Jump to content
themisSs13

Golf - Ψυκτικό Υγρό Παραφλου (G13) & Ψυγείο [Διάφορα Θέματα & Λύσεις]

Recommended Posts

το ιδιο πρόβλημα και εγω, χωρίς όμως να το εντοπίσω παρα μόνο όταν μου άναψε (ένδειξη) χαμηλή στάθμη. πήγα αντιπροσωπία και άμέσως διέγνωσαν αντλία, όπως μου είπαν είναι πολύ κοινό πρόκειται για ένα πολυ μικρό ραγισματάκι που σιγά σιγα χάνει. 254ευρώ +80 εργατικά (ευτυχώς εντός εγγύησης).

επίσης να επισημάνω πως μικρές αυξομειώσεις στη στάθμη είναι φυσιολογικές λόγω συστολής- διαστολής των υγρών, αναλόγως σε ποια θερμοκρασιακ'η κατάσταση βρίσκεται το αυτοκίνητο όταν το κοιτάξεις

Edited by apnea
Link to comment
Share on other sites

Εμένα είτε είναι ζεστό είτε είναι κρυο πάντα στην ίδια θέση έχω την εντύπωση ότι είναι η στάθμη (ή παίζει τόσο που δεν μπορώ να καταλάβω τη διαφορά). Δεν ξέρω αν αυτό είναι φυσιολογικό...

Θα το παρακολουθώ γιατί αν τους το πάω τώρα με τη στάθμη στο max σίγουρα θα με διώξουνε... Εδώ όταν ήταν στο min μου είχαν πει ότι είναι φυσιολογικό (παρόλα αυτά συμπλήρωσαν). Πάντως αν πέσει κάτω από το max θα τους πιέσω να κάνουν εκτενή έλεγχο στο επόμενο σεβις.

Περίπτωση πάντως να πέσει τόσο η στάθμη που να ανάψει λαμπάκι μέσα σε 3 μήνες, αν κρίνω από την απώλεια που είχε τους 9 προηγούμενους δεν υπάρχει... Παίζει να γνωρίζουν για αυτή την βλάβη και για αυτό να συμπληρώνουν παραπάνω ώστε να μην φαίνεται το πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, σήμερα το πρωΐ πρόσεξα και εγώ οτι το δοχείο του παραφλού σε Golf6 122hp (43.000km) ήταν σχεδόν άδειο και χωρίς να έχει ανάψει κάποιο προειδοποιητικο λαμπάκι στο ταμπλώ. Πήγα στον Καψιώχα (Αντιπρόσωπος VW/Audi Ηπείρου) και αφού το ανέβασαν στην ράμπα μου είπαν ότι χάνει από την αντλία νερού. Το αποτέλεσμα....αύριο είμαι για αντικατάσταση αντλίας νερού! :sad:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δυστυχώς η στάθμη έπεσε και άλλο (~0.3-0.5cm από το max που ήταν πριν). Το ερώτημα που έχω... Να τους το πάω τώρα ή να περιμένω να πέσει κι άλλο η στάθμη? Το λέω γιατί τώρα συνεχίζει να είναι αρκετά πάνω από το min (περισσότερο από τη μέση και πάνω) και όταν τους το είχα πάει την πρώτη φορά (με τη στάθμη ακριβώς στο min) και τους είχα πει να το κοιτάξουν απλώς συμπλήρωσαν νερό και μου είπαν ότι δεν έχει τίποτα. Τώρα σκέφτομαι ότι αν τους το πάω με τόσο μικρή φαινομενικά απώλεια (βέβαια δεν είναι μικρή γιατί αυτοί είχαν συμπληρώσει πάνω από το max) φοβάμαι ότι δεν θα δώσουν σημασία.

Link to comment
Share on other sites

Kαι σε Audi A3 Sportback έχασε τελείως το παραφλού του, αλλάχθηκε αντλία και έκτοτε όλα καλά. Είναι το ίδιο μοτέρ, TSi με 125 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν δεν φαίνεται εμφανώς να χάνει απο κάπου, να επιμείνεις να σου τσεκάρουν και το intercooler! Σε polo 1.2 tsi γνωστού έχανε απο το i/c πολύ αργά και δεν το βρίσκανε αρχικά...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και Καλή Χρονιά,

Εγώ έχω ενα Golf GT (170) και είχα το ίδιο πρόβλημα το οποίο μέχρι να "σκάσει" πέρασαν 2 χρόνια +.

Η στάθμη του παραφλού έπεφτε με πολύ αργούς ρυθμούς που θα μπορούσες να πιστέψεις ότι είναι φυσιολογικό.Στα συνεργεία δεν εύρισκαν κάποια διαρροή αλλά τελικά μετά από 2+ χρόνια εσκασε η αντλία νερού.Ευτυχώς το κατάλαβα εγκαίρως γιατί έκανε θόρυβο το ρουλεμάν της και έτσι το πήγα στο συνεργείο και είδαμε μια μικρή διαρροή στην αντλία του νερού-κομπρεσορα . Η αλλαγή της κόστισε γύρω στα 500€ με την εργασία.

Καλό είναι να ελεγχθεί παρότι το 122αρι δεν έχει κομπρέσορα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έλεγξα και εγώ το δικό μου (2.0 TDi) και είδα ότι έπεσε λίγο κάτω από το "ΜΙΝ" αλλά όταν το πήρα πριν 2 μήνες (τώρα έχω κοντά 9,000 κλμ) ήταν στην μέση "ΜΑΧ" και "ΜΙΝ". Παίζει ρόλο που εδώ έχουμε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ; Θα πρέπει να πάω να το κοιτάξουν ή απλά να πάρω ένα λίτρο G και να συμπληρώσω;

Edited by PanosR
Link to comment
Share on other sites

Έλεγξε την στάθμη όταν η μηχανή είναι κρύα και το αυτοκίνητο σε επίπεδο σημείο.

Αν θέλει συμπλήρωμα συμπλήρωσε λίγο με απιονισμένο νερό και επανεξέτασε το επίπεδο της στάθμης μετά από 15 ημέρες.Σε περίπτωση που έχεις και πάλι απώλεια ψυκτικού υγρού απευθύνσου για έλεγχο στην αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

προχθές το βραδυ βρήκα την ευκαιρία να το ξεκαπνίσω. αρχικά το πλάκωσα σανίδα για 3-4 χιλιόμετρα από τρίτη μέχρι και 6η στην συνεχεια καθώς οδηγουσα με 4η και 5000 στροφές περίπου πορεία σταθερά σε μια στροφή μου άναψε η ένδειξη check coolant STOP NOW!

σταμάτησα λίγο παρακάτω έσβησα και έριξα μια ματια στην μηχανή να δω τι γίνετε καθώς δεν μπορούσα να δω πολλά στο σκοταδι έβαλα μπρός η ένδειξη είχε σβήσει περίμενα λιγάκι να δω αν αφήσω καμια κηλίδα κάτω δεν είδα κάτι και συνέχισα σιγά σιγά να φτάσω σπίτι

το πρωί κρύο το μοτερ κοίταξα τη στάθμη στο δοχείο διαστολής είχε πέσει χαμηλά και ο αισθητήρας ισα ισα που είχε επαφή με το νερό και το συμπλήρωσα μέχρι το max σήμερα μετά από 2 μέρες και κρύο πάλι έχοντας κάνει περίπου 50 χιλιόμετρα ξανατσεκαρα την στάθμη να δω τι γίνετε

αντί να λείπει νερό η να είναι στο ίδιο σημείο που το συμπλήρωσα η στάθμη έχει ανεβεί πολύ ψηλά σχεδόν λίγο πάνω από την μέση του δοχείου τσεκαρισμενο στο parking σε επίπεδο σημείο όπου και το συμπληρωσα!!

επίσης τα κοίταξα να δω αν είναι καθαρά για τυχόν λάδια και είναι μια χαρά πεντακάθαρα

είμαι σίγουρος ότι συμπλήρωσα μέχρι το max το τσέκαρα πολλές φορες

το G12 το άλλαξα πριν ένα χρόνο και και από τότε έχω κάνει 9000 χιλιόμετρα από όταν έκανα την αλλαγή δεν το είχα ξανακοιταχει παραμόνο εκείνες τις μέρες για να συμπληρωσω οτι χρειαστεί από την εξαέρωση

πως γίνετε τα νερά να φεύγουν και μετά να ξαναεπιστρέφουν αυτό δεν το έχω ξαναδεί ξέρει κανεις τι μπορεί να έχει συμβεί?

Link to comment
Share on other sites

Παρακάτω οι φωτογραφίες δείχνουν διαρροή που ανακάλυψα σήμερα κάτω από τον χώρο της μηχανής. Το υγρό μύριζε παραφλού και υπέθεσα ότι υπάρχει από κάπου διαρροή. Βλέποντας τις φωτογραφίες μπορεί κανείς να υποθέσει από που μπορεί να είναι;

Να υποθέσω ότι είναι μεγάλη ζημιά;

Ευχαριστώ.

20121130_200637.jpg

20121130_200628.jpg

20121130_200412.jpg

20121130_200352.jpg

Edited by konv
Link to comment
Share on other sites

Οχι απαραιτητα αντλια νερου.Πριν κανα μηνα ειχα το ιδιο προβλημα. Διαρροη στο ψυγειο και αντικατεστησα 2 σωληνες και ενα λαστιχακι που μου το εδειξαν στην αντιπροσωπεια οτι ηταν φαγομενο. Κοστος περιπου 200 ευρω να υπολογιζεις με εργατικα

Edited by johnis gt
Link to comment
Share on other sites

Ισως ειναι διαρροη απο το ψυγειο λαδιου σου. Κατι παρομοιο ειχα παθει και εγω το καλοκαιρι αλλα ειχα λιγοτερη διαρροη ψυκτικου.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη και εγω πριν κανα 20μερο ειχα διαρροη...στο χερι μου το υγρο ηταν πορτοκαλι οποτε ημουνα σιγουρος οτι ειναι το παραφλου.Σηκωθηκε το αμαξι και κατω απο το δοχειο ενα "Τ" ειχε ραγισε, το αποτελεσμα ηταν να αλλαχτει και το κοστος 8ε+10ε εργασια.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι, είμαι κάτοχος golf 6 160hp και πέρυσι τον Ιούνιο 2012 έκανα το πρώτο service όπου ενώ είχα παρατηρήσει μεταβολή στην στάθμη του παραφλου έκριναν ότι η αντλία νερού πρέπει να αντικατασταθεί. Η αντλία ήταν ο λόγος που μειώθηκε το παραφλου και το επαναφέρουμε στο ιδανικό σημείο(max). Πριν κανα μήνα μετά από ένα έλεγχο είδα ότι και πάλι η στάθμη είχει πέσει. Παίρνω λοιπόν στην αντιπροσωπεία και μου λέει ένας τύπος να συμπληρώσω με απιονισμένο νερό(max). Όμως μετά από λίγο καιρό έχω την εντύπωση ότι χάνει και πάλι... Να σημειώσω οτι δεν έχω δει κάποια ιδιαίτερη διαρροή στην μηχανή δηλ. σωληνάκια, σταγόνες στο δρόμο κλπ... Έχετε κάποια γνώμη τι μπορεί να παίζει?

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχο θέμα αλλά είμαι κάτοχος ενός Golg mk4 1.6 16v και τον τελευταίο καιρό μου παρουσιάζεται το

παρακάτω πρόβλημα , Η στάθμη του υγρού παραφλού πέφτει δραματικά και συμπληρώνω κάθε 2-3 μέρες , δν έχω διαπιστώσει από

κάπου να χάνει ή να έχω απόλυα , θερμοκρασία δεν ανεβάζει , λάδια δεν αναμειγνύονται με νερά για να πω ότι είναι φλάντζα κεφαλής

ξέρεις κάποιος ή έχει αντιμετωπίσει αντίστοιχο πρόβλημα ?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων .

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως το ιδιο προβλημα με οδηγησε σε αντικατασταση μοτερ.

Πιθανοτητες:

1.διακλαδοτηρας

2.ψυγειο νερου

3.ψυγειο καλοριφερ

Λυσεις για τα 3 αυτα ειναι να πρεσαρεις το συστημα νερου.

Δοκιμασε να αναψεις καλοριφερ αν θολωσει το παρπριζ τοτε μαλλον πας για ψυγειο καλοριφερ.

Εαν παρολα αυτα δεν βρεις διαρροη τοτε θα πρεπει να βαλεις καμερα στους κυλινδρους να δεις τι παιζει εκει μεσα.

Ουτε εγω ειχα φαινομενα νερου στα λαδια η στην εξατμιση αλλα δυστυχως περναγαν μεσα.

Οτι αλλο θες μου λες

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έριξα όπως λές και εσύ μια ματιά στο Parking να δω εαν έχει στάξει τίποτα .. και τι να δω : Μια μικρή κυλίδα από πορτοκαλί υγρό. Ανοιξα το καπώ αλλά οπτικά ήταν όλα ΟΚ.

Την επόμενη ημέρα και μετά από 40-50 χιλ. άναψε ένδειξη στο κατράν για έλλειψη υγρού ψύξης και το μήνυμα STOP Now εμφανίστηκε στην οθόνη. Με μιά πιό καλή ματιά στο δοχείο υγρού ψύγείου και τι να δώ? Η στάθμη ήταν κάτω από το Min και φυσικά ο αισθητήρας είχε κάνει την δουλειά του. Συμπλήρωσα νερό και το βράδυ στο σπίτι ξεκίνησα να βρώ την αιτία.

Και να τα ευρήματα :

1. Εξω το καπάκι μηχανής και αναζήτηση με φακό. Μια πρώτη εικόνα που πήρα ήταν ότι κάτι είχε διαρροή αλλά δεν μπορούσα βρώ από πού.

2. Τρομπάρισμα 2 Bar πίεση αέρα στο δοχείο νερού και πάλι εξέταση με φακό.

3. Κάτι είδα. Εξω το φίλτρο αέρα, έξω το φίλτροκούτι και να η εικόνα

dsc2466.jpg

4. Συνέχεια στο ψάξιμο και για αναζήτηση για εντοπισμό της διαρροής

5. Λουσμένο στο υγρό είναι ένα κολάρο ψύξης του Turbo

dsc2467.jpg

6. Μετά από αρκετή παρατήρηση ... βρέθηκε η αιτία της διαρροής που δεν ήταν άλλο από αυτό τον σταυρό, που βρίσκεται 5 εκ. από επάνω και φυσικά αντικαταστήθηκε με καινούριο και σταμάτησε αμέσως η διαρροή.

dsc2953j.jpg

7. Φυσικά καθαρίστηκαν όλα και έγινε και η σχετική δοκιμή και συμπλήρωση υγρού

dsc2951m.jpg

Αποτέλεσμα : 500 ml Ψυκτικό υγρό G12 Plus & ένα σταυρουδάκι

Κόστος : 30 ευρώ και 1 ώρα δουλειά

Από τότε έχω ήδη κάνει 100 χιλιόμετρα και είναι όλα ΟΚ.

Προσοχή λοιπόν στις διαρροές διότι μπορεί να κρύβεται κάποια βλάβη που μην είναι καν ορατή.

Κώστας

Αλλαξα σημερα  το  συγκεκριμενο σταυρουδακι  και συμπληρωσα g12 .Πηγαινε  απο το maχ στο min σε 150χλμ  το υγρο.

Link to comment
Share on other sites

Για διαροη σε παραφλου θελει προσοχη και για το ψυγειο καλοριφερ.ειναι υπουλη διαροη και δε βρισκεται ευκολα γιατι χανει σιγα σιγα και σταζει απο τη μερια του συνοδηγου μεσα μεσα.Οσο για την αντλια νερου φενεται αμεσως ξεκαθαρα αν χανει απο εκει γιατι σταζει γρηγορα κατω στο δρομο.Αλλη περιπτωση ειναι στις ενωσεις απο το ψυγειο στα πλαινα του.Ειναι ενα σημειο που ξεκιναει να χαλαει το ψυγειο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.