Guest Tonipower Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 καλησπέρα στην παρέα έχω ένα vw passat 3c b6 1,8 tsi του 2009 με κινητήρα bzb θέλω να του βάλω μπουζί ιριδίου αλλά δεν ξέρω ποία πρέπει να βάλω για να μην έχω κανένα θέμα απολύτως με πολλαπλασιαστές και ότι άλλο μπορεί να βγάλει... διάβασα κάποια θέματα αλλά επειδή δεν έχω ιδέα μπερδεύτηκα πιο πολύ... περιμένω τα φώτα σας κύριοι !!! ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 31, 2015 Report Share Posted January 31, 2015 φιλε σε εχω απαντησει και στο passat cc . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 Γιατι δεν βαζεις τα εργοστασιακα βασει vin? Απειραχτο ειναι; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 24, 2015 Report Share Posted March 24, 2015 Mετά από αντικατάσταση των μπουζί με ιριδίου της ngk βλέπω μισό λίτρο παραπάνω κατανάλωση από τη μια μέρα στην άλλη μετά την αλλαγή.Ακόμη στο ρελαντί ενώ η στιγμιαία κατανάλωση ήταν πάντα 0.8l/h τώρα είναι στο 0.9. Διαβάζω ότι κανονικά ίσως και να μειώνεται λίγο η κατανάλωση άρα η αύξησξ που βλέπω εγώ δεν είναι κάτι φυσιολογικό.Να ελέγξω το διάκενο ή κάτι άλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komis Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 Βάλε ίδιου τύπου με τα εργοστασιακά!!! είναι double platinum. Μην αγοράσεις τα oem από αντιπροσωπεία ( ~90 + 20ευρω περαστικά) Αγόρασε της bosch ( μπες στον κατάλογο της και διάλεξε τα κατάλληλα) και άλλαξέ τα μόνος σου. Αν θυμάμαι καλά και τα oem είναι της bosch ~55 - 60 ευρώ η τετράδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 (edited) Βάλε ίδιου τύπου με τα εργοστασιακά!!! είναι double platinum. Μην αγοράσεις τα oem από αντιπροσωπεία ( ~90 + 20ευρω περαστικά) Αγόρασε της bosch ( μπες στον κατάλογο της και διάλεξε τα κατάλληλα) και άλλαξέ τα μόνος σου. Αν θυμάμαι καλά και τα oem είναι της bosch ~55 - 60 ευρώ η τετράδα. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Υπάρχει πρόβλημα αν μείνω για την ώρα με αυτά? Ρωτάω γιατί ψάχνοντάς το λίγο στο ίντερνετ γράφουν ότι θέλει προσοχή! Τα συγκεκριμένα δεν τα αγόρασα εγώ αλλά τα τοποθέτησαν στο σέρβις για καλύτερα και δεν ξέρω αν έχουν μπει τα σωστά.Φαντάζομαι αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο θα φαινόταν σωστά? Edited March 25, 2015 by marios tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komis Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Πιστεύω ότι αν τα NKG που σου έβαλαν είναι κατάλληλα για τον κινητήρα σου, τότε δεν υπάρχει προβλημα. Πρέπει να δείς ποιον κωδικό της NGK έχεις και από τον κατάλογό τους να δείς αν είναι κατάλληλα! Το διάκενο αν δεν κάνω λάθος είναι πρωταρχικής σημασίας για το αν θα έχεις πρόβλημα ή όχι. Πάντως αν δεν είναι τα κατάλληλα , δεν σημαίνει ότι εσύ ντε και καλά θα το καταλάβεις αμέσως από την απόδοση του κινητήρα ή από αυξημένη κατανάλωση κτλ. Το πρόβλημα που θα δημιουργείται μπορεί να είναι πολύ μικρό, αλλά σωρευτικό. Για παράδειγμα μπουρί στις βαλβίδες! Κάποιος που ξέρει καλύτερα ας με διορθώσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...