Jump to content
FSI

Golf 7 - Όλα Τα Tdi

Recommended Posts

Και το δικό μου έκδοση bluemotion 110ps,85g/km CO2, euro5 ειναι.

Φιλε FSI επειδή και εγω έψαξα ,δεν με συμφέρε να το φέρω απο Γερμανία,,επειδή ειναι καινούριο αυτοκίνητο. Οπως είπες για mk6 tdi ναι συμφέρει!!

Άσε που άμα δεις στο car εχει μια έκδοση bluemotion στα 19.700 με 6.500χλμ!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by stellbouz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον μπερδεύτηκες...Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι euro5.

Ασχέτως των μηδαμινών εκπομπών!

 

 

Σωστα, δικο μου λαθος. Για το Euro 6 μετραει περισσοτερο για τα diesel τα NOx emissions, οχι τα CO2.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και το δικό μου έκδοση bluemotion 110ps,85g/km CO2, euro5 ειναι.

Φιλε FSI επειδή και εγω έψαξα ,δεν με συμφέρε να το φέρω απο Γερμανία,,επειδή ειναι καινούριο αυτοκίνητο. Οπως είπες για mk6 tdi ναι συμφέρει!!

Άσε που άμα δεις στο car εχει μια έκδοση bluemotion στα 19.700 με 6.500χλμ!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Βασικά δεν αξίζει τη φασαρία καθώς έρχονται τα ίδια για καινούρια αυτοκίνητα τέτοιας μεταπωλητικής αξίας και επιπέδου...

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να δεις και περισσότερα χιλιόμετρα.με γέμισμα και 4.5l/100 μου έβγαλε 1000 και έγραφε ακόμη 30χλμ με 2 άτομα. Με 4 άτομα 4.,9l/100 μου έβγαλε 900 και είχα ακόμη 30χλμ μέσα. Να σημειώσω πως εχω την έκδοση bluemotion.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Τελικά τώρα που έχει αρχίσει να στρώνει (> 3700km), πέφτω αρκετά συχνά κάτω από 5, ακόμα και με μικτό κύκλο (Αττική + Κέντρο μισό - μισό).

 

Βέβαια τα λάστιχα και η διάσταση τους (Bridgestone Turanza (Grade E for fuel consumption) 225/45/17) δεν βοηθάνε για καλύτερη κατανάλωση, αλλά και το 5, super είναι (με ένα 20ρικο να κάνεις 350-360 km).

Edited by AvatarX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά πολύ καλό νούμερο για τα δεδομένα σου φίλε. Περίμενε να περάσεις τα 15-20 χιλιάδες κ θα πρέπει να έχει στρωθεί πλήρως ο κινητήρας, οπότε η βελτίωση της κατανάλωσης θα είναι ακόμα πιο αισθητή. Σύμφωνα τουλάχιστον με όσα διαβάζω κ ξέρω...

 

Προσωπικά φίλε FSI, το φοβάμαι λίγο το μεταχειρισμένο, άσε που την αίσθηση κ το άρωμα του καινούριου είναι ό,τι καλύτερο!!!

Edited by faniaros
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τώρα που έχει αρχίσει να στρώνει (> 3700km), πέφτω αρκετά συχνά κάτω από 5, ακόμα και με μικτό κύκλο (Αττική + Κέντρο μισό - μισό).

 

Βέβαια τα λάστιχα και η διάσταση τους (Bridgestone Turanza (Grade E for fuel consumption) 225/45/17) δεν βοηθάνε για καλύτερη κατανάλωση, αλλά και το 5, super είναι (με ένα 20ρικο να κάνεις 350-360 km).

 

Πολύ καλά θα έλεγα εγώ...

 

 

Πραγματικά πολύ καλό νούμερο για τα δεδομένα σου φίλε. Περίμενε να περάσεις τα 15-20 χιλιάδες κ θα πρέπει να έχει στρωθεί πλήρως ο κινητήρας, οπότε η βελτίωση της κατανάλωσης θα είναι ακόμα πιο αισθητή. Σύμφωνα τουλάχιστον με όσα διαβάζω κ ξέρω...

 

Προσωπικά φίλε FSI, το φοβάμαι λίγο το μεταχειρισμένο, άσε που την αίσθηση κ το άρωμα του καινούριου είναι ό,τι καλύτερο!!!

 

Σίγουρα σαν το άρωμα του καινούριου δεν υπάρχει αλλά τα κουκιά ειναι μετρημένα...

Να σημειώσω εδώ ότι σε εκ νέου ερώτηση προς αντιπροσωπεία για την έλευση της νόρμας EURO 6 στα TDI μοντέλα του GOLF δεν υπάρχει καμία ενημέρωση...

Link to comment
Share on other sites

Όχι γιατί  νόμιζα αρχικά ότι ειναι EURO 6 αλλά μετά είδα τα φυλλάδια και παρατήρησα αυτό που ανέφερες.

Κοίταξα στο vw.de αλλά και αλλού και τα Golf εφοδιάζονται με τον EURO6 

Γεια χαρά, φίλε κάνεις λάθος πάτα εδώ στο "i" που έχει information και θα δεις ότι ο κινητήρας είναι euro 5.

http://app.volkswagen.de/ihdcc/de/configurator.html#30300/35145/3208

Edited by ANGO
Link to comment
Share on other sites

Όχι, γιατί αυτοί είναι καινούριοι, 110 αλόγων, οι οποίοι όπως φαίνεται δεν έρχονται Ελλάδα..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμενα,

 

Golf 1.6tdi 105hp edition 40 DSG από οσο ξερω το αμαξι είναι EURO 5 και όχι 6

επισης η καταναλωση μου (δευτερο γεμισμα που εχω), εχω κανει 570 χλμ - 6.0Λιτρα Μεση και μου δειχνει ακομα 180χλμ..

Link to comment
Share on other sites

γεια χαρα,και απο μενα

 

μαλλον παω για τι ντι αει,και γω μετα απο εναν διψασμενο ΤΦΣΙ 2λιτρο.

 

για πειτε μου κατι,ως πιο εμπειροι επι του θεματος,παιζει διαφορα ο 110 με τον 105 που βλεπω? περα απο τα 5 αλογα.

αξιζει να παω σε μεταχ 17κ.18κ με καμποσα χιλ,οταν το βασικο 5πορτο το εχω στα 20κ? καινουργι

Edited by gbak
Link to comment
Share on other sites

Βασικές διαφορές δεν έχουν, ο 110 είναι απλά EU6 με κάποιες μικροδιαφορές στον κινητήρα (πχ νομίζω η διάταξη στα σωληνάκια του chargecooler είναι διαφορετική) και σαφώς άλλη χαρτογράφηση με φιλοσοφία EU6 (άλλοι χάρτες και αλλαγές όπως πχ στη λειτουργία σε κρύα εκκίνηση κλπ κλπ). Κατα τ άλλα στο δρόμο δεν έχει ουσιαστική διαφορά.

 

Τώρα, η νέα βασική έκδοση Αctive των 20.000 έχει στην ουσία ότι είχε πριν η Generation με εξαίρεση τις ζάντες που είναι 15" αντί 16", οπότε τα 17-18Κ για ένα μεταχειρισμένο vs 20Κ για καινούργιο, δεν είναι και ευκαιρία..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θενξ μαν για τα ινφο,ναι για την βασική έκδοση μιλάω πάντα την πιο ''φτωχή'' δεν με απασχολεί ο εξοπλισμος μόνο ξενον είναι απαραίτητα.

ακόμα και οι ζάντες οι 15αρες,θα φυγουν επιτοπου,μαλλον για την Singapore 17αρα πάω.

 

Οπότε ναι πάω για καινούργιο,ειναι μικρή η διάφορα με τα μεταχ.

 

 

Ελπίζω ο TDI,με έναν μικρο ριμαπ στα 140-150hp,να μην με απογοητεύσει ,τουλάχιστον σε καμία προσπέραση και εθνική με 140-160.

Για 0-100 και τελικές δεν με νοιάζει πλέον,γι αυτό αποχωρίζομαι τον τφσι.

Link to comment
Share on other sites

Ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν πρόκειται να σε απογοητεύσει ούτε σε προσπέραση λόγω ροπής ούτε σε 140-150. Άσε που στα 140-150 θα καίει 5.5-5.6 max.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.