Guest stelios pappas Posted February 3, 2015 Report Share Posted February 3, 2015 (edited) Καλησπέρα σε όλους! Θα ήθελα την βοήθειά σας. Έχω ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό μου (golf 5 tsi 140 BMY)εδώ και καιρο. Δεν ανεβάζει πάνω απο 3000 στοφες όταν είναι κρύος ο κινητήρας. Εάν ζεσταθεί σβύσω και μετα βαλω μπρος δουλεύει μια χαρά. Το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου άλλαξαν τις ν75 ν249. Το αυτοκίνητο δούλεψε για 10 μέρες και μετά πάλι τα ίδια. Τώρα μου λένε ότι έχουν πρόβλημα τα 4 κλαπέ που βρίσκονται στην εισαγωγή του αέρα. Εχει συμβεί κατι παρόμιο σε άλλων...;;; Το αυτοκίνητο έχει μόλις 44.000 χλμ Edited February 4, 2015 by activious διορθωθηκε ο τιτλος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larissaios Posted February 27, 2015 Report Share Posted February 27, 2015 (edited) Εγώ είχα το πρόβλημα αυτό άναβε check εν κινήσει και μόλις έσβηνα το αμάξι και το ξαναάναβα έσβηνε το check. Σε μικρό χρονικό διάστημα όμως άναβε πάλι check και έμπαινε σε λειτουργία προστασίας του κινητήρα για αυτό και δεν ανέβαζε και εμένα πάνω από τις 3000. Αυτη είναι η εικόνα του κλαπέτου εναλλαγής κομπρέσσορα - τούρμπο. Προς αποφυγή μπερδέματος. free upload image Edited April 7, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 (edited) Larissaios το κλαπετο που εχεις στην φωτό δεν ειναι το κλαπετο πολλαπλής εισαγωγής αλλα το κλαπετο στον σωλήνα εισαγωγής για την εναλλαγή κομπρεσορα -τουρμπο !Στέλιο ! Συνδέσε το σε διαγνωστικό να δεις τι βλάβη βγάζει ! Μπορει να ειναι το κλαπετο εναλλαγής κομπρεσορα -τουρμπο ή η ηλεκτροβαλβιδα που ελέγχει τα κλαπετα της πολλαπλής εισαγωγής ή τα ίδια τα κλαπετα !Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Edited April 7, 2015 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larissaios Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 (edited) Είναι το κλαπέτο που έχω βάλει σε κόκκινα πλαίσια το διαγνωστικό από ότι θυμάμαι έτσι το ονομάζει the_winnerupload images freeΜόλις κατέβηκα στο αυτοκίνητο και είδα και τον κωδικό υλικού όπως το δίνουνε στην αντιπροσωπεία. Αναφέρεται σαν ''ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ'' με κωδικό 03c128063a.Ανεβάζω δύο φωτογραφίες να το δείτε.. free jpeg images Edited March 1, 2015 by activious merge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 αυτο σου βγαζει σφαλμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larissaios Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 (edited) Το ποστ το ξεκίνησε άλλο μέλος. Εγώ είχα πρόβλημα στο κλαπέτο αυτό το άλλαξα και όλα οκ. Έμπαινε και μένα σε safe mode 3000 στροφές και μόλις έσβηνα το αμάξι έσβηνε και το τσεκ και όλα οκ. Μετά από μερικά χιλιόμετρα ξανάναβε το τσεκ και έμπαινε πάλι σε safe mode μέχρι που το άλλαξα. Edited February 28, 2015 by Larissaios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stelios pappas Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Φίλε μου Larissaios σ' ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Εχεις απόλυτο δίκαιο, είναι ακριβώς όπως τα λές. Αυτός ο μηχανισμός είναι το πρόβλημα. Πάντως έχω πάθει πλάκα με το VW, πάρα πολλά προβλήματα και πολύ ακριβά ανταλλακτικά. Εγώ δεν είχα ξαναπάρει VW. Το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα ήταν ενα renault megane coupe 1.4 του 1999, είχα κανεί 300.000 χλμ και δεν είχε πάθει το παραμικρό. Δεν έκαιγε ουτε ένα γραμμάριο λάδι. Βέβαια το golf για τα κυβικά του έχει απίστεφτο γκάζι. Με την ευκαιρία θα ήθελα να σε ρωτήσω μήπως η VW λόγο των πολλων προβλημάτων απέσυρε τον κινητήρα TSI BMY (κομπρέσορα & turbo 140ps) με τον TSI (μονο turbo 122ps); Σ' ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giobo Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 παιδια καλησπέρα και καλές γιορτές. το ιδιο πρόβλημα εχω και εγω με golf tsi 160 ps και στην διαδρομή πριν μια εβδομάδα πάνω σε προσπέραση μπήκε σε ασφαλή λειτουργία, χωρίς να ανάψει το τσεκ ( αναψε όταν εφτασα στον προορισμό μου και όταν το εσβησα τον κινητήρα). πηγα στην αντιπροσωπεία και μου είπε αμέσως για αντλία νερού (400+ευρώ).τι λέτε εσείς; να το ψάξω και άλλο; το πηγα και σε δεύτερο μάστορα και είπε το ίδιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 (edited) Τα συνεργεια ειδαν τη διαγνωση και τα σφαλματα, το να σου απαντησουμε με τηλεδιαγνωση ειναι διακινδυνευμενο. Αν ειχες τα σφαλματα θα βοηθουσε.. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited April 9, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giobo Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 τελικος αντλία νερού. σας ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...