Jump to content
stelnatz

Χαμηλη Συμπιεση Στον 1Ο Golf Iv 1,4 2004

Recommended Posts

Γεια σας ειμαι νεο μελος και θα ηθελα τη βοηθεια σας για το θεμα του τιτλου που μας προεκυψε στο αμαξι της κορης μου.

Απο περισυ το Πασχα στο Golf IV 1,4 2004 με 110.000 χλμ παρουσιασε αρρυθμιες στο ρελαντι και μειωμενη δυναμη στο γκαζι το check engine ηταν αναμενο. Το πηγαμε σε ενα συνεργειο οπου αλλαξε τον 1ο πολ/στη και μετρησε 90(δε γνωριζω μοναδα μετρησης) στον 1ο κυλινδρο και 200 στους υπολοιπους. Ο πολ/στης καηκε σε συντομο διαστημα και απο το καλοκαιρι το ειχε σε σχετικη ακινησια με σκοπο να το φτιαξουμε αργοτερα λογω των λαμπρων οικονομικων μας. Πριν 3 μερες το πηγα σε συνεργειο μου αλλαξε τον Κινεζικο καμμενο πολ/στη με Γερμανικο και ολα τα μπουζι εκανε μετρηση συμπιεσης με το ιδιο αποτελεσμα (90 ο 1ος 200 περιπου οι υπολοιποι) και μου ειπε ας δοκιμασω να δω πως θα παει ειδαλλως ανοιγουμε καπακι. Ξεχασα να αναφερω οτι το εβαλε στο διαγνωστικο και το check engine εσβυσε για λιγο αλλα μετα επανηλθε.

Για ανοιγμα καπακιου και αλλαγη βαλβιδας μου εδωσε 400 ευρω αρχικη τιμη και + οτι αλλο βρουμε. Ειναι καλη η τιμη? γνωριζετε καποιο αλλο συνεργειο πιο οικονομικο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.