Jump to content
themisSs13

Golf - Ψυκτικό Υγρό Παραφλου (G13) & Ψυγείο [Διάφορα Θέματα & Λύσεις]

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!

ΧΘΕΣ ΜΟΥ ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΓΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΧΑΜΗΛΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ.

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΞΑΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΔΙΑΡΡΟΗ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια εχω απορια.Απο οταν αλαξα αντλια νερου εχω κανει 6500 χιλιομετρα και το παραφλου εχει κατεβει περιπου 1 δαχτυλο ειναι φυσιολογικο αυτο?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι πως ναι φίλε μου, μπορεί να μην είχε καλά εξαέρωση όταν αλλάχτηκε η αντλία κ γι'αυτό να έπεσε η στάθμη τώρα. Από την άλλη είναι πολλά τα χιλιόμετρα για να πέσει τώρα η στάθμη. Ίσως είναι ελαττωματική η αντλία, το είχε πάθει κ ο πατέρας μου κ ευτυχώς λύθηκε εντός εγγύησης. Στη θέση σου θα παρακολουθούσα τακτικά τη στάθμη καθώς κ για τυχόν νερό κάτω από το αυτοκίνητο. 

 

Πάντως, αν έχεις αμφιβολίες, είναι καλύτερο να το πας σε ένα συνεργείο να το δουν, μην γίνει τίποτα χάσεις το παραφλού κ σου ανεβάσει θερμοκρασία στη μέση του δρόμου.

Link to comment
Share on other sites

Η σταθμη δεν κατεβηκε αποτομα αλλα σταδιακα....

Link to comment
Share on other sites

Συμπληρωσε μεχρι το max. Μετα απο παρεμφερεις εργασιες και λιγο χρηση (παει παντου το ψυκτικο μεςο) ενα συμπληρωμα χρειαζεται.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλη χρονια σε ολους.

Εχω ενα Golf 5 tsi 140hp 2007 και σημερα το πρωι οταν το εβαλα μπροστα αρχισε να αναβοσβηνει το λαμπακι θερμοκρασιας και να ακουγεται και ο αναλογος προειδοποιητικός ηχος. Πιστευω οτι αυτο που περιγραφω παραπανω συμβαινει οταν ο κινητήρας ζεσταθει πολυ, οταν σου λειπει η χανεις ψυκτικο υγρο κλπ και οχι οταν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι -15 (μενω Σουηδια) Το άφησα να χτυπαει μεχρι να τελειωσει το τσοκ, έσβησα και το εβαλα ξανα μπροστα και ολα ηταν νορμαλ. Δεν άνοιξα το καπω να δω υγρά κλπ γιατι αλλαξα τρομπα νερου πριν κανα μηνα και αλλαξα και υγρά, τσεκαραμε αν υπήρχαν διαρροές και θεώρησα οτι καποιος αισθητηρας "ενοχληθηκε"απο το πρωτοφανές κρυο για το ελληνικο μου VW.

Πειτε μου παρακαλώ τι να κοιταξω αυριο που θα βλεπω, διαβασα για βγαλσιμο φισσας, αισθητήρα καθαρισμα που ειναι μεσα στο δοχείο κλπ. Ολα αυτα φανταζουν κινεζικο βουνο σε μενα γιατι εχω μηδενικη εμπειρια.

Ευχαριστω για τον χρονο σας.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Edited by activious
διορθωση
Link to comment
Share on other sites

Ειδα και οντως ηταν στο μιν. Συμπληρωσα μεχρι την μεση, στο φρύδι που εχει. Δικαιολογείται ομως μετα απο 3.000 χμ να χασει τοσο πολυ?
Ευχαριστω.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

To θεμα μετακινηθηκε εδω.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Μετα την αλλαγη αντλιας εφοσον κυκλοφορησουν τα νερα ηθελε ξανα ελεγχο οχι μονο στατικα μετα το περας των εργασιων. Μετα την εξαερωση παντα λιγακι θελει συμπληρωμα.

Καλο ειναι να τσεκαρεις λαδια και g13 εφοσον το εχεις σε δυσκολο κλιμα.

Θα δεις οτι θα σου καιει και λαδι.

Πριν συμπληρωσεις να το μετρησεις με διαθλασιμετρο σε συνεργειο να δεις το βαθμο πηξης, για την αναλογη συμπληρωση.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά, ένας έλεγχος για τυχόν μικρή διαρροή, τουλάχιστο οπτικά καλό είναι να γίνει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον φιλε παρακολουθησε το για καποιο χροικο διαστημα να δινεις αν μειωνεται... Ειχα το ιδιο θεμα στο polo μου. Παντο σε καποιο συνεργειο να στο ανεβασει και να βρει την μικροδιαροη...Μην σε ανησυχει δεν ειναι τιποτα,εγω στο γενικο σερβις απλα αλλαξα και ενα σωληνακι που λογω διαστολων κτλ απο την πολυκαιρια εκανε την διαροουλα..Δεν νομιζω να ειναι τιποτα σημαντικο και δεν κοστιζει ακριβα απλα προσεξε ποσο γρηγορα θα μειωθει,μην τ αφησεις και σε ανεβασει θερμοκρασιες

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειναι ακριβως οσο του συμπλήρωσα πριν απο 5 μερες, του εβαλα ακριβως μεχρι το "φρύδι", το κοιταζω καθε μερα. Ουτε λαμπακι εχει αναψει οποτε προηλθε σιγουρα απο ελλειψη αντιψυκτικου και δούλεψε σωστα ο αισθητηρας.

Ευχαριστω πολυ. _

®

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι στο οποίο ακούγονται διαφορά!εχω ένα golf v GT έκανα καθαρισμό του κυκλώματος κ αντικατέστησα το g12 plus plus με g13.ο ψυγειας μου έβαλε 3 λίτρα g13 και το υπόλοιπο νερό βρύσης.Σε ερώτηση που του έκανα γιατί έβαλε νερό βρύσης κ όχι απεσταγμένο μου είπε οτι είναι καλύτερο κ οτι έχει καλύτερη αγωγιμότητα!η αναλογία ηταν σωστή;

Link to comment
Share on other sites

Κανονικα απεσταγμενο επρεπε να βαλει.

Η αναλογια αναγραφεται στο πισω μερος της συσκευασιας και ειναι οπως της φωτογραφιας παρακατω

http://s660.photobucket.com/user/TriggerFish91/media/IMAG0260.jpg.html

Βαση της αναλογιας που γραφει το κουτι στα εβαλε λαθος. Οσο πιο πολυ G13 βαλεις ειναι για τοσο πιο χαμηλες περιβαλοντικες θερμοκρασιες.

Πχ εαν το ψυγειο χωραει 5 λιτρα κ αυτος σου εβαλε 3λιτρα G13 και 2 νερο ειναι για θερμοκρασιες -52 βαθμους.

Η σωστη αναλογια ειναι η πρωτη που βλεπεις δηλαδι 40% G13 και 60% νερο.

Το καλυτερο για μενα ειναι το ετοιμο-αραιωμενο G13 που ειναι ετοιμο για χρηση.

Επισης μπορεις να διαβασεις εδω

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/33645-υγρό-ψυγείου-αντιψυκτικό/

Edited by sonakias
Link to comment
Share on other sites

To κύκλωμα παίρνει 5,6 λίτρα και βάζοντας 40% G13 δηλαδή 2,25 λίτρα και 3,35 λίτρα νερό,

προστατεύεται το αυτοκίνητο για θερμοκρασίες  μέχρι -25 βαθμούς Κελσίου.

Αρα στην περίπτωσή σου μπήκε μεγαλύτερη αναλογία G13 προς νερό και αυτό είναι αντιοικονομικό

αλλά θεωρητικά καλύτερο.¨Ομως το νερό της βρύσης είναι ό,τι χειρότερο και μάλιστα τα άλατα

και η μεγάλη αγωγιμότητα αυτά είναι τα χειρότερα.

"Ολοι οι κατασκευαστές συνιστούν απιονισμένο νερό.

Παραθέτω πίνακα για το υγρό ψύξεως του Golf V της VW που φαινεται

η αναλογία και η χρήση απιονισμένου νερού.(Distilled)

Frost protection
to
Amount of anti-freeze Coolant additive → Remark Distilled water → Remark
-25 °C
-35 °C
40 %
50 %
2.25 l
2.8 l
3.35 l
2.8 l
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει και ετοιμο G13... Τωρα που θα το βρεις αγνωστο...Googlere :)

Και με την αναλογια που σου εχει βαλει ο μηχανικος σου δν εχεις καποιο θεμα μην ανχωνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα το motul inugel g13 άρα αυτο κάνει γιατί έχει κ την τελευταία προδιαγραφή.επισης το νερό βρύσης μπορεί να μου κάνει νερόφαγωματα λόγω μεγάλης αγωγιμότητας άρα υποθέτω από Δευτέρα θα πρέπει να το ξέπλυνω πρώτα με απιονιςμενο νερό κ μετά να βάλω καινούργιο σωστά;

Link to comment
Share on other sites

Προστασία θερμοκρασίας  ψύξη και βράσιμο έχεις και με το παραπάνω.

Εγώ όμως στη θέση σου για να μην έχω μακροπρόθεσμα προβλήματα απο

ηλεκτρολύσεις, θα άδειαζα αυτό το μίγμα και θα έβαζα G13 και απιονισμένο νερό 40%/60%.

Αυτό μπορείς να το κάνεις το συντομώτερο δυνατό αλλά δεν είναι ανάγκη να το κάνεις αύριο το πρωί.

Πρόβλημα λειτουργίας του αυτοκινήτου σου δεν υπάρχει κανένα όμως μην αφήσεις αυτό το παλιόνερο μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.