Jump to content
aetos

Σφυριγμα Πεταλ Γκαζιου

Recommended Posts

Παρατηρησα στο eco up το δικο μου οτι στα δυο-τρια τελευταια γεμισματα φυσικου αεριου στο πρατηριο της Ανθουσας συγκεκριμενα μολις παω να φυγω και μονο για τα πρωτα 30χλμ. και στις χαμηλες στροφες απο 1000 εως 2000 κανει ενα μικρο ηχο σαν σφυριγμα.

Την παρατηρηση αυτη ειπα στο πρατηριο και μουπε οτι πολλοι πελατες τους τοχουν πει και πιθανον ναναι ο πνευμονας διχως ναναι κατι ανησυχιτικο.

Τα bar παροχης πληρωσης εμαθα και ειδα στα ι.χ. οπως και στα λεωφορεια ειναι ρυθμισμενο το ιδιο 210 bar και δεν εχει αλλαξει η πιεση.

Επικοινωνησα με την αντιπροσωπεια vw και αυτοι με την σειρα τους μου ειπαν οτι αν το σφυριγμα ειναι εντονο να το παω για ελεγχο,

αν ειναι ελαχιστο ειναι στα πλαισια του φυσιολογικου.

Οντως ειναι ελαχιστος ο θορυβος/σφυριγμα και πρεπει να δωσεις ιδιαιτερη προσοχη (διχως μουσικη) για να τον ακουσεις και μετα πατωντας το γκαζι ανεβαζοντας στροφες πανω απο τις 2000,δεν ακους τιποτα πια.

Ο προβληματισμος μου ειναι αν μακροχρονια θαχει καποια επιπτωση στον κινητηρα (διαρκεια ζωης)

και φυσικα κανεις δεν ξερει αν θα αυξηθει σταδιακα στην μελλοντικη χιλομετρικη πορεια.

Θα παρακαλουσα πολυ ολοι οι κατοχοι eco up να δωσουν  ιδιαιτερη προσοχη οταν φουλαρουν να παρατηρησουν

εαν τους κανει ενα ελαφρο σφυριγμα στο ξεκινημα μονο και να το αναφερουν σ'αυτο το νημα (εαν θελουν).

Link to comment
Share on other sites

Θα το κοιτάξω αύριο-μεθαύριο που θα πάω να γεμίσω στην Ανθούσα και θα ενημερώσω! Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχω παρατηρήσει κάτι. 

Link to comment
Share on other sites

Εαν τους ρωτησεις στην Ανθουσα θα στο πουν οτι ειναι συχνο φαινομενο.

Εμενα πηγε το μυαλο μου οτι αυξησαν την πιεση,αλλα μου το απεκλεισαν.

Το κανει μονο στο ξεκινημα και κατω απο τις 2000 στροφες.

Για παρατηρησετο και μου λες Πετρο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μόλις γέμισα και γύρισα από Ανθούσα.. Προσπάθησα να ακούσω τον θόρυβο που αναφέρεις (χωρίς μουσική και σχετικά) αλλά δεν διέκρινα κάποιο σφύριγμα.. Βέβαια οι συνθήκες δεν ήταν και καλύτερες λόγω βροχής και κακού οδοστρώματος, αλλά και πάλι δεν νομίζω πως είμαι τόσο απρόσεχτος για να μην ακούσω κάποιον θόρυβο  :crazy:.. 

Το φαινόμενο αυτό επίσης μπορεί να είναι περιστασιακό και να μην εμφανίζεται πάντα, οπότε και να μην είναι κάτι το σοβαρό. Πάντως θα μπορούσες να ρωτήσεις και κάποιον με άλλο αυτοκίνητου φυσικού αερίου (όπως π.χ. Fiat Panda) να σου πει μήπως του το κάνει και εκείνου και απλά είναι χαρακτηριστικό των κινητήρων φυσικού αερίου. 

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχας σ'ευχαριστω Πετρο για την αμεση απαντηση.

Το θθθθθθθθθθθ που ακουγεται σ'εμενα ειναι ευτυχως ελαχιστο

και περναει σχεδον απαρατηρητο και κατω απο τις 2000rpm.

Νομιζω ομως αφου εχει αναφερθει αρκετες φορες στην Ανθουσα

απο τους χρηστες φ/α,δεν πρεπει ναναι ανησυχιτικο φαινομενο.

Θα τεθει υπο παρακολουθηση και βλεπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να φανταστώ ότι είναι από την ολοκλήρωση της πλήρωσης του φυσικού αερίου και στις δύο δεξαμενές.. Σαν να απλώνεται σε όλο το εύρος του ρεζερβουάρ το αέριο το φαντάζομαι.. Όσο για την αξιοπιστία και την διάρκεια ζωής του κινητήρα, θεωρώ ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα και νομίζω ότι οι Γερμανοί έχουν κάνει καλή δουλειά σ' αυτό τον τομέα (το ότι ήταν VW ήταν και ένας λόγος προτίμησης έναντι του Panda CNG, να πω την αλήθεια!) 

Link to comment
Share on other sites

θα ενημερώσω την σύζηγο για να παρακολουθησει μετα απο γέμισμα..... τωρα αν θα καταλάβει τίποτα.... αγνωστο!

Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστω Γιαννη,θα περιμενω νεα.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εμαθα και επισημα πλεον απο τον υπευθυνο στα κεντρικα της KARENTA

οτι το ελαφρο σφυριγμα που κανει σ'εμενα εχει παρουσιασθει και αναφερθει ξανα.

Ειναι η αντλια διαχειρησης καυσιμου/πνευμονας και ειναι κατι λειτουργικο,

διχως να δημιουργει προβλημα κακης λειτουργιας του κινητηρα.

Μου προτειναν οτι μπορουν να μου το αλλαξουν (μεσα στην εγγυηση) αλλα παλι θα το ξανακανει.

Ειναι θεμα χρονου και παρουσιαζεται σε ολα τα eco up.

Εχουν ηδη ενημερωσει την Γερμανια και θαρθει αναβαθμισμενο ανταλλακτικο το καλοκαιρι του 2015.

Θα περιμενω λοιπον ναρθει ο σωστος αντικαταστατης του για να τοποθετηθει το νεο και στο δικο μου μια και καλη.

Αλλοστε το προβλημα ειναι μικρο και θελει καλο αυτι για να προσεξεις ''το σφυριγμα''.

Υπομονη λοιπον με αισιοδοξια λιγους μηνες για ληξει κι αυτο.(δεν εχουμε αλλη επιλογη)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το παρατήρησα και εγώ χθες που γέμισα αέριο αλλά και πάλι δεν κατάφερα να ακούσω κάτι (350 km+ με 10 €  8)) .. Μάλλον όπως λες Μένιο δεν έχει παρουσιαστεί ακόμη στο δικό μου eco up.. Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση, καθώς στο πρώτο service που θα του κάνω, στα πράγματα που θα τους επισημάνω στο συνεργείο θα είναι και αυτό.. Λογικά πάντως θα ήταν σωστό, όταν έρθει το ανταλλακτικό να στείλουν ένα ειδοποιητήριο ανάκλησης για την αντικατάσταση του αισθητήρα..

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως χθες που πηγα για τον ελεγχο σε εξουσιοδοτημενη καθετη μοναδα,ουτε ο προϊσταμενος αλλα ουτε ο υπευθυνος συνεργειου ηξερε το προβλημα.

Μ'εστειλε μετα απο μια ωρα αναμονης μ'εναν μηχανικο για να ακουσει τι ακριβως σφυριγμα εννοω.

Το ακουσε και μουπε οτι πρεπει να το ξαναφερω και να το αφησω τουλαχιστον μια ημερα για να το ψαξουν καλα μηπως ειναι ιμαντας η ρουλεμαν η κατι αλλο.

Απογοητευμενος πηγα μεσα να κλεισω ραντεβου για την επομενη εβδομαδα να το αφησω για ψαξιμο...

Μολις βγηκα εξω ειδα το καπο ανοιχτο και δυο μηχανικους να το κοιτουν και ο ενας να λεει στον αλλο οτι γνωριζει πολυ καλα το προβλημα αφου εχει ξαναρθει πριν λιγες μερες κι αλλο ιδιο περιστατικο και εχουν ενημερωσει τα κεντρικα,περνωντας την απαντηση οτι ειναι λειτουργικο θεμα και δεν υπαρχει προβλημα αλλα ουτε μπορουν να το λυσουν αμεσα.Ευτυχως εχω καλες σχεσεις με τον δντη στα κεντρικα και πηρα τον ιδιο προσωπικα που με καθυσηχασε οτι το καλοκαιρι θα λυθει και αυτο απο τους Γερμανους.

Υπαρχει μια ανοχη εως 250+bar και ειναι θεμα χρονου το ποτε θα παρουσιαστει στον καθενα μας.

Το κανει μονο οταν φουλαρεις και εχει πολυ πιεση στις δυο δεξαμενες Φ/Α και μεχρι τα τρια τεταρτα να πεσει λιγο η πιεση.

Τωρα για ανακληση δεν αποκλειεται αν και πιστευω οτι απο το καλοκαιρι και μετα που θαρθει το σωστο ανταλλακτικο,

θα αλαχθει πρωτα σε οποιον ηδη εχει παρουσιασθει και κατοπιν σε οποιον το ζητησει.

Γενικα οτιδηποτε θελει νεα κατασκευη απο τους Γερμανους,χρειαζεται αρκετος χρονος και πολυ υπομονη.

 

 

Υ.Γ. Οτι και να πεις Πετρο στο πρωτο service δυστυχως πρεπει να περιμενεις να μελετηθει και να κατασκευασθει εκ νεου απο τους Γερμανους το αναβαθμισμενο ανταλλακτικο.

Οπως και ναχει θα σας ενημερωσω αμεσα εγω σ'αυτο το θρεντ μολις ερθει,αφου θα παρακολουθω το θεμα απο κοντα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

.... και το δικό μου eco up επισήμως πάσχει απο το θθθθθθθθ problem!

τώρα λοιπόν τι κάνουμε? πάμε απλώς στην αντιπροσωπέια και το αναφέρουμε ώστε να είμαστε λίστα για το καλοκαίρι του 2015?

ευτυχώς το post του φίλου "aetos" είναι αρκετά καθυσηχαστικό... 

Link to comment
Share on other sites

Οπως εχω προαναφερει ειναι θεμα χρονου το ποτε θα κανει το σφυριγμα στο καθε eco up.

H κεντρικη αντιπροσωπεια αποδεχεται το προβλημα (εφ'οσον το γνωριζει πλεον)

και οποιος επιμενει γινεται παραγγελια στην Γερμανια και σε 15μερες περιπου του το αλλαζουν.

Η λυση ομως αυτη δεν ειναι η ιδανικη,εφοσον μπορει την αλλη μερα να ξανασφυραει.

Κανεις δεν εγγυαται οτι θα εξαλειφθει ο ηχος σφυριγμα για καποιο διαστημα με το σκεπτικο

οτι στην αρχη δεν μουτοκανε αρα θα κρατησει αλλο τοσο στο περιπου.

Και στο κατω κατω γιατι να μπαινει χερι και να το σκαλιζουν.

Καντε υπομονη (δεν ειναι τοσο ενοχλητικος ηχος) μεχρι να φτιαχθει και να ερθει το νεο ανταλλακτικο,

αυτο που θα μας λυσει για παντα το προβλημα.

Απλα το αναφερεται στον υπευθυνο του service και του λετε να το πει στα κεντρικα για να γνωριζουν ολοι

οτι δεν ειμαστε ''χαϊβάνια'' τα καταλαβαινουμε ολα και θελουμε την πληρη αποκατασταση στο αυτ/το

που μας πουλησαν για καινουργιο και ευτυχως καλυπτεται απο την εργοστασιακη εγγυηση πληρως.

Δεν θελουμε το ιδιο αποτυχημενο ανταλλακτικο για προσωρινη λυση...

Link to comment
Share on other sites

σήμερα μίλησα με την αντιπροσωπεία μου για το εν λόγω πρόβλημα, στην αρχή μου είπαν να πάω το αυτοκίνητο απο εκει για να το ελέγξουν, τους ανέφερα τα γραφόμενα του φίλου "aetos" και μου τα επιβεβαίωσαν πλήρως.....

 

βεβαια την επίσκεψη δεν την γλυτωσα μιας και πρέπει να παω για εναν επαναπρογραμματισμο για να εξαληφθει το θέμα μετάβασης απο φ. αεριο σε βενζίνη εν κινήση και ενώ εχω φ.αεριο στο ρεζερβουάρ.....

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην σας  χαιρετω όλους . Εχω  το eco up εδω και κανενα μήνα. Γενικά έχω πολυ καλές εντυπώσεις.

Το σφίριγμα  το κάνει και στο δικό μου. Μοιάζει σαν να ανοίγει κάποια βαλβίδα  λόγω  μεγάλης πίεσης. 

Δεν μπορώ να πω ότι ειναι κάτι το ενοχλητικό αλλά  παρατήρησα κάτι αλλο και θέλω να ρωτήσω αν συμβαίνει και σε κάποιον αλλον.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ.

Δηλαδή φουλάρω και πηγαίνω σπίτι. Ο δείκτης είναι στο Full.  Την άλλη μερα το πρωι  ο δείκτης έχει κατέβει περίιπου μία γραμμή .

Κάτι που δεν συμβαίνει όταν το ρεζερβουάρ είναι  πχ.  στο 75 %..

Υπαρχει κανείς που να παρατήρησε  κάτι τετοιο ??

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Treg1234 καταρχάς καλοτάξιδο με πολλά οικονομικά και αξιόπιστα χιλιόμετρα! Αυτό που αναφέρεις για την απώλεια φυσικού αερίου μου φαίνεται πολύ σοβαρό σαν συμβάν και δεν έχω αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο στο αυτοκίνητο εδώ και ένα χρόνο που είναι στην κατοχή μου. Φυσικά να επικοινωνήσεις με την αντιπροσωπεία να τους αναφέρεις το πρόβλημα. Κάνε βέβαια 2-3 γεμίσματα ακόμη για να σιγουρευτείς.. Ελπίζω αν υπάρχει πρόβλημα να είναι κάποιος αισθητήρας του ρεζερβουάρ και να μην είναι κάτι πιο σοβαρό.. Όπως και να έχει περιμένω να μας ενημερώσεις για την εξέλιξη της κατάστασης!

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Αυτοί οι ήχοι... Τόσο απλοί να δημιουργηθούν, τόσο δύσκολο να εντοπιστούν.

Αντιμετωπίζω και γω ενα παρόμοιο προβλημα με θόρυβο σε Πόλο και σας κατανοώ απόλυτα.

Η απάντηση της αντιπροσωπείας που το πήγα ειναι οτι δεν υπάρχει προβλημα, αλλα δεν ξερω, βλέποντας και την δική σας περιπτωση με το θθθθθθθθθ, αρχίζω να μην τους πιστεύω!

Εύχομαι να πανε ολα καλα, για όλους μας.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω το eco up! περίπου 3 εβδομάδες και του έχω κάνει 1250 χιλιόμετρα, πάντα μετά το γέμισμα και στάθμευση για πολλή ώρα πέφτει μια γραμμή ο δείκτης όπως λέει ο φίλος Treg1234, έψαξα στο βιβλίο που μας έδωσαν μαζί με το αμάξι και στη σελίδα 191 το γράφει: Αν αμέσως μετά απο ανεφοδιασμό το αυτοκίνητο σταθμεύτηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα ενδέχεται ο δείκτης του φυσικού αερίου κατά την επανεκκίνηση να μη δείχνει ακριβώς την ίδια στάθμη πλήρωσης που έδειχνε αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό . Εδώ δεν πρόκειται για διαρροή στο σύστημα αλλά, για μείωση πίεσης στα ρεζερβουάρ φυσικού αερίου για τεχνικούς λόγους.
Μέχρι στιγμής δεν έχω ακούσει αυτό το σφύριγμα. Το μόνο θέμα που έχω είναι η λάθος συνδεσμολογία που μου έκαναν στον γρατσία κατά την τοποθέτηση του συναγερμού και κάποιες φορές αναβοσβήνει το αριστερό φλας πιο γρήγορα χωρίς να έχει καεί κάποια λάμπα.

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που είναι κάτι φυσιολογικό και αναφέρεται και στο βιβλίο οδηγιών, που ομολογώ ότι αν και σχεδόν το ξεκοκάλισα όταν αγόρασα το αυτοκίνητο πριν κανά χρόνο αυτό δεν το είχα διαβάσει. Συγγνώμη αν τρομοκράτησα και κανέναν, γιατί σε εμένα δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο καθώς το αυτοκίνητο κινείται καθημερινά. Θα το έχω υπόψιν βέβαια αν μείνει αρκετές ώρες ακινητοποιημένο να το παρατηρήσω!

Link to comment
Share on other sites

Λογικό  ακούγεται να πρόκυτε  για μείωση της πίεσης  στο ρεζερβουάρ.  Αυτό θα γίνεται μέσω καποιας βαλβιδας που αφήνει αέριο να διαφύγει.

Πριν μια βδομαδα έβαλα 9 KG αντί για 11 και έκανα περίπου τα ίδια  χιλίομετρα.

Το  παράξενο είναι  ότι  σε κάποιους συμβαίνει και όχι σε όλους .  Δεν πηγα στην αντιπροσωπεία ακόμα μια και άλλα με απασχολούν αυτές τις μέρες.

Καλή  ψήφο και τα ξαναλέμε.

Link to comment
Share on other sites

Οπως εχω προαναφερει αντιμετωπιζω και εγω αυτο το φαινομενο. Πριν 2 μηνες πηγα στην αντιπροσωπεια για επαναπρογραμματισμο διοτι μετα απο το σβησιμο της μηχανης πολλες φορες ο δεικτης πηγαινε στην ενδειξη της βενζινης, οπου και διορθωθηκε. Αυτο που εχω παρατηρησει τωρα μετα απο 5 φουλαρισματα ειναι οτι το σφυριγμα δεν εχει εμφανιστει ξανα. Λετε να διορθωθηκε;

Link to comment
Share on other sites

Οχι φιλε μου δεν νομιζω οτι διορθωθηκε,καποια στιγμη θα το ξαναακουσεις παλι.

Και μενα δεν το κανει παντα,καποιες φορες εξαφανιζεται εντελως.

Κανε λιγο υπομονη μεχρι ναρθει το ανταλλακτικο αντικαταστασης για να λυθει εντελως το προβλημα μας.

Το οτι δεν το κανει σε καποια up δεν σημαινει οτι δεν θα το κανει και σε αυτους,ειναι θεμα χρονου για ολους,

σε αλλους εμφανιζεται αμεσως και σε αλλους αργοτερα,αυτη ειναι η επισημη απαντηση της αντιπροσωπειας.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον  παιδια πηγα στην ΕΤΕΑ  χθες για το προβλημα με την απωλεια του αερίου.

Μου ειπαν ότι ΔΕΝ πρόκυτε για απώλεια .

Στην ουσία στο βενζινάδικο δεν γεμιζει όλο το ρεζερβουάρ γιατι δεν μπορουν να δώσουν όλη την πίεση που απαιτείται.

Και το αέριο έχει πιο μεγαλη θερμοκρασία ή έχει διογκωθεί και δείχνει  γεμάτο.

Οταν κρυώσει έρχεται στην κανονική του κατασταση και ο δεικτης δείχνει πχ 3/4 . 

Εμένα όλα αυτα μου φαινονται λίγο κινεζικα.

1. Στο βενζιναδικο η αντλία δειχνει ότι εβαλε  11 Kg. 

2. Εαν ισχυουν αυτα , λογικα θα πρεπει να ισχύουν για ολα τα eco up.

Γεγονος παντως ειναι  ότι γεμιζω και κανω περίπου 270 χλμ.

Αυτα . Περιμενω και εντυπωσεις απο αλλους για το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην σας  χαιρετω όλους . Εχω  το eco up εδω και κανενα μήνα. Γενικά έχω πολυ καλές εντυπώσεις.

Το σφίριγμα  το κάνει και στο δικό μου. Μοιάζει σαν να ανοίγει κάποια βαλβίδα  λόγω  μεγάλης πίεσης. 

Δεν μπορώ να πω ότι ειναι κάτι το ενοχλητικό αλλά  παρατήρησα κάτι αλλο και θέλω να ρωτήσω αν συμβαίνει και σε κάποιον αλλον.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ.

Δηλαδή φουλάρω και πηγαίνω σπίτι. Ο δείκτης είναι στο Full.  Την άλλη μερα το πρωι  ο δείκτης έχει κατέβει περίιπου μία γραμμή .

Κάτι που δεν συμβαίνει όταν το ρεζερβουάρ είναι  πχ.  στο 75 %..

Υπαρχει κανείς που να παρατήρησε  κάτι τετοιο ??

ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ 290 χιλιομετρα ΜΕ ΓΕΜΑΤΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ και τερμα τερμα τερμα οικονομικη οδηγηση !!!

ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ 290 χιλιομετρα ΜΕ ΓΕΜΑΤΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ και τερμα τερμα τερμα οικονομικη οδηγηση !!!

ΑΡΑ λογικα εαν στο νταμακι που πεσει πας στα καπακια και ξαναβαλεις αεριο δεν θα παιρνει ουτε λιτρο... η στην καλη αν παρει θα πρεπει το πρωι να |ΜΗΝ εχει πεσει ο δεικτης !!

Κανω ακομα 2-3 κυκλους μετρησεων και μετα θα πραγματοποιησω αυτο το πειραμα!!!  ΟΙ @@@ που λενε οτι δεν μπορουν να γεμισουν τα πρατηρια στις αντιπροσωπειες με εκνευριζουν τοσο που δεν θα μπω στη διαδικασια να παρω καν τηλεφωνο διοτι θα εκνευριστω.

Πρεπει επισης να παρατηρηθει εαν αυτο το κανει και στο νταμακι της μεσης.. διοτι ΕΑΝ δεν το κανει τοτε εχουμε να κανουμε με προβλημα του να συγκρατησει το ρεζερβουαρ απλα πολυ υψηλη πιεση και εκτονωνει με καποιο τροπο οταν ειναι στο φουλλ του.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια,

 

Εχω κι εγω το ιδιο προβλημα με το σφυριγμα στο δικο μου. Εχει κανεις σας κανενα νεοτερο απο την αντιπροσωπεια οσον αφορα το ανταλλακτικο αυτο που θα ελυνε το προβλημα?

Επισης να ενημερωσω ολους οτι μετα απο εναμιση χρονο χρησης του eco up μου εβγαλε το πρωτο σοβαρο προβλημα. Εκαψε πολλαπλασιαστη , τον εναν εκ των τριων , και με

αφησε. Οποτε πηγε αντιπροσωπεια και μου το αλλαξαν , εντος εγγυησης ακομη ευτυχως.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.