Jump to content
stavrosorf

Αλλαγή Αμορτισέρ

Recommended Posts

σαν τι εντυπώσεις να σου πει δηλαδή; Αν πάς και βαλεις Sachs θα είσαι όπως ήταν στα "καλά του" το αμάξι

Link to comment
Share on other sites

Το λέω αυτό διότι πιστεύω ότι αν το αμορτισερ δεν αγοραστεί μέσα από την αντιπροσωπεία (με το ανάλογο όπως ξερουμε τίμημα) τότε πιθανότατα θα έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης και ας είναι εμφανισιακά το ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

Το λέω αυτό διότι πιστεύω ότι αν το αμορτισερ δεν αγοραστεί μέσα από την αντιπροσωπεία (με το ανάλογο όπως ξερουμε τίμημα) τότε πιθανότατα θα έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης και ας είναι εμφανισιακά το ίδιο.
Το μαμα ειναι το ιδιο αν αγοραστει απο αντιπροσωπεια ή απ εξω

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επιτρέψτε μου να το ψάξω πρώτα λίγο αυτό διότι έχω περίπτωση συναδέλφου ο οποίος τοποθέτησε τα <<μαμά>> αμορτισέρ sachs σε golf plus 140hp εκτός αντιπροσωπείας φυσικά και απογοητεύτηκε.

Link to comment
Share on other sites

μαμά δεν δίνει έναν κωδικό ανταλλακτικού, όπως το ίδιο συμβαίνει και με τα ελατήρια (αλλάζουν οι συνδυασμοί χρωμάτων που είναι μαρκαρισμένα). Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν διάφορα equipment. Όπως και να έχει, όταν πας σε λύση απλού Sachs, θα καθήσει στο αμάξι και δεν κατανοώ το "απογοητεύτηκε". Ούτως ή άλλως ειδικά στο θέμα ανάρτηση αν δεν βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη τίποτα "φοβερό" δεν πρόκειται να δεις.

 

Επίσης, θεωρώ ότι αν κάποιος είναι αποφασισμένος να τα σκάσει στη VW για να βάλει τα "ακριβώς ίδια" (που και αυτό παίζει πάλι), τότε καλύτερα να πάει να βάλει ένα καλύτερο αμορτισέρ του εμπορίου (Bilstein, Koni FSD, κλπ)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας κ απο εμένα

Θα ηθελα την βοήθεια σας πανω σε ενα προβληματισμό μου...

Εχω αγορασει εδω κ ενα μιση χρονο ενα μεταχειρισμενο cc απο Αθήνα με αναρτηση dcc και 97000 χλμ

Ο προηγουμενος ιδιοκτητης του εχει βαλει ελατηρια χαμηλώματος, κ επισης του εχει βαλει 18 αρα ζαντα  και ροδα που το λαστιχο ειναι με χαμηλο προφιλ.

Νομιζα οτι θελουν αλλαγη τα αμορτισερ, και πηγα σε καποιον εμπορο εδω στα Χανια κ μου ειπε τα εξης:

1) απο την στιγμη που το αμαξι εχει DCC αναρτηση θα πρεπει να το παω στην αντιπροσωπεια και να βαλω γνησια αμορτισερ και οχι εμποριου, αλλιως χανω την ηλεκτρονικη ρυθμιση. Επισης είπε οτι δεν χρειαζονται αλλαγη οι αναρτησεις, ειναι ακομα οκ.

2) επειδη εχει χαμηλωσει το αμαξι λογω ελλατηριων και δεν δουλευει η αναρτηση σε ολη της την διαδρομη  και  επειδη φοραει λαστιχα με χαμηλο προφιλ( αν καταλαβα σωστα): α)υπαρχουν περισσοτεροι κραδασμοι κ δεν ειναι τοσο ανετο το αμαξι οσο θα μπορουσε να ειναι β)θα μειωθει η διαρκεια ζωης της αναρτησης καθως δεν δουλευει σε ολη την διαδρομη της και θα πρεπει να την αλλαξω σε πιο συντομο χρονικο διαστημα.

Με προέτρεψε μάλιστα να βαλω τα εργοστασιακα ελλατηρια παλι για μεγαλυτερη ανεση ουτως ή αλλως στους δρομους που εχουμε στην Κρητη δεν μπορεις να τρεξεις, κ εχει ενα δικιο σε αυτο.

Τι λετε εσεις;; Ισχυουν αυτα που μου ειπε;; Περναει οντως περισσοτερος κραδασμος στο αμαξι και μειωνεται η ζωη των αναρτησεων; Επισης λογω DCC ειμαι εγκλωβισμενος στις αναρτήσεις της αντιπροσωπειας;;

Link to comment
Share on other sites

Καλα στα ειπε. Δεν εισαι εγκλωβισμενος αλλοι πληρωνουν για να τις βαλουν.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago , nikdev said:

Καλα στα ειπε. Δεν εισαι εγκλωβισμενος αλλοι πληρωνουν για να τις βαλουν.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Συμφωνω μαζι σου, αλλα αν θελω να τις αλλαξω πρεπει σωνει κ καλα να βαλω της αντιπροσωπειας;; Δεν μπορω να βαλω του εμποριου;;

Edited by Giorgoschania
Εννοειται ομως χωρις να χασω την ρυθμιση απο comfort σε normal και σε sport
Link to comment
Share on other sites

Γερμανία στη VW η μία ανάρτηση DCC κάνει 150€.
Δλδ 600€.
Εγώ έχω 155.000χλμ με DCC και στο ΚΤΕΟ που τα είδα το καλοκαίρι του 2017 ήταν στο 80% οπότε δεν χρειάζεται αλλαγή κάτι.
Ούτε έχω θέμα.
Αν όμως εμένα κάπου με χάλια δρόμο πρώτον θα έβαζα τα μαμά ελατήρια ξανά (αν ενδιαφέρεσαι τα έχω έκαναν 30.000χλμ μόνο) και δεύτερο και βασικό θα έβαζα 245/45/18. Μια χαρά το παίρνει και τότε θα δεις που θα αποκτήσεις ένα άλλο αμάξι.
Άνετο όπως πρέπει να είναι.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Χαζη ερωτηση.....πηρα προσφορα απο την Karenta για αλλαγη αμορτισερ. Οχι τιποτα εξωφρενικο ...οτι φοραει. Η τιμη ειναι 800 ευρω μαζι με εργασια.......800 ευρω???????!!!!!!!! Πληροφοριακα βρηκα στο Autodoc τα sachs διπλου σωληνα για το cc 159 ευρω και τα 4. Εχει ψωνισει κανεις ποτε απο Autodoc γιατι οι διαφορες μου φαινονται τεραστιες.

 

https://www.autodoc.gr/sachs/14544399

Edited by Stavros Orfanoudakis
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που έχω αγοράσει από το autofoc είναι υαλοκαθαριστήρες swf γιατί δεν τους ευρισκα εδώ. Όλα άψογα.

Link to comment
Share on other sites

On 21/9/2019 at 12:52 ΜΜ, jsk said:

Ok κορυφαία τιμή. Οι υαλοκαθαριστήρες ήρθαν από Γερμανία πάντως...

IMG_20190918_163544.jpg

Οι εργοστασιακοί έχουν αλλάξει και είναι ανώτεροι των Bosch του εμπορίου, το διαπίστωσα όταν άλλαξα πρόσφατα από Bosch σε εργοστασιακούς.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν... σήμερα αλλάχτηκαν τα αμορτισέρ. 

KYB ULTRA SR

Αλλαξα και τα top mounts εμπρός για να μην έχουμε παρατράγουδα.

Η γεύση είναι γλυκόπικρη αλλά βέβαια αυτό εξαρτάται από τα γούστα του καθενός.

Θα προσπαθήσω να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου αφού κάνω κάποια χιλιομετρα τόσο για να πατήσουν οι αναρτήσεις όσο και για να είμαι πιο αντικειμενικός. Η πρώτη αίσθηση χωρίς κανέναν ενδοιασμό είναι ότι η ανάρτηση είναι πολύ πιο σφικτή από την εργοστασιακή.

Link to comment
Share on other sites

On 16/7/2020 at 11:27 ΜΜ, jsk said:

Λοιπόν... σήμερα αλλάχτηκαν τα αμορτισέρ. 

KYB ULTRA SR

Αλλαξα και τα top mounts εμπρός για να μην έχουμε παρατράγουδα.

Η γεύση είναι γλυκόπικρη αλλά βέβαια αυτό εξαρτάται από τα γούστα του καθενός.

Θα προσπαθήσω να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου αφού κάνω κάποια χιλιομετρα τόσο για να πατήσουν οι αναρτήσεις όσο και για να είμαι πιο αντικειμενικός. Η πρώτη αίσθηση χωρίς κανέναν ενδοιασμό είναι ότι η ανάρτηση είναι πολύ πιο σφικτή από την εργοστασιακή.

 

Πριν απο μερικούς μήνες,  ειχα κανει service στην αντιπροσωπεία. 

Εκεί πέτυχα passat cc που ο ιδιοκτήτης ειχε βάλει τα kayaba excel g. 

 

Μου ανέφερε οτι ειναι πολυ ποιο κοντά στα μαμα επίπεδα τον αμορτισέρ 

Link to comment
Share on other sites

εγω παιδια αλλαξα την DCC με την αντιστοιχη monroe μαμμα DCC.

σε εξωτερικο συνεργειο το κοστος εφτασε τα 1000 ευρω.

Δυστυχως το αμαξι ,ακομη και στην sport ρυθμιση και στις μεγαλες ταχυτητες,

πλεει αρκετα.

πολυ απογοητευμενος .οποιος ξερει κανεις για κανενα canceler του DCC, ας μου πει.

Σκεφτομαι για bilstein B6 να τελειωνουμε.

 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου κάνει εντύπωση... στη sport ρύθμιση και να πλέει? Δηλαδή τι κάνει στο comfort? ή μήπως δεν είναι μεγάλη η διαφορά? εγώ με τα kyb ultra sr πήγα στο άλλο άκρο... η απόσβεση είναι πολύ δυνατή. Τάσεις πλεύσης ούτε για πλάκα. Στην εθνική το αυτοκίνητο είναι απόλαυση. Μέσα στη πόλη τώρα... να το συζητήσουμε... Σίγουρα έχουν εξαληφθεί αυτές οι ενοχλητικές ταλαντώσεις όπως για παράδειγμα όταν περνάς μια διαγώνια ανωμαλία. Το αυτοκίνητο ΔΕΝ κοπανάει αλλά πιστεύω ότι αυτό οφείλεται στο βάρος και τα σινεμπλόκ του. Επειδή όμως θέλω να είμαι αντικειμενικός πιστεύω ότι μέσα στη πόλη έχει χάσει το χαρακτήρα του. Φευγω την άλλη εβδομάδα και θα ταξιδέψω σχετικά φορτωμένος. Αυτό θα είναι και το τελικό τεστ για το αν θα κρατήσω ή όχι την ανάρτηση αυτή. Αν θες να δεις πως είναι κατέβα να σε πάω βόλτα!

Link to comment
Share on other sites

On 2/8/2020 at 3:01 ΜΜ, KOSTASLBC said:

εγω παιδια αλλαξα την DCC με την αντιστοιχη monroe μαμμα DCC.

σε εξωτερικο συνεργειο το κοστος εφτασε τα 1000 ευρω.

Δυστυχως το αμαξι ,ακομη και στην sport ρυθμιση και στις μεγαλες ταχυτητες,

πλεει αρκετα.

πολυ απογοητευμενος .οποιος ξερει κανεις για κανενα canceler του DCC, ας μου πει.

Σκεφτομαι για bilstein B6 να τελειωνουμε.

 

Όταν είχα πάρει το αμάξι μου και ήταν με τα μαμά ελατήρια ακόμα και με το DCC στο sport, όταν πήγαινα πάνω από 200 χλμ δεν το ένιωθα να πατάει καλά. 

Με το που το έβαλα ελατήρια και το χαμήλωσα λίγο αυτό άλλαξε.

Το αμάξι το ένιωθα να πατάει στην άσφαλτο μια χαρά.

Έχω κάνει 190.000χλμ και ακόμα δεν έχω αλλάξει τα αμορτισέρ.

Βέβαια τα χλμ που έχω κάνει δεν μπορώ να πω ότι πέτυχα πολλές λακούβες η κακοτεχνίες.

Πλέον το αμάξι φοράει 245/40/19 και περπατάει μια χαρά.

Μετάνιωσα που δεν έβαλα 20" ζάντα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.