Jump to content
alexandr.OS

Θερμοκρασίες Ψυκτικού Και Λαδιού Σε 1.4Tsi Gt (Blg)

Recommended Posts

Γεια σας και καλή χρονιά!!

 

Από την στιγμή που τα 1.4 tsi με BLG δεν έχουν ένδειξη θερμοκρασίας ψυκτικού προχώρησα στην εγκατάσταση ενός P3 gauge  ( http://www.p3cars.com/)

 

Τι τιμές να περιμένω για λάδια και ψυκτικό υγρό;;; 

Ποιες είναι οι μέγιστες αποδεκτές τιμές;;

 

 

++(Το οργανάκι ταιριάζει τέλεια με το εσωτερικό! Διακριτικό ! Εύκολη η εγκατάσταση!)

--(Τσουχτερή τιμή)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Π.χ Πριν από λίγο έκανα Κορδελιό Καλαμαριά Κορδελιό από κέντρο. Τ ο αυτοκινητο κρατούσε 51 με 54 βαθμούς ψυκτικού στην επιστροφή μετά από πατήματα και δυο μετρησεις 0-100 σκαρφαλωσε στο 74. Οταν παρκαρα και παρακολουθησα την θερμοκρασια αναιβηκε στο 81 μεσα σε 10 λεπτα. 

Ψυσιολογικό;;;;

Link to comment
Share on other sites

επειδη το ειχα το p3 να σου πω ότι οι τιμες δεν είναι και τοσο ακριβεις ειδκα στη πίεση του τουρμπο όπου εχει μια μικρη καθυστερηση και δειχνει μεχερι 1,55 ,(εκτος αν το συνδεσεις σα κανονικο μπαρομετρο)

 

το λοιπον στο ψυκτικο όταν ζεσαθει το αυτοκινητο βλεπεις γυρω στους 88 με 90 βαθμους (τα νουμερα που αναφερεις ειναι χαμηλα)

 

το λαδι όταν εισαι ζεσταμενος απο 80 και πάνω και αν το σκισεις περναει τους 100,ειδικα το καλοκαιρι με απανωτα πατηματα πας και παραπανω


καλο ειναι να πατας το αυτοκινητο όταν το ψθκτικο είναι στους 90 και το λαδι απο 70 κ πανω...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές εξαρτώνται από την εξωτερική θερμοκρασία και τη διαδρομή. Επειδή παρακολουθώ και γω τις θερμοκρασίες με το emfa σε bmy μοτέρ (btw έχεις τη μεγάλη mfd; ) τώρα που έχει κρύα (δλδ με εξωτερική απο 2-5c χοντρικά) το νερό ανεβαίνει μέχρι περίπου τους 65 αρχικά, μετά ανεβαίνει το λάδι μεχρι τους 55 και στη συνέχεια ξανανεβαίνει το νερό μέχρι να φτάσει τους 82-87 που παίζει σε νορμάλ καταστάσεις.

 

Αυτό που σου περιγράφω  θέλει 15-20 λεπτά σίγουρα, ανάλογα και τη διαδρομή που κάνεις (πόλη/ανοιχτός δρόμος/ανηφόρα/κατηφόρα κλπ)
 

 

Το λάδι οπως είπε και ο dimiv παίζει απο 80κατι όταν ζεσταθεί κανονικά μέχρι 100+ καλοκαίρι (εχω δει 117 με 35c εξωτερική και αρκετό γκάζι)

Edited by and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παρα πολυ για την ανταπόκριση.

 

Αυτο με την πιεση φιλε  μου DIMIV  δεν το παρατηρησα.Θα εχω το νου μου.Λες να εχει σαν μαξ τιμη το 1.55;;;

Τα νουμερα που εχω σε θερμοκρασιες δεν εχουν καμια σχεση με τα δικα μου,το βραδυ θα βγω να το ανοιξω για να δω θερμοκρασιες.

Δεν τα φτανω καν.. Λετε να εχει κολλησει ανοιχτος καποιος θερμοστατης;;;

Εχω την μικρη οθονη.

Link to comment
Share on other sites

Αφου έχεις τη μικρή mfd  τότε το p3 είναι η μόνη λύση! 

 

Για την πίεση όντως ισχύει αυτό που λέει ο dimiv γιατί και το emfa που έχει αντίστοιχη ένδειξη σε bar τερματίζει μόνιμα στο 1.55...

 

Για να είσαι σίγουρος για θερμοκρασίες κάνε μια καλή διαδρομή, δλδ 20 χλμ ανοιχτό δρόμο αν μπορείς να δεις τι νούμερα θα έχεις. Αν  και τότε δεν έχεις νερό >82 και λάδι αντίστοιχα 80-85 σίγουρα, κάτι παίζει με θερμοστάτη

Edited by and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αφου έχεις τη μικρή mfd  τότε το p3 είναι η μόνη λύση! 

 

Για την πίεση όντως ισχύει αυτό που λέει ο dimiv γιατί και το emfa που έχει αντίστοιχη ένδειξη σε bar τερματίζει μόνιμα στο 1.55...

 

Για να είσαι σίγουρος για θερμοκρασίες κάνε μια καλή διαδρομή, δλδ 20 χλμ ανοιχτό δρόμο αν μπορείς να δεις τι νούμερα θα έχεις. Αν  και τότε δεν έχεις νερό >82 και λάδι αντίστοιχα 80-85 σίγουρα, κάτι παίζει με θερμοστάτη

Ειναι χαζο να τερματιζει στο 1,55! Θα επικοινωνήσω με το προμηθευτή μηπως εχει καποια ρύθμιση για να βαζεις τις μεγιστες τιμες κτλπ. Που δεν το κοβω να εχει!

Με βλεπω το βραδυ να κανω τον περιφερειακό πανω κατω χαχα . 

Link to comment
Share on other sites

Δν είναι θέμα οργανου. Σε κανένα ψηφιακό δν δουλεύει σωστά η ένδειξη σε bar, από το ίδιο κανάλι "τραβάνε" τα νούμερα όλα...

Πρεπει να βαλω το αναλογικό ξανα... και εφαγα τα χερια μου να το βγαλω γμτ.

Link to comment
Share on other sites

Οι πληροφοριες που παιρνεις ειναι απο την obd,και συγκεκριμενα απο το καναλι αν ιυμαμαια καλα 115 που δε δειχνει πανω απο 1,55 ,μπορεις ομως να βαλεις το σενσορακι που εχει και να τραβηξεις πιεση απο σωληνακι υποποιεσης και να βλεπεις κανονικα,απλα επειδη το ειχα σου λεω εχει μια μικρη διαφορα με την πραγμαρικοτητα,καθυστερει λιγο,ολα τα αλλα θερμοκρασιες λαδιου εοσαγωφης κλπ ειναι ολ

Link to comment
Share on other sites

Δν είναι θέμα οργανου. Σε κανένα ψηφιακό δν δουλεύει σωστά η ένδειξη σε bar, από το ίδιο κανάλι "τραβάνε" τα νούμερα όλα...

Για να δουλεψει σωστα το μπαρομετρο θελει εναν αισθητηρα της P3. 

Οι πληροφοριες που παιρνεις ειναι απο την obd,και συγκεκριμενα απο το καναλι αν ιυμαμαια καλα 115 που δε δειχνει πανω απο 1,55 ,μπορεις ομως να βαλεις το σενσορακι που εχει και να τραβηξεις πιεση απο σωληνακι υποποιεσης και να βλεπεις κανονικα,απλα επειδη το ειχα σου λεω εχει μια μικρη διαφορα με την πραγμαρικοτητα,καθυστερει λιγο,ολα τα αλλα θερμοκρασιες λαδιου εοσαγωφης κλπ ειναι ολ

LOL Φιλος δεν ειδα την απαντηση σου. Δεν εκανα reload  σελιδα!!! 

Εσυ γιατι το εβγαλες;;; και κυριοτερο τι εβαλες;;;

Edited by activious
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

κοιτα στη αρχη ειχα ενα μπαρομετρο στον αεραγωγο ,μετα ήθελα κατι πιο οεμ και βρηκα μεταχειρισμενο το p3-

 

είναι γαμω τα οργανακια και πολ ωραιο πανω στο αυτοκινητο και εχει πολλες πληροφοριες -

 

το αυτοκινητο όμως έχει υβριδιο απανω και σηκωνει πολυ πίεση και ηθελα να βλεπω το δυντόν ακριβέστερες ενδειξεις ειδικα πίεση/στροφες ,εβαλα το εγκεφαλακι του P3 και τραβηξα σωληνακι στη μηχανη και πήρα με ταφακι  απο εκει υποπιεση -

 

όμως δεν δειχνει σωστα ,αργει ,θα σου δειξει πχ οβερ αλλά σε λάθος στροφες ...

 

αυτα τσεκαρισμενα και με vagcom από το 003 που δειχνει πίεση πανω απο 1,55

 

εβαλα ενα μικρο μπαρομετρακι αξιοπιστο πανω στο τιμονι και τελος

 

για μενα αστο πανω ,είναι ομορφο και ειναι ωραιο να βλεπεις πχ ιατ το καλοκαιρι ή ακομα κ θερμοκρασία λαδιου που εσυ δεν την βλεπεις στο mfa

 

και το πολυ πολυ παρε ενα 52 μπαρομετρακι για να βλεπεις σωστα πιεση

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χθες το βραδυ εκανα 30 χιλιομετρα περιπου. Μετα απο πολυ ζορι και πατηματα η θερμοκρασια νερου ηταν στους 86 μαξιμουν και τα λαδια μου ηταν στους 98 (για πολυ λιγο πηγε στους 100) 

Επρεπε ομως να κανω την διαδρομη Mediterenia Cosmos- Καλαμαρια-ΚΟρδελιο(απο περιφεριακο).

Αργησε αλλα εβγαλε τις τιμες που μου δωσατε


κοιτα στη αρχη ειχα ενα μπαρομετρο στον αεραγωγο ,μετα ήθελα κατι πιο οεμ και βρηκα μεταχειρισμενο το p3-

 

είναι γαμω τα οργανακια και πολ ωραιο πανω στο αυτοκινητο και εχει πολλες πληροφοριες -

 

το αυτοκινητο όμως έχει υβριδιο απανω και σηκωνει πολυ πίεση και ηθελα να βλεπω το δυντόν ακριβέστερες ενδειξεις ειδικα πίεση/στροφες ,εβαλα το εγκεφαλακι του P3 και τραβηξα σωληνακι στη μηχανη και πήρα με ταφακι  απο εκει υποπιεση -

 

όμως δεν δειχνει σωστα ,αργει ,θα σου δειξει πχ οβερ αλλά σε λάθος στροφες ...

 

αυτα τσεκαρισμενα και με vagcom από το 003 που δειχνει πίεση πανω απο 1,55

 

εβαλα ενα μικρο μπαρομετρακι αξιοπιστο πανω στο τιμονι και τελος

 

για μενα αστο πανω ,είναι ομορφο και ειναι ωραιο να βλεπεις πχ ιατ το καλοκαιρι ή ακομα κ θερμοκρασία λαδιου που εσυ δεν την βλεπεις στο mfa

 

και το πολυ πολυ παρε ενα 52 μπαρομετρακι για να βλεπεις σωστα πιεση

Ειναι οντως πολυ ομορφο και ταιριαζει τελεια μεσα αυτοκινητο.!!

Link to comment
Share on other sites

Χθες το βραδυ εκανα 30 χιλιομετρα περιπου. Μετα απο πολυ ζορι και πατηματα η θερμοκρασια νερου ηταν στους 86 μαξιμουν και τα λαδια μου ηταν στους 98 (για πολυ λιγο πηγε στους 100) 

Επρεπε ομως να κανω την διαδρομη Mediterenia Cosmos- Καλαμαρια-ΚΟρδελιο(απο περιφεριακο).

Αργησε αλλα εβγαλε τις τιμες που μου δωσατε

Ειναι οντως πολυ ομορφο και ταιριαζει τελεια μεσα αυτοκινητο.!!

 

Δεν πρέπει να θέλει τόσο ζόρι ομως...

Βέβαια αν είχε μείνει τέρμα ανοιχτός θερμοστάτης δεν θα ζέσταινε ποτέ! Η στάθμη του ψυκτικού σου είναι οκ? 

 

Παρακολούθησε το να δεις πως θα πάει τις επόμενες μέρες

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Δεν πρέπει να θέλει τόσο ζόρι ομως...

Βέβαια αν είχε μείνει τέρμα ανοιχτός θερμοστάτης δεν θα ζέσταινε ποτέ! Η στάθμη του ψυκτικού σου είναι οκ? 

 

Παρακολούθησε το να δεις πως θα πάει τις επόμενες μέρες

Ναι ειναι οκ! Εννοειται πως την ελεγχω πριν και μετα την βολτα!!! Οπως και τα κολαρα για να δω αν ειναι ζεστα!!!

Αυριο θα παει συνεργειο για τσεκαρισμα!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικος ο ρυθμος που αναιβαζει θερμοκρασια το αυτοκινητο.

Επισης σε αστικές μετακινησεις  με μεγιστες στροφες λειτουργιας 3000 δεν προλαβαινει να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας.

 

ΤΙ να πω..μπορει να ειναι και ετσι

Θα το παρακολουθω σε καθε βολτα.

Κατι που παρατηρησα. Το κλιμα ειναι στο τερμα ζεστο και δεν βγαζει τοσο θερμο αερα οσο παλιοτερα.  

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς προληπτικά να κάνεις ένα καθάρισμα του κυκλώματος ώστε να φύγει όλη η βρώμα από μέσα.

Ταυτόχρονα θα καθαριστεί και το ψυγείο του καλοριφέρ.

 

Να μπεί νέο G13 και να ανανεωθεί όλο το σύστημα.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς προληπτικά να κάνεις ένα καθάρισμα του κυκλώματος ώστε να φύγει όλη η βρώμα από μέσα.

Ταυτόχρονα θα καθαριστεί και το ψυγείο του καλοριφέρ.

 

Να μπεί νέο G13 και να ανανεωθεί όλο το σύστημα.

Ειναι 2h φορα που αλλαζω υγρο μεσα σε 1 μηνα (3/12 κοπηκε ενα κολαρο που ακουμπουσε στο βερντιλατερ)

(19/12 αλλαγη καδενας χρονισμου και ηλ\μγν συμπλεκτη-ανλτια νερου) 

 

Που και πως θα κανω καθαρισμο του κυκλώματος;;; 

Link to comment
Share on other sites

Αλέξανδρε,

Είναι διαφορετικός ο καθαρισμός από τις εργασίες που αναφέρεις.

Link to comment
Share on other sites

Το καινούριο και δεν έχει ενδειξει στο Volkswagen Polo του 2000 έχει κανονικά αλλά καλή φάση το μπαρομετρο. Οπος ειπανε και η άλλη στα 90 είναι φισιολογικη θερμοκρασία

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χθες το βραδυ εκανα 30 χιλιομετρα περιπου. Μετα απο πολυ ζορι και πατηματα η θερμοκρασια νερου ηταν στους 86 μαξιμουν και τα λαδια μου ηταν στους 98 (για πολυ λιγο πηγε στους 100) 

Επρεπε ομως να κανω την διαδρομη Mediterenia Cosmos- Καλαμαρια-ΚΟρδελιο(απο περιφεριακο).

Αργησε αλλα εβγαλε τις τιμες που μου δωσατε

Ειναι οντως πολυ ομορφο και ταιριαζει τελεια μεσα αυτοκινητο.!!

 

Τελικά, ποια θεωρείται κανονική θερμοκρασία λαδιού και μέχρι πόσο μπορεί να φθάσει?

Στο δικό μου Golf mk7 με το νέο 1.4 ACT 150 HP (BMT) έχω δει (έχει ένδειξη στο MFD) 100-104 βαθμούς στο λάδι (σε ανηφόρες, με απλή οδήγηση), ήδη τώρα που ακόμη έχει κρύο (σε ευθείες και κατωφέρειες, πέφτει ακόμη και στους 92 - 85, αντίστοιχα). Τώρα που βλέπω τα δικά σας νούμερα, μάλλον πρέπει να το παρακολουθήσω λίγο πιο σοβαρά, να δω τι γίνεται.

Το καλοκαίρι, φορτωμένο και λίγο πατημένος τι θα δείξει??

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, ποια θεωρείται κανονική θερμοκρασία λαδιού και μέχρι πόσο μπορεί να φθάσει?

Στο δικό μου Golf mk7 με το νέο 1.4 ACT 150 HP (BMT) έχω δει (έχει ένδειξη στο MFD) 100-104 βαθμούς στο λάδι (σε ανηφόρες, με απλή οδήγηση), ήδη τώρα που ακόμη έχει κρύο (σε ευθείες και κατωφέρειες, πέφτει ακόμη και στους 92 - 85, αντίστοιχα). Τώρα που βλέπω τα δικά σας νούμερα, μάλλον πρέπει να το παρακολουθήσω λίγο πιο σοβαρά, να δω τι γίνεται.

Το καλοκαίρι, φορτωμένο και λίγο πατημένος τι θα δείξει??

 

Κανονικές είναι οι τιμές. Μην είστε υπερβολικοί..

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.