stellbouz Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 (edited) Και το δικό μου έκδοση bluemotion 110ps,85g/km CO2, euro5 ειναι. Φιλε FSI επειδή και εγω έψαξα ,δεν με συμφέρε να το φέρω απο Γερμανία,,επειδή ειναι καινούριο αυτοκίνητο. Οπως είπες για mk6 tdi ναι συμφέρει!! Άσε που άμα δεις στο car εχει μια έκδοση bluemotion στα 19.700 με 6.500χλμ!! Sent from my iPhone using Tapatalk Edited March 16, 2015 by stellbouz 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Μάλλον μπερδεύτηκες...Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι euro5. Ασχέτως των μηδαμινών εκπομπών! Σωστα, δικο μου λαθος. Για το Euro 6 μετραει περισσοτερο για τα diesel τα NOx emissions, οχι τα CO2. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted March 16, 2015 Author Report Share Posted March 16, 2015 Και το δικό μου έκδοση bluemotion 110ps,85g/km CO2, euro5 ειναι. Φιλε FSI επειδή και εγω έψαξα ,δεν με συμφέρε να το φέρω απο Γερμανία,,επειδή ειναι καινούριο αυτοκίνητο. Οπως είπες για mk6 tdi ναι συμφέρει!! Άσε που άμα δεις στο car εχει μια έκδοση bluemotion στα 19.700 με 6.500χλμ!! Sent from my iPhone using Tapatalk Βασικά δεν αξίζει τη φασαρία καθώς έρχονται τα ίδια για καινούρια αυτοκίνητα τέτοιας μεταπωλητικής αξίας και επιπέδου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 (edited) Μπορείς να δεις και περισσότερα χιλιόμετρα.με γέμισμα και 4.5l/100 μου έβγαλε 1000 και έγραφε ακόμη 30χλμ με 2 άτομα. Με 4 άτομα 4.,9l/100 μου έβγαλε 900 και είχα ακόμη 30χλμ μέσα. Να σημειώσω πως εχω την έκδοση bluemotion. Sent from my iPhone using Tapatalk Τελικά τώρα που έχει αρχίσει να στρώνει (> 3700km), πέφτω αρκετά συχνά κάτω από 5, ακόμα και με μικτό κύκλο (Αττική + Κέντρο μισό - μισό). Βέβαια τα λάστιχα και η διάσταση τους (Bridgestone Turanza (Grade E for fuel consumption) 225/45/17) δεν βοηθάνε για καλύτερη κατανάλωση, αλλά και το 5, super είναι (με ένα 20ρικο να κάνεις 350-360 km). Edited March 16, 2015 by AvatarX 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 (edited) Πραγματικά πολύ καλό νούμερο για τα δεδομένα σου φίλε. Περίμενε να περάσεις τα 15-20 χιλιάδες κ θα πρέπει να έχει στρωθεί πλήρως ο κινητήρας, οπότε η βελτίωση της κατανάλωσης θα είναι ακόμα πιο αισθητή. Σύμφωνα τουλάχιστον με όσα διαβάζω κ ξέρω... Προσωπικά φίλε FSI, το φοβάμαι λίγο το μεταχειρισμένο, άσε που την αίσθηση κ το άρωμα του καινούριου είναι ό,τι καλύτερο!!! Edited March 16, 2015 by faniaros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted March 18, 2015 Author Report Share Posted March 18, 2015 Τελικά τώρα που έχει αρχίσει να στρώνει (> 3700km), πέφτω αρκετά συχνά κάτω από 5, ακόμα και με μικτό κύκλο (Αττική + Κέντρο μισό - μισό). Βέβαια τα λάστιχα και η διάσταση τους (Bridgestone Turanza (Grade E for fuel consumption) 225/45/17) δεν βοηθάνε για καλύτερη κατανάλωση, αλλά και το 5, super είναι (με ένα 20ρικο να κάνεις 350-360 km). Πολύ καλά θα έλεγα εγώ... Πραγματικά πολύ καλό νούμερο για τα δεδομένα σου φίλε. Περίμενε να περάσεις τα 15-20 χιλιάδες κ θα πρέπει να έχει στρωθεί πλήρως ο κινητήρας, οπότε η βελτίωση της κατανάλωσης θα είναι ακόμα πιο αισθητή. Σύμφωνα τουλάχιστον με όσα διαβάζω κ ξέρω... Προσωπικά φίλε FSI, το φοβάμαι λίγο το μεταχειρισμένο, άσε που την αίσθηση κ το άρωμα του καινούριου είναι ό,τι καλύτερο!!! Σίγουρα σαν το άρωμα του καινούριου δεν υπάρχει αλλά τα κουκιά ειναι μετρημένα... Να σημειώσω εδώ ότι σε εκ νέου ερώτηση προς αντιπροσωπεία για την έλευση της νόρμας EURO 6 στα TDI μοντέλα του GOLF δεν υπάρχει καμία ενημέρωση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 (edited) Όχι γιατί νόμιζα αρχικά ότι ειναι EURO 6 αλλά μετά είδα τα φυλλάδια και παρατήρησα αυτό που ανέφερες. Κοίταξα στο vw.de αλλά και αλλού και τα Golf εφοδιάζονται με τον EURO6 Γεια χαρά, φίλε κάνεις λάθος πάτα εδώ στο "i" που έχει information και θα δεις ότι ο κινητήρας είναι euro 5. http://app.volkswagen.de/ihdcc/de/configurator.html#30300/35145/3208 Edited March 22, 2015 by ANGO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Νομίζω ότι λένε το tdi bluemotion technology (δες τα tdi στο παρακάτω): http://app.volkswagen.de/ihdcc/de/configurator.html#30300/35140/3208 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Όχι, γιατί αυτοί είναι καινούριοι, 110 αλόγων, οι οποίοι όπως φαίνεται δεν έρχονται Ελλάδα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norhan Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Καλησπέρα και από εμενα, Golf 1.6tdi 105hp edition 40 DSG από οσο ξερω το αμαξι είναι EURO 5 και όχι 6 επισης η καταναλωση μου (δευτερο γεμισμα που εχω), εχω κανει 570 χλμ - 6.0Λιτρα Μεση και μου δειχνει ακομα 180χλμ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 (edited) γεια χαρα,και απο μενα μαλλον παω για τι ντι αει,και γω μετα απο εναν διψασμενο ΤΦΣΙ 2λιτρο. για πειτε μου κατι,ως πιο εμπειροι επι του θεματος,παιζει διαφορα ο 110 με τον 105 που βλεπω? περα απο τα 5 αλογα. αξιζει να παω σε μεταχ 17κ.18κ με καμποσα χιλ,οταν το βασικο 5πορτο το εχω στα 20κ? καινουργι Edited July 28, 2015 by gbak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 Βασικές διαφορές δεν έχουν, ο 110 είναι απλά EU6 με κάποιες μικροδιαφορές στον κινητήρα (πχ νομίζω η διάταξη στα σωληνάκια του chargecooler είναι διαφορετική) και σαφώς άλλη χαρτογράφηση με φιλοσοφία EU6 (άλλοι χάρτες και αλλαγές όπως πχ στη λειτουργία σε κρύα εκκίνηση κλπ κλπ). Κατα τ άλλα στο δρόμο δεν έχει ουσιαστική διαφορά. Τώρα, η νέα βασική έκδοση Αctive των 20.000 έχει στην ουσία ότι είχε πριν η Generation με εξαίρεση τις ζάντες που είναι 15" αντί 16", οπότε τα 17-18Κ για ένα μεταχειρισμένο vs 20Κ για καινούργιο, δεν είναι και ευκαιρία.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 θενξ μαν για τα ινφο,ναι για την βασική έκδοση μιλάω πάντα την πιο ''φτωχή'' δεν με απασχολεί ο εξοπλισμος μόνο ξενον είναι απαραίτητα. ακόμα και οι ζάντες οι 15αρες,θα φυγουν επιτοπου,μαλλον για την Singapore 17αρα πάω. Οπότε ναι πάω για καινούργιο,ειναι μικρή η διάφορα με τα μεταχ. Ελπίζω ο TDI,με έναν μικρο ριμαπ στα 140-150hp,να μην με απογοητεύσει ,τουλάχιστον σε καμία προσπέραση και εθνική με 140-160. Για 0-100 και τελικές δεν με νοιάζει πλέον,γι αυτό αποχωρίζομαι τον τφσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 Ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν πρόκειται να σε απογοητεύσει ούτε σε προσπέραση λόγω ροπής ούτε σε 140-150. Άσε που στα 140-150 θα καίει 5.5-5.6 max. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...