Jump to content
vtsotras

Golf 7 Tgi - Συζήτηση για το νέο Golf με φυσικό αέριο

Recommended Posts

Φίλε alej ακριβώς τις ίδιες εντυπώσεις έχω κ εγώ για το αυτοκίνητο καθώς κ κάθε επιβάτης που μπαίνει μέσα, μπροστά ή πίσω! Φαντάζομαι ότι όσο περισσότερο στρώνει το αμάξι κ το μαθαίνεις κ εσύ καλύτερα, σε συνδυασμό με την αύξηση της θερμοκρασίας θα δεις αρκετά χαμηλότερα νούμερα στη κατανάλωση ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε κουβέντα με κάποιους σε ξένα φόρουμ με πολύ καλύτερες επιδόσεις (κατανάλωσης) από μένα έβγαλα τα εξής συμπεράσματα. Αν θες να πιάσεις τα εργοστασιακά νούμερα πρέπει να κάνεις τουλάχιστον τα κάτωθι.

1. Ταχύτητες έως τα όρια ταχύτητας σε κάθε δρόμο. Στους αυτοκινητόδρομους έως 100km/h 

2. Cruise Control

3. Στο κιβώτιο πάντα τη σχέση που προτείνει το όχημα

4. Όχι απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις

Από τα παραπάνω νομίζω ότι το δύσκολο είναι στον αυτοκινητόδρομο, να είσαι έως 100km/h όταν το όριο είναι π.χ. 130km/h.

Edited by alej
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φίλε alej, από σεμινάρια οικολογικής οδήγησης, πολύ ψάξιμο και δοκιμάζοντας έχω καταλήξει στα εξής..

1.Για να πιάσεις τα εργοστασιακά νούμερα πρέπει να κινείσαι με 80-90 και 6η

2.Το cruise είναι απαγορευτικό, απλά και μόνο επειδή ο οδηγός μπορεί να προβλέπει το δρόμο (π.χ. είσαι σε κατηφόρα κ βλέπεις ότι ακολουθεί ανηφόρα, δίνεις λίγο γκάζι και ανεβάζεις σταδιακά ταχύτητα 20-30 χλμ πάνω από εκείνη που κινείσαι και με σταθερό γκαζι κ χαμηλή κατανάλωση ανεβαίνεις την ανηφόρα κ μειώνεται η ταχύτητά σου όσο ήταν όσο ξεκίνησες, ενώ το cruise θα σε φρέναρε στη κατηφόρα και μετά θα έδινε αρκετό γκάζι για να σε κρατήσει στην ίδια ταχύτητα)

3.Βρίσκω ότι το αυτοκίνητο πολλές φορές σε προτρέπει να αλλάξεις υπερβολικά νωρίς ταχύτητα, με αποτέλεσμα να πέφτουν πολύ οι στροφές, να ζορίζεται ο κινητήρας και να καταναλώνει περισσότερο και άλλες πολύ αργά (π.χ στο δικό μου μου λέει να βάλω 2η στα 23 ενώ τη σηκώνει από τα 19 χωρίς πρόβλημα και μου λέει να βάλω 6η στα 80, όπου οι στροφές πέφτουν κάπου στις 1200 με αποτέλεσμα να ζορίζεται πολύ ο κινητήρας)

4.Αυτό είναι απόλυτα σωστό, καθώς και ότι προβλέπουμε τη κίνηση και χρησιμοποιούμε όσο το δυνατό περισσότερο το κινητήρα για να φρενάρουμε.

Έχεις δίκιο στο θέμα της ταχύτητας, ειδικά με αυτοκίνητο όπως το Golf νομίζεις ότι πηγαίνεις σημειωτόν σε τέτοια ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο. 

Στη διάθεσή σου να αναλύσω και να συζητήσουμε ό,τι από τα παραπάνω θέλεις ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα εκτός από το Cruise control. Πέρα από τα παιδιά στα ξένα φόρουμ που λένε ότι είναι μονόδρομος για τέτοια νούμερα (τα οποία και έχουν πετύχει) το βλέπω κι εγώ σε διαδρομές που κάνω και περιέχουν και εθνική. Καμία σχέση στα αποτελέσματα.

Τόσο οι επιταχύνσεις όσο κι οι επιβραδύνσεις γίνονται πιο ομαλά με γνώμονα κυρίως την κατανάλωση. Ίσως πιο παλιά να μην ήταν τόσο αποδοτικά αλλά αυτό που έχουμε εμείς δεν πιάνεται. Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους.

Όσο κι αν προσπαθώ δεν μπορώ να πιάσω αυτά τα νούμερα με αυτές τις ταχύτητες. Στο μόνο που ίσως να είναι σωστό, αυτό με τις κατηφόρες αλλά τελικά όσο κι αν κερδίσεις εκεί μετά χάνεις πολλά!

Άσε που δεν έχεις το μυαλό σου συνέχεια στην κατανάλωση και στον τρόπο οδήγησης αλλά στον δρόμο.

Κάνε μια δοκιμή, βρες μια διαδρομή που κάνεις συχνά και (με ίδιες ταχύτητες) κάνε μια διαδρομή με και μια χωρίς cruise. Δες στο τέλος των διαδρομών τις καταναλώσεις που έχει η κάθε διαδρομή και σύγκρινε.

Ακόμα και σε ταχύτητες 130km/h το cruise control είναι πιο οικονομικό. 

 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε alej κατανοώ απόλυτα τι εννοείς και έχεις δίκιο για το 90% των οδηγών που είτε έχουν βαρύ πόδι, ή δεν μπορούν να το κρατήσουν σταθερό. Προσωπικά, επιταχύνω πιο ομαλά από το cruise control και έχω πολύ σταθερό πόδι. Σχετικά με τις επιταχύνσεις, το CC είναι σχεδιασμένο να έχει καλύτερο συνδυασμό γρήγορης επιτάχυνσης και οικονομίας για λόγους ασφαλείας και όχι ως απόλυτο γνώμονα την οικονομία. Όταν είμαι σε άδειο δρομο, επιταχύνω μόνος μου πολύ χαλαρά, με αργό ρυθμό και με μικρό αντίκτυπο στη κατανάλωση, ενώ το CC θα επιταχύνει με τον ίδιο ρυθμό είτε είσαι σε δρόμο γεμάτο κίνηση ή σε εντελώς άδειο.

Έχω κάνει το πείραμα που λες, και θα σου απαντήσω με ένα παράδειγμα. Κινούμαι σε ευθεία με 110 και έχω στιγμιαία κατανάλωση 3,7. Μπροστά μου υπάρχει κατηφόρα με μεγάλη κλίση και μετά ανηφόρα με την ίδια κλίση.

Πρώτα με τη χρήση CC: Το αυτοκίνητο έχει αρκετή ισχύ για να συνεχίσει να κινείται με 110 καθόλη τη διάρκεια. Μόλις αρχίσει η κατηφόρα, το CC κλείνει τη παροχή καυσίμου και έχεις 0 κατανάλωση χωρίς να κερδίσεις ταχύτητα. Έπειτα αρχίζει η ανηφόρα και το CC δίνει όσο γκάζι χρειάζεται για να διατηρήσει ταχύτητα και έχεις στιγμιαία κατανάλωση γύρω στα 10 λίτρα.

Χωρίς τη χρήση του CC τώρα, με το που αρχίζει η κατηφόρα, σηκώνουμε ελαφρά το πόδι από το γκάζι, με αποτέλεσμα η κατανάλωση να μην είναι 0, αλλά γύρω στο 1,5 καθόλη τη διάρκεια της κατηφόρας και φτάνοντας κάτω έχουμε ταχύτητα γύρω στα 140. Στο σημείο εκείνο, δίνουμε λίγο παραπάνω γκάζι, με αποτέλεσμα να μειώνεται η ταχύτητα σε όλη την ανηφόρα και όταν φτάσουμε στη κορυφή, η ταχύτητα έχει πέσει πάλι στα 110. Όμως, η κατανάλωση σε όλη τη διάρκεια της ανηφόρας ήταν περίπου 6,5.

Αν υποθέσουμε ότι το μήκος της ανηφόρας και της κατηφόρας είναι το ίδιο, με το CC έχουμε μια μέση κατανάλωση γύρω στα 5 λίτρα [(0+10)/2], ενώ χωρίς είσαι στα 4 λίτρα [(1,5+6,5)/2]. Αν μπορέσω, θα ετοιμάσω ένα βίντεο και με τους δύο τρόπους, στο ίδιο κομμάτι δρόμου με τις ίδιες συνθήκες για να δεις και ο ίδιος. Αυτή είναι μια τεχνική την οποία χρησιμοποιούν οι hypermilers, δηλαδή αυτοί που προσπαθούν να επιτύχουν την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση. 

Παραθέτω και μια σχετική παράγραφο από άρθρο που ασχολείται ειδικά με αυτό το θέμα:

Use cruise control correctly

When traveling on a long, flat stretch of road, cruise control is a great way to maintain a safe, efficient and legal speed without adding in the unpredictable nature of your foot lightly accelerating and decelerating throughout the journey.  While this can save you money on a flat stretch, cruise control can actually hurt fuel economy when going up and down hills.  Hypermilers (those who work to get the best possible gas mileage from their vehicles) believe in a technique that calls for slowing down while going up a hill and allowing the vehicle’s built up speed to get you to the top where you can allow the vehicle’s potential energy take you down the hill without using any gas.  This technique can help to improve MPG by about 17% if done correctly.

- See more at: http://www.flashfoods.com/readarticle.asp?key=4-driving-tips#sthash.0Rnn7rQm.dpuf

 

 Cruise control - when to use it

Set the cruise control if you're the type of driver whose speed creeps up higher and higher the longer you're on the road, or if you have difficulty holding a steady speed (it wanders up and down).

But realize that cruise control is just a band aid for those behaviours. Generally it's less efficient than constant throttle driving, and much less efficient than "driving with load" / "target driving".



 Cruise control - when not to use it

Only use cruise control on flat roads. On hilly roads, cruise responds to changes in grade - by feeding in more throttle on the uphill and releasing on the descent - in the exact opposite way an efficient driver would.

Γενικά δηλαδή, χρησιμοποιούμε το CC σε ευθειες, αλλά όχι σε ανηφόρες - κατηφόρες..

Edited by faniaros
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 22/3/2016 at 8:28 ΜΜ, alej said:

Τα νούμερα θεωρώ κι εγώ ότι είναι πολύ ικανοποιητικά καθώς ο τρόπος οδήγησης μου μόνο συντηρητικός δεν είναι. Το κοντέρ πολύ συχνά πάει στο 130+ στην ΠΑΘΕ - Εγνατια Οδό. Το ταξίδι μάλιστα έγινε με 3 άτομα και φουλ βαλίτσες!

Θέλω κάποια στιγμή να δοκιμάσω τα 110 - 120 max για να δω διαφορές.

- Άνεση: Πολύ άνετο ακόμα και στους πίσω επιβάτες, με πολύ καλά σχόλια για τα καθίσματα. Πολλές ανέσεις (βοηθάει και ο έξτρα εξοπλισμός), πολλά βοηθήματα και ακόμα το μαθαίνω...

- Επιδόσεις: Όσοι νομίζουν τα 110 HP λίγα ας έρθουν για μια βόλτα. Παρά και τα επιπλέον κιλά λόγω μπουκαλών CNG (οι οποίες πιθανόν πλέον να είναι από ανθρακονήματα, στην Ιταλία έτσι είναι) το αυτοκίνητο είναι πολύ σβέλτο και στην πόλη και στην εθνική. Δεν με πρόδωσε πουθενά αλλά φυσικά θα πρέπει να ξέρεις ότι δεν οδηγείς το GTi. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο με τα 140 HP αλλά αυτό το αυτοκίνητο το παίρνεις πιο πολύ για οικονομικές μετακινήσεις παρά για φουλ γκάζι. Πάντως, τα 110 άλογα όταν τα χρειαστείς είναι εκεί πανέτοιμα να τρέξουν!

- Πάτημα στο δρόμο: Απλά υπέροχο, στιβαρό, λες και πατάει σε ράγες. Φρένα πολύ καλά, το τιμόνι υπέροχο ένα σύνολο που χαίρεσαι να οδηγείς.

 

Αυτά τα λίγα, σήμερα γέμισα το πρωί με 14 kg  = 12,18€ και μου έδειχνε αυτονομία (όταν έφυγα από το πρατήριο) περίπου 340km.

1) 340 km μονο με αεριο;

2) Ποσα απο αυτα οντως πιανεις μονο με αεριο;

3) Αν γεμισεις και βενζινη συνδυαστικα ποσα λεφτα δινεις και ποσα χλμ κανεις;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε alej,γενικά δεν υπάρχει περίπτωση να δεις την κατανάλωση που λέει ο κατασκευαστής παρά μόνο ~1λ/100 παραπάνω, Να στο πω ποιο λιανά όπως λέει και ο φίλος Faniaros,π.χ. αν ο κατασκευαστής λέει μέση κατανάλωση 3,2λ/100 αυτό που μπορείς να πετύχεις ειναι 3,9-4,2λ/100 και για να το πετύχεις θα πρεπει να κοιτάς την στιγμιαία κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα παραπάνω ποσά, όσο για ανηφόρες-κατηφόρες αυτο που γράφει ο φίλος ποιο πάνω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , Χάρης7 said:

1) 340 km μονο με αεριο;

2) Ποσα απο αυτα οντως πιανεις μονο με αεριο;

3) Αν γεμισεις και βενζινη συνδυαστικα ποσα λεφτα δινεις και ποσα χλμ κανεις;

1. Αυτή τη στιγμή έχω μέση κατανάλωση (εντός πόλης και εθνική οδός) 4,8k/100km. Υπολόγισε ότι γεμίζει με 15kg περίπου και κάνε τις πράξεις. Αν είσαι μόνο πόλη σαφώς λιγότερα, περίπου 250 - 280 km. Αν είσαι μόνο Εθνική οδό και πηγαίνεις μέχρι 100Km/h έχω δει κοντά στα 2,9 - 3,5 kg/100km. Επίσης κάνε πράξεις.

2. Προσωπικά πιάνω από 270 - 320km.

3. (15kg*0,876€/kg) +( 50l*1,35€/l) ~80€ και θα κάνεις περίπου 1100km.

Εγώ πάντως μέχρι τώρα έχω δώσει περίπου 69€ CNG και 65€ Βενζίνη (100αρα) και έχω κάνει 2.200km και έχω άλλα 210km που μου βγάζει ακόμα, σύνολο 2.410km. Αυτό γιατί αναγκαστικά έκανα κάποια χιλιόμετρα με βενζίνη λόγω έλλειψης δικτύου CNG.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@faniaros Κατανοώ αυτό που λες αλλά αν δεν το δω σε πράξεις δεν θα το πιστέψω! Έχω την αίσθηση ότι κάνεις λάθος αλλά δεν αποκλείω και το αντίθετο. Αν δεν δω πράξεις δεν είμαι σίγουρος για τίποτα!

Μια παρατήρηση σε αυτά που λες, είχα πει με σταθερά ταχύτητα, όχι σκαμπανεβάσματα. Όχι ότι παίζει ιδιαίτερο ρόλο σε αυτό που θες να πετύχεις. . Απλά σαν αίσθηση επιστημονικά νομίζω ότι το CC καταφέρνει καλύτερα αποτελέσματα κυρίως λόγω ικανότητας πολύπλοκων υπολογισμών, εσύ θεωρείς ότι λόγω αδράνειας θα είναι καλύτερα χωρίς. Με τον τρόπο που το λες ναι, αλλά όταν πάλι πιάνεις ευθείες τότε πάλι να βάζεις ξανά CC. Το θέμα είναι ότι όπου κι αν πας δεν έχει σχεδόν καθόλου ισοεπίπεδη διαδρομή αλλά μια μικρή κλίση παντού, άλλες φορές ανηφορικές άλλες κατηφορικές. 

Πως και δεν ασχολήθηκαν οι Mythbusters αλήθεια?

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , stellbouz said:

Φίλε alej,γενικά δεν υπάρχει περίπτωση να δεις την κατανάλωση που λέει ο κατασκευαστής παρά μόνο ~1λ/100 παραπάνω, Να στο πω ποιο λιανά όπως λέει και ο φίλος Faniaros,π.χ. αν ο κατασκευαστής λέει μέση κατανάλωση 3,2λ/100 αυτό που μπορείς να πετύχεις ειναι 3,9-4,2λ/100 και για να το πετύχεις θα πρεπει να κοιτάς την στιγμιαία κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα παραπάνω ποσά, όσο για ανηφόρες-κατηφόρες αυτο που γράφει ο φίλος ποιο πάνω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αν πας με 80-90km/h στην εθνική (αν έχεις τέτοια υπομονή) εύκολα πιάνεις νούμερα κοντά στα εργοστασιακά. Σήμερα που έκανα κάποιες δοκιμές είδα ότι αλλάζει πολύ η κατανάλωση μετά τα 100km/h.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μην ψαχνετε να βγαλετε ακρη με την καταναλωση.πολυ απλα και χονδρικα αν το αμαξι δεν το πιεζεις και το πας με χαλαρους ρυθμους και σε ταχυτητες μεχρι τα 120 περιπου (για νορμαλ κυβικα λεω μεχρι τα 1.600-1.800)....υπολογιζε να καψεις περιπου 0,7-1 λιτρο παραπανω απο οτι λεει το εργοστασιο και αυτο γιατι ποτε δεν θα ειναι ο  δρομος  ευθεια,θα φρεναρεις θα ξαναγκαζωσεις,θα κατεβασεις ταχυτητα σε ανηφορα κτλ...

Link to comment
Share on other sites

Αν πας με 80-90km/h στην εθνική (αν έχεις τέτοια υπομονή) εύκολα πιάνεις νούμερα κοντά στα εργοστασιακά. Σήμερα που έκανα κάποιες δοκιμές είδα ότι αλλάζει πολύ η κατανάλωση μετά τα 100km/h.

Για στιγμιαία κατανάλωση μιλάς,ναι συμφωνώ,το βλέπεις,όπως λες σε εθνική και με ίσιο δρόμο όμως. για αυτο σου είπα να κοιτάς πάντα την στιγμιαία κατανάλωση να ειναι κοντά σε αυτο που λέει ο κατασκευαστής για να μπορείς να πετύχεις την μέση κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , alej said:

@faniaros Κατανοώ αυτό που λες αλλά αν δεν το δω σε πράξεις δεν θα το πιστέψω! Έχω την αίσθηση ότι κάνεις λάθος αλλά δεν αποκλείω και το αντίθετο. Αν δεν δω πράξεις δεν είμαι σίγουρος για τίποτα!

Μια παρατήρηση σε αυτά που λες, είχα πει με σταθερά ταχύτητα, όχι σκαμπανεβάσματα. Όχι ότι παίζει ιδιαίτερο ρόλο σε αυτό που θες να πετύχεις. . Απλά σαν αίσθηση επιστημονικά νομίζω ότι το CC καταφέρνει καλύτερα αποτελέσματα κυρίως λόγω ικανότητας πολύπλοκων υπολογισμών, εσύ θεωρείς ότι λόγω αδράνειας θα είναι καλύτερα χωρίς. Με τον τρόπο που το λες ναι, αλλά όταν πάλι πιάνεις ευθείες τότε πάλι να βάζεις ξανά CC. Το θέμα είναι ότι όπου κι αν πας δεν έχει σχεδόν καθόλου ισοεπίπεδη διαδρομή αλλά μια μικρή κλίση παντού, άλλες φορές ανηφορικές άλλες κατηφορικές. 

Πως και δεν ασχολήθηκαν οι Mythbusters αλήθεια?

 

Καταλαβαίνω τον σκεπτικισμό σου και πολύ καλά κάνεις που δεν με πιστεύεις έτσι απλά επειδή το είπα. Θα προσπαθήσω να το κατγράψω για να δεις και μόνο σου, απλά όπως καταλαβαίνεις είναι λίγο δύσκολο και επικίνδυνο μέχρι να βρω βάση για να στερεώσω τη κάμερα. Αν θες δοκίμασέ το μόνος σου, σου περιέγραψα ακριβώς τη διαδικασία. Είναι ακριβώς αυτό που λες (διατήρηση της ενέργειας όπως λέγαμε στη φυσική στο λύκειο :p ). 

Δεν πρόσεξα ότι είπες για να διατηρήσουμε σταθερή ταχύτητα και ζητώ συγγνώμη, σε αυτή τη περίπτωση είναι σαφέστατα καλύτερο το CC απλά και μόνο επειδή ξέρει ακριβώς πόσο γκαζι χρειάζεται, ενώ ο άνθρωπος απλά εικάζει πόσο και δοκιμάζει..

Γενικά σε μικρές κλίσεις και αυξομειώσεις στη μορφολογία του εδάφους δεν έχεις οφέλη από τη διαδικασία που περιγράφω και εγώ ο ίδιος σε ευθείες (με αυτό εννοώ και μικρές κλίσεις) χρησιμοποιώ το CC, καθώς και αν βρεθώ σε ανηφόρα και δεν έχω αναπτύξει πριν ταχύτητα για να μην μειωθεί πολύ και χρειάζεται να επιταχύνω εν μέσω ανηφόρας ή να κατεβάσω ταχύτητα. 

Προτείνω να μαζευτούμε εμείς και να κάνουμε το greek edition Μυθοσπάστες! Στο σημερινό επεισόδιο ξεκαθαρίζουμε αν είναι πιο οικονομικό ή όχι το CC στις ανηφόρες!! 

Κράτα σαν υστερόγραφο, ότι επειδή είναι καινούργιο το αυτοκίνητό σου και είσαι στο στρώσιμο, καλό είναι να αποφεύγεις την εκτεταμένη χρήση του για τα πρώτα 5-10.000 χλμ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , alej said:

1. Αυτή τη στιγμή έχω μέση κατανάλωση (εντός πόλης και εθνική οδός) 4,8k/100km. Υπολόγισε ότι γεμίζει με 15kg περίπου και κάνε τις πράξεις. Αν είσαι μόνο πόλη σαφώς λιγότερα, περίπου 250 - 280 km. Αν είσαι μόνο Εθνική οδό και πηγαίνεις μέχρι 100Km/h έχω δει κοντά στα 2,9 - 3,5 kg/100km. Επίσης κάνε πράξεις.

2. Προσωπικά πιάνω από 270 - 320km.

3. (15kg*0,876€/kg) +( 50l*1,35€/l) ~80€ και θα κάνεις περίπου 1100km.

Εγώ πάντως μέχρι τώρα έχω δώσει περίπου 69€ CNG και 65€ Βενζίνη (100αρα) και έχω κάνει 2.200km και έχω άλλα 210km που μου βγάζει ακόμα, σύνολο 2.410km. Αυτό γιατί αναγκαστικά έκανα κάποια χιλιόμετρα με βενζίνη λόγω έλλειψης δικτύου CNG.

Άρα αν κάνω σωστά τις πράξεις είσαι στα 5,6€/100 χλμ!!! Αυτές είναι τιμές σε περιοχή diesel!!! Πολύ εντυπωσιακό!! Προσωπικά είμαι στα 4,6-5€/100χλμ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , faniaros said:

Άρα αν κάνω σωστά τις πράξεις είσαι στα 5,6€/100 χλμ!!! Αυτές είναι τιμές σε περιοχή diesel!!! Πολύ εντυπωσιακό!! Προσωπικά είμαι στα 4,6-5€/100χλμ

Ναι, είμαι λιγάκι ψηλά για δύο λόγους.

1. Γιατί αναγκαστικά σε κάποια διαδρομή (πάνω από 450km) έπρεπε να χρησιμοποιήσω βενζίνη,

2. Η βενζίνη που βάζω είναι μόνο EKO Racing 100 που η τιμή της είναι πολύ υψηλή.

Σήμερα έβαλα αέριο (11,2kg*0,876€/ kg=9,82€) και είχα κάνει 250km εντός πόλης και εθνική οδό οδηγώντας σχετικά οικονομικά θα έλεγα.

Τώρα μου βγάζει αυτά (μιας και είχε ακόμα αέριο μέσα) και έχω κάνει ήδη 10km.

Αυτή τη στιγμή δηλαδή είμαι (για το CNG) στα 4,2€/100Km.

 

 

IMG_0798.JPG

Edited by alej
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι με νέα δεδομένα, αυτή τη φορά εντυπωσιακά, ίσως γιατί αρχίζει να στρώνει (έφθασε ήδη τα 2827 km).

Σε πρόσφατο ταξίδι έκανα 315km με 12,85kg = 11,21€ (με τόσα γέμισε σήμερα που πήγα) δηλαδή 4,1 kg/100km  ή αλλιώς 3,57€/100Km.

Το εντυπωσιακό ήταν ότι τα νούμερα αυτά τα πέτυχα με CC στα 130km/h  στην Εγνατία και το υπόλοιπο σε αρκετά μικρότερες αφού ήταν επαρχιακός. Η μέση πάντως ταχύτητα ήταν 92km/h. Θα ήθελα να το πάω με μικρότερες ταχύτητες για να δω καταναλώσεις αλλά ήμασταν αρκετά βιαστικοί... Όλα αυτά 3 άτομα με διζωνικό κλιματισμό!

Προς το τέλος του ταξιδιού γύρισε σε βενζίνη αφού είχε ήδη κάνει 315km. Τα υπόλοιπα είναι με βενζίνη όπου η κατανάλωση με ίδιες συνθήκες (CC στα 130km/h) είναι νομίζω μια χαρά.

Το μόνο που έχω να πω είναι να μπορούσε η ΔΕΠΑ να μεγαλώσει την πίεση του συμπιεστή (πάνω από 200bar) για να μπορούμε να πιάσουμε τα 15kg ονομαστική χωρητικότητα που δίνει η VW ώστε να πετύχουμε καλύτερη αυτονομία (όπως π.χ. στην Ιταλία). Ίσως αργότερα. 

 

IMG_0814.JPG

IMG_0816.JPG

Edited by alej
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Alej πολύ εντυπωσιακά νούμερα!! Πως σου φάνηκε το αυτοκίνητο και ο κινητήρας υπό αυτές τις συνθήκες?

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο σε αυτές τις συνθήκες είναι ιδανικό! Οι δύο άλλοι συνεπιβάτες μου έλεγαν ότι πίστευαν ότι πάμε με 80-90 km/h όταν είχαμε πιάσει 130km/h.

Αθόρυβο, άνετο, στιβαρό, όπως το ξέρετε παίδες! Ο κινητήρας υποδειγματικός! Πολύ καλή και η ροπή του και το έδειξε στο δρόμο και στις ανηφόρες και στις προσπεράσεις.

Πολύ καλός και ο διζωνικός κλιματισμός μιας και εγώ π.χ. το είχα στο 23 και ο άλλος στο 20.

Επίσης πολύ καλά σχόλια ακούω και από τους πίσω επιβάτες!

Χαίρεσαι να το οδηγείς και το λέω εγώ που δεν ήμουν και πολύ fan της οδήγησης!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το Σάββατο που μας πέρασε πήγα αυθημερόν στην περιοχή της Πάτρας. Επειδή ως γνωστόν η διαδρομή Κόρινθος - Πάτρα σε ποσοστό 70%-80% είναι μία λωρίδα χωρίς δυνατότητα προσπέρασης, οι ταχύτητες είναι μικρές (60km/h - 120km/h). Στη διαδρομή Αθήνα - Κόρινθος ταξίδευα με 120km/h - 130km/h. 

Όλα αυτά τα γράφω γιατί παραλίγο να πάω και να έρθω με ένα γέμισμα. Μου γύρισε σε βενζίνη 40 χλμ από την Αθήνα. Το νέο ρεκόρ με ένα γέμισμα: 392 χιλιόμετρα. 

Το αυτοκίνητο έχει 8500 χιλιόμετρα, ήμασταν 2 άτομα και ένα παιδί, ο κλιματισμός λειτουργούσε συνέχεια, πίεση ελαστικών 36 εμπρός - 38 πίσω, CC στο 90% της διαδρομής.

Πιστεύω ότι αν δεν είχα κάνει κάποιες προσπεράσεις και στο πήγαινε και στο έλα, πιθανότατα θα ξεπερνούσα τα 400 χιλιόμετρα απόσταση και ίσως θα επέστρεφα κατευθείαν στο πρατήριο για να ξαναγεμίσω.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες VWmike. Είσαι βλέπω πιο παλιός στο Club του αερίου. Συνέχισε να δίνεις πληροφορίες και tips. Μια ερώτηση. Με πόσα kg αερίου συνήθως γεμίζεις;

Γενικά είσαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο;

Edited by alej
Link to comment
Share on other sites

Συνήθως γεμίζω με 12,7 -12,8 kg, αλλά έχω γεμίσει και παραπάνω από 14 kg - 14,1 kg μια αρκετά κρύα μέρα. Έχω την αίσθηση ότι παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία στο γέμισμα και μου το είχαν πει και σε ένα πρατήριο όταν είχα πρωτοπάρει το αυτοκίνητο.

 

Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο και δεν έχω να προσθέσω κάτι, αφού συμφωνώ με όσα έχεις γράψει εσύ.

Κατά τα άλλα, να σου πω ότι συμπληρωσα μισό λίτρο λάδι στα 7500 χλμ που έγιναν σε 6 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Έχω και εγώ βάλει 13 / 14 kg και φυσικά παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η θερμοκρασία. 

Άνοιξη - καλοκαίρι καλό είναι να βάζεις ή πολύ πρωί ή βράδυ.

Επίσης, αν γεμίζεις από τη μέση θα πάρει τελικά περισσότερο αέριο συνολικά. Αυτό γιατί κατά την πλήρωση αυξάνεται η θερμοκρασία οπότε αν είναι τελείως άδειο θα πάει ας πούμε στα 13,0 kg αν έχει όμως ήδη 8 kg θα φτάσει έως τα 13,5kg. Χονδρικά τα νούμερα, για να καταλάβετε τι λέω.

Το λάδι που έβαλες στο έβγαλε στον πίνακα ή το έλεγξες μόνος σου; 

 

Link to comment
Share on other sites

Χθεσινή διαδρομή στην Εγνατία οδό, 3 άτομα με βαλίτσες και ταχύτητες 110-125 km/h.

9137cb2a5236a04a734fd107e0972f52.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση - διευκρίνιση άσχετη με το θέμα αλλά σχετική με το trip. Μηδενίζει το trip στα 3500km? Γιατί ξαφνικά στο μεγάλο χρονικό διάστημα το πήγε στα 244Km από 2827km την προηγούμενη φορά. Τώρα έχω ~4200km αλλά στο μεγάλο χρονικό διάστημα δεν αναφέρει τόσα.

Ξέρει κανείς τι παίζει;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.