Jump to content
themisSs13

Golf - Ψυκτικό Υγρό Παραφλου (G13) & Ψυγείο [Διάφορα Θέματα & Λύσεις]

Recommended Posts

ξέρει κανείς αν θα έχω πρόβλημα επιδη γέμισα το δόξιο του αντιφρέεζε G 12 μέχρι πάνω ? αν ναι τη κάνω σ αυτήν την περίπτωση ?? (G12 παιρνει golf mk5 fsi)

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες μέχρι πάνω??? Το δοχείο έχει σημάδι max και ΔΕΝ πρέπει να το υπερβεις. 

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι πάνω από την γραμμή max πάρε ένα σωληνάκι και βγάλε μέχρι να πάει στην σωστή θέση

Link to comment
Share on other sites

τωρα ειναι περιπου στο 70% του δοχείου δεν ειδα το σημαδι του max**

Link to comment
Share on other sites

Το μεταφέρω στην ενότητα των Golf.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Μια ερώτηση καθώς παρατήρησα οτί το ψυκτικό υγρό (με ροζ χρώμα) είναι σε χαμηλό επίπεδο. (σχεδόν κάτω από το Min)..

Η αλλαγή γίνεται από εμάς ή μόνο από μηχανικό?

Και αν μπορεί να γίνει από εμάς, απλώς γυρνώντας την βαλβίδα και ρίχνοντας το ψυκτικό, ποιό υγρό να χρησιμοποιήσω? (Golf Mk6 - 160hp, 1.400cc)

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

On 13/7/2017 at 10:58 ΠΜ, wendor said:

Καλησπέρα,

 

Μια ερώτηση καθώς παρατήρησα οτί το ψυκτικό υγρό (με ροζ χρώμα) είναι σε χαμηλό επίπεδο. (σχεδόν κάτω από το Min)..

Η αλλαγή γίνεται από εμάς ή μόνο από μηχανικό?

Και αν μπορεί να γίνει από εμάς, απλώς γυρνώντας την βαλβίδα και ρίχνοντας το ψυκτικό, ποιό υγρό να χρησιμοποιήσω? (Golf Mk6 - 160hp, 1.400cc)

 

Ευχαριστώ

Καλησπέρα,

εγώ το άλλαξα μόνος μου λύνοντας το κολάρο, χρησιμοποίησα το HEPU G13 ( P999-G13) (TL-774-J) το οποίο πωλείται σε δοχείο του 1,5 λίτρων χρώματος γκρι και η τιμή του είναι περίπου στα 8-9 ευρώ και το αραίωσα 1,5 λίτρα προς 4 λίτρα απιονισμένο νερό.

Link to comment
Share on other sites

Πριν από 2000 χιλιόμετρα η μηχανή του golf VI ανοίχτηκε και αλλάχτηκαν τα πιστόνια. Μου άλλαξαν κι ένα "λαστιχάκι" στο turbo... Τώρα 2000 χιλιόμετρα μετά τις επισκευές διαπίστωσα για πρώτη φορά στα 8 χρόνια που έχω το αυτοκίνητο ότι άναψε 2-3 φορές το λαμπάκι της χαμηλής στάθμης παραφλου. Την πρώτη φορά συμπλήρωσα με απεσταγμένο και είπα ότι θα ήταν κάτι τυχαίο. Μετά όμως επανεμφανίστηκε (ευτυχώς σε αρκετές μέρες, άρα δεν χάνει με τραγικό ρυθμό) και έβαλα και ένα έτοιμο μείγμα.

 

Η ερώτηση είναι η εξής: μπορεί το καινούργιο κουσούρι να είναι αποτέλεσμα της επισκευής και με ποιό τρόπο;

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , pzogr said:

Πριν από 2000 χιλιόμετρα η μηχανή του golf VI ανοίχτηκε και αλλάχτηκαν τα πιστόνια. Μου άλλαξαν κι ένα "λαστιχάκι" στο turbo... Τώρα 2000 χιλιόμετρα μετά τις επισκευές διαπίστωσα για πρώτη φορά στα 8 χρόνια που έχω το αυτοκίνητο ότι άναψε 2-3 φορές το λαμπάκι της χαμηλής στάθμης παραφλου. Την πρώτη φορά συμπλήρωσα με απεσταγμένο και είπα ότι θα ήταν κάτι τυχαίο. Μετά όμως επανεμφανίστηκε (ευτυχώς σε αρκετές μέρες, άρα δεν χάνει με τραγικό ρυθμό) και έβαλα και ένα έτοιμο μείγμα.

 

Η ερώτηση είναι η εξής: μπορεί το καινούργιο κουσούρι να είναι αποτέλεσμα της επισκευής και με ποιό τρόπο;

εάν δεις νερά μεσα στα λάδια (θα εχουν γίνει ασπρα) τότε είναι κουσουρι της επισκευής και έχει πάρει η φλατζα αλλιώς θα πρεπει να δεις που χάνει

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , gtse said:

εάν δεις νερά μεσα στα λάδια (θα εχουν γίνει ασπρα) τότε είναι κουσουρι της επισκευής και έχει πάρει η φλατζα αλλιώς θα πρεπει να δεις που χάνει

Άσπρα σαν το γάλα πχ; Αυτό πως θα το δώ; Τις προάλλες που τσέκαρα τη στάθμη του λαδιού δεν είδα κάτι περίεργο (στο χρώμα εννοώ). Επισης η απώλεια είναι μικρή δηλαδή ενώ προχθές το πήγα λίγο πάνω από το max, 2 μέρες μετά ήταν περίπου μεταξύ max και min. Για ποιά φλάντζα μιλάμε; Ορατή απώλεια δεν είδα, αν και δεν κάθησα να το δω πολύ προσεκτικά.

Link to comment
Share on other sites

Να βαζεις μεχρι το max.
Ψαξε τα ευκολα, για καμια κοιλιδα ροζ κατω απο κει που το παρκαρεις γι αρχη και το παρακολουθεις


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/21/2017 at 7:59 ΜΜ, pzogr said:

Άσπρα σαν το γάλα πχ; Αυτό πως θα το δώ; Τις προάλλες που τσέκαρα τη στάθμη του λαδιού δεν είδα κάτι περίεργο (στο χρώμα εννοώ). Επισης η απώλεια είναι μικρή δηλαδή ενώ προχθές το πήγα λίγο πάνω από το max, 2 μέρες μετά ήταν περίπου μεταξύ max και min. Για ποιά φλάντζα μιλάμε; Ορατή απώλεια δεν είδα, αν και δεν κάθησα να το δω πολύ προσεκτικά.

καταρχήν όπως λέει και ο Νίκος μην βάζεις πάνω από το max. εάν έχεις ελένξει τα λάδια σου και δεν έχεις δει τίποτα ασπρίλες είσαι οκ κάπου αλλαού χάνεις. Εκεί που παρκάρεις δεν βλέπεις τίποτα σταγονες?

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , gtse said:

καταρχήν όπως λέει και ο Νίκος μην βάζεις πάνω από το max. εάν έχεις ελένξει τα λάδια σου και δεν έχεις δει τίποτα ασπρίλες είσαι οκ κάπου αλλαού χάνεις. Εκεί που παρκάρεις δεν βλέπεις τίποτα σταγονες?

Δεν έχω δει, αν και άφησα τη μηχανή να δουλεύει και κοίταζα να δω αν τρέξει από κάπου και δεν είδα τίποτα.

 

Νομίζω ότι αν υπερβείς το max απλώς χάνεις το επιπλέον υγρό, το πετάει έξω δηλαδή.

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , pzogr said:

Δεν έχω δει, αν και άφησα τη μηχανή να δουλεύει και κοίταζα να δω αν τρέξει από κάπου και δεν είδα τίποτα.

 

Νομίζω ότι αν υπερβείς το max απλώς χάνεις το επιπλέον υγρό, το πετάει έξω δηλαδή.

 

μακάρι να ειναι αυτό απλα να το παρακολουθείς στενά.

Link to comment
Share on other sites

G13.thumb.jpg.12d015c99a4765bd94961eeaf71b03de.jpgΚαλησπέρα σε όλους.

 

Σήμερα αγόρασα και εγώ ένα μπουκαλι παραφλου VW G13 Με κωδικό G013A8JM1 της Febi bilstein Από μαγαζί ανταλλακτικών με vw και όλου του groub vag .

Το χρώμα ειναι σαν ροζ προς το μοβ (μοβ θα το χαρακτήριζα) ειναι και κάπως παχύρρευστο.

 

τιμή 10€ 1.5λιτρο. 

 

Αν θέλετε τίποτα πληροφορίες μου λέτε :thumbsu:  

 

         

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

On 26/10/2017 at 1:47 ΜΜ, andrpyro_TSi said:

Καλησπέρα,

εγώ το άλλαξα μόνος μου λύνοντας το κολάρο, χρησιμοποίησα το HEPU G13 ( P999-G13) (TL-774-J) το οποίο πωλείται σε δοχείο του 1,5 λίτρων χρώματος γκρι και η τιμή του είναι περίπου στα 8-9 ευρώ και το αραίωσα 1,5 λίτρα προς 4 λίτρα απιονισμένο νερό.

Σε συνολική χωριτικότητα 5,5 λίτρα, με την αραίωση που έκανες 1,5 λιτρα G13 προς 4 λίτρα νερό, έπεσες πολύ κατω απο το 40% G13 / 60% απιονισμένο νερό. 'Επρεπε να βάλεις 2,2 λίτρα G13 και 3,3 λίτρα νερό απιονισμένο. Βγάλε με μια σύριγγα απο το παγουράκι και πρόσθεσε G13 1 λίτρο για να έρθει στα ίσα του. Δεν επιτρεπεται να πέφτουμε κατω απο 40% G13 / 60% απιονισμένο νερό γιατί υπαρχει αρκετό νερό στο κύκλωμα που προκαλεί διαβρώσεις και γιατι με τόσο αραιωμένο G13 χάνονται οι λιπαντικές ιδιότητες του αντιψυκτικού.

 

ΥΓ. σόρρυ αλλά τωρα ειδα το μύνημα

Edited by kosaitis
Link to comment
Share on other sites

On 11/4/2018 at 7:33 ΜΜ, kosaitis said:

Σε συνολική χωριτικότητα 5,5 λίτρα, με την αραίωση που έκανες 1,5 λιτρα G13 προς 4 λίτρα νερό, έπεσες πολύ κατω απο το 40% G13 / 60% απιονισμένο νερό. 'Επρεπε να βάλεις 2,2 λίτρα G13 και 3,3 λίτρα νερό απιονισμένο. Βγάλε με μια σύριγγα απο το παγουράκι και πρόσθεσε G13 1 λίτρο για να έρθει στα ίσα του. Δεν επιτρεπεται να πέφτουμε κατω απο 40% G13 / 60% απιονισμένο νερό γιατί υπαρχει αρκετό νερό στο κύκλωμα που προκαλεί διαβρώσεις και γιατι με τόσο αραιωμένο G13 χάνονται οι λιπαντικές ιδιότητες του αντιψυκτικού.

 

ΥΓ. σόρρυ αλλά τωρα ειδα το μύνημα

Πήγα με βάση τις θερμοκρασίες.

p999-g13-1-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτά λεει στα γνήσια.

Και αυτά διάβασα εδώ http://www.vwgolf.net.au/showthread.php?32739-Diluting-G13-coolant

Για αυτό στο έγραψα. Η απόφαση δική σου, εγω δεν θα έπεφτα κατω 40% coolant concentrate, 60% water.

if the coolant is in concentrate form, you need to dilute it with distilled or demineralised water at a ratio of 1:1 (50% coolant concentrate, 50% water)
don't go below 40:60 (40% coolant concentrate, 60% water) even in hot climates, else you risk damage over time from insufficient additive levels and corrosion inhibitors - don't assume that a 30:70 mix is okay for a modern vw for cold climates, don't go above 60:40 (60% coolant concentrate, 40% water), otherwise the engine can't cool itself properly 

1555282_m.png

Edited by kosaitis
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά με min = 40% coolant concentrate, 60% water και όχι 30% coolant concentrate, 70% water και max 60% coolant concentrate, 40% water.

Edited by kosaitis
Link to comment
Share on other sites

σε golf gt 2007 χανω παραφλου αλλα δεν σταζει απο την αντλια οπως παλιοτερα που την εχω αλλαξει πριν 4 μηνες αλλα χανεται μεσα στην μηχανη με αποτελεσμα οταν σταματησω να καπνιζει..επισης δεν αδειαζει ολο το παραφλου αλλα λιγο κατω απο το Min με αποτελεσμα να μου βγαζει μηνυμα.Ο ηχος της μηχανης δεν με παρεπεμπει σε αντλια θα το παω το απογευμα αλλα μεχρι τοτε αν εχει καποιος να πει κατι θα ηταν δεκτο

Link to comment
Share on other sites

Λογικα αφου καπνιζει,το ποιο πιθανον φλαντζα κεφαλης, βγαλτε τα μπουζι να δεις χρωματα, αν εχετε και καμερα δειτε μεσα τα πιστονια, αν καποιος κυληνδρος ειναι πεντακαθαρος, καις αντιψυκτικο απο την φαλνζα. Πρεσαρετε το κυκλωμα και δειτε αν καποιος κυληνδρος γεμιζει αντιψυκτικο, ή μηπως τα μπερδευει με τα λαδια.

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε κάποιος να περιγράψει πως αδειάζουμε το ψυγείο σε Golf mk5 tsi (GT) όταν θέλουμε να κάνουμε συνολική αντικατάσταση του παραφλού καθώς και τι πρέπει να προσέξουμε;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.