Wolfy Posted January 31, 2015 Report Share Posted January 31, 2015 Εχω παρατηρησει οτι καθε φορα που βρεχει ή επικρατει πολλη υγρασια στην ατμοσφαιρα,μου κανει το εξης.Απο εκει που δουλευει κανονικα,ριχνει στροφες στις 300 και αμεσως μετα σβηνει.Πρεπει να μαρσαρω για να μην σβηνει σε φαναρια και σε κατεβασματα σε δευτερα ή καιπρωτη σε στροφες.Κλειδωνει και το τιμονι και το φοβαμαι να το παω οπουδηποτε. Ολο και καποιος θα ξερει τι τρεχει.... Μου βγαζει πολλα προβληματα,δεν αντεχω αλλο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aetos Posted January 31, 2015 Report Share Posted January 31, 2015 Το πρωτο που θα εκανα ειναι να παω στην αντιπροσωπεια να αναφερω τα προβληματα και αυτοι με την σειρα τους θα το κουμπωσουν στο λαπτοπ για πληρη ελεγχο καταγραφεντων συμβαντων. Επισης θα αλλαζα και βενζινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfy Posted February 1, 2015 Author Report Share Posted February 1, 2015 Ο βενζινας παλι καλα ειναι αστερι...Γιατι απο 3 vag,το ενα με ιδιο μοτερ με εμενα,μονο εγω εχω προβλημα.Αντιπροσωπεια....μηπως θα με γδαρουν; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aetos Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 Εφ'οσον αποκλειεις το θεμα καυσιμων,μονοδρομος ειναι η σωστη διαγνωση για να μην ψαχνεσαι εδω κι εκει. Ενα απλο ελεγχο θα ζητησεις κι αφου σου πουν το προβλημα θα πεις θα το φερω με ραντεβου γιατι τωρα δεν εχω χρονο. Ετσι θα κερδισεις χρονο για να το ψαξεις οπου θες για καλυτερη τιμη. Στην αντιπροσωπεια χρεωνουν με εργατωρα και καλο ειναι να παρεις κι απ'οκει τιμη μηπως σε συμφερει καλυτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 6, 2015 Report Share Posted February 6, 2015 Βαλτο σε ενα διαγνωστικο να δεις αν εχει καταγραψει σφαλμα και ελεγξε μην τυχον περναει νερο πουθενα σε κανεναν εγκεφαλο ή οπουδηποτε αλλου μιας και αναφερεις οτι γινεται οταν βρεχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfy Posted February 17, 2015 Author Report Share Posted February 17, 2015 Εχει θεμα η πεταλουδα...το ηλεκτρονικο μερος!Οποτε ειτε πλερωνω 140 για μεταχειρα ειτε 300 για καινουργια!Αν και με τον καθαρισμο και ξαναρυθμισμα δεν μου σβηνει πλεον. Οποτε οσο αντεξει....και μετα βλεπουμε...παντως σιγουρα δεν θα δωσω λεφτα για αυτο το μοτερ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 Πρωτη λυση που γινεται συνηθως ειναι αυτη που εκανες. Σωστο προσεκτικο καθαρισμο πεταλουδας και περασμα βασικης ρυθμισης. Αν εμφανιστει παλι, αναγκαστικα πας για αλλαγη. Οποτε προς το παρων ας ελπισουμε να λυθηκε το θεμα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1920 Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Καλησπέρα και από εμένα. Έχω ένα Lupo 1400 και στη VW που το πήγα για παρόμοια προβλήματα με τον φίλο παραπάνω, μου είπανε για αλλαγή πεταλούδας γκαζιού. Για παραγγελία και τοποθέτηση μου είπε πάνω από 400Ε. Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς, αν βρω μεταχειρισμένη από 1400 polo, ταιριάζει στον κινητήρα του lupo. Μεταχειρισμένα για Lupo βρίσκονται δύσκολα, γι' αυτό ρωτάω για polo που είναι περισσότερα σε κυκλοφορία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...