Jump to content
vtsotras

Golf 7 Tgi - Συζήτηση για το νέο Golf με φυσικό αέριο

Recommended Posts

17 λεπτά πριν , alej said:

 

cbfbcb47f71dcf8513d4cf15b4d04fec.jpg

 

Το πλήρωσα χρυσό όπως το χρώματα του..;

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Πήρες 20 ευρώ αυτό το λάδι??????? Απο που ????Ο ρε μάγκα ΕΛΛΑΔΑΑΑΑΑΑΑΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑΑΑΑΑΑ

Link to comment
Share on other sites

Πείτε ρε παιδιά, πόσο έχει δηλαδή;

7,50€ στο skroutz!

13,10€ αν έχει και σηματάκι της VW...

Αν δεν πληρώσεις δεν θα μάθεις...

Απλά άνοιξε το λαμπάκι, πήγα αντιπροσωπεία και ορίστε!

Στην αντιπροσωπεία το έβαλα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου σε συνεργασία με την εταιρεία παροχής αερίου (ΔΕΠΑ)εκπονεί έρευνα για την καταγραφή των αντιλήψεων των Ελλήνων οδηγών σχετικά με τη χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο στο αυτοκίνητό τους, ώστε να διαμορφωθούν πολιτικές που θα βοηθήσουν στην περαιτέρω εξάπλωσή του.

Όποιος θέλει συμμετέχει:

http://daphne-new.chios.aegean.gr/~surveys/cgi-bin/ciwweb.pl?hid_studyname=lucky1&hid_pagenum=0

Έχει πολύ ενδιαφέροντα ερωτήματα που δείχνουν και την κατεύθυνση της πολιτείας στο θέμα του CNG.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα αυχάριστο νέο για μας με τα CNG:

ΔΕΠΑ: Μείωση 5% στην τιμή του φυσικού αερίου οχημάτων

http://www.topontiki.gr/article/180049/depa-meiosi-5-stin-timi-toy-fysikoy-aerioy-ohimaton

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα σε μια εκδήλωση της αντιπροσωπείας που είχε και δωρεάν έλεγχο αυτοκινήτου.

Όταν σήκωσαν το αυτοκίνητο και είδα τις μπουκάλες μου φάνηκαν ότι είναι συνθετικές κι όχι μεταλλικές.

Είναι κάτι που υποψιαζόμουνα αλλά μάλλον θα στείλω mail στην Kosmocar για επιβεβαίωση.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δεν το έψαξα το παραπάνω αλλά βγήκα εκτός Ελλάδος (Βουλγαρία) και έκανα συνολικά 650km με 17,5€! ή 2,69€/100km!

Ούτε ηλεκτρικό τέτοια νούμερα... Βοήθησε φυσικά και το ότι στη Βουλγαρία το CNG έχει περίπου 0,60€/kg αλλά έκανα ένα γέμισμα εδώ και ένα εκεί.

Ταχύτητες λίγο πάνω από τα όρια (Εθνικές 120 - 140km/h, υπόλοιπες 80-110km/h) και λίγα χιλιόμετρα (~50km) εντός πόλης.

Link to comment
Share on other sites

Χθες με 2C πήρε 14,32 kg από άδειο.

Η τιμή στο πρατήριο παραμένει στα 0,869€/kg άρα  με 12,44€ κάνεις (εκτός πόλης) περίπου 350km ή αλλιώς 3,6€/100km!

Αν παραμείνει η τιμή αυτή και μετά την 01/01/2017 (που όλα έτσι δείχνουν) η διαφορά με τα υπόλοιπα καύσιμα γίνεται πλέον χαώδης...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από εντελώς άδειο και με θερμοκρασίες υπό του μηδενός έχω βάλει 12.5 κιλά! Οι δύο δεξαμενές του Up! είναι ονομαστικής χωρητικότητας 11kg οπότε υποθέτω το Golf με τις δεξαμενές των 15 κιλών μπορεί να πάρει και 16+! 

Και εγώ εύχομαι η τιμή να παραμείνει στα ίδια πολύ χαμηλά επίπεδα και να μην επηρεαστεί από τις αυξήσεις στην βενζίνη και το πετρέλαιο.. Επίσης καλή χρονιά να έχουμε με πολλά ασφαλή και "φυσικά" χιλιόμετρα! ;) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά και χρόνια πολλά με υγεία!
Λες τώρα που θα φθάσει -12 να πάω να γεμίσω να δω τι θα πάρει;
Ικανό με έχω να τρέχω στην παγωνιά!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σήμερα με -5.5C και άδειος εντελώς πήρε 14,33 kg.

Στο πρατήριο της Θεσσαλονίκης ανατολικά.

Ή έχουν χαμηλή πίεση στο πρατήριο ή οι μπουκάλες στο golf χωράνε λιγότερο από 15kg. Θα ψάξω λίγο και το manual να δω τι ακριβώς γράφει.

Πιστεύετε ότι πρέπει να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία;

 

Edited by alej
Link to comment
Share on other sites

Η αντιπροσωπεία θα σου πει ειναι μιά χαρά απ'την στιγμή που παΙρνει 14,33 κιλά με οριο τα 15.

Γιατι να παρει παραπάνω απο 15 που εχει μαξιμουμ?

Θαλεγα πριν κάνεις καποια κίνηση να ξαναγεμίσεις στο αλλο πρατηριο για να δεις αν υπαρχει διαφορά.

Ακομα και τωρα μπορεις να ξαναβαλεις εστω και στο ιδιο πρατηριο..

 

Link to comment
Share on other sites

Η ονομαστική τιμή 15kg ισχύει για συγκεκριμένες συνθήκες (T,P). Σε υψηλότερες θερμοκρασίες π.χ. η χωρητικότητα μειώνεται (έχει γίνει και 12,5kg). Σε χαμηλότερες θερμοκρασίες μεγαλώνει για αυτό και κάποια Up βάζουν τέτοιες μέρες 12kg με ονομαστική 11kg.

Θα δοκιμάσω και στο άλλο πρατήριο αλλά θα ήθελα να ακούσω κι άλλους τι ποσότητες βάζουν με τέτοιες θερμοκρασίες.

Link to comment
Share on other sites

Από πρόσφατο ταξίδι στην Αθήνα:

3,90kg/100km με ταχύτητες 120 - 135km/h εκτός από Τέμπη κλπ που αναγκαστικά πας πιο αργά. Η τιμή παραμένει 0,869€/kg οπότε μιλάμε για 3,40€/100km!

Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Θεσσαλονίκη  ~ 1.000 km με 34,00€! 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καίτε εσείς οι μεγάλοι με τα TGI σας! :p Με ίδιες ταχύτητες 110-120km/h Αθήνα-Ναύπλιο και επιστροφή έκαψα 2.6kg/100km οπότε λίγο πάνω από 6€ για φυσικό αέριο! 

Στο άμεσο μέλλον θέλω και εγώ να κάνω και ένα πιο μεγάλο ταξίδι προς Θεσσαλονίκη μεριά, με ένα ενδιάμεσο γέμισμα σε Βόλο ή Λάρισα..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Χα Χα Χα!!! Ωραίος!!!

Έχω παρατηρήσει πάντως ότι αν ρίξω την ταχύτητα στα 100 - 110km/h η κατανάλωση πέφτει ακόμα περισσότερο, βέβαια τα δικά σας νούμερα δεν μπορούμε να τα πιάσουμε!

Σε αυτές τις ταχύτητες έχω δει κοντά στα 3,0 - 3,2 kg/100km.

Έχει και Λαμία πλέον. Μάλιστα είναι δίπλα στην Εθνική, στην έξοδο Αγ. Παρασκευής ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει πάρα πολύ αυτό που λες και εγώ το έχω παρατηρήσει, ίσως εκεί να υπάρχει ένα σκαλοπάτι ας πούμε που ανεβάζει περισσότερο την κατανάλωση..

Το ξέρω ότι έχει και Λαμία, απλά ξέρω ότι με το Up μπορώ να βγάλω άνετα περισσότερα χιλιόμετρα από ότι είναι η απόσταση για Λαμία, γι' αυτό είπα για Βόλο και Λάρισα! 

Link to comment
Share on other sites

Για Βόλο ή Λάρισα θα κάνεις παράκαμψη. Της Λαμίας είναι δίπλα στην Εθνική οδό. Μετά θα ξαναγεμίσεις Θεσσαλονίκη.
Αν μας δώσουν καμία απαλλαγή στα διόδια (υπήρξαν κάποιες σκέψεις) θα γεμίσουν οι δρόμοι CNG αυτοκίνητα!

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχαχα καλά τι ωραίο ανέκδοτο ήταν αυτό που είπες για την απαλλαγή από τα διόδια! Εδώ βλέπω να χαμηλώνουν και άλλο το όριο των ρύπων για να πληρώνουν όλοι τέλη κυκλοφορίας και εσύ περιμένεις μείωση ή απαλλαγή από τα διόδια, αυτά είναι όνειρα θερινής νυχτός δυστυχώς! 

Μόνο με επιδοτήσεις από καμιά ΔΕΠΑ και με παραπάνω διαφήμιση/προώθηση θα αυξηθούν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με CNG, σοβαρά κίνητρα από το κράτος δεν πρόκειται να δούμε.. Εγώ σκέψου από σπόντα έμαθα για το Up με φυσικό αέριο πριν 3 χρόνια, είχα εντελώς άγνοια, και τελικά χάσαμε την γερή επιδότηση της ΔΕΠΑ για μόλις 2 μήνες :angry: Ακόμα όμως και τώρα που ο αριθμός των ταξί και των αυτοκινήτων με φυσικό αέριο αυξάνονται, ο κόσμος (αν δεν έχει κάποιον γνωστό με τέτοιο αυτοκίνητο που να του έχει πει δυο πράγματα) το μόνο που ξέρει για το καύσιμο είναι οι παροχές για το οικιακό και εδώ στην Αθήνα τα πράσινα λεωφορεία! Ακόμα και στε βενζινάδικα που πάω να γεμίσω το ντεπόζιτο της βενζίνης με 10 λίτρα που παίρνει, όταν τους λέω ότι το αυτοκίνητο είναι διπλού καύσιμου εργοστασιακό με κοιτάνε περίεργα!

Link to comment
Share on other sites

Είχε γίνει πολύ πρόσφατα μια έρευνα σχετικά με τα κίνητρα που πρέπει να δοθούν για να στραφεί ο κόσμος στην αεριοκίνηση. Μεταξύ αυτών ήταν και τα διόδια. Η αλήθεια είναι ότι θα ήταν πολύ δυνατό κίνητρο μια τέτοια επιδότηση + την χαμηλή τιμή και θεωρώ πως με τον ντόρο που θα έκανε θα πετύχαινε μαζική στροφή στο φυσικό αέριο κάτι που η ίδια η πολιτεία θέλει.

Ακόμα και έτσι όμως, είναι 50% φθηνότερο από το diesel! Δεν αναφέρω βενζίνη, εκεί υπάρχει χάος...

Link to comment
Share on other sites

συνεχεια απο το προηγουμενο μου topic. 

Το Golf variant TGI μου εχει συνθετικες φιαλες οπως και εσενα. 2 συνολικη χωρητικοτητα 15κιλα, το οκταβια εχει μεταλλικες ακομα, εχω καπου 12 πρατηρια στην περιοχη εδω κοντα. βασικα στο Βελγιο οπως και Γερμανια - Ολλανδια εχουμε L-CNG kai H-CNG alla kai H+ CNG.

Εχει να κανει μετην προελευση του αεριου (αεριο απο Ολλανδια ειναι low CNG, aerio apo Algeria einai H CNG ) και την περιεκτηκοτητα του σε μεθανιο. Τιμες ειναι 0,85ευρο για L eos 1.05Euro gia H+.  H+ προερχεται απο LNG.

Εχω κανει εως 436χμ με H CNG, αυτοκινητοδρομο και με οικογενεια και αποσκευες μεσα. Με L CNG , ποιοτητα 80-90 τις εκατο στο bordcmputer; κανω 290 - 330 χμ

με κρυο καιρο και αδειος σχεδον εχω βαλει εως 16,9κιλα; Ξερω εναν με το octavia g-tec εχει βαλει εως 18κιλα, οι πιεσεις στα πρατηρια ειναι ονομαστικα 200bar alla exo dei kai antlia me 250bar

Τελεια που θα ερθει CNG και στην πολη μου εκει τα γιαννενα εστω και με το βυτιο μαλλον σαν LNG; Στην ελλαδα ειναι μονο Η-CNG, απο ρωσια  η κανω λαθος? Ποσο τις εκατο ποιοτητα σου εμφανιζει το bord computer tou Golf sou? Τι ειδος πιστολι εχουν τα βενζιναδικα εκει? CNG και ΚΤΕΟ τιποτα special?

κατα τα αλλα, προκειται για ενα υπεροχο αυτοκινητο γερμανικης τεχνολογιας, με πολυ καλη οδικη συμπεριφορα, πολλα καλουδια και πολυ δεμενο ανετο ακομα και για οικογενεια με 2 μικρα, Ο χωρος αποσκευων ειναι  λιγο πιο μικρος σε συγκριση με το golf variant benzina, αλλα κανενα προβλημα δεν ειχαμε σε διακοπες προσφατως,

αυτοκινητο με φυσικο-αεριο το συνιστω ανεπιφυλακτα, Ειχα πριν octavia diesel το πουλησα και ησυχασα. CNG - Οδηγας και γεμιζεις με χαμογελο !!! καλο και για το περιβαλλον αλλα και για το πορτοφολι σου,

 

Edited by niko1234
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εδώ Ελλάδα έχουμε από Ρωσία, Αλγερία αλλά και LNG τα οποία όμως όλα μπαίνουν στο ίδιο δίκτυο αγωγών.
Στο Golf μου βγάζει 100%.
Οι πιέσεις είναι 200bar.
14,33kg είναι το πιο πολύ που έχω βάλει. Χειμώνας με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.
Γενικά από 12,5 - 13,8 kg.
Αυτονομία από 220km εντός πόλης έως 365km.
Απόλυτα ευχαριστημένος κι εγώ.
Τα επόμενα χρόνια αναμένονται αρκετά ακόμα πρατήρια σε όλη την Ελλάδα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

360χμ εκτος πολης με 100% αεριο εγραψες,

, εχω κανει εως 430χμ με το ιδιο αεριο και εως 350km με αεριο 90%, εκτος πολης ενοοω αλλα υσηχα με φουλ χρηση cruise control και λιγο κατω απο τα ορια, 100-110 και σε επαρχκακους δρομους με 70. οποτε τα 410χμ αυτονομια που υποσχεται η VW για το golf  variant ειναι εφικτο.

Σιγουρα κανει αρκετες δεκαδες χμ αυτονομια η διαφορα το να πας με 130 η με 110 στο  αυτοκινητοδρομο και το cruise control επισης

 

πριν λιγες μερες διαβασα οτι ανακοινωσε η VW το νεο polo me moter 1000cc και με CNG, εκδοση. τελεια ! οπως και τo audi A4 που ερχεται μετα το καλοκαιρι με την cng εκδοση του και αυτονομια 500χμ σε CNG kai 400km se benzina.  Θα εχει φιαλες για 19κιλα CNG.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλάδα δύσκολα θα γεμίσεις 15kg ώστε να πετύχεις αυτονομία >400km εκτός κι αν σηκώσουν την πίεση από τα 200bar στα πρατήρια και το πάνε 220bar.

Τα τελευταία μου γεμίσματα είναι 12,93 / 12,81 / 13,47. Με αυτά και με κατανάλωση π.χ. 4,2kg/100km έχεις αυτονομία έως 320km με ταχύτητες από 110km/h - 140 km/h και cruise control. Με χαμηλότερες ταχύτητες η κατανάλωση πέφτει πολύ, κάτω από 3,8kg/100km, έχω δει και 3.6kg/100km.

Τα νούμερα που δίνει η VW εύκολα βγαίνουν αλλά η αυτονομία εξαρτάται και από την αρχική πλήρωση. Αν η πίεση είναι 200bar και η θερμοκρασία >15C τότε θα βάλεις ~12,5kg.

Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Θεσσαλονίκη με κόστος CNG 35,00€ κάνω και με ταχύτητες 110-140km/h & CC ανάλογα φυσικά και τα όρια ταχύτητας. 

Ισχύει αυτό με το polo, το Α4 υπάρχει ήδη (Avant). Αυτό που ανακοίνωσε είναι το Audi A5 g-tron. Αμαξάρα!

''The Audi A5 g-tron is powered by a 2.0 TFSI engine. It develops 125 kW (170 hp) of power and 270 Nm (199.1 lb-ft) of torque''

 

Το Group VW θεωρεί ότι μέχρι την μετάβαση στα ηλεκτρικά θα πρέπει να στραφεί η αγορά στα CNG για 15-20 χρόνια. Για αυτό ήρθε σε συνεργασία με Gasprom & Total για κοινή προώθηση των CNG αυτοκινήτων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.