john_l

Gps Απενεργοποιήση

καλημέρα φίλοι,

γνωρίζεται πως απενεργοποιειτε απο το gps η ειδοποίηση στάθμης του αερίου και εύρεσης πρατηρίου?

Απ' όσο έχω ψάξει γενικά στο M&M και στις γενικές ρυθμίσεις και στις ρυθμίσεις του GPS, δεν μπορείς να απενεργοποιήσεις την ένδειξη και την ηχητική ειδοποίηση "Προσοχή το επόμενο πρατήριο φυσικού αερίου βρίσκεται σε κ.λ.π.".. 

Αυτό που έχω κάνει εγώ πάντως είναι να μηδενίσω την φωνή που ακούγεται, αν και αυτή είναι μια προσωρινή λύση γιατί την επόμενη φορά που θα χρησιμοποιήσεις την πλοήγηση πρέπει να την ξανά ανεβάσεις για να ακούς τις φωνητικές εντολές του GPS.. 

Κατέβασε πάντως και το εγχειρίδιο του Maps & More από το site της Garmin για να δεις τις λειτουργίες και πως δουλεύει γενικά η συσκευή.

https://static.garmincdn.com/autoOem/vw/docs/UserManualEL.pdf

Καλημέρα..μπες στην πλοήγηση και πάτα κάτω δεξιά το αθόρυβο και μετά βγες.δεν θα ξαναμιλήσει μέχρι να το χρειαστείς εσυ που θα πρέπει να ενεργοποιήσεις τον ήχο πάλι με την ίδια διαδικασία.το μήνυμα στην οθόνη θα στο βγάζει ομως.

Γιαννη αν δεν τα καταφερεις μονος σου,παρε ενα τηλ. εδω και ρωτα να σου πουν λεπτομερειες,

τηλ.210 9858241 Λ.Ποσειδωνος

Καλήσπέρα,

Μόλις αγόρασα ένα μεταχειρισμένο VW eco up 1 χρόνου το οποίο διαθέτει Maps + More και έχω το ίδιο πρόβλημα. Παραθέτω το θέμα στα αγγλικά, όπως δηλαδή το ανάφερα και στην Navigon, η οποία βρίσκετε πίσω απο την VW, Garmin σχετικά με τους χάρτες και την προειδοποίηση για το CNG. Από τη δική μου ερεύνα καταλήγω ότι ή δεν έχουν περασμένους στα POI τους CNG σταθμούς της Ελλάδας, ή ότι δεν έχουν την Ελλάδα μέσα στις υπηρεσίες (Services) για το CNG. Όποιο και από τα δύο και αν είναι θα έπρεπε να μας ενημερώσουν πριν αγοράσουμε το Maps + More για την Ελληνική Αγορά. ΄Εχω στείλει το σχετικό και στη kosmokar αλλά αυτό που πιστεύω ότι θα κάνουνε είναι να ενημερωσούν το τμήμα πωλήσεων.

http://www.navigon.com/portal/int/kundenservice/faq.html?id=19767121&content_identifier=faq&topicId_0=18400771&topicId_1=20293734&topicId_2=20444553&page=1

Dear sir/madam,

I am the owner of  VW Eco UP Petrol/CNG and  Maps + More.
I am not please to see that on of the functions that VW and Garmin promised does not work in the Thessaloniki, Greece.

Please note that the car was first registered with License plates in Greece in Feb 2014

Greece, Vehicle Registration ΧΧΧ-1234
Chassi Serial  WVWZZZAAZED074317

One of the basic functions of Maps + More CNG is the following:

1. Navigation

With state-of-the-art technology, topographical map display and automatic traffic jam avoidance (not available in all countries). For vehicles with CNG, electric and hybrid drives, you can also access information about suitable filling/charging stations, and there's an automatic route re-calculation function based on the remaining fuel or charge levels.

CNG stations in Greece are few and not recorded in  POI Maps Europe 44 2013/Q1.

As a result of not recorder CNG Stations, I get warnings as to that I am very far from a CNG Station,which is not accurate . 

Please see the following

1. screen shot attachments which leads me to a dead end
2. Video of the car Maps and More Behavior in VW Eco Up Maps and More.
3. An ecell sheet of the coordinates with CNG Stations

Questions
1. Is Greece included in the CNG station Application. If not why you do not inform the customer when he purchases the product for the Greek Market?
2. Can I manually add, import, update  the POI of the Greek CNG stations in a manner that the device is aware. If so please let me know the process
3. Why is it  that in fresh application I cannot even purchase something new (see screen shots)
4. Attached are new CNG Stattions in excel, which O tried to import to my device. It only considers them as MyPOI and those points are not considered in the CNG warning for VW Eco Up
5. Why can I not update for the 2 years guarantee

I think that since Maps + More is available and sold in Greece with the VW Eco Up the Greek CNG and relevant warning system should be functioning as promised upon purchase and as advertised on the web site and manual of the device.

Καταρχάς καλορίζικο το Up! και καλά χιλιόμετρα να έχεις!

Αυτή την απορία που μόλις άναβα το αμάξι το M&M μου έβγαζε την ένδειξη "Προσοχή το επόμενο πρατήριο φυσικού αερίου βρίσκεται κ.λ.π." την είχα και εγώ, μέχρι που κατάλαβα ότι το νούμερο χιλιομέτρων που αναφέρεται μετά δεν έχει να κάνει με την απόσταση που έχεις από ένα πρατήριο φυσικού αερίου, αλλά με την εμβέλεια που έχει το αυτοκίνητο με τα καύσιμα που ήδη έχει μέσα. Οπότε το θέμα δεν είναι ούτε ότι τα πρατήρια της Ελλάδας δεν είναι περασμένα στους χάρτες, ούτε ότι τα πρατήρια δεν είναι περασμένα στα POI του M&M. Επίσης νομίζω πως αν ψάξεις στα POI του συστήματος στους χάρτες υπάρχει ξεχωριστό για τα πρατήρια, αν και δεν έχει τύχει να το χρησιμοποιήσω ποτέ.

Το θέμα που είχε αναφερθεί εδώ ήταν η ενοχλητική φωνή που σου λέει την εμβέλεια φυσικού αερίου και πως απενεργοποιείται και όχι αυτό που αναφέρεις.. 

Πάντως γενικά διάβασε και τις οδηγίες, θα σου λυθούν πιστεύω αρκετές απορίες. https://static.garmincdn.com/autoOem/vw/docs/UserManualEL.pdf

Ευχαριστώ Petros K.

Βρήκα μία ρύθμιση η οποία νομίζω ότι σταματά την προειδοποίηση (ισχύει μόνο για φυσικό αέριο)

Navigation

More Funtions

Settings

Navigation

Driving Range Warnings Yes/No set NO

Κώστας

Ή Gramin,Navigon, μετά από αίτημα υποστήριξης που έκανα, έχει αποδεχτεί το συγκεκριμένο πρόβλημα και δρομολογουν λύση. Παρακάτω η σχετική αλληλογραφία. Θα σας ενημερώσω όταν έχω απάντηση/λυση.

Hello Kostas,

Thank you for contacting Dealer Technical Support.

Sorry for the confusion over this, this email accidently got into the wrong que and was picked up by a different college who didn't quite know the background.

Just to let you know the Navigon team have confirmed your details and that it is an issue on all devices. They have advised that they are currently trying to get this sorted ASAP.

Of course, when we get an update we will let you know.   

Kind regards,

Michael

Garmin Europe

PO Box 392 | Southampton | SO40 0FW | UK

T: 0808 238 0001 | F: +44 (0)23 8052 4004 | www.garmin.co.uk

Registered office: Liberty House, Hounsdown Business Park , Southampton , SO40 9LR , UK . Registration no. 2724437 VAT Reg. No. GB568 6978 58

>> Original Message ...
>> From: kndknd@gmail.com
>> To: DTSSupport.europe@garmin.com
>> Subject: Re: Garmin - update on case ID 1149689 << Reference ID: 5189753 >>
>> Sent: 09/07/2015 9:11 AM
>>
>>

Dear Kristina,

>>
I did upgrade into Maps 2015 Q2 and the issue remains. The issue is not exactly the POI update but how the application handles CNG Fuel POI for Fuel warnings.

>>
As Michel from your support described it ........ "In a nut shell, we need to look to add the information of CNG's in the folder POI's that is accessible via a update on Navigon Fresh...."
If you carefully review the case you find that you need to find a way to add CNG POI (CG_XXX.POM file) for Greece.

>>
Thank you and regards,
Kostas 

Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει νεότερη αναβάθμιση σε χάρτες (μεσα εχει του 2013).

Επίσης οι live  υπηρεσίες δουλεύουν? Εχει συνδέσει κανεις κινητό με tethering? 

Σίγουρα υπάρχει αναβάθμιση για τους χάρτες από ότι έχω διαβάσει και στο αγγλικό forum. Αν δεν κάνω λάθος βγάζουν κατά καιρούς ενημερώσεις χαρτών η πιο πρόσφατη νομίζω έγινε τον περασμένο Απρίλιο. Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να σου απαντήσω ακριβώς γιατί δεν έχω κάνει εγγραφή, γιατί πληρώνεις για ενημέρωση χαρτών για κάποια χρόνια. Οι live υπηρεσίες θέλουν και αυτές εγγραφή για να δουλέψουν οπότε αν δεν έχεις πληρώσει δεν δουλεύουν! 

Βρεθηκε! Κατεβάζεις το fresh   https://volkswagen.garmin.com/volkswagen/site/fresh  , φτιάχνεις ενα λογαριασμό με ενα mail και pass και κατεβάζει τα πάντα δωρεάν. Χάρτες εχει ενημερωμένους του 2016. Πας στις συσκευές πληήγησής μου και εχει να επιλέξεις Latest Map Guarantee. Απλά αν τους βάλεις όλους κανει πολύ ώρα (μπορει και ωρες), και δε θα χωρέσει η μνήμη. Οπότε βάζεις Ελλάδα και ότι άλλο χρησιμοποιείς.