Jump to content
Painter

Audiosources Dns610

Recommended Posts

Πρίν περίπου ένα μήνα αγόρασα το Audiosources DNS610 για να αντικαταστήσω το εργοστασιακό RCD510 στο Passat.
Είμαι ευχαριστημένος με την απόδοσή του αλλα δέν λείπουν μερικά θέματα που ενοχλούν.
Η πηγή ήρθε με την νεώτερο μέχρι τώρα SW version: MPU: DNS810.30Oct14.32vW.V39 with CAN: VW_V02.27, MCU: DNS810.A.1010

Ακολουθεί η λίστα με τα μέχρι τώρα ευρήματα...

1) Ο δέκτης FM δέν λέει και πολλά πράγματα και τελείως εμπειρικά τον βρίσκω να έχει τουλαχιστον 3-4db χαμηλώτερο sensitivity απο το RCD510.
Ασχολούμαι τελείως ερασιτεχνικά με τα FM, επίσης η λήψη FM στα νότια προάστια της Αθήνας μετά την Ηλιούπολη είναι ψιλοχάλια. Ετσι ένας απο σημαντικός λόγος επιλογής της μονάδας αυτής ήταν και το ότι έχει dual fakra antenna input με RX diversity function.
Στο δρόμο για την δουλειά περνάω απο τα τούννελ της Αττικής οδού και έτσι ξέρω ακριβώς που χαλάει/χάνεται το σήμα απο συγκεκριμένους σταθμούς.
Εκανα βάλε/βγάλε συγκριτική δοκιμή -σταματημένος στο σπίτι- μεταξύ του DNS610 και του RCD510 που ακόμη έχω και σταθμοί που με το RCD έχουν λίγο "φύσημα" με το DNS δέν τους πιάνω καθόλου.
Ισως να έχει πρόβλημα στην λήψη το δικό μου αλλα τουλάχιστον τσέκαρα και έχω 12VDC στο κεντρικό πινάκι καί των δυο fakra connectors οπότε η τροφοδοσία πηγαίνει στους ενισχυτές λήψης στο πίσω παρμπρίζ.

 

Δέν έχω ακόμα εξωτερικό ενισχυτή αλλα μάλλον θα βάλω αργότερα έναν για sub-woofer.

2) η λειτουργία RDS/Radiotext είναι για γέλια, ελπίζω η Audiosources να την βελτιώσει.

3) Αν παίζω videoclips απο SD/USB και γυρίσω στο navigation (iGo primo 2.4) ο ήχος του videoclip αρχίζει και κάνει διακοπές.
    Ετσι αναγκαζομαι να ακούω .mp3/flac files πρίν αρχίσω να χρησιμοποιώ το navigation. Δέν έχω δοκιμάσει το Sygic που προτείνουν και ίσως να δουλεύει καλύτερα.
    Επίσης ελπίζω με το sygic Drive να δουλεύουν και τα βελάκια πλοήγησης στην λευκή οθόνη. Οταν παίζω τραγούδια απο SD/USB μόνο μία γραμμή του ονόματος εμφανίζεται στo MFD. Αυτό πίστευα πως το έχουν διορθώσει.
    
    
4) Τα κουμπιά του τιμονιού για το επόμενο/προηγούμενο δουλεύουν ανάποδα απο ότι στο RCD510, φαντάζομαι απο λάθος των κινέζων αν και αυτό είναι κάτι που το συνηθίζεις γρήγορα.
 Τα κουμπιά του τιμονιού πρέπει να τα πατάς για περισσότερο χρόνο απο ότι στο RCD, ας πούμε για 700ms αντί για 500ms (αριθμοί πολύ στο περίπου).
 Υπάρχει μια καθυστέρηση όταν γυρίζεις απότομα το κουμπί της έντασης και συνεχίζει να ανεβαίνει/κατεβαίνει για κάπου στο 1sec όταν κάνεις γρήγορη αλλαγή στην ένταση.
 Τα OPS/Auto parking/αισθητήρες μπρός/πίσω κλπ εμφανίζονται και λειτουργούν κανονικά.
 Το αυτόματο ανέβασμα/κατέβασμα της έντασης ανάλογα με την ταχύτητα που έχει το RCD510 δέν κατάλαβα ακόμα αν λειτουργεί και στο DNS.
 
 Η 7" οθόνη είναι αρκετά φωτεινή και έχει 3 επίπεδα έντασης (+ τελέιως σβηστή)
 Στο χαμηλότερο επίπεδο είναι λίγο πιό φωτεινή απο ότι μου αρέσει για να ταξιδεύv βράδυ στα σκοτάδια και επίσης έχει και ένα ψιλοτρεμόπαιγμα οπότε συνήθως πάω στο επόμενο επίπεδο φωτεινότητας και δέν έχει τρεμόπαιγμα.
 Το DNS δέν έχει τον αισθητήρα έντασης φωτισμού που έχει το RCD στην πάνω δεξιά γωνία οπότε αλλάζω χειροκίνητα την ένταση όταν αλλάζει μέρα/νύχτα.
 Ισώς αν δέν είχα DRL να δούλευε καλύτερα γιατί βλέπω υπάρχει σύνδεση ΙLL στο κεντρικό βύσμα της μονάδας για να καταλαβαίνει πότε είναι αναμμένα τα φώτα.
 
 
5) Η λειτουργία του loudness function είναι για γέλια, δέν μου αρέσει καθόλου. Ανεβάζει πιό ψηλές συχνότητες και περισότερα db απο ότι θα μου άρεσε.
Εδώ να προσθέσω πως έχω αλλάξει όλα τα άθλια εργοστασιακά μεγάφωνα με δύο ζευγάρια Focal 165VB και έχω βάλει ηχοαποροφητικό υλικό μέσα στις πόρτες.

https://picasaweb.google.com/111874038209932467648/Passat?noredirect=1#5721317073259389666

 

https://picasaweb.google.com/111874038209932467648/Passat?noredirect=1#5721317124623234930

https://picasaweb.google.com/111874038209932467648/Passat?noredirect=1#5721317258428202882


6) Γενικά η ποιότητα του ήχου είναι καλή, δέν μπορώ ακόμα να πώ αν είναι καλύτερη ή χειρότερη απο του RCD πάντως σίγουρα ακούγεται καλά και λίγο ποιό δυνατά.
Κάτι δέν μου πολυαρέσει με τον "όγκο", κάτι πρέπει να τρέχει με το frequency equalization, δέν μπορώ να πώ ακόμα.
Παλιότερα είχα δεί την απόκριση του RCD με ένα αναλυτή φάσματος πραγματικού χρόνου (RTA pro) σε Android τηλέφωνο/τάμπλετ ενώ έπαιζε ένα αρχείο pink noise.
Ισως να το ξανακάνω και να συγκρίνω RCD/DNS για να έχω καλύτερη εικόνα για το τί φτάνει στα αυτιά μου.

7) To AUX-in μέσα στο υποβραχιόνιο με το 3.5mm βύσμα δέν δουλεύει αλλα δέν με απασχολεί γιατί το Bluetooth streaming δουλεύει καλά.

Ετοίμασα και ένα σχετικό βιντεάκι.

https://picasaweb.google.com/111874038209932467648/Passat?noredirect=1#6101223781822059266

 

Αν υπάρχει κανείς που το σκέφτεται πιστεύω να τον βοηθήσουν τα παραπάνω.

 

Στέφανος

 

 

 
 
 

post-15517-0-70127100-1420558383_thumb.j

post-15517-0-82116500-1420558398_thumb.j

post-15517-0-26708900-1420558441_thumb.j

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ αναλυτική η περιγραφή σου Στέφανε.Λίγο πολύ όλοι που αλλάξαμε σε κινέζικα αντιμετωπίζουμε πάνω-κάτω τα παραπάνω που αναφέρεις,αλλά σιγά-σιγά με το καιρό τα συνηθίζεις.

Εύχομαι να δουλεύει σωστά και να το ευχαριστηθείς.Εγώ το έχω 15 μήνες τώρα και λειτουργεί άψογα,βέβαια άλλη μάρκα (ERISIN) αλλά πιστεύω ότι οι προμηθευτές τους είναι πάνω κάτω τα ίδια κινεζικά εργοστάσια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν θα βρεις αυτά που ζητάς αν δεν στραφείς σε επώνυμή, ακριβή πηγή.

1 ή 2 din είναι δική σου επιλογή.

 

Προσωπικά έχω θυσιάσει από το 2007 το όμορφο εργοστασιακό λουκ για χάρη της ηχητικής απόδοσης.

 

Σκέψου να τα πουλήσεις όλα και να πας σε μια ακριβή μονάδα 2din της Alpine ή Pionner.

Link to comment
Share on other sites

Νίκο,

 

Στο θέμα ποιότητα ήχου συμφωνώ απόλυτα.

Στο Toledo εδώ και χρόνια έχω βάλει ένα JVC AVX-2 και το έχω χαρεί μεχρι τώρα, απελευθέρωσα και το ντουλαπάκι απο το CD Changer.

Απο την άλλη στο Passat δέν ήθελα να χάσω αυτά που μου προσφέρει η εργοστασιακή μονάδα. To RNS για λίγα πράγματα παραπάνω ήταν/είναι πολύ ακριβό...

 

Alpine αλλα και Pioneer είχα σε άλλα αυτοκίνητα παλιότερα αλλα γενικά για επώνυμες πηγές το κόστος ανεβαίνει πολύ.

Επίσης στα επώνυμα τα έξτρα (GPS, ΒΤ, CAN Bus, TV Tuner κλπ) είναι συνήθως αρκετά ακριβά.

 

Ο ήχος του DNS είναι καλός, οι δυνατότητες πολλές και άν χρειαστεί έξτρα ισχύς υπάρχουν έξοδοι RCA.

Eίναι διακριτικό και δύσκολα καταλαβαίνει κάποιος πως έχει αλλαχθεί.

Τα μενού είναι όπως του RCD, εύχρηστα και αρκετά όμορφα με σωστό μέγεθος και εργονομία.

Η σωστή συνεργασία με το CAN Bus ήταν απαραίτητο να υπάρχει και η τελική τιμή φυσικά παραμένει σε λογικά πλαίσια.

 

 

Σύντομα θα μπεί DVR camera και σειρά έχει το TV Tuner.

Ελπίζω να τη βγάλει κανα-δυό χρόνια, μετά βλέπουμε.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σε κινέζικο με android το εχει κανεις? Ξέρουμε αν είναι αξιόπιστα?

Ξέρουμε καποιο φόρουμ που να υπάρχουν κρητικές για τέτοιες πηγες?

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά και εγώ για Android λύση έψαχνα για να δουλεύει και Torque κλπ, τελικά κατάντησα σε WinCE...

Υπαρχουν δυο-τρείς πλατφόρμες που δουλεύει κόσμος στο XDA-developers / pure android οι οποίες hardweriκά είναι απο τις συνηθισμένες λύσεις των S100/S150.
Δέν εχω δεί αν υπάρχει κάποιο νέο hardware υποστηριζόμενο καί όταν ρώτησα στην audiosources αν το αντίστοιχο δικό τους Android βασίζεται πάνω στο DNSxxx που είπαν πως όχι αλλα βασίζεται στη σειρά AS/S600.
Αν φυσικά κάποιος δέν έχει κουμπιά στο τιμόνι, εργοστασιακούς αισθητήρες πάρκινγκ, δέν τον νοιάζουν ενδείξεις στο ταμπλό κλπ τότε υπάρχουν πολλές επιλογές σε Android και σε πολύ καλή τιμή.
Τώρα για την λήψη FM δέν ξέρω τι κάνουν όπως και ποιά αυτοκίνητα έχουν μονή κεραία.
Αυτό πάλι που με ψιλοχαλάει είναι τα κουμπιά/καπάκια SD/USB σε μερικές πηγές.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά και εγώ για Android λύση έψαχνα για να δουλεύει και Torque κλπ, τελικά κατάντησα σε WinCE...

Υπαρχουν δυο-τρείς πλατφόρμες που δουλεύει κόσμος στο XDA-developers / pure android οι οποίες hardweriκά είναι απο τις συνηθισμένες λύσεις των S100/S150.

Δέν εχω δεί αν υπάρχει κάποιο νέο hardware υποστηριζόμενο καί όταν ρώτησα στην audiosources αν το αντίστοιχο δικό τους Android βασίζεται πάνω στο DNSxxx που είπαν πως όχι αλλα βασίζεται στη σειρά AS/S600.

Αν φυσικά κάποιος δέν έχει κουμπιά στο τιμόνι, εργοστασιακούς αισθητήρες πάρκινγκ, δέν τον νοιάζουν ενδείξεις στο ταμπλό κλπ τότε υπάρχουν πολλές επιλογές σε Android και σε πολύ καλή τιμή.

Τώρα για την λήψη FM δέν ξέρω τι κάνουν όπως και ποιά αυτοκίνητα έχουν μονή κεραία.

Αυτό πάλι που με ψιλοχαλάει είναι τα κουμπιά/καπάκια SD/USB σε μερικές πηγές.

 

 

 

 

 

Ευχαριστώ για την απάντηση σου, αλλά δεν κατάλαβα τίποτα. Το DNS με το AS/S600 τι είναι αυτά και τι δουλεία κάνουν στα δικά μας αυτοκίνητα?

Στους XDA-developers που μπορώ να βρω την συζήτηση με τα συστήματα?

Τελικά εσένα τι σε αποθάρρυνε να πάρεις σύστημα android ? πιστεύω τα wince αυτήν την εποχή είναι πολύ λίγα σε σχέση με αυτό που μπορεί να κάνει το android. 

Edited by trikalos
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, το DNS610 (όπως και τα DNS611 & DNS811 που είναι το ίδιο πράγμα με διαφορετική πρόσοψη) που έβαλα εγω είναι αυτό εδώ:

http://www.audiosources.net/prod_view.aspx?TypeId=50001&Id=178&FId=t3:50001:3

 

post-15517-0-77570100-1420898818_thumb.j

 

Απο την ίδια "εταιρία" πρόσφατα βγήκε με Android το http://www.audiosources.net/prod_view.aspx?TypeId=50017&Id=224&FId=t3:50017:3  το οποίο όμως σαν hardware όπως μου είπαν βασίζεται στο AS600/S600 (δεν βρήκα προϊόν AS600 αλλα AS610): http://www.audiosources.net/prod_view.aspx?TypeId=50001&Id=174&FId=t3:50001:3

 

post-15517-0-22520800-1420898930_thumb.j

 

Στο XDA developers ρίξε μια ματιά εδώ http://forum.xda-developers.com/wiki/Winca-Roadnav_S100/S150

 

Φυσικά αν δεν εχεις σχέση με το αντικείμενο καλύτερα να το αφήσεις γιατι το πιθανότερο είναι σε καμμιά αναβάθμιση να το πάρεις στο χέρι. Επίσης σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν μοντέλα που έχουν τμήματα που δουλεύουν με Android και τμήματα που δουλεύουν με WINCE όπως το navigation.

Εγώ επέλεξα αυτή τη μονάδα (DNSxxx) επειδή:
 Μου φάνηκε καλή κατασκευαστικά.
 Στη μία πλευρά έχει μεγάλου μεγέθους ψύκτρα, γενικά δέν βρίσκω αξιόπιστες τις λύσεις με ανεμιστήρες ειδικά σε χρήση αυτοκινήτου και όταν οι κατασκευαστές είναι "κινέζοι".
 Το can bus είναι ενσωματωμένο και δέν περισεύουν απο πίσω ούτε αντάπτορες ούτε χύμα καλώδια, γενικά είναι τακτοποιημένο.
 Δέν ήθελα Android με προσθήκη επιπλέον πλακέττας εσωτερικά με καλώδια και συνεργασία με WinCE αλλά native Android υποστήρξη απο το mainboard.
Η αμφίδρομη λειτουργία του CAN BUS ήταν απαραίτητη για να εμφανίζει πληροφορίες στο display του πίνακα οργάνων.
Επίσης τα κουμπιά του τιμονιού όπως και οι ενδείξεις του OPS, ενδείξεις για ανοιχτές πόρτες, να καταβάζει την ένταση του ήχου όταν βάζω όπισθεν κλπ όλα αυτά δουλεύουν. Το RDS προέκυψε λίγο φιάσκο αλλα γενικά είναι ευχαριστημένος.

Να έχεις υπόψιν σου πως μερικές απο τις πηγές που θα βρείς σε καλή τιμή τις δίνουν χωρίς τον CANBUS αποκωδικοποιητή (σχεδόν πάντα εξωτερικό κουτάκι) οπότε αν τον χρειάζεσαι να υπολογίσεις και το επιπλέον κόστος του.

Αποφάσισα να αλλάξω πηγή πρίν απο τουλάχιστον ένα χρόνο αλλά δεν βρήκα κάτι που να με καλύπτει απόλυτα -και εγώ θα ήθελα Android- και παρακολουθούσα εδώ και μήνες μία συζήτηση στο http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f78/dns-series-head-unit-new-generation-dual-core-rns-510-alternative-92589.html

 

σχετικά με ομαδική αγορά του DNS το οποίο πράγματι στις πρώτες εκδόσεις ήταν χάλια μαύρα. Ευτυχώς βελτιώθηκε αρκετά -δέν λείπουν φυσικά τα bugs- και ελπίζω να το βελτιώσουν/διορθώσουν λίγο ακόμη.
Ας πούμε, σήμερα είδα πως όταν κάνω streaming μουσική απο το Android τηλέφωνο (A2DP) δέν μπορώ να κάνω skip next/prev ούτε απο τα κουμπιά του τιμονιού ούτε τα τα hardware κουμπιά του DNS αλλα μόνο απο τα εικονικά κουμπιά της οθόνης.

 HW πρόσθετα:
 Επίσης σημαντικό είναι άν μπορείς να προσθέσεις λειτουργίες στην πηγή που έχεις...
 O κινέζος δίνει: TV, OBDII, DVR, Trip recorder, Android link.
 Ολα τα παραπάνω έχουν έξτρα κόστος και δέν υπάρχουν ακόμη διαθέσιμα όλα.
Το Android link δέν με ενδιαφέρει, το ODBII μιάς και δέν μπορώ να έχω το Torque ακούγεται καλό, να δουμε πότε θα βγεί.
TV Tuner θα προσθέσω κάποια στιγμή και άμεσα ψάχνω να παραγγείλω DVR.

Τελικά, οι λύσεις με Android αυξάνονται και βελτιώνονται, άν είχα βρεί κάτι με διπλή είσοδο κεραίας και πιό εργονομικά μενού δέν θα είχα κανένα ενδοιασμό να πάω σε Android.
 
 

 

Link to comment
Share on other sites

Στεφανε ήσουν κατατοπιστικός, τώρα έχω και κάποιες άλλες απορίες.

Αυτές οι πήγες σαν την δική σου που έχουν 2 καρφάκια για την κεραία του ραδίου έχουν καλύτερη λήψη από αυτά με την μια την κλασική ?

Αν κατάλαβα καλά όλα τώρα τα συστήματα με android, έχουν wince για να λειτουργούν κάποια εξαρτήματα και μια πλακέτα με σύστημα android? Και όχι μια κεντρική μητρική με android.

Tv tuner περνούν το δικό τους, όποια έχουν και λειτουργεί με την οθόνη η με έξτρα τηλεχειριστήριο?

Εγώ έχω ένα TV tuner τώρα, θα μπορώ να το συνδέσω με rca και να το λειτουργώ με το δικό του τηλεχειριστήριο?

Αυτό εδώ το σύστημα πως σου φαίνετε?

http://www.dx.com/p/joyous-j-8813a-7-android-4-2-2-dual-core-car-dvd-player-for-vw-golf-polo-jetta-tiguan-black-349241#.VLFIRyusWiw

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Θεωρητικά τουλάχιστον αν η σχεδίαση είναι σωστή, τότε η λήψη θα είναι αρκετά καλύτερη με δύο κεραίες από ότι με μία όταν το σήμα είναι χαμηλό ή το όχημα κινείται.

Στην πράξη το RCD510 στον τομέα λήψη πιάνει αισθητά καλύτερα από το DNS610 και αυτό με χάλασε αρκετά.

 

Οι πρώτες Android πηγές ήταν υβριδικές με WinCE+Android κάτι που καλύτερα να αποφύγεις.  Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος πιστεύω πως όλα όσα τα διαφημίζουν σαν “Pure Android”  είναι συστήματα που μετά από χακιά που βρήκαν κάποια τσακάλια με τον bootloader  των μηχανημάτων μπόρεσαν να ξεκινήσουν κανονικά με Android και έτσι λόγο της «ζήτησης» οι Κινέζοι τα έβγαλαν κανονικά για Android με Capacitive οθόνες κλπ.

Θα σου πρότεινα να αποφύγεις αυτό που έβαλες στο λίνκ, βλέπω κάτι καλώδια USB να βγαίνουν μέσα από μια τρύπα πάνω αριστερά κάτι που το βρίσκω πολύ πατέντα.

 

Κοίτα και αυτά εδώ (αποστολή από Ευρώπη χωρίς τελωνείο κλπ):

 

http://www.ebay.co.uk/itm/7-Android-4-4-Car-DVD-Player-GPS-WiFi-3G-Canbus-VW-Golf-Amarok-SKODA-SEAT-/321604657287?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item4ae121a087

 

 

ΤV tuner προαιρετικό αλλά δεν διευκρινίζει αν το ελέγχεις από την οθόνη ή από ξεχωριστό τηλεχειριστήριο. Ενσωματωμένο Wifi, 3G.

 

Εχει είσοδο για πίσω κάμερα αλλα και Video AUX-in όπου μπορείς να συνδέσεις το tuner που ήδη έχεις με το παλιό τηλεχειριστήριο. Τα περισσότερα έχουν αυτή τη δυνατότητα, φυσικά η ανάλυση έχει τον περιορισμό του σήματος composite σε κάθε ανάλογη περίπτωση εξωτερικού tuner.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/AUTORADIO-ANDROID-4-2-PER-Pure-Android-4-2-For-Volkswagen-PASSAT-TIGUAN-GOLF-/151537915994?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item23485d185a

 

ΤV και χειρισμός από το τιμόνι είναι προαιρετικά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πόσοι έχουν πάρει την μονάδα αυτή αλλά θα αναφέρω κάποια ευρήματα που πιθανόν να έχουν εφαρμογή και σε άλλες κινεζομονάδες.

 

Έχει εφαρμογή σε αυτοκίνητα που έχουν 2 κεραίες (diversity antennas). Υπάρχει διαθέσιμη πολύ πληροφορία σχετικά με αυτή την υλοποίηση που βελτιώνει την λήψη σε κάθε είδους δέκτη, ειδικά στα αυτοκίνητα μειώνει το φαινόμενο του fading όταν βρίσκονται σε κίνηση.

 

Όπως έχω γράψει σε παραπάνω πόστ για το DNS, δεν έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένος με την λήψη του συγκρίνοντάς το με το RCD510 που είχα.

 

Να σημειώσω εδώ πως το Passat έχει δύο «diversity» κεραίες στο θερμαινόμενο πίσω παρμπρίζ, μάλλον με μεταξύ τους απόσταση λ/8 και με προενισχυτές.

Το DNS δέχεται δύο κεραίες Fakra με ένα διπλό κοννέκτορα.

Ρίχνοντας μια ματιά στα σωθικά του DNS είναι προφανές πως ο κινέζος βαρέθηκε να υλοποιήσει κύκλωμα antenna switching με diversity controller παρόλο που το chip του δέκτη πράγματι είναι το Philips NXP 6646 το οποίο έχει αυτή τη δυνατότητα.

Απλά έχει συνδέσει και τις δύο κεραίες στον ίδιο διάδρομο στην πλακέτα.

 

post-15517-0-79311500-1454424575_thumb.j

 

Αυτό τελικά είναι κακό…

Χαλάει το «ταίριασμα των κεραιών με την είσοδο του δέκτη και κυρίως το σήμα της μίας κεραίας ψιλοακυρώνει το σήμα της άλλης όταν έχουν διαφορά φάσης.

Λόγω της απόστασης που λέγαμε παραπάνω που έχει σχέση με το μήκος κύματος στα FM (~75cm για τους 99Mhz) έχουν πάντα διαφορά φάσης.

 

Για να επιβεβαιώσω αναίμακτα τα παραπάνω πήρα ένα αντάπτορα από διπλό Fakra σε δύο μονούς.

 

post-15517-0-25884500-1454424589_thumb.j

 

Σύνδεσα μόνο την μία κεραία του αυτοκινήτου –δεν έχει σημασία σε ποια είσοδο του DNS- και η διαφορά ήταν παραπάνω από αισθητή.

Δοκίμασα και τις δύο κεραίες του αυτοκινήτου και δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη διαφορά μεταξύ τους, εγώ διάλεξα την κεραία που έχω σημειώσει στην φωτό παρακάτω.

 

post-15517-0-43271200-1454424598_thumb.j

 

Εκανα αρκετές δοκιμές με τους σταθμούς που έχω στις έξι μνήμες και σε όλους υπάρχει μεγάλη διαφορά. Στον ένα ειδικά με τις δύο κεραίες έχω μόνο φύσημα, με μία κεραία τον ακούω κανονικά με λίγο θόρυβο.

Τα παραπάνω έγιναν πρίν 2-3 μέρες οπότε πρόλαβα και έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα για να επιβεβαιώσω την βελτίωση.

 

 

Τα περισσότερα κινέζικα έχουν μονή είσοδο κεραίας οπότε δεν έχουν το παραπάνω πρόβλημα.

Αν έχετε αυτοκίνητο με δύο κεραίες, πιστεύω όλα του group όσα δεν έχουν εξωτερική κεραία στον ουρανό θα έχουν δύο κεραίες.

Οπότε σε αυτή την περίπτωση αν έχετε βάλει αντάπτορα από τις δύο κεραίες του αυτοκινήτου σε μία ξανασκεφτείτε το.

 

Ισως να είναι καλύτερα να αποσυνδέσετε την μία από τις δύο και να δοκιμάσετε αν έχετε καλύτερη λήψη.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.