Jump to content
alexandroskon

Μυρωδια Απο Καμμενο Λαδι.

Recommended Posts

εχω το εξης προβλημα..τωρα τελευταια οταν εχω ανοιχτο τον κλιματισμο στην ζεστη και το αυτοκινητο δουλευει πολλη ωρα οταν σταματαω στο φαναρι μου ερχεται μυρωδια απο καμμενο λαδι..μηπως σταζει πανω στην εξατμιση και μου ερχεται η μυρωδια?και συγκεκριμενα εχθες που το εσκιζα το αυτοκινητο σε ενα πατημα οταν σταματησα βγηκε καπνα απο την μηχανη απο την μερια του συνοδηγου σημερα που ανοιξα το καπο ειχε λαδακια απο την μια μερια της μηχανης και τα κολλαρο του αερα απο την μερια που παει στο tourbo ηταν υγρο απο λαδι...απο που να εχασε?επισης αυτη η βαλβιδαpost-25637-0-85325100-1421335389_thumb.j ειχε μεσα κατι σαν νερο με λιγο λαδακι...δεν ξερω τι να πω με αυτο το αυτοκινητο τα εχω δει ολα

Link to comment
Share on other sites

1.8 20vt εχεις;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η βαλβιδα με τον κωδικο που εβαλες, δηλωνει μοτερ AEB/ATW.

Το κυκλωμα εκεινο ειναι στην ουσια pcv. Επανω του εχει αυτη τη βαλβιδα σαν τηγανι και μια βαλβιδα pcv που "ρουφανε" (vacum δηλαδη) πανω στο σωληνα εισαγωγης τουρμπο.

Πολυ πιθανο να δουλευεις και πιο πλουσια και λιγο αυξημενη καταναλωση.

Το συστημα σωληνωσεων εκει ειναι αρκετα ευαισθητο εχει s σωληνωσεις και πλαστικους συνδεσμους, ενω τα σωληνακια συχνα ξεραινονται.

Γενικα στο 1.8t καποια στιγμη θα χρειαζοταν αντικατασταση σε αρκετα, οποτε ηρθε η ωρα.

Πρεπει καταρχην να ελεγχθουν ολα αυτα τα σωληνακια (και καθαρςμα μερικα γεμιζουν βρωμα και λαδιλα) να γινει αλλαγη της βαλβιδας (σαν τηγανι).

Θα χρεαστει και leak pressure test.

Αν το μοτερ εχει χιλιομετρα δεν ξερω αν εχεις ανοιξει ποτε ψευτοκαπακο, αν εχεις αλλαξει μεταβλητο/φλατζα μεταβλητου.

Γενικα απο μακρια ειναι λιγο δυσκολο να διαγνωσουμε ακριβως.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η βαλβιδα με τον κωδικο που εβαλες, δηλωνει μοτερ AEB/ATW.

Το κυκλωμα εκεινο ειναι στην ουσια pcv. Επανω του εχει αυτη τη βαλβιδα σαν τηγανι και μια βαλβιδα pcv που "ρουφανε" (vacum δηλαδη) πανω στο σωληνα εισαγωγης τουρμπο.

Πολυ πιθανο να δουλευεις και πιο πλουσια και λιγο αυξημενη καταναλωση.

Το συστημα σωληνωσεων εκει ειναι αρκετα ευαισθητο εχει s σωληνωσεις και πλαστικους συνδεσμους, ενω τα σωληνακια συχνα ξεραινονται.

Γενικα στο 1.8t καποια στιγμη θα χρειαζοταν αντικατασταση σε αρκετα, οποτε ηρθε η ωρα.

Πρεπει καταρχην να ελεγχθουν ολα αυτα τα σωληνακια (και καθαρςμα μερικα γεμιζουν βρωμα και λαδιλα) να γινει αλλαγη της βαλβιδας (σαν τηγανι).

Θα χρεαστει και leak pressure test.

Αν το μοτερ εχει χιλιομετρα δεν ξερω αν εχεις ανοιξει ποτε ψευτοκαπακο, αν εχεις αλλαξει μεταβλητο/φλατζα μεταβλητου.

Γενικα απο μακρια ειναι λιγο δυσκολο να διαγνωσουμε ακριβως.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

την βαλβιδα αυτη την εχω αλλαξει εδω και περιπου ενα μηνα..

Link to comment
Share on other sites

Απτα υπολοιπα εχεις κανει τιποτα που εγραψα;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

οχι ολα για παραδειγμα αυτο το τεστ που λες δεν το εχω κανει....εχωαλλαξει την φλατζα βαλβιδων η οποια εχει κανα 25 αν λες αυτην.

Link to comment
Share on other sites

επειδη εχω το ιδιο αμαξι,οπως τα λεει ο φιλος nikdev  η εξατμηση ειναι πολυ κοντα σε ολα και δεδομενου αυτου κραταει θερμοκρασια μεσα το μηχανοστασιο,γιαυτο και πολλοι πχ  o konstantikos passat απ το φορουμ εχουν αλλαξει οταν χρειαστεικε downpipe μεταφεροντας τον καταλυτη πιο χαμηλα.  αρχικα δες αν ειναι καθαρη η φλαντζα ψευτοκαπακου απο λαδια,αν δεν ειναι μπορει να μην εκατσε καλα. το βρισκο απιθανο να εσπασε ο μεταλικος σωληνας της pcv καθος σε εκεινο το σημειο εχουν θερμοασπιδα + ειναι μεταλικες οι σωληνες. ομως δεν κερω σε τι κατασταση βρισκετε η πισω γωνια καθος χαλαει ευκολα λογο το οτι ειναι λαστιχενια. γενικος τα λαστιχακια θελουν αλαγμα αν δεν τα αλαξες ποτε.15χρονων αμαξι σκεψου τι θερμοκρασιες εχουν φαει...

και στο δικο μου ειμαι τυχερος με την pcv αλλα οχι με την γραμμη υποπιεσεων οπου δευτερα προληπτηκα θα την αλλαξω (σπασμενες check valves,φθαρμενα σωλινακια υποπιεσεων με σημαντικοτερο αυτο που ειναι στην σκαστρα και αυτο στην 4bar αnτλια καυσιμου) και λεω προλυπτικα γιατι το αμαξι παει καλα (αν εξερεσουμε την αιτια επισκεψης σε συνεργειο ,οτι καποιες στιγμες μουλαρωνει μιζαρει αλλα δεν ξεκιναει)  αλλα επειδη εχω δει σε τι κατασταση βρισκοντε και θελω το κεφαλι μου ισυχο το πειρα αποφαση να τα επισπευσω,οποτε μην απελπιζεσε με το αμαξι μας,αλλοι παρακαλανε να ειχαν να αλλαξουν μονο αυτα λογο φυσιολογικης οπως λεω φθορας!!.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

οποτε μην απελπιζεσε με το αμαξι μας,αλλοι παρακαλανε να ειχαν να αλλαξουν μονο αυτα λογο φυσιολογικης οπως λεω φθορας!!.

++++10000.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

επειδη εχω το ιδιο αμαξι,οπως τα λεει ο φιλος nikdev  η εξατμηση ειναι πολυ κοντα σε ολα και δεδομενου αυτου κραταει θερμοκρασια μεσα το μηχανοστασιο,γιαυτο και πολλοι πχ  o konstantikos passat απ το φορουμ εχουν αλλαξει οταν χρειαστεικε downpipe μεταφεροντας τον καταλυτη πιο χαμηλα.  αρχικα δες αν ειναι καθαρη η φλαντζα ψευτοκαπακου απο λαδια,αν δεν ειναι μπορει να μην εκατσε καλα. το βρισκο απιθανο να εσπασε ο μεταλικος σωληνας της pcv καθος σε εκεινο το σημειο εχουν θερμοασπιδα + ειναι μεταλικες οι σωληνες. ομως δεν κερω σε τι κατασταση βρισκετε η πισω γωνια καθος χαλαει ευκολα λογο το οτι ειναι λαστιχενια. γενικος τα λαστιχακια θελουν αλαγμα αν δεν τα αλαξες ποτε.15χρονων αμαξι σκεψου τι θερμοκρασιες εχουν φαει...

και στο δικο μου ειμαι τυχερος με την pcv αλλα οχι με την γραμμη υποπιεσεων οπου δευτερα προληπτηκα θα την αλλαξω (σπασμενες check valves,φθαρμενα σωλινακια υποπιεσεων με σημαντικοτερο αυτο που ειναι στην σκαστρα και αυτο στην 4bar αnτλια καυσιμου) και λεω προλυπτικα γιατι το αμαξι παει καλα (αν εξερεσουμε την αιτια επισκεψης σε συνεργειο ,οτι καποιες στιγμες μουλαρωνει μιζαρει αλλα δεν ξεκιναει)  αλλα επειδη εχω δει σε τι κατασταση βρισκοντε και θελω το κεφαλι μου ισυχο το πειρα αποφαση να τα επισπευσω,οποτε μην απελπιζεσε με το αμαξι μας,αλλοι παρακαλανε να ειχαν να αλλαξουν μονο αυτα λογο φυσιολογικης οπως λεω φθορας!!.

η γραμμη υποπιεσεων ειναι το μικρο σωληνακι που παει πανω στην σκαστρα?

Link to comment
Share on other sites

η γραμμη υποπιεσεων ειναι αυτη που εχει κατι μικρες βαλβιδουλες ενος δρομου (check valves που λεω και ξεκιναει απ την εισαγωγη ) η σκαστρα περνει υποπιεση απ την εισαγωγη αν δεν απατομαι....

 

οριστε και ενα manual για αναγνωση και ψαξιμο http://workshop-manuals.com/volkswagen/passat_sedan/l4-1781cc_1.8l_dohc_turbo_(atw)/relays_and_modules/relays_and_modules_accessories_and_optional_equipment/antenna_control_module/component_information/technical_service_bulletins/customer_interest_for_antenna_control_module/9105-01/may/05/audio_system_poor_radio_reception/

 

 

καλη αναγνωση.

Link to comment
Share on other sites

εχω το εξης προβλημα..τωρα τελευταια οταν εχω ανοιχτο τον κλιματισμο στην ζεστη και το αυτοκινητο δουλευει πολλη ωρα οταν σταματαω στο φαναρι μου ερχεται μυρωδια απο καμμενο λαδι..μηπως σταζει πανω στην εξατμιση και μου ερχεται η μυρωδια?και συγκεκριμενα εχθες που το εσκιζα το αυτοκινητο σε ενα πατημα οταν σταματησα βγηκε καπνα απο την μηχανη απο την μερια του συνοδηγου σημερα που ανοιξα το καπο ειχε λαδακια απο την μια μερια της μηχανης και τα κολλαρο του αερα απο την μερια που παει στο tourbo ηταν υγρο απο λαδι...απο που να εχασε?επισης αυτη η βαλβιδαattachicon.gif034129101b.jpg ειχε μεσα κατι σαν νερο με λιγο λαδακι...δεν ξερω τι να πω με αυτο το αυτοκινητο τα εχω δεεχεις

εχεις βρει τι φταιει η οχι?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.