Jump to content
vtsotras

Golf 7 Tgi - Συζήτηση για το νέο Golf με φυσικό αέριο

Recommended Posts

Καλημέρα στην παρέα του vwclub.Ειμαι καινούργιο μέλος, και κάτοχος ενός seat leon 1.4 tgi. Χωρις να θέλω να παρακαμψω ρο ερωτημα του alej, απλα θα παραθεσω τις εντυπωσεις μου οσον αφορα τον κινητηρα, μιας και leon,audi a3,golf και octavia, φορανε ακριβως τον ιδιο κινητηρα αλλα και συστημα αεριου.

 Ξεκινωντας απλα θα πω οτι η αισθηση που παιρνεις οδηγωντας με φυσικο αεριο ειναι πολυ καλυτερη απο την βενζινη,ιδιαιτερα στις χαμηλες στροφες,μιας και λογο αυξημενων οκτανιων που προσφερει το φυσικο αεριο(εως και 120,αλλοι λενε και 130 αν και πιστευω ειναι λιγο υπερβολικο), το αμαξι ανταποκρινεται ικανοποιητικα, παρολο που ειναι 110hp οπως ανεφερθηκε πιο πανω. Η μεταβαση απο φυσικο σε βενζινη θα γινει αντιληπτη μονο αν εκεινη τη στιγμη επιταχυνεις με ρυθμο( πατας αρκετα το γκαζι δλδ) αλλιως δυσκολα θα το καταλαβεις. Για οσους εχουν τον εν λογο κινητηρα, ισως εχουν αντιληφθει οτι ο ηχος απο το μοτερ ακουγεται λιγο πιο πολυ με βενζινη.Ομως, θα πω πως φιλος που του εδωσα τα κλειδια να κανει βολτα, δεν αντιληφθηκε καν οτι ειχε βαλει μπροστα το αμαξι. Με λιγα λογια ειναι αρκετα ησυχο και διακριτικο. 

 Προσωπικα προτιμω να δουλευω το αμαξι με φυσικο,οχι μονο για οικονομια, αλλα και για τις επιδοσεις του στα χαμηλα. Επισης το αυτοκινητο που το εχω δοκιμασει αρκετες φορες σε ευθεια και ανοιχτο δρομο, με φυσικο δεν παει πανω απο 195, ενω με βενζινη εχω βγαλει και 210. Λογικα ειναι ετσι ρυθμισμενο απο το εργοστασιο λογο στροφων( στα 190 με 6η εχω γυρω στις 4000 σαλ)

 Αλλο ενα θεματακι που διαβασα στο εν λογο θεμα που εχει ανοιχθει, ειναι η καταναλωση. Εχοντας το leon με 225/45/17 λαστιχα(αρκετα φαρδυ για οχημα που θες οικονομια) μπορω να πω οτι σε ευθεια δρομο και αδειο το αμαξι εχω 3 με 3,5 kg καταναλωση με 90 km στο κοντερ. Πραγμα που δειχνει οτι οι εργοστασιακες μετρησεις ειναι επιτευξιμες, αλλα υπο προυποθεσεις. Επισης, επειδη το θεσσαλονικη-αθηνα το κανω αρκετα συχνα, με τεσσερα ατομα και 130km, η μεση καταναλωση μου ειναι περιπου 5,5 κιλα. Ενω, εντος πολης ενα γεμισμα(14 με 15 kg αναλογα την θερμοκρασια και την πιεση στο κομπρεσσορα της αντλιας) μου βγαζει 270-280 km, με οχι και τοσο συντηρητική οδηγηση.

 Αλλο ενα θεμα που διαβασα πιο πανω ειναι το λαδι. ΠΡΟΣΟΧΗ!! Μην αφηνετε να αναψει το λαμπακι στο καντραν για την ενδειξη στα λαδια. Προσωπικα, στα πρωτα πεντε χιλιαδες χλμ επαθα πλακα με το ποσο λαδι εκαιγα( ως πρωην κατοχος civic καταλαβαινετε ειμαι λιγο χαλαρος στο θεμα ελεγχου λαδιων). Λιτρο περιπου θα σας καιει στις 12000-15000 km. Πραγμα που βρισκω λογικο να το κανει η vw,προκειμενου να αυξησει τη ζωη του κινητηρα. Πλεον καθε βδομαδα κοιταω τα λαδια μου( εμμονη μου εχουν γινει) και εχω παντα 1 λιτρο λαδι στο πορτ μπαγκαζ. Αυτο να μην τρομαζει τους ιδιοκτητες ή υποψηφιους αγοραστες μιας και η vw το θεωρει νορμαλ, και μαλιστα στο εγχειριδιο του οχηματος, αναφερει οτι στα πρωτα 5000 km το αμαξι μπορει να καψει εως και 1lt. 

 Εχω ξεχασει σιγουρα αρκετα πραγματακια περι εντυπωσεων για τον κινητηρα, αλλα πιστευω στη συζητηση θα προκυψουν στη συνεχεια. 

Η επιλογη για αυτοκινητο με εργοστασιακο κιτ φυσικου αεριο ειναι η καλυτερη επιλογη οπως ειπαν και οι φιλοι πιο πανω, εφοσον εχετε κοντα σας τα 7-8 πρατηρια. Ελπιζω να μην κουρασα! 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες κι εσύ!

Κάποιες παρατηρήσεις σε αυτά που γράφεις.

1. Είτε αέριο, είτε βενζίνη έχω λόγω 6ταχητου μου φαίνεται κάπως σε σχέση με το προηγούμενο που είχε 5 ταχύτητες και η πρώτη ήταν δύναμη! Εδώ, η πρώτη είναι πολύ ψόφια... Η εκκίνηση δηλαδή μου φαίνεται κάπως.

2. Τα 5,5kg/100km για Αθήνα μου φαίνονται κάπως υψηλά, μάλλον οι ταχύτητες σου είναι πιο μεγάλες από αυτές που αναφέρεις (Ίσως λόγω ελαστικών;). Έχω παρατηρήσει επίσης ότι αύξηση π.χ. 10% στην ωριαία ταχύτητα επιφέρει όχι μόνο 10% μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά πολύ παραπάνω. 

3. Σχετικά με το λάδι, τόσο στην αντιπροσωπεία όσο και στο manual αναφέρει μόνο τα 15.000km service ή ένα χρόνο. Αν υπάρξει ειδοποίηση στην οθόνη θα γίνει έλεγχος προφανώς. Μήπωε έχει να κάνει και με τον τρόπο οδήγησης;

 

Και μια ερώτηση, που γεμίζεις συνήθως και πόσο χωράει από όταν έχει αδειάσει; Με ενδιαφέρει η πραγματική χωρητικότητα. Επίσης, γνωρίζεις αν έχεις μεταλλικές ή συνθετικές μπουκάλες;

Link to comment
Share on other sites

@alej, το μεγάλο χρονικό διάστημα, μηδενίζεται αυτόματα κάθε 100 ώρες αν θυμάμαι καλά, άσχετα με το πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει. Αν αναφέρεσαι στο trip, το οποίο βρίσκεται στα όργανα και το οποίο το μηδενίζεις με το κουμπάκι κάτω από την οθόνη, εκείνο μηδενίζει κάθε 10.000 χιλιόμετρα αν δεν το μηδενίσεις εσύ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλως σας βρηκα :thumbsu::thumbsu:

1.οσον αφορα την εκκινηση που αναφερεις alej μπορει να σου φαινεται λογο του οτι η τουρμπινα αρχιζει και δινει μετα τις 1500 σ.α.λ. Παρολα αυτα μπορει να ειναι ιδεα μου,αλλα με το φυσικο αρπαζει καλυτερα.

2. Τα 5,5 kg/100  που ανεφερα,δεν ηταν για μεσα στην πολη αλλα για ταξιδι σε υψηλη ταχυτητα(130 km) και γεματος(4 ατομα). Μεσα στην πολη το trip μου δειχνε 4,8με 5kg/100. βεβαια παιζει ρολο και το πως οδηγεις.

3. Στο manual της seat παντως αναφερει πως ο οδηγος μπορει να παρατηρησει καταναλωση στο λαδι για τα πρωτα 5000km εως και 1λιτρο. Και μετα αναφερει οτι θα πρεπει να αναπληρωνεται εφοσον ειναι κατω της σταθμης του κατωτερου οριου του δεικτη λαδιου. Προσωπικα στις 12000km το λαδι μου στο δεικτη φαινοταν λιγο στην ακρη(ουτε καν μεσα στα ορια που εχει ο δεικτης με min και max) πραγμα που δεν ειναι σωστο για τον κινητηρα, και παρολα αυτα δεν μου αναψε καποια ενδειξη στο τριπ ή στο καντραν. Η vw δεν γνωριζω τι οδηγιες δινει στο manual του golf. Σιγουρα ομως και η καταναλωση στο λαδι εχει να κανει και με το ποσο επιθετικα ή οχι οδηγαει καποιος. Προσωπικα, δεν οδηγω και πολυ συντηρητικα. :-P 

Οσον αφορα αυτα που ρωτας φιλε alej

1.Γεμιζω συνηθως στο πρατηριο της Ν.Φιλαδελφειας στην Αττικη, και στων Διαβατων(το Bp) στη Θεσσαλονικη. 

2.Για τη χωρητικοτητα 15kg ειναι οπως στο golf και εξαρταται απο τη θερμοκρασια περιβαλλοντος και τη πιεση της αντλιας οπως αναφερθηκε πιο πανω. Μονο τον χειμωνα και με θερμοκρασια κατω των 10 βαθμων κελσιου επαιρνε 15kg, και μερικες φορες μαλιστα γεμιζα και με 15,7 μεχρι και 16,2 ειχα δει νουμερο. παντως δεν υπαρχει κατι στανταρ για τη χωριτικοτητα.Αν θες να γεμιζεις οσο το δυνατον περισσοτερο, οπως κανω καμια φορα, γεμιζω,περιμενω λιγο και μετα ξαναβαζω την αντλια να γεμισει.Ισως παρει τη δευτερη φορα 1 με 1,5 kg.

3. Οι δεξαμενες απο ο,τι ξερω ειναι δυο κυλινδρικες και πρεπει να ειναι τυπου τρια(.Τα υλικά κατασκευής τους είναι: εξωτερική μεταλλική λεπτή επένδυση (20% του βάρους), το υπόλοιπο συνθετικό υλικό (80% του βάρους). Εχει τεσσερεις τυπους. Δεν ειμαι σιγουρος ομως για τον αν ειναι τυπου 3 ή 4. οι τυπου 4 ειναι συνθετικες ενω τυπου1 σιδερενιες. Παντως ισχυει οτι μετα τα 20 χρονια απο την κατασκευη των δεξαμενων θα πρεπει να αντικαθιστανται. 

Παιδια ερωτηση(αναφερομαι στου κατοχους tgi).Ποσα χλμ εχετε κανει, και εαν εχετε αντιμετωπισει καποιο προβλημα με τη λειτουργια του αυτοκινητου σας. Προσωπικα κοντευω τις 20.000 και μεχρι στιγμης κανενα προβλημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/13/2016 at 1:47 ΜΜ, alej said:

2. Τα 5,5kg/100km για Αθήνα μου φαίνονται κάπως υψηλά, μάλλον οι ταχύτητες σου είναι πιο μεγάλες από αυτές που αναφέρεις (Ίσως λόγω ελαστικών;). Έχω παρατηρήσει επίσης ότι αύξηση π.χ. 10% στην ωριαία ταχύτητα επιφέρει όχι μόνο 10% μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά πολύ παραπάνω. 

Συμφωνώ με τον φίλο alej στο πιο πάνω. Πράγματι στα δικά μου ταξίδια Αθήνα-Βόλο με 3 άτομα, με 120 - 130, cruise control και κλιματισμό, ένα γέμισμα μου βγάζει γύρω στα 320 km, η κατανάλωση στο trip computer είναι περίπου 3,9 kg/100 km.  Πιστεύω με 90-100 πέφτει αρκετά. Άλλωστε έχω ποστάρει παλιότερα ότι σε ταξίδι με χαμηλότερες ταχύτητες λόγω οδικών συνθηκών (Κόρινθος-Πάτρα) ένα γέμισμα μου έβγαλε 392 km. Μέσα στην πόλη, δεδομένου ότι κάνω συγκεκριμένες διαδρομές με πολύ χαμηλή μέση ταχύτητα (15 km/h περίπου) ένα γέμισμα μου βγάζει περίπου 200-220 km.

 

On 5/13/2016 at 4:30 ΜΜ, panos_tgi said:

Παιδια ερωτηση(αναφερομαι στου κατοχους tgi).Ποσα χλμ εχετε κανει, και εαν εχετε αντιμετωπισει καποιο προβλημα με τη λειτουργια του αυτοκινητου σας. Προσωπικα κοντευω τις 20.000 και μεχρι στιγμης κανενα προβλημα.

Κατ' αρχήν καλωσόρισες και συγχαρητήρια για την επιλογή σου. Έχω 13.000 km περίπου και το πρόβλημα που αντιμετώπισα, όπως έχω αναφέρει, είναι το μισό λίτρο λάδι που συμπλήρωσα στις 7.500 km.  Ένα άλλο θέμα το οποίο με εκνευρίζει λιγάκι είναι ένα μικρό τρίξιμο/ταλάντωση όταν περνάω από εγκάρσιες ανωμαλίες από κάποιο σημείο στο ταμπλό . Κατά τα άλλα, είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και πραγματικά μου έχει λύσει τα χέρια το αυτοκίνητο, γιατί δεν σκέφτομαι καθόλου το κόστος μετακίνησης.

Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , VWmike said:

Συμφωνώ με τον φίλο alej στο πιο πάνω. Πράγματι στα δικά μου ταξίδια Αθήνα-Βόλο με 3 άτομα, με 120 - 130, cruise control και κλιματισμό, ένα γέμισμα μου βγάζει γύρω στα 320 km, η κατανάλωση στο trip computer είναι περίπου 3,9 kg/100 km.  Πιστεύω με 90-100 πέφτει αρκετά. Άλλωστε έχω ποστάρει παλιότερα ότι σε ταξίδι με χαμηλότερες ταχύτητες λόγω οδικών συνθηκών (Κόρινθος-Πάτρα) ένα γέμισμα μου έβγαλε 392 km. Μέσα στην πόλη, δεδομένου ότι κάνω συγκεκριμένες διαδρομές με πολύ χαμηλή μέση ταχύτητα (15 km/h περίπου) ένα γέμισμα μου βγάζει περίπου 200-220 km.

 

Κατ' αρχήν καλωσόρισες και συγχαρητήρια για την επιλογή σου. Έχω 13.000 km περίπου και το πρόβλημα που αντιμετώπισα, όπως έχω αναφέρει, είναι το μισό λίτρο λάδι που συμπλήρωσα στις 7.500 km.  Ένα άλλο θέμα το οποίο με εκνευρίζει λιγάκι είναι ένα μικρό τρίξιμο/ταλάντωση όταν περνάω από εγκάρσιες ανωμαλίες από κάποιο σημείο στο ταμπλό . Κατά τα άλλα, είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και πραγματικά μου έχει λύσει τα χέρια το αυτοκίνητο, γιατί δεν σκέφτομαι καθόλου το κόστος μετακίνησης.

Καλημερα φιλε Mike, αρκετα χαμηλη η καταναλωση σου με cruise στα 120-130 km, παρολα αυτα να πω την αμαρτια μου, η καταναλωση που ελεγα 5-5,5 kg ηταν και με αρκετα ανοιγματα που κανω στο αμαξι στο ταξιδι.αρα ηταν λιγο ελλειπης ισως η πληροφορια που εδωσα:phone:. Απο την αλλη μια φορα που δικιμασα στα 120 cruise θεσσαλονικη αθηνα(κοντεψα να κοιμηθω,μιας και δεν ειμαι και τοσο υπομονετικος :blush:) και με συνοδηγο ειχα καταναλωση 4 kg και με καποιες διαδρομες λιγο πιο ανωμαλες λογο του οτι εννιοτε παρακαμπτω και τα διοδια.

Οσον αφορα τα λαδια φιλε μου, αυτο το θεμα πιστευω το εχουμε ολοι με αυτους τους κινητηρες!!Καποιους ταξιτζηδες που συναντω στα πρατηρια τους ρωταω, και μου επισημαινουν το ιδιο θεματακι.Μαλλον ειναι φυσιολογικο.

Και το τριξιμο στο ταμπλο σε αρκετα ανωμαλους δρομους με λακουβες το αντιμετωπιζω και εγω(αν και εχουμε διαφορετικο εσωτερικο).

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να κάνω μια ερώτηση όχι τόσο για το αυτοκίνητο αλλά για το καύσιμο. 
Όπως ξέρουμε στην βενζίνη (υποτίθεται ότι) βάζουν καθαριστικά\ενισχυτικά η μια εταιρία καλύτερα η άλλη χειρότερα και οι 100άρες ωφείλουν να έχουν ποιοτικότερα. 
Όμως στο ΦΑ τι παίζει απο αυτά? Ειδικά αφου είναι(?) υγρό λόγο τη πίεσης και τα συμπληρωματα βενζίνης είναι σε υγρή μορφή? Παίζουν αλλου είδους? Μήπως ο κινητήρας "στεγνώνει" απο την πολύ χρήση ΦΑ (όχι φυσικά όπως στο Υγραέριο) ? 

Link to comment
Share on other sites

Το αέριο δεν είναι υγρό, παρά την πίεση (200bar) παραμένει σε αέρια φάση.

Η VW λέει στο manual κάθε 6 μήνες να καταναλώνεις ένα ντεπόζιτο βενζίνης, δεν ξέρω όμως αν το λέει για το αμάξι η για την βενζίνη να μην κάθεται.

Επίσης, κάποιες (λιγοστές είναι η αλήθεια) φορές μετά από γέμισμα με αέριο το αμάξι για λίγα μέτρα ξεκινά με βενζίνη, δεν ξέρω για ποιο λόγο.

Υποτίθεται ότι η καύση με Φ.Α. είναι πιο καλή λόγω λιγότερων ρύπων στο καύσιμο, καλύτερης σύστασης και ποιότητας.

Δεν νομίζω από την άλλη να χρειάζεται και να βασίζεται στην βενζίνη ο κινητήρας για την λίπανση του.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ΦΑ θέλει ψύξη στους -162.2 C για να υγροποιηθεί.

Για την κατανάλωση της βενζίνης στο εξάμηνο σίγουρα αφορά το θέμα για να μη μένει στο ρεζερβουάρ και αλλιώνεται. 

Θέμα λίπανσης με τη βενζίνη σίγουρα δεν τίθεται μιας και είναι άμεσου ψεκασμού ο κινητήρας . Οι βαλβίδες και με τη βενζίνη στεγνές δουλεύουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε μενα παντως, καθε φορα που γεμιζω,ανεξαρτητως εαν εχω πολυ ή λιγο φυσικο μεσα, θα δουλεψει για 1 λεπτο με βενζινη και μετα θα μπει ξανα φυσικο. 

Οσο για την λιπανση δεν πιστευω οτι η vw επιδιωκει τοσο τη χρηση βενζινης σε αυτους τους κινητηρες, αφου ουτε επιλογη σου δινει να το γυριζεις, και το λαδακι του το καιει. Αρα ολα μαλλον τα εχει προβλεψει για τη λιπανση. Οσο για το ντεποζιτο, προσωπικα το εχω παντα μισογεματο ετσι ωστε να μην σκουριασει αν ειναι αδειο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μετά από ένα μακρινό ταξίδι κι ενώ είμαι πλέον στα 6.300 km η μέση κατανάλωση έχει πέσει κι άλλο!

Καλύτερα κι από ότι περίμενα!

6a1c767c7be269363e1e94e01c21f109.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τώρα στις ζέστες πάντως η επιμονή της ΔΕΠΑ να κρατά την πίεση στα 200bar μας στοιχίζει σε αυτονομία. Με 12,5kg γέμισμα από άδειο κάνεις στην πόλη με το ζόρι 250km.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν είναι μόνο θέμα πίεσης του δικτύου πάντως. Είναι κυρίως θέμα θερμοκρασίας.

Θυμάμαι δηλαδή ότι και πριν από 2 χρόνια που πήρα το Eco Up τα πρώτα γεμίσματα μου (που δεν είχαν ρίξει ακόμα την πίεση) ήταν στα 9 με 10 κιλά από άδειο, ενώ έχει χωρητικότητα 12 κιλών. Το χειμώνα βέβαια έχει τύχει να πάρει και 13,5 κιλά.. Προσωπικά πάντως όσο αέριο και να βάλω, μου βγάζει 300 χιλιόμετρα με 90% αστικές μετακινήσεις. Σίγουρα το Golf θα καίει παραπάνω, αλλά και πάλι η κατανάλωση/αυτονομία εξισορροπείται λόγω μεγαλύτερου ντεπόζιτου, το οποίο αν δεν κάνω λάθος είναι δυο δεξαμενές που παίρνουν συνολικά 15 κιλά;

Link to comment
Share on other sites

Τόσο υποτίθεται ότι είναι αλλά χθες πήρε 12,33kg...

Η ΔΕΠΑ εδώ έχει κάνει μια στρογγυλοποίηση, τα 206bar ----> 200bar.

Δεν λέω παραπάνω, έστω αυτά τα 206.

Η χωρητικότητα είναι συνδυασμός πίεσης - θερμοκρασίας.

Από την άλλη σκέφτομαι μήπως κάποιες αναφορές ότι σε κάποια Golf οι δεξαμενές είναι συνθετικές και λίγο μικρότερες είναι αλήθεια.

Ας μας πει και κάνεις άλλος με ποσά kg γεμίζει.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετω την παρεα.Ειχα τρεξιμο το τελευταιο καιρο και δεν προλαβαινα να μπω.

Alej, απο τοτε που αρχισαν οι ζεστες συνηθως γεμιζω στα 13 με 13,5 κιλα. Εχει τυχει να βαλω και 11,5 με κατι 40ρια που χτυπησε τις προηγουμενες μερες. Παντως μπορει η πιεση αν ηταν πιο μεγαλη να γεμιζαμε λιγο παραπανω, αλλα πιστευω οτι η θερμοκρασια περιβαλλοντος παιζει τον μεγαλυτερο ρολο, γτ με την ιδια πιεση αντλιας βλεπω διαφορα στο γεμισμα αναλογως την θερμοκρασια.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είχαμε και το κουφό να σταματήσει η αντλία, να δείχνει ότι γέμισε αλλά ο δείκτης να είναι 2 γραμμές (λεπτές) μια γραμμή (το ξαναείδα) πίσω από τέρμα...

Καθαρά θέμα πίεσης, η ρύθμιση της αντλίας είναι χαμηλή και δίνει ψευδές σήμα ότι έχει γεμίσει η δεξαμενή.

Θα το ψάξω πάντως.

Edited by alej
Link to comment
Share on other sites

Έχω παρατηρήσει αύξηση της κατανάλωσης σε πολύ υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες μέσα στην πόλη, φθάνει έως και  6,8 kg/100km.

Φυσικά αυτό γίνεται με κλιματισμό συνεχώς στους  22C και σχετική κίνηση.

Λογικό; Εμένα λογικό μου κάνει, απλά είναι τεράστια η διαφορά από τα 4,0 kg/100km εκτός πόλης ακόμα και με πολύ ζέστη!

 

Link to comment
Share on other sites

Λογικό απόλαυσε το αυτοκίνητο σου. Ακόμα και 6.8 είναι πραγματικά πολύ οικονομικό

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κι εγω εχω δει υψηλότερη καταναλωση με τη ζεστη και τον κλιματισμό, μη μασας

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λογικό είναι να καταναλώνει παραπάνω καύσιμο μιας κ ο συμπιεστής του ac συνδέεται απευθείας κ παίρνει κίνηση από την μηχανή. Ο ανεμιστήρας πάλι από τα ηλεκτρικά. Κ εγώ πάντως ζηλεύω την κατανάλωσή σου!

Edited by queen
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς όπως τα λέει η Queen.

Η κατανάλωση ανεβαίνει αλλά όσο και να πάει όλοι μας ζηλεύουμε τις καταναλωσεις σου!!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα (στα 8.200 km) προσθέσαμε 1L λάδι, 20€.

Tsiμπάει τελικά! Με ενημέρωσε ότι πρέπει να ελέγξω τα λάδια και τελικά έπρεπε να προσθέσω.

(Λέτε να έπαιξε ρόλο και  αυτό στην λίγο αυξημένη κατανάλωση τώρα τελευταία; )

Edited by alej
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , alej said:

Σήμερα (στα 8.200 km) προσθέσαμε 1L λάδι, 20€.

Tsiμπάει τελικά! Με ενημέρωσε ότι πρέπει να ελέγξω τα λάδια και τελικά έπρεπε να προσθέσω.

(Λέτε να έπαιξε ρόλο και  αυτό στην λίγο αυξημένη κατανάλωση τώρα τελευταία; )

20? τι λάδι είναι?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.