Jump to content
FSI

Golf 7 - Όλα Τα Tdi

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!
 

Μιας και οι τάσεις της αγοράς πλέον είναι τα πετρέλαια καθώς συμφέρουν οικονομικά έπειτα από την άρση της απαγόρευσής τους από τα αστικά κέντρα παρατήρησα ότι λείπει από το φόρουμ μια αντίστοιχη ενότητα. Και ως λάτρεις ενός κορυφαίου αυτοκινήτου σαν το Golf θα θέλαμε όλοι όπως και εγώ να δούμε τι έχει να μας προσφέρει στην κατηγορία του πετρελαίου.

Εδώ οι τιμές και εκδόσεις σύμφωνα με τα έντυπα του επίσημου εισαγωγέα :

 

kjkj_zps48cf30ff.png

 

Παρόλα αυτά έχοντας οδηγήσει σε test drive το άπιαστο 1.6 TDI BLUEMOTION με τα 110 αλογάκια και τα 250 nm ροπής και έχοντας σχεδόν κατασταλάξει σε αυτό αν ποτέ κατάφερνα να αγοράσω ένα νέο GOLF έρχεται η 1.6 TDI Edition 40 με 105 ίππους με τα χαρακτηριστικά του πακέτου rline.

 

phikappasigmafphixisigmaf_zps975eee3b.pn

 

Μπορώ να πω ότι μου τάραξε τα νερά καθώς όταν την είδα στην αντιπροσωπεία έπαθα πλάκα από την εμφάνιση και το οπτικό στήσιμο της έκδοσης. Και μάλιστα οπτικά είναι πολύ μπροστά από το αντίστοιχο ΒLUEMOTION...Τιμολογιακά σχεδόν ίδια τιμή και τα δύο!
Παρόλα αυτά από το 2ο λείπει η 6η σχέση και 5 άλογα ενώ έχει υψηλότερη εκπομπή ρύπων οπότε και στην επόμενη ανανέωση των ευρωπαϊκών δεδομένων στις εκπομπές ρύπων θα μεταπέσει σε  κατηγορία με τέλη,από εξαιρούμενο που είναι τώρα.Σε αντίθεση μ το BLUEMOTION ακόμα και τότε θα είναι εξαιρούμενο...
Και εδώ θα ήθελα την γνώμη των παιδιών εδώ στο φόρουμ μήπως και βγάλω άκρη...

Edited by FSI
Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνώμη αν ήμουν στο ιδιο δίλλημα,θα διάλεγα το επετειακό edition 40 TDI. Ναι μεν δεν εχει την 6η και τους +5 άλογα που εχει το bluemotion(δεν θεωρώ τις διάφορες τους μεγάλες στις επιδόσεις),ομως εξωτερικά ειναι αλλο αμάξι και σαφώς πιο ομορφο.Το ιδανικό θα ηταν να μπορούσες να προσθέσεις το πακέτο R-Line και στις εκδόσεις Diesel και αυτο ειναι μεγαλο φάουλ της VW που δεν μπορω να καταλαβω τους λόγους.Οποτε αφού σε γεμίζει περισσότερο το επετειακό χτυπατο οσο προλαβαίνεις γιατι σε λίγο καιρό δεν θα ειναι διαθέσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Ως κάτοχος της έκδοσης bluemotion εδώ και 3μηνες δεν θα άλλαζα την γνώμη μου στην επιλογή που έκανα, ρύπων+6αρι+κατανάλωση,σε σχέση με τα αλλά 1.6tdi. Ειναι μεγάλο πλεονέκτημα το 6αρι σασμάν. Αν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το edition 40 μπορείς να το πάρεις και με dsg7.

Όσο για τα +5 άλογα δεν εχει μεγάλη διαφορά αν κοιτάξεις βάση της ροπής το ίδιο ειναι.

Ειναι και θέμα γούστου εμένα μου αρέσει πιο πολύ το body απο το gtd. αν σου αρέσει όπως ανέφερε και ο Μαρινος-TSI χτυπάτο όσο προλαβαίνεις!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by stellbouz
Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνώμη αν ήμουν στο ιδιο δίλλημα,θα διάλεγα το επετειακό edition 40 TDI. Ναι μεν δεν εχει την 6η και τους +5 άλογα που εχει το bluemotion(δεν θεωρώ τις διάφορες τους μεγάλες στις επιδόσεις),ομως εξωτερικά ειναι αλλο αμάξι και σαφώς πιο ομορφο.Το ιδανικό θα ηταν να μπορούσες να προσθέσεις το πακέτο R-Line και στις εκδόσεις Diesel και αυτο ειναι μεγαλο φάουλ της VW που δεν μπορω να καταλαβω τους λόγους.Οποτε αφού σε γεμίζει περισσότερο το επετειακό χτυπατο οσο προλαβαίνεις γιατι σε λίγο καιρό δεν θα ειναι διαθέσιμο.

 

Από άποψης αυτοκινήτου είναι πανέμορφο!!! Κοντράρει και την A class για το γούστο μου πάντα!

Από εκεί και πέρα αν η επετειακή είχε συμπεριλάβει και το bluemotion με τα 110 δε θα το σκεφτόμουν καν...Ωστόσο όσο διαβάζω για τις εκδόσεις καταλαβαίνω ότι οι 6 σχέσεις και τα 5 αλογάκια του Βluemotion είναι εικονικά με την έννοια ότι προκύπτουν από την μείωση βάρους και τις αεροδυναμικές βελτιώσεις..ΠΧ έπαθα πλάκα όταν έμαθα ότι το bluemotion δεν έχει ρεζέρβα αλλά κιτ επιδιόρθωσης ενώ τα άλλα μοντέλα  tdi έχουν!

 

Ως κάτοχος της έκδοσης bluemotion εδώ και 3μηνες δεν θα άλλαζα την γνώμη μου στην επιλογή που έκανα, ρύπων+6αρι+κατανάλωση,σε σχέση με τα αλλά 1.6tdi. Ειναι μεγάλο πλεονέκτημα το 6αρι σασμάν. Αν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το edition 40 μπορείς να το πάρεις και με dsg7.

Όσο για τα +5 άλογα δεν εχει μεγάλη διαφορά αν κοιτάξεις βάση της ροπής το ίδιο ειναι.

Ειναι και θέμα γούστου εμένα μου αρέσει πιο πολύ το body απο το gtd. αν σου αρέσει όπως ανέφερε και ο Μαρινος-TSI χτυπάτο όσο προλαβαίνεις!

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Κατα αρχάς να χαίρεσαι την καινούρια σου golfara!!!Καλοτάξιδο!!!

Σίγουρα θα προτιμούσα το 6άρι κιβώτιο όπως ακριβώς το Golf mk5 1.6 fsi sportline που βλέπεις στην εικόνα προφίλ μου και το οποίο ακόμα μοιράζομαι με τον πατέρα μου...Αλλά το επετειακό είναι πιο νεανικό όσο να το κάνεις!!!

Μιας και έχεις το Bluemotion σε γενικές γραμμές πως σου φαίνεται?Από μέση κατανάλωση που κυμαίνεται σε πραγματικές συνθήκες?

Επίσης πόσο σου βγήκε και τι έξτρα προτίμησες να βάλεις???

Τέλος γιατί λέτε ότι η επετειακή σύντομα δε θα είναι διαθέσιμη?Θα την αποσύρουν? 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων !

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τελικά επέλεξα edition 40 dsg 1.6 TDI. Με κέρδισε το rline, αλλά και τα φοβερά καθίσματα του edition 40. Περισσότερα όταν το έχω στα χέρια μου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ τελικά επέλεξα edition 40 dsg 1.6 TDI. Με κέρδισε το rline, αλλά και τα φοβερά καθίσματα του edition 40. Περισσότερα όταν το έχω στα χέρια μου.

 

Ωραίος!!! Περιμένουμε εντυπώσεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη μου φίλε μου, αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, ειδικά σε αυτοκινητοδρόμους, το Bluemotion νομίζω είναι μονόδρομος, αφού έχει μικρότερο βάρος / καλύτερη αεροδυναμική / καλύτερη κατανάλωση, μεγαλύτερη άνεση, μια κ φοράει 15αρες αντί των 17" του Edition 40, ενώ παράλληλα, όπως είπες κ εσύ, αν/όταν αλλάξουν οι προδιαγραφές είσαι πιο "ασφαλής". Αν από την άλλη, αυτό που σε ενδιαφέρει είναι η εμφάνιση κ να ξεχωρίζεις από τα υπόλοιπα "απλά" Golf, τότε επιλέγεις το Edition.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος!!! Περιμένουμε εντυπώσεις!!!

Μετά από τα πρώτα 800 χιλιόμετρα (τόσο πήρε για το πρώτο γέμισμα, άρα αρκετά καλά δεδομένου ότι είναι και τα πρώτα του), μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Μέσο όρο 5.5 L/100km χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια (βοηθάει και το dsg), με δύναμη όταν χρειάζεται (αν και δεν το πίεσα και ιδιαίτερα). Μεγάλη εντύπωση μου έκαναν η μικρή διαφορά στην κατανάλωση σε κίνηση που με το ζόρι έβλεπα 6 στην Κηφισίας εκεί που με βενζίνη έβλεπα 8-9 άνετα. Επίσης ελάχιστη διαφορά φορτωμένο με 4 άτομα από άδειο.

Για εμφάνιση δες και τις photos που ανέβασμα στο άλλο θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να δεις και περισσότερα χιλιόμετρα.με γέμισμα και 4.5l/100 μου έβγαλε 1000 και έγραφε ακόμη 30χλμ με 2 άτομα. Με 4 άτομα 4.,9l/100 μου έβγαλε 900 και είχα ακόμη 30χλμ μέσα. Να σημειώσω πως εχω την έκδοση bluemotion.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι, και εγώ πιστεύω ότι θα βγάλει καλύτερα νούμερα στο μέλλον. Έτσι και αλλιώς μιλάμε για αστρωτο κινητήρα και διαδρομές εντός Αθήνας...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι απο μένα και καλώς σας βρήκα . Μετά απο αρκετό ψάξιμο το τελευταίο 3μηνο κατέληξα στο golf 40 edition tdi 5d (limestone grey) με

Μηχανικό 5ταχυτο το οποίο και περιμένω Ελπίζω να δικαιωθω για την επιλογή μου. Και πάλι καλώς σας βρήκα.

Link to comment
Share on other sites

Πότε θα έρθουν στην Ελλάδα οι TDI κινητήρες με EURO 6 πιστοποίηση?
Από όσο ξέρω σχεδόν όλες οι άλλες εταιρείες έχουν Euro 6...Δεν μπορεί το Golf να είναι στα TDI ακόμα με Euro 5...
Γνωρίζει κανείς τίποτα?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά συγγνώμη που επανέρχομαι αλλά έχει διαβάσει/ακούσει κανείς τίποτα?

Όσο και να έψαξα δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο στο διαδίκτυο παρόλα αυτά είδα ότι είμαστε από τις λίγες ευρωπαϊκές χώρες στις οποίες το Golf πωλείται ακόμα με τον 1.6 TDI 105 EURO 5...

Παντού κυκλοφορεί το 1.6 TDI 110 EURO 6. Το ίδιο και για το GOLF BLUEMOTION όπου έξω εφοδιάζεται με τον νέο EURO 6 κινητήρα ενώ εδώ με τον EURO 5 ακόμα..
MARKETING μυρίζομαι και πολιτική ξεφορτώματος των EURO 5 στην Ελλαδίτσα!
Εγώ προσωπικά 24.000 δεν δίνω για EURO 5 κινητήρα όσο και αν θέλω GOLF.

Link to comment
Share on other sites

Με ενδιαφέρει κ εμένα το θέμα φίλε κ δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι. Ρώτησες αντιπροσωπεία ή την Kosmocar??? Ο μοναδικός Euro 6 κινητήρας για το Golf αυτή τη στιγμή είναι ο 1.4 tsi act 150 ps.

Link to comment
Share on other sites

Με ενδιαφέρει κ εμένα το θέμα φίλε κ δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι. Ρώτησες αντιπροσωπεία ή την Kosmocar??? Ο μοναδικός Euro 6 κινητήρας για το Golf αυτή τη στιγμή είναι ο 1.4 tsi act 150 ps.

Όχι γιατί  νόμιζα αρχικά ότι ειναι EURO 6 αλλά μετά είδα τα φυλλάδια και παρατήρησα αυτό που ανέφερες.

Κοίταξα στο vw.de αλλά και αλλού και τα Golf εφοδιάζονται με τον EURO6 

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια μικρή διόρθωση μόνο, το Bluemotion είναι κατηγορίας Euro 5.

 

http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_golf_bluemotion~2Fcomfortline.html#/tab=149534f090b3ce9b4585da92ee771ca0

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια μικρή διόρθωση μόνο, το Bluemotion είναι κατηγορίας Euro 5.

 

http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_golf_bluemotion~2Fcomfortline.html#/tab=149534f090b3ce9b4585da92ee771ca0

Ναι πολύ σωστά δικό μου λάθος...

Πάντως ότι νέο έχεις καλό είναι να το παραθέσεις στο θέμα αυτό μπας και βγάλουμε άκρη...Δεν μπορεί όλες οι άλλες εταιρείες να διαφημίζουν τους EURO6 πετρελαιοκινητήρες  (και μάλιστα με πολλά άλογα παραπάνω) και το Golf να πουλάει ακόμα τον 1.6 TDI 105 EURO5....

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται φίλε μου! Επειδή μέχρι τέλος του μήνα θέλω να πιστεύω ότι θα παραγγείλω το αυτοκίνητό μου, σκοπεύω να ρωτήσω στην αντιπροσωπεία, αν κ φοβάμαι ότι δεν θα έχουν τη παραμικρή ιδέα. Πέρσι τέτοια περίοδο, όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει ο Euro 6 στη Γερμανία κ τους ρώτησα αν θα έρθει στην Ελλάδα κ πότε, με κοιτούσαν σαν εξωγήινο. Δεν είχαν ιδέα ότι είχε βγει καινούριος TDI, Euro 6 με 110 άλογα κ ίσα ίσα που ήξεραν για το Bluemotion...

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται φίλε μου! Επειδή μέχρι τέλος του μήνα θέλω να πιστεύω ότι θα παραγγείλω το αυτοκίνητό μου, σκοπεύω να ρωτήσω στην αντιπροσωπεία, αν κ φοβάμαι ότι δεν θα έχουν τη παραμικρή ιδέα. Πέρσι τέτοια περίοδο, όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει ο Euro 6 στη Γερμανία κ τους ρώτησα αν θα έρθει στην Ελλάδα κ πότε, με κοιτούσαν σαν εξωγήινο. Δεν είχαν ιδέα ότι είχε βγει καινούριος TDI, Euro 6 με 110 άλογα κ ίσα ίσα που ήξεραν για το Bluemotion...

Ποτέ δεν έχουν ιδέα...Λένε την κλασική καραμέλα ''εμείς κάνουμε ότι μας λέει ο επίσημος εισαγωγέας''...

Λες για τα BlueTDI. Μία λύση βέβαια είναι να φέρουμε μεταχειρισμένο από Γερμανία...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι διαθέσιμος και ο κινητήρας με 110 και euro 6, απλά δεν βγαίνει σε dsg ή highline version.

Σίγουρα πριν βγει το edition 40 μπορούσες και να το παραγγείλεις...

Link to comment
Share on other sites

Ο Blue TDI όπως πολύ σωστά είπε ο φίλος FSI πιο πάνω, δεν νομίζω ότι υπήρξε ποτέ διαθέσιμος στην Ελλάδα. Ο μοναδικός TDI που δεν συνδυάζεται με DSG είναι αυτός με 110 άλογα Euro 5 του Bluemotion, φίλε AvatarX. Επιπλέον, κανένας TDI δεν συνδυάζεται με την Highline. Αυτή είναι μόνο για τους 1.4 TSI.

 

Είναι μια λύση φίλε FSI το μεταχειρισμένο, αλλά προσωπικά δεν νομίζω ότι θα το είχα ως επιλογή, λόγω τιμής-εξοπλισμού.

Edited by faniaros
Link to comment
Share on other sites

 

Ο Blue TDI όπως πολύ σωστά είπε ο φίλος FSI πιο πάνω, δεν νομίζω ότι υπήρξε ποτέ διαθέσιμος στην Ελλάδα. Ο μοναδικός TDI που δεν συνδυάζεται με DSG είναι αυτός με 110 άλογα Euro 5 του Bluemotion, φίλε AvatarX. Επιπλέον, κανένας TDI δεν συνδυάζεται με την Highline. Αυτή είναι μόνο για τους 1.4 TSI.

 

Είναι μια λύση φίλε FSI το μεταχειρισμένο, αλλά προσωπικά δεν νομίζω ότι θα το είχα ως επιλογή, λόγω τιμής-εξοπλισμού.

 

Και εγώ αυτό ξέρω φίλε για τα BlueTDI.

Γιατί όχι μεταχειρισμένο? Με φουλ εξοπλισμό και εννοείται bi-xenon ένα TDI θα σου βγει εδώ στις 24.800 περίπου.

Αν το φέρεις από Γερμανία με τα παραπάνω και λίγα χιλιόμετρα κάτω των 15.000-20.000 θα βγει 18.000€-20.000€ + 2.000€ έξοδα εισαγωγής-πινακίδες-μεταφορά πάμε στα 20.000€-22.000€... Θα μου πεις οκ αξίζει η φασαρία για 3.000€? Εν μέρει ναι γιατί ως γνωστόν τα αμάξια που πωλούνται στην Γερμανία είναι άλλων προδιαγραφών από τα αντίστοιχα ελληνικά. Ο νοών νοείτω...Αλλά και πάλι το καινούριο είναι καινούριο :sorry: 

Εκει που σίγουρα συμφέρει είναι η εισαγωγή Golf Mk6 TDI.

Edited by FSI
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι διαθέσιμος και ο κινητήρας με 110 και euro 6, απλά δεν βγαίνει σε dsg ή highline version.

Σίγουρα πριν βγει το edition 40 μπορούσες και να το παραγγείλεις...

 

Είσαι σίγουρος φίλε? Που το έμαθες αυτό?

Αν ισχύει το παραπάνω γνωρίζει εάν αυτός ο κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με το EDITION 40???

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος φίλε? Που το έμαθες αυτό?

Αν ισχύει το παραπάνω γνωρίζει εάν αυτός ο κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με το EDITION 40???

Οχι, δεν συνδυάζεται. Απλά πριν βγει το edition 40, έβλεπα και το tdi bluemotion, 110ps, 85 g/km CO2 (δηλαδή euro 6).
Link to comment
Share on other sites

Οχι, δεν συνδυάζεται. Απλά πριν βγει το edition 40, έβλεπα και το tdi bluemotion, 110ps, 85 g/km CO2 (δηλαδή euro 6).

 

Μάλλον μπερδεύτηκες...Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι euro5.

Ασχέτως των μηδαμινών εκπομπών!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.