Jump to content
themisSs13

Golf - Ψυκτικό Υγρό Παραφλου (G13) & Ψυγείο [Διάφορα Θέματα & Λύσεις]

Recommended Posts

καλησπερα συνforumites.το παραφλου καταναλωνετε απο το αμαξι? γτ χθες το βραδυ μου εβγαλε το σημα κ αναγκαστηκα ν σταματησω.υπαρχει περιπτωση διαρροης? η απλα μπορει να καταναλωνει σιγα σιγα οποτε καποια στιγμη τελειωνει?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα συνforumites.το παραφλου καταναλωνετε απο το αμαξι? γτ χθες το βραδυ μου εβγαλε το σημα κ αναγκαστηκα ν σταματησω.υπαρχει περιπτωση διαρροης? η απλα μπορει να καταναλωνει σιγα σιγα οποτε καποια στιγμη τελειωνει?

απ' όσο γνωρίζω ενδέχεται η στάθμη να πέσει σταδιακά με την πάροδο του χρόνου. Δεν δικαιολογείται

όμως να το έχεις γεμίσει και ξαφνικά την άλλη μέρα να έιναι στη μέση! Σημαίνει ότι υπάρχει διαρροή στο ψυγείο. Καλό είναι να το ελέγχεις κάθε μήνα.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα συνforumites.το παραφλου καταναλωνετε απο το αμαξι? γτ χθες το βραδυ μου εβγαλε το σημα κ αναγκαστηκα ν σταματησω.υπαρχει περιπτωση διαρροης? η απλα μπορει να καταναλωνει σιγα σιγα οποτε καποια στιγμη τελειωνει?

Καλο ειναι οταν αναφερεται καποιο προβλημα να εχει και καποιες λεπτομεριες, δηλαδη αν ας πουμε εχεις να δεις την σταθμη 3-4 χρονια δεν ειναι και προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι οταν αναφερεται καποιο προβλημα να εχει και καποιες λεπτομεριες, δηλαδη αν ας πουμε εχεις να δεις την σταθμη 3-4 χρονια δεν ειναι και προβλημα.

σωστος!δν η σταθμη πριν κανα 6μηνο ηταν λιγο πιο πανω απο το μιν. αλλα το ξεχασα! εριξα μια ματια στο παρκινγκ να δω αν εχει σταξει τιποτα ολα οκ! Θα δουμε πιστευω οτι απλα εχασε λιγο αλλα φυσιολογικα.τεσπα θα δουμε!

Link to comment
Share on other sites

σωστος!δν η σταθμη πριν κανα 6μηνο ηταν λιγο πιο πανω απο το μιν. αλλα το ξεχασα! εριξα μια ματια στο παρκινγκ να δω αν εχει σταξει τιποτα ολα οκ! Θα δουμε πιστευω οτι απλα εχασε λιγο αλλα φυσιολογικα.τεσπα θα δουμε!

Εγώ πάντως έριξα όπως λές και εσύ μια ματιά στο Parking να δω εαν έχει στάξει τίποτα .. και τι να δω : Μια μικρή κυλίδα από πορτοκαλί υγρό. Ανοιξα το καπώ αλλά οπτικά ήταν όλα ΟΚ.

Την επόμενη ημέρα και μετά από 40-50 χιλ. άναψε ένδειξη στο κατράν για έλλειψη υγρού ψύξης και το μήνυμα STOP Now εμφανίστηκε στην οθόνη. Με μιά πιό καλή ματιά στο δοχείο υγρού ψύγείου και τι να δώ? Η στάθμη ήταν κάτω από το Min και φυσικά ο αισθητήρας είχε κάνει την δουλειά του. Συμπλήρωσα νερό και το βράδυ στο σπίτι ξεκίνησα να βρώ την αιτία.

Και να τα ευρήματα :

1. Εξω το καπάκι μηχανής και αναζήτηση με φακό. Μια πρώτη εικόνα που πήρα ήταν ότι κάτι είχε διαρροή αλλά δεν μπορούσα βρώ από πού.

2. Τρομπάρισμα 2 Bar πίεση αέρα στο δοχείο νερού και πάλι εξέταση με φακό.

3. Κάτι είδα. Εξω το φίλτρο αέρα, έξω το φίλτροκούτι και να η εικόνα

dsc2466.jpg

4. Συνέχεια στο ψάξιμο και για αναζήτηση για εντοπισμό της διαρροής

5. Λουσμένο στο υγρό είναι ένα κολάρο ψύξης του Turbo

dsc2467.jpg

6. Μετά από αρκετή παρατήρηση ... βρέθηκε η αιτία της διαρροής που δεν ήταν άλλο από αυτό τον σταυρό, που βρίσκεται 5 εκ. από επάνω και φυσικά αντικαταστήθηκε με καινούριο και σταμάτησε αμέσως η διαρροή.

dsc2953j.jpg

7. Φυσικά καθαρίστηκαν όλα και έγινε και η σχετική δοκιμή και συμπλήρωση υγρού

dsc2951m.jpg

Αποτέλεσμα : 500 ml Ψυκτικό υγρό G12 Plus & ένα σταυρουδάκι

Κόστος : 30 ευρώ και 1 ώρα δουλειά

Από τότε έχω ήδη κάνει 100 χιλιόμετρα και είναι όλα ΟΚ.

Προσοχή λοιπόν στις διαρροές διότι μπορεί να κρύβεται κάποια βλάβη που μην είναι καν ορατή.

Κώστας

Edited by COSTAS_
Link to comment
Share on other sites

Σε λιγο καιρο με αυτα που διαβαζω με βλεπω να γίνομαι μελος σε κανένα αλλο κλαπ :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Σε λιγο καιρο με αυτα που διαβαζω με βλεπω να γίνομαι μελος σε κανένα αλλο κλαπ :unsure:

Και που θα βρεις τοσο ψαγμενα μελη; ;)

Link to comment
Share on other sites

Οτιδηποτε εχει να κανει με απωλεια υγρων, στην προκειμενη περιπτωση αντιψυκτικου, δεν ειναι φυσιολογικη οτι και να σας πουνε και ας ειναι καθε 6μηνο η και χρονο (αν και αυτο εξαρταται απο το ποσο κινεις το αυτοκινητο), ποσο μαλλον αν συμβαινει συχνοτερα.

Οτιδηποτε απωλεια θελει ψαξιμο γιατι οπως και του Kostas πιο πανω εκρυβει καποιο προβλημα.

Ειδικα το συστημα ψυξης επειδη λειτουργει υπο πιεση καθε απωλεια εχει τον λογο της και οχι

το κλασσικο 'φυσιλογικο ειναι' του συνεργειου/αντιπροσωπειας γιατι ειτε βαριουνται ειτε επειδη ειναι μεσα στην εγγυηση δεν τους πολυνοιαζει να το ψαξουνε γιατι δεν οικονομανε αρκετα.

Οταν σου συμβει εκτος εγγυησης εκει να δεις μετα προθυμια να το ψαξουν και να σου φορεσουνε το κουστουμακι!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έριξα όπως λές και εσύ μια ματιά στο Parking να δω εαν έχει στάξει τίποτα .. και τι να δω : Μια μικρή κυλίδα από πορτοκαλί υγρό. Ανοιξα το καπώ αλλά οπτικά ήταν όλα ΟΚ.

Την επόμενη ημέρα και μετά από 40-50 χιλ. άναψε ένδειξη στο κατράν για έλλειψη υγρού ψύξης και το μήνυμα STOP Now εμφανίστηκε στην οθόνη. Με μιά πιό καλή ματιά στο δοχείο υγρού ψύγείου και τι να δώ? Η στάθμη ήταν κάτω από το Min και φυσικά ο αισθητήρας είχε κάνει την δουλειά του. Συμπλήρωσα νερό και το βράδυ στο σπίτι ξεκίνησα να βρώ την αιτία.

Και να τα ευρήματα :

1. Εξω το καπάκι μηχανής και αναζήτηση με φακό. Μια πρώτη εικόνα που πήρα ήταν ότι κάτι είχε διαρροή αλλά δεν μπορούσα βρώ από πού.

2. Τρομπάρισμα 2 Bar πίεση αέρα στο δοχείο νερού και πάλι εξέταση με φακό.

3. Κάτι είδα. Εξω το φίλτρο αέρα, έξω το φίλτροκούτι και να η εικόνα

dsc2466.jpg

4. Συνέχεια στο ψάξιμο και για αναζήτηση για εντοπισμό της διαρροής

5. Λουσμένο στο υγρό είναι ένα κολάρο ψύξης του Turbo

dsc2467.jpg

6. Μετά από αρκετή παρατήρηση ... βρέθηκε η αιτία της διαρροής που δεν ήταν άλλο από αυτό τον σταυρό, που βρίσκεται 5 εκ. από επάνω και φυσικά αντικαταστήθηκε με καινούριο και σταμάτησε αμέσως η διαρροή.

dsc2953j.jpg

7. Φυσικά καθαρίστηκαν όλα και έγινε και η σχετική δοκιμή και συμπλήρωση υγρού

dsc2951m.jpg

Αποτέλεσμα : 500 ml Ψυκτικό υγρό G12 Plus & ένα σταυρουδάκι

Κόστος : 30 ευρώ και 1 ώρα δουλειά

Από τότε έχω ήδη κάνει 100 χιλιόμετρα και είναι όλα ΟΚ.

Προσοχή λοιπόν στις διαρροές διότι μπορεί να κρύβεται κάποια βλάβη που μην είναι καν ορατή.

Κώστας

Καλησπέρα,

προχτές είχα πάει στο συνεργείο για αλλαγή λαδιών και με ενημέρωσαν πως υπάρχει πιθανή διαροή και πως θα πρέπει να αλλαχτεί ο σταυρός (ακριβώς η φωτογραφία που έχεις). Θα ήθελα λοιπόν να σε ρωτήσω που μπορώ να προμηθευτώ το σταυρουδάκι γιατί φοβάμαι μην με χρεώσουν κανά τρελό ποσό. Επιπλέον μου είπανε ότι μπορέι ν αμην υπάρχει σε stock και να χρειαστεί να περιμένω καιρό μέχρι να το φέρει η Karenta.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν φίλοι, το παραφλού είναι το ψυχτικό υγρό που έχει το ψυγείο του κινητήρα, παρόλα αυτά υπάρχουν διάφορα παραφλού, κόκκινα, πράσινα, μπλε (νομίζω) και η ερώτησή μου αρχικά είναι αν υπάρχουν διαφορές μεταξύ των διαφορετικών αποχρώσεων και ποιο είναι το καταλληλότερο για τα αυτοκίνητα μας??????

Επίσης αν δεν κάνω λάθος όλα τα vw έρχονται από την "μαμά" τους με ένα κόκκινο παραφλού στο ψυγείο τους που νομίζω κιόλας ότι είναι το G12 plus plus. Επειδή όμως είναι πολύ πιθανό καποια στιγμή να χρειαστεί να συμπληρώσουμε και εμείς παραφλού στα αυτοκίνητα μας πριν από το service επειδή το κύκλωμα έχει απώλειες με τον καιρό, θα ήθελα να μάθω αν:

  • μπορούμε να συμπληρώσουμε με κάποιο άλλο παραφλού πέρα από το εργοστασιακό? (Είναι λίγο τσουχτερή η τιμή του εργοστασιακου)
  • μπορούμε να συμπληρώσουμε με παραφλού διαφορετικού χρώματος? (Πειράζει που θα γίνει εμπριμέ???)
  • μπορούμε να συμπληρώσουμε απλό απιονισμένο/απεσταγμένο νερό?

Τα "φώτα" σας παρακαλώ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν φίλοι, το παραφλού είναι το ψυχτικό υγρό που έχει το ψυγείο του κινητήρα, παρόλα αυτά υπάρχουν διάφορα παραφλού, κόκκινα, πράσινα, μπλε (νομίζω) και η ερώτησή μου αρχικά είναι αν υπάρχουν διαφορές μεταξύ των διαφορετικών αποχρώσεων και ποιο είναι το καταλληλότερο για τα αυτοκίνητα μας??????

Επίσης αν δεν κάνω λάθος όλα τα vw έρχονται από την "μαμά" τους με ένα κόκκινο παραφλού στο ψυγείο τους που νομίζω κιόλας ότι είναι το G12 plus plus. Επειδή όμως είναι πολύ πιθανό καποια στιγμή να χρειαστεί να συμπληρώσουμε και εμείς παραφλού στα αυτοκίνητα μας πριν από το service επειδή το κύκλωμα έχει απώλειες με τον καιρό, θα ήθελα να μάθω αν:

  • μπορούμε να συμπληρώσουμε με κάποιο άλλο παραφλού πέρα από το εργοστασιακό? (Είναι λίγο τσουχτερή η τιμή του εργοστασιακου)
  • μπορούμε να συμπληρώσουμε με παραφλού διαφορετικού χρώματος? (Πειράζει που θα γίνει εμπριμέ???)
  • μπορούμε να συμπληρώσουμε απλό απιονισμένο/απεσταγμένο νερό?

Τα "φώτα" σας παρακαλώ!!!!

Αν πρόκειται να συμπληρώσεις 100 ml τότε βάλε απιονισμένο νερό.Αν η ποσότητα συμπλήρωσης είνια μεγαλύτερη τότε G12 το οποίο βρίσκεις και σε aftermarket με 7-8 ευρώ το lt σε αναλογία 50:50 (δεν είμαι 100% σίγουρος για την αναλογία) με απιονισμένο νερό.

Link to comment
Share on other sites

....Κατα την γνωμη μου καλο ειναι να χρησιμοποιεις παντα απιονισμενο νερο για την αραιωση.....

Επισης, απεφευγε τα παραφλου, του εμποριου και των supermarket.....σε καποια η συνταγη ειναι λαθος, και το αποτελεσμα ειναι σε λιγο καιρο το ψυγειο να αρχισει να ξερναει σκουριες.....

Link to comment
Share on other sites

το να συμπληρωνεις μονο με απιονισμενο νερο δεν ειναι και οτι καλυτερο (κυριως στην Β. Ελλαδα) καθως μειωνεται η αντιψυκτικη δυναμη του υγρου... οποτε επιβαλεται να πας σε G12...

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικα και μόνο παιδιά οταν υπάρχει διαρροή υγρών καλό ειναι να κοιτάμε και το πλαστικο καπάκι συμπλήρωσης λαδιών στη μηχανή απο την κάτω πλευρά, διότι εαν εμφανιστούνε εντονες φούσκες λαδίλας χρώματος λευκου η μπέζ τότε παιζει και το ενδεχόμενο φλάτζασ κεφαλής, στην προκειμένη περίπτωση τα νερά ανακατώνονται με τα λάδια του κινητηρα οποτε τα καιεί το αυτοκινητο. Σε αυτήν την περίπτωση ελενχουμε και το ψυγειο μας δίοτι μπορεί να έχει βουλώσει οποτε να μην ψυγει καλά το νέρο και μετα απο την αλλαγή τησ φλάτζας να μας την ξανα καταστρεψει. Ολα αυτα σας τα αναφερω ετσι ενημερωτικα, και φυσικά ειναι η ακραία πλευρά της διαρροής των νερών στον κινητηρα.

Edited by dj_michel
Link to comment
Share on other sites

Σε λιγο καιρο με αυτα που διαβαζω με βλεπω να γίνομαι μελος σε κανένα αλλο κλαπ :thumbsup:

γιατι ρε φιλε ποιο ειναι το προβλημα σου και το λες αυτο?

geia se oloys.auto poy epathe to diko einai oti se ena vrady adeiase olo to parafloy.to sumplhrwsa k to phga ston pazaropoulo.meta apo duo wres erevnas den estaze tipota.ostoso prepei na ksanapaw gia na vroume apou stazei

φιλε για δες αυτο το σταυρουδακι.

διαφορετικα δες εαν δεν πανε στα λαδια μην ανυσηχεις θα την βρεις την διαροοι

Edited by black1180
Link to comment
Share on other sites

Αν χανει παραφλου το αμαξι μπορει να ειναι και απο τρομπα νερου η οποια σε αφηνει στα ξαφνικα γι αυτο βαλτε το αυτακι σας το πρωι που εχει πολυ κρυο να ακουσετε αν γρυλιζει η τρομπα νερου αν ναι σημαινει οτι χανει σιγα σιγα νερο και πρεπει να την αλλαξετε. Φιλε k.theo κοιτα για τρομπα νερου και εσυ.

Υ.Σ. Η τρομπα νερου γρυλιζει μονο οταν το αμαξι καθεται πολλες ωρες και εχει κρυο.

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι 1-μιση χρόνου. Στο πρώτο σερβις(αλλαγή λαδιών) αναφέρω ότι η στάθμη του παραφλού ήταν στο min. Το καταγράφουν, το ελέγχουν και μου λένε ότι είναι φυσιολογικό και ότι δεν είχε τίποτα. Μου κάνει εντύπωση το οτι συμπληρώνουν παραφλού πάνω από το max μέχρι τη μέση του δοχείου. Δεν αφαιρώ την παραπάνω ποσότητα. Τώρα, 9 μήνες μετά τη συμπλήρωση από την αντιπροσωπεία, βλέπω ότι η στάθμη έχει πέσει ακριβώς στο max (η πτώση είναι περίπου 1-2εκατοστά, ακριβώς όσο παραπάνω είχαν βάλει). Είναι φυσιολογικό? Υπάρχει περίπτωση επειδή ήταν συμπληρωμένο πάνω από το max να υπερχείλισε και απλώς να έφυγε το παραφλου ή να αρχίσω να φοβάμαι για τίποτα χειρότερο? Από την άλλη αν υπήρχε διαρροή δεν θα έπρεπε να χάνει μεγαλύτερη ποσότητα? Δεν μου έχει ανάψει ποτέ λαμπάκι για τίποτα.

Επίσης έχω παρατηρήσει ότι και σε άλλες αντιπροσωπείες vw (από αμάξια φίλων) συμπληρώνουν πάνω από το max. Υπάρχει κάποιος λόγος (φυσιολογική κατανάλωση/κάλυψη προβλήματος?) ή απλώς είναι απρόσεχτοι?

Edited by thednick
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι 1-μιση χρόνου. Στο πρώτο σερβις(αλλαγή λαδιών) αναφέρω ότι η στάθμη του παραφλού ήταν στο min. Το καταγράφουν, το ελέγχουν και μου λένε ότι είναι φυσιολογικό και ότι δεν είχε τίποτα. Μου κάνει εντύπωση το οτι συμπληρώνουν παραφλού πάνω από το max μέχρι τη μέση του δοχείου. Δεν αφαιρώ την παραπάνω ποσότητα. Τώρα, 9 μήνες μετά τη συμπλήρωση από την αντιπροσωπεία, βλέπω ότι η στάθμη έχει πέσει ακριβώς στο max (η πτώση είναι περίπου 1-2εκατοστά, ακριβώς όσο παραπάνω είχαν βάλει). Είναι φυσιολογικό? Υπάρχει περίπτωση επειδή ήταν συμπληρωμένο πάνω από το max να υπερχείλισε και απλώς να έφυγε το παραφλου ή να αρχίσω να φοβάμαι για τίποτα χειρότερο? Από την άλλη αν υπήρχε διαρροή δεν θα έπρεπε να χάνει μεγαλύτερη ποσότητα? Δεν μου έχει ανάψει ποτέ λαμπάκι για τίποτα.

Επίσης έχω παρατηρήσει ότι και σε άλλες αντιπροσωπείες vw (από αμάξια φίλων) συμπληρώνουν πάνω από το max. Υπάρχει κάποιος λόγος (φυσιολογική κατανάλωση/κάλυψη προβλήματος?) ή απλώς είναι απρόσεχτοι?

Χθες το βράδυ Καλαμάτα πέτυχα σαστισμένο ιδιοκτήτη Tiguan Tsi με το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ πρόβλημα να έχει ανοικτό καπώ και να ψάχνεται με φακούς με το το δοχείο υπερχείλισης ψυκτικού να είναι εντελώς άδειο!!! Κάτι παίζεται με κάποιο αντλακτικό του συστήματος ψύξης κάποιων παρτίδων κινητήρων, αφού παρατηρείται και σε άλλο μοντέλο VW άσχετο με Golf... Πιστεύω θα λυθεί το "μυστήριο"!

Link to comment
Share on other sites

+1 ακομη με το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ πρόβλημα!Φιλος μου σε golf 6 tsi 122 μοντελο αρχες του 2010 ειχε πεσει αρκετα η σταθμη του παραφλου και ευτυχως την ειδε εγκαιρως και πηγε και συμπληρωσε! :excl:

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα τελευταίας εβδομάδας του 2009 είναι (οπότε κοντά στο 2010).

Να σημειώσω ότι νομίζω ότι ορισμένες φορές μυρίζει από το μπροστά μέρος του αυτοκινήτου κάτι σαν ατμός (έχω έναν ατμοκαθαριστή και η μυρωδιά μοιάζει). Βέβαια φαντάζομαι ότι αν έχανε τόσο που να μύριζε η απώλεια θα ήταν μεγαλύτερη. Από την άλλη δεν παρατηρώ αυτή τη μυρωδιά συχνά και μπορεί να συμβαίνει υπό ορισμένες συνθήκες...

Link to comment
Share on other sites

Εδώ (http://www.vwaudifor...66-Coolant-Leak )αναφέρουν ένα παρόμοιο πρόβλημα και σε μια πολύ γρήγορη ανάγνωση που έκανα λένε ότι το πρόβλημα τελικά ήταν το καπάκι του δοχείου (αν κατάλαβα καλά) το οποίο όταν ήταν ζεστό και υπό πίεση άφηνε κάποια ποσότητα (ατμών??) να βγεί έξω (ίσως έτσι εξηγείται και η μυρωδιά του ατμού, αν όντως είναι αυτό το πρόβλημα).

Θα το παρακολουθήσω για τους επόμενους 3 μήνες όπου είναι το επόμενο σερβις και εκεί θα αναφέρω όλες τις παρατηρήσεις...

Edited by thednick
Link to comment
Share on other sites

και εμένα εχει πέσει η στάθμη απο την μέση του δοχείου στο μαχ....

μαρτης 2009 ειναι το αμάξι

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ειναι συμπτωση κι εγω ξαφνικα φετος μετα απο 6,5 χρονια εχασα 100ml περιπου παραφλου.. Κι επισης αλλα δυο 122αρια γνωστων μου... Αυτο εγινε τον προηγουμενο μηνα ξαφνικα.... Τα επηρεασε κι αυτα η κριση; χαχαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Να το κοιταξετε, δεν ειναι φυσιολογικο.Εγω το αμαξι το εχω 4,5 χρονια και η σταθμη ειναι μονιμως στο max.Τωρα αν εχει πεσει και κανα χιλιοστο δεν μπορω να το θυμαμαι :p

παντως απο καπου χανετε παραφλου.Σε πρωτη φαση καλο ειναι να σηκωθει το αμαξι σε μπαρα κ να κοιταχτει απο κατω για υπολειματα παραφλου και να ελεγχθουν τα κολαρα.Σε δευτερη φαση κοιταζετε και το καπακι που ειναι κι αυτο μια πολυ πιθανη αιτια.

Υ.Γ. Α, και ριξτε και μια ματια στην αντλια νερου γιατι υπαρχει πιθανοτητα να χανει κι απο εκει.Μη σας φαινεται καθολου περιεργο.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.