Jump to content
activious

Golf 5 Gt - Συχρονισμος(Ταρακουνημα) Σε Συγκεκριμενο Φασμα Χιλιομετρων Μετά Από Χτύπημα

Recommended Posts

πριν λιγες μερες (με τα χιονια)ειχα ενα μικρο ατυχημα...

γλιστρησε το αμαξι και επεσα σε ενα τοιχο...

αν και το καταλαβα εντονα το τρανταγμα στο τιμονι,την γλυτωσα με καποιες γρατσουνιες στα πλαγια την μασκας...

μεχρι εχθες νομιζα οτι ημουν τυχερος...

 

ΟΜΩΣ...

 

χθες το βραδυ,πηγαινοντας σπιτι,ειδα οτι στο φασμα απο 40 εως 55 χλμ ανα ωρα και απο τα 110 εως τα 160 χλμ ανα ωρα.το τιμονι και το αμαξι γενικα ετρεμε(το τιμονι το καταλαβαινα με τα χερια.. :crazy: ,,,και ενιωθα το ταρακουνημα της καμπινας στο δαπεδο και στο καθισμα...)

 

πηγα σε βουλκανιζατερ και μου ειπε οτι η ζαντα στραβωσε...ολα καλα ..την βγαζει και την παει για φτιαξιμο...

 

ΑΛΛΑ...

 

τωρα το βραδυ που το πηρα και πηγαινα σπιτι,ειδα οτι ενω σταματησε να τρεμει το τιμονι( δεν καταλαβαινα στα χερια μου τρεμουλο.)...

στο φασμα απο 40 εως 70 χλμ ανα ωρα ειχα το τρεμουλο της καμπινας..χωρις το τρεμουλο στο τιμονι.....

(πριν φτιαξω την ζαντα ηταν στα 40 εως 55 χλμ ανα ωρα)....

 

 

και στα 160-170 χλμ ανα ωρα ειχα το ιδιο τρεμουλο.μονο στην καμπινα και οχι στο τιμονι...(πριν φτιαξω την ζαντα ηταν στα 110 εως 160 χλμ ανα ωρα)...

 

και ρωταω ...

 

ειχε κανεις παρομοια εμπειρια?????? :sorry:

 

τι σκ...τα(φτου πιπερι στο στομα) ειναι αυτο τωρα????

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς τη γλίτωσες φίλε μου κ δεν τραυματίστηκες εσύ. Δοκίμασε έναν έλεγχο για ζυγοστάθμιση, είναι η φθηνότερη κ απλούστερη λύση για αρχή. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έλεγξε το ψαλίδι και τα συναρτώμενα μέρη που ενώνονται σ΄αυτό (π.χ μπαλάκια,σινεμπλόκ κτλ) από τη μεριά που είχες την επαφή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς τη γλίτωσες φίλε μου κ δεν τραυματίστηκες εσύ. Δοκίμασε έναν έλεγχο για ζυγοστάθμιση, είναι η φθηνότερη κ απλούστερη λύση για αρχή. 

 

ζαντα και λαστιχο ειναι ενταξει...

 

 

Έλεγξε το ψαλίδι και τα συναρτώμενα μέρη που ενώνονται σ΄αυτό (π.χ μπαλάκια,σινεμπλόκ κτλ) από τη μεριά που είχες την επαφή.

 

ειναι κατι που κοστιζει???

 

ειδα οτι απο την πισω μερια τησ ροδας(απο την μερια της πορτας.) το κενο λαστιχου-λαμαρινας ειναι 2 δακτιλα,στην αριστερη πλευρα(εκει που ειχα το ατυχημα) αλλα απο την δεξια ειναι 3...

 

λες να στραβωσε καμια γεφυρα???

Link to comment
Share on other sites

Για γέφυρα δεν νομίζω αλλά καλό είναι να σηκωθεί στη ράμπα το αυτοκίνητο και να ελεγχθεί πλήρως το σημείο πρόσκρουσης.

Link to comment
Share on other sites

Ο οδηγός  από  άλλο  αυτοκίνητο  πίσω  σου  να  ελέγξει  σε  πορεία  την  οπτική  ευθυγράμμιση  του  αυτοκίνητου. Εάν  το  πίσω  μέρος  του  αυτοκινήτου  δεν  δείχνει  να  ευθυγραμμίζεται  με  το  μπροστά.
Η  ευθυγράμμιση  του  μπροστινού  συστήματος  δεν  έχει  σχέση  με  το  ανωτέρω. Ίσως  έχει  στραβώσει  η  ζαμφορ  και  να  έχει  αλλάξει  η  γεωμετρία  της  γέφυρας  συναρτήσει  τω  αμάξωμα  και  έχεις  αυτά  τα  αποτελέσματα. 
 

Link to comment
Share on other sites

Για γέφυρα δεν νομίζω αλλά καλό είναι να σηκωθεί στη ράμπα το αυτοκίνητο και να ελεγχθεί πλήρως το σημείο πρόσκρουσης.

 

εγινε ηδη αλλα δεν φαινεται να εχει τπτ...θα μου πεις αν ειναι λιγο τι να φαινεται...αλλα........

 

Ο οδηγός  από  άλλο  αυτοκίνητο  πίσω  σου  να  ελέγξει  σε  πορεία  την  οπτική  ευθυγράμμιση  του  αυτοκίνητου. Εάν  το  πίσω  μέρος  του  αυτοκινήτου  δεν  δείχνει  να  ευθυγραμμίζεται  με  το  μπροστά.

Η  ευθυγράμμιση  του  μπροστινού  συστήματος  δεν  έχει  σχέση  με  το  ανωτέρω. Ίσως  έχει  στραβώσει  η  ζαμφορ  και  να  έχει  αλλάξει  η  γεωμετρία  της  γέφυρας  συναρτήσει  τω  αμάξωμα  και  έχεις  αυτά  τα  αποτελέσματα. 

 

 

εννοεις αν μοιαζει να πηγαινει σαν τον "καβουρα"???να ειναι στην πορεια ,το αμαξωμα,"διαγωνιο"?????

Link to comment
Share on other sites

ζαντα και λαστιχο ειναι ενταξει...

 

 

 

ειναι κατι που κοστιζει???

 

ειδα οτι απο την πισω μερια τησ ροδας(απο την μερια της πορτας.) το κενο λαστιχου-λαμαρινας ειναι 2 δακτιλα,στην αριστερη πλευρα(εκει που ειχα το ατυχημα) αλλα απο την δεξια ειναι 3...

 

λες να στραβωσε καμια γεφυρα???

'Εχει φύγει απο την θέση της, αν πας για ευθηγράμμιση θα φανεί η διαφορά, το ίδιο είχα πάθει και εγώ σε τρακάρισμα η γέφυρα μετακινήθηκε αν θυμάμαι καλά 1 πόντο προς τα πίσω μόνο από την μία μεριά. Θες ευθηγράμμιση στην ουσία.

Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε ρε φιλε σε ενα εξουσιοδοτημενο να σου κανουν ενα τσεκ σε ολο το μπροστινο μηπως εχει παρει κανενα ψαλιδι απο κατω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μια  ευθυγράμμιση  θα  λύσει  το  πρόβλημα.
Για  μια  πρώτη  εικόνα  μπορείς  με  άλλο  ένα  άτομο  και  ένα  σπάγκο  να  γίνει  μέτρηση  από  κάθε  πλευρά  με  εφαπτόμενο  το  σπάγκο  στον  πίσω ή(διαζ)  μπροστινό  τροχό  τι  απόσταση  έχει  για  να  έρθει  σε  επαφή  με  τον  άλλο. Η  απόσταση  αυτή  θα  είναι  μίσος, ένας  πόντος  ας  πούμε, το  ίδιο  πρέπει  να  είναι  και  στην  άλλη  πλευρά. 
 

Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε ρε φιλε σε ενα εξουσιοδοτημενο να σου κανουν ενα τσεκ σε ολο το μπροστινο μηπως εχει παρει κανενα ψαλιδι απο κατω.

 

εσυ αστα αυτα και ελα απο το μαγαζι να μιλησουμε...να μου πεις απο κοντα

χαθηκες...ειδες που ειχα δικιο????

 

 

Μια  ευθυγράμμιση  θα  λύσει  το  πρόβλημα.

Για  μια  πρώτη  εικόνα  μπορείς  με  άλλο  ένα  άτομο  και  ένα  σπάγκο  να  γίνει  μέτρηση  από  κάθε  πλευρά  με  εφαπτόμενο  το  σπάγκο  στον  πίσω ή(διαζ)  μπροστινό  τροχό  τι  απόσταση  έχει  για  να  έρθει  σε  επαφή  με  τον  άλλο. Η  απόσταση  αυτή  θα  είναι  μίσος, ένας  πόντος  ας  πούμε, το  ίδιο  πρέπει  να  είναι  και  στην  άλλη  πλευρά. 

 

 

μπορεις να μου το εξηγησεις ???δεν το καταλαβα...

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

image.png
uploading images

Τεντωμένος  σπάγκος  ΙΚ  εφάπτεται  στο  σημείο  Α  και  στη  συνέχεια  πλησιάζει  το  σημείο  Β. Μόλις  ακουμπήσει  σημειώνεις  την  απόσταση  των  σημείων  Γ και Δ. Η  ίδια  διαδικασία  και  στην  άλλη  πλευρά. Εάν  τα  αποτελέσματα  έχουν  διαφορά  τότε  η  γέφυρα  έχει  μετακινηθεί  προς  την  πλευρά  με  τις  μικρότερες  αποστάσεις.
Ο  τρόπος  είναι  εμπειρικός , αλλά  δίνει μια  εικόνα.
 

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειχες επαφη κανε ενα τσεκ στην ευθυγραμμιση αν και θα ειχες και αλλα συμπτωματα  - δεν θα πηγαινες ευθεια . Ελενξετε και πως γυρναει το λαστιχο. Αμα εχει στραβωσει ο σκελετος του απο το κοπανημα, εμφανισιακα ειναι οκ, αλλα θα εχεις τρεμουλο στην καμπινα (απο στρογγυλο θα εχει γινει ψιλοβαλ),μπορει να εχει δημιουργησει παρακεντρο. Το στραβωμα του ελαστικου δημιουργει το συμπτωμα που λες (τρεμουλο σαν ζυγοσταθμιση, ενω το τιμονι ειναι οκ) και νιωθεις τις αναπηδησεις  περισσοτερο.

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

τιποτα ακομα...και η αντιπροσωπεια δεν βρισκει τιποτα...

 

μπιλιοφοροι,ακρομπαρα,βασεις παιζει?

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

επειδη επεσα σε μια λακουβα,και το προβλημα χειροτερεψε...

εχει κανεις καμια ιδεα τι παιζει?απο Τριτη αλλαζω αμορτισερ,κανω ευθυγραμμιση και ελεγχο ζαντες ,λαστιχα...

 

αν δεν γινει τιποτα τι να ψαξω?υπαρχει καποιος που ετυχε κατι παρομοιο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.