Jump to content
stavros geoldasis

Iμαντας Χρονισμου Χαλαρος Η Οχι

Recommended Posts

Καλημερα σημερα εκανα εναν οπτικο ελεγχο γυρω γυρω απο το μοτερ και παρατηρησα αυτο που θα δειτε στο βιντεο που ακολουθει ειναι φυσιολογικο η θελει σφιξιμο ο ιμαντας καταρχην σφιγγει η ειναι αυτορυθμιζομενος στο σφιξιμο πρεπει να ανησυχω γτ δεν ειμαστε για βαλβιδοσουπες τετοιες εποχες

https://www.youtube.com/watch?v=vNRnXFcFjLk&feature=youtu.be

 

Link to comment
Share on other sites

Αλλη φορα οταν βγαζεις βιντεο θα μας δειχνεις τι γλυκια φατσουλα σου...

Κατα δευτερον,ειναι φθαρμενος ο ιμαντας η ειναι ιδεα μου;

Κατα τριτον,Μου φαινεται φυσιολογικο το μποσικο που εχει.

Θα κοιταξω το δικο και θα σου πω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Xαχαχα γτ σου λειπω αγορι μου? σε 7000χλμ ερχεται το μεγαλο σερβις οποτε θα αλλαχτουν ολα απο ιμαντες τρομπες νερου και οτι αλλο προβλεπεται απλα μεχρι τοτε δεν θελω να με βρει κατι κακο και ακριβο θα σου ειμουν ευγνωμον αν κοιταγες το δικο σου και να μου πεις.

Link to comment
Share on other sites

Θα το κοιταξω,Μιας και τον αλλαξα πριν 15.000 χλμ και ειναι ουσιαστικα καινουργιος.

Το βραδυ θα σου απαντησω γιατι ειμαι δουλεια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου φένετε φυσιολογικό, από οτι βλέπω τραβάς τον ήδη σφιγμένο ιμάντα πάνω από την τροχαλία με ευκολία με το χέρι σου, όταν βάζεις καινούριο ιμάντα πάνω στις τροχαλίες με άσφυχτο τεντωτήρα ο ιμάντας μπένει με δυσκολία, και κάνει ακριβώς το ίδιο παίξιμο, κατά πάσα πιθανότητα έχει απλό τεντωτήρα μιας θέσης, και ο ιμάντας σου έχει τεζάρει, τι τεντωτήρα φοράει, μπορείς να το διαπιστώσεις απλά πατώντας τον ιμάντα προς τα μέσα, θα δεις αν ο τεντωτήρας κινήτε είναι με ελατήριο, αν όχι είναι σταθερός,

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θα σου πρότεινα μέχρι να τον αλλάξεις, να ξανασφίξεις τον τεντωτήρα με την προυπόθεση ότι δεν είναι στην μάξιμουν θέση, και να ελένξεις τα σημάδια χρονισμού, αν είναι φευγάτα κάποιες μοίρες, τότε ο ιμάντας τέζαρε.

Υπόψην απο την στιγμή που ο τεντωτήρας δεν είναι αυτοριθμυζόμενος, ο ιμάντας πρέπει να έχει μια ταλάντευση μέσα έξω, μην το τεντώσεις κάργα.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Χθες ειδαμε και ενος φιλου μου τον ιμαντα χρονισμου και παιζει οπως ο δικος μου και λιγο περισσοτερο οποτε δεν ανησυχω προς το παρων αλλα αυτη τη βδομαδα που μας ερχεται η την αλλη θα το βαλω μεσα για το μεγαλο σερβις και θα αλλαχτουν ολα μονο που δεν ξερω τι μαρκα σετ χρονισμου να παρω τωρα φοραω της powergrip επισης η powergrip βγαζει σετακι με ενισχυμενο και πιο χοντρο ιμαντα μπλε χρωματος λεω αν το βρω να το βαλω για να ειμαι ηρεμος βεβαια ειναι λιγο πιο ακριβο εσεις τι μου προτεινετε?

Link to comment
Share on other sites

Αφού ήταν και το άλλο έτσι, τότε μπορεί να παίζει να είναι έτσι λόγω του μη αυτοριθμιζόμενου τεντωτήρα. Powergrip/Gates μαζί με continental είναι αφρόκρεμα, εγώ πρόσφατα άλαξα στης αδερφής μου και έβαλα skf, φτηνό σετάκι και επώνυμο.

Το powergrip που είχε πάνω βγήκε σαν καινούριο μετά απο 7χρόνια και 60000km σε συνθήκες γυναικείας οδήγησης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.