Jump to content
Wolfy

Πτωση Στροφων Αποτομη Και Σβησιμο Κινητηρα

Recommended Posts

Εχω παρατηρησει οτι καθε φορα που βρεχει ή επικρατει πολλη υγρασια στην ατμοσφαιρα,μου κανει το εξης.Απο εκει που δουλευει κανονικα,ριχνει στροφες στις 300 και αμεσως μετα σβηνει.Πρεπει να μαρσαρω για να μην σβηνει σε φαναρια και σε κατεβασματα σε δευτερα ή καιπρωτη σε στροφες.Κλειδωνει και το τιμονι και το φοβαμαι να το παω οπουδηποτε.

Ολο και καποιος θα ξερει τι τρεχει....

Μου βγαζει πολλα προβληματα,δεν αντεχω αλλο!

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο που θα εκανα ειναι να παω στην αντιπροσωπεια να αναφερω τα προβληματα

και αυτοι με την σειρα τους θα το κουμπωσουν στο λαπτοπ για πληρη ελεγχο καταγραφεντων συμβαντων.

Επισης θα αλλαζα και βενζινα.

Link to comment
Share on other sites

Ο βενζινας παλι καλα ειναι αστερι...Γιατι απο 3 vag,το ενα με ιδιο μοτερ με εμενα,μονο εγω εχω προβλημα.Αντιπροσωπεια....μηπως θα με γδαρουν;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εφ'οσον αποκλειεις το θεμα καυσιμων,μονοδρομος ειναι η σωστη διαγνωση για να μην ψαχνεσαι εδω κι εκει.

Ενα απλο ελεγχο θα ζητησεις κι αφου σου πουν το προβλημα θα πεις θα το φερω με ραντεβου γιατι τωρα δεν εχω χρονο.

Ετσι θα κερδισεις χρονο για να το ψαξεις οπου θες για καλυτερη τιμη.

Στην αντιπροσωπεια χρεωνουν με εργατωρα και καλο ειναι να παρεις κι απ'οκει τιμη μηπως σε συμφερει καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

Βαλτο σε ενα διαγνωστικο να δεις αν εχει καταγραψει σφαλμα και ελεγξε μην τυχον περναει νερο πουθενα σε κανεναν εγκεφαλο ή οπουδηποτε αλλου μιας και αναφερεις οτι γινεται οταν βρεχει.

Link to comment
Share on other sites

Εχει θεμα η πεταλουδα...το ηλεκτρονικο μερος!Οποτε ειτε πλερωνω 140 για μεταχειρα ειτε 300 για καινουργια!Αν και με τον καθαρισμο και ξαναρυθμισμα δεν μου σβηνει πλεον.

Οποτε οσο αντεξει....και μετα βλεπουμε...παντως σιγουρα δεν θα δωσω λεφτα για αυτο το μοτερ...

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη λυση που γινεται συνηθως ειναι αυτη που εκανες.

Σωστο προσεκτικο καθαρισμο πεταλουδας και περασμα βασικης ρυθμισης.

Αν εμφανιστει παλι, αναγκαστικα πας για αλλαγη.

Οποτε προς το παρων ας ελπισουμε να λυθηκε το θεμα!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα. Έχω ένα Lupo 1400 και στη VW που το πήγα για παρόμοια προβλήματα με τον φίλο παραπάνω, μου είπανε για αλλαγή πεταλούδας γκαζιού. Για παραγγελία και τοποθέτηση μου είπε πάνω από 400Ε. Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς, αν βρω μεταχειρισμένη από 1400 polo, ταιριάζει στον κινητήρα του lupo. Μεταχειρισμένα για Lupo βρίσκονται δύσκολα, γι' αυτό ρωτάω για polo που είναι περισσότερα σε κυκλοφορία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.