουμηνιου)

 

υ.γ. η αντλια στον υγρο ειναι εντος δεξαμενης υγραεριου 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγω ειχα μείνει στο οτι "εξω" δεν έχουν βρει λύση για τους tsi, και οτι αυτη ειναι η μοναδική πρόταση προς το παρόν, κάνω λαθος?

 

Δηλαδή ποιες μάρκες εκτος της VIALE υποστηρίζουν τους tsi?

 

 

Το σύστημα πρεπει να ειναι υγρού τυπου, αυριο θα επικοινωνήσω με τον φιλοσιδη για να το βεβαιώσω

 

καταρχήν η vialle είναι η τοπ εταιρεία στην υγραεριοκίνηση για πολλους λόγους ένας από αυτούς είναι ότι έχει βγάλει σύστημα για κάθε μοντελο ξεχωριστά με πλήρεις οδηγίες στον εγκαταστάτη που παει τι που θα περάσει τι οπότε εάν κάποιος ακολουθήση πιστα τις οδηγίες τους θα έχει επιτυχία 100%

αντίστοιχη εταιρεία είναι η prins αλλά εκεί ο εγκατστάτης πρέπει να γνωρίζει δεν υπάρχει το τυφλωσούρτη που δίνει η vialle.

 

εάν πας στο επίσημο site της vialle θα δεις ότι συνεχίζει να μην υποστηρίζει τους κινητήρες με κωδικό BMY αλλά υποστηρίζει όλους τουε επόμενους

οπότε λύση υπάρχει αλλά όχι για όλα τα TSI

 

http://www.vialle.nl/index.php/en/catalog

 

το ίδιο και η prins έχει συστήματα για τα tsi από το 2009 και μετά

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

και οχι μονο αυτο , αλλα κανεις δεν αναφερει οτι το μπαχαλοκρατος που ζουμε καθε 5 ετη θελει αντικατασταση δεξαμενης και καποιων τμηματων του κιτ.

το αναφερει κανενας αυτο!? 

Δηλαδή, δεν πρέπει να γίνεται συντήρηση στο κιτ υγραερίου?

Το αν θέλει ή όχι συντήρηση το σύστημα, οφείλει να στο πει ο εγκαταστάτης και όχι κάποιος άλλος. Το αυτοκίνητο κάθε πότε θέλει service θα στο πει το κράτος ή ο κατασκευαστής? Τώρα το ότι δεν το αναφέρουν προφανώς και καταλαβαίνεις το λόγο. Μόλις το ακούσουμε ότι θέλει και συντήρηση, σιγά μη το βάζαμε.

Link to comment
Share on other sites

Που το λεει αυτο πες εσυ που το ξερεις μην ψαχνω αδικα, βαζεις καπου τον κωδικο κινητήρα?

 

Sorry Το βρικα !!!!!!!!

 

καταρχήν η vialle είναι η τοπ εταιρεία στην υγραεριοκίνηση για πολλους λόγους ένας από αυτούς είναι ότι έχει βγάλει σύστημα για κάθε μοντελο ξεχωριστά με πλήρεις οδηγίες στον εγκαταστάτη που παει τι που θα περάσει τι οπότε εάν κάποιος ακολουθήση πιστα τις οδηγίες τους θα έχει επιτυχία 100%

αντίστοιχη εταιρεία είναι η prins αλλά εκεί ο εγκατστάτης πρέπει να γνωρίζει δεν υπάρχει το τυφλωσούρτη που δίνει η vialle.

 

εάν πας στο επίσημο site της vialle θα δεις ότι συνεχίζει να μην υποστηρίζει τους κινητήρες με κωδικό BMY αλλά υποστηρίζει όλους τουε επόμενους

οπότε λύση υπάρχει αλλά όχι για όλα τα TSI

 

http://www.vialle.nl/index.php/en/catalog

 

το ίδιο και η prins έχει συστήματα για τα tsi από το 2009 και μετά

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Η VIALLE έχει σύστημα υγρού ψεκασμου και για το λόγο αυτο έχει τόσα πολα λεφτα. Πάντως απ´ οτι γνωρίζω και στο εξωτερικό τα συστηματα υγρού ψεκασμου ειναι ακριβά. Επίσης δεν κανει για όλους τους κινητήρες, π.χ σε golf v gti δεν παει.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ακυρώθηκε, γιατί το συνολικό κόστος ξεπερνά τις 3000 ευρώ

φιλε μου και 2.500 να εκανε εγω θα πουλαγα το αμαξι και θα αγοραζα ενα dieselακι.Στις μερες μας τα diesel ειναι αρκετα μπροστα σε σχεση με 10 χρονια πριν και μπορεις με ενα πρωτο σταδιο και αυτα να τα κανεις να ''ακουνε καλα'' στο γκαζι με πολυ χαμηλη καταναλωση και αντοχη για 1.000.000 χλμ.

 

Ενας φιλος μου πουλησε το 1.600αρι ατμοσφαιρικο βενζινοκινητο ιχ του και αγορασε ενα διλιτρο tourbodiesel 6 ετων.

Αν τα βαλεις κατω και υπολογισεις  εφορια(ανω των 5 ετων το diesel), σημα κυκλοφοριας,κοστος σερβις και καυσιμου,αγορα του διλτρου(τζαμπα ειναι στις μερες μας) κτλ......το diesel ειναι αρκετα πιο οικονομικο απο το 1.600αρι βενζινοκινητο που ειχε και παει και σφεντονα στο δρομο.

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα του υγραερίου, επειδή υπάρχουν άπειρες (πλέον) μάρκες στην αγορά, ισχύει το ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. Τα λεφτά της τα δικαιολογεί η VIALLE, είναι απ τις πιο ποιτικές (αν όχι η πιο ποιοτική) και πρώτη τοποθέτηση σε κάποια αυτοκίνητα. Για κάποια TSI είναι μονόδρομος αν θέλει κάποιος υγραέριο, με ελάχιστες επεμβάσεις (στην αντλία υψηλής κυρίως) και χωρίς κόψε-ράψε. Από εκεί και πέρα, για τα υπόλοιπα αμάξια, υπάρχουν ένα σωρό κιτ. Έβαλε και ένας φίλος σε σχολή οδηγών(Yaris) με 600Ε και τρέχει κ δεν φτάνει με τα προβλήματα.

 

Όπως έχει γίνει το πράγμα βέβαια, Dieselάκι rulezz, εκεί στρέφεται ο κόσμος για οικονομία.

Link to comment
Share on other sites

Το αεριο δεν ειναι βενζινη, ειναι πολυ ευφλεκτο.Αν τηρηθουν κατα γραμμα οι κανονες ασφαλειας οσον αφορα την εγκατασταση του κυκλωματος τοτε ξεχαστε τα ποσα των 700 ευρω.Τετοιες τιμες πετυχαινουν κοβοντας απο την ασφαλεια σας.

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά τι νέα τελικά εν έτη 2014 για την υγραεριοκίνηση σε golf 6 TSI 122hp (κινητήρας CAX); Έβαλε κανένας να μου δώσει τα φώτα του;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παιδια γεια χαρα κ απο εμενα.. κατοχος ενος ταπεινου 5αριου 1,4 75ps και εχω μπει σε σκεψεις σοβαρες για αεριο.. Εχει κανει κανεις τη μετατροπη σε αυτο το μοτερ να μ πει ενυπωσεις?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας, έχω εγκαταστήσει στο scirocco 122 το vialle lpdi εδώ και 6000 χλμ. Κόστος 2500 μαζί με κτέο. Μέχρι στιγμής δηλώνω ενθουσιασμένος. Δεν υπάρχει η παραμικρή διαφορά στην απόδοση του αυτοκινήτου και στη γενικότερη συμπεριφορά του. Καίει 8-9 λίτρα στα 100 αέριο και από βενζίνη τίποτα απολύτως. Παίρνει μπροστά αμέσως με αέριο. Ο ψεκασμός γίνεται από τα μπεκ της βενζίνης και έτσι γλιτώνουμε τρυπήματα στην πολλαπλή ενώ δεν υπάρχει ούτε πνεύμονας λόγο υγρού ψεκασμού. Το μόνο αρνητικό είναι ότι λόγο αντλίας στη δεξαμενή, η μικρότερη που κυκλοφορεί είναι 52άρα με αποτέλεσμα να προεξέχει 8 πόντους.  Το κόστος είναι τσουχτερό αλλά όσοι δεν θέλετε να χαρίσετε τα αυτοκίνητα σας για να πάρετε κάποιο ντίζελ, νομίζω είναι μονόδρομος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε πες μας που εκανες εγκατασταση και βασικα ποια ειναι η εγγυηση που σου παρεχει η εταιρία.Στο εξωτερικο η viale εδινε 4 χρονια καποτε...εδω κανεις δεν εδινε τιποτα. Επισης εχει λυθει το προβλημα με την εκινηση (την κρυα)? Το 11-12 που ηξερα 2 ατομα που εβαλαν ειχαν προβληματα ...και τελικα τα σουταραν τα αυτοκινητα λογο κρισης και τρελης αλλαγης των εισοδηματων τους. Αν γινει στραβή σε 10-12χιλιαδες και σπασει καποιο πιστονι σε καλυπτουν ? Απο οξειδωσεις σε καλυπτουν ? Το ειχα ψαξει να βαλω αλλα κανω πολυ λιγα χιλιομετρα,... περιπου 1500 το χρόνο πλεον βασικα μονο για εκδρομες και εκτακτες περιπτωσεις οποτε δεν με συμφερει να το βαλω πλεον.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γενικος ειναι δικοπο μαχαιρι το lpg ακομα για το τσι...1)ειτε βαζεις αεριου ψεκασμου (κοστος στο χιλιαρικο)κανοντας το αμαξι mpi καιγοντας και βενζινη και ισως στο μελλον χρειαστεις αλλαγη μπεκ  ειτε 2) βαζεις υγρου και σκας τα 2500ε χωρις ωστωσω να σε καλειπτει κανεις οτι καθετε τελεια. και το ξαναλεω, καθε 5 χρονια που χρειαζετε αλλαγη η δεξαμενη πιος θα σκαει $$$ για δεξαμενη υγρου!? 

 

ολα αυτα προφανως και ισχιουν οταν καποιος κανει πανω απο 15000χλμ το χρονο τουλαχιστων....εμενα προσωπικα για να δωσω 2500 ε για υγρο με τιμη βενζινης 1,6 και λπντζι 0,7 θελω 4 χρονια για να το αποσβεσω κανοντας 10000χλμ...τουτετεστην οτι σε 4 χρονια πρωτιμο να δωσω το γκολφ για 5000 που θα πιανει και βαζοντας αλλα 3000ε να παρω ενα πιο καινουργιο..

 

αυτο που θελω να πω ειναι οτι απο την πλευρα του κοστους ευκαιριας δεν συμφερει καθολου η εγκατασταση.

 

αντε να τυχει και καμια στραβη με καμια καδενα δεν θελει κανεις τιποτα αλλο....το βαφει μπλε και το πεταει στην θαλλασα!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βολευομαι με ποδηλατο πλεον παιδια κανω 6+6 για Δουλειά Σπίτι. Δεν υπαρχει parking στο κεντρο της Θεσσαλονικης... Μονο εκδρομες και εξοδους το αμαξι πλεον. Και να σας πω καλύτερα...με τα λεφτα που εξοικονομώ πηγα και 3 ταξιδακια ευρώπη. Ειμαι τυχερός λογο αποστασης βεβαια ποναω να το πουλησω. Σχεδον 12 χρονια οικονομίες για να αγορασθεί. Αν σε 3-4 χρονια δεν εχει φυγει η αλητεία που μας μαστίζει και  δεν εχει αλλαξει κατι θα το δωσω για ενα μικρο diesel μτχ ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους εχω ενα γολφ4 1400 και εδω και καιρο σκεφτομαι να το περασω ενα αεριο - αξιζει ομως ? 
και ποια ειναι τα μιονεκτιματα ?

το αμαξη εχει 180000 χιλιομετρα 

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω κλεισει φιλε 20 του μηνος τσοπελογιαννη συστημα Stag τοποθετημενα ολα 780....

Απο οσους το ΕΧΟΥΝ τοποθετησει,ακουω τα καλυτερα.

Τωρα οσοι δεν εχουν βαλει,αλλα εχουν αποψη απο τον μπατζανακη τους....αστα να πανε

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.