AvatarX Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Δοκίμασε να αλλάξεις πρατήριο δοκιμαστικά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Η αμέσως πιο οικονομικη λύση ειναι το ποδήλατο ???? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Η αμέσως πιο οικονομικη λύση ειναι το ποδήλατο ????Σχετικό.... Φαντάσου τί χυμούς και φαγητό πρέπει να κατεβάσεις μετά από διαδρομή 20-25km με ποδήλατο :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Σχετικό.... Φαντάσου τί χυμούς και φαγητό πρέπει να κατεβάσεις μετά από διαδρομή 20-25km με ποδήλατο :-) Οφφ τοπικ...Μιλας με καποιον που πηγαινε με ποδηλατο αθηνα λουτρακι αθηνα???????????? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Οφφ τοπικ...Μιλας με καποιον που πηγαινε με ποδηλατο αθηνα λουτρακι αθηνα Γι αυτο εισαι κεφτες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorgi Posted February 22, 2015 Author Report Share Posted February 22, 2015 Αν είμαι στο μαξ της οικονομίας του πόλο τότε οκ. (5,6 λιτρα/100 στα 2300 κμ και όχι κάτω από 4 όπως το διαφημίζουν). Θα το προτιμήσω το πολακι πριν το ποδήλατο! προς το παρόν ακόμη ψάχνω τα πρατηρια.. Εχετε να προτεινετε κάποιο καλό δοκιμασμένο στον Πειραιά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eNeRGy Posted February 23, 2015 Report Share Posted February 23, 2015 Βηματα: 1) Βρισκεις τα ΕΚΟ εταιρικα (http://www.eko.gr/uploads/KalypsoSites.pdf) που ειναι κοντα σου 2) Διαλεγεις το φθηνοτερο (http://www.fuelprices.gr/GetGeography) 3) Το επισκεπτεσαι να δεις οτι εχει σφραγισμενες τις κιτρινες ασφαλειες στις αντλιες παντα (γιατι εχω δει σκισμενες), 4) Βαζεις παντα ΕΚΟ diesel economy (για μενα το οικονομικοτερο σε καταναλωση) Και εχεις, ελεγμενο καυσιμο, το οικονομικοτερο στην καταναλωση (για μενα) και το πιο ησυχο στον κινητηρα (για μενα), με την καλυτερη τιμη της περιοχης σου... Εγω πετυχα στο δικο μου αυτη τη βδομαδα την δειγματοληψια απο το ΕΜΠ και χαλικα πολυ που δεν ειναι ψεμα η ολη διαδικασια που διαφημιζουν... Καλη σαρακοστη! Την κανω για λαγανα και ταραμα... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorgi Posted February 24, 2015 Author Report Share Posted February 24, 2015 ευχαριστώ και θα επανέλθω όταν έχω νέα. Ερώτηση , γιατί έχω μπερδευτεί με τα μοντέλα. Το 6R1 είναι η σειρά που έχω ;;.. 2014, με νέα μάσκα , πετρέλαιο, 90 ίππους treadline. σωστά; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotirispolo Posted March 1, 2015 Report Share Posted March 1, 2015 Καλησπέρα παιδιά..νέος στο forum..έχω και εγώ το νέο polo και η κατανάλωση εντός πόλης είναι παντα γύρω στα 6.5 λίτρα με νορμάλ οδήγηση μπορώ να πω και πάντα το ίδιο καύσιμο.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 ευχαριστώ και θα επανέλθω όταν έχω νέα. Ερώτηση , γιατί έχω μπερδευτεί με τα μοντέλα. Το 6R1 είναι η σειρά που έχω ;;.. 2014, με νέα μάσκα , πετρέλαιο, 90 ίππους treadline. σωστά; Νομίζω ότι το facelift του 2014 έχει κωδικό 6C... Παιδιά, τις καταναλώσεις που αναφέρετε τις έχετε τσεκάρει από γέμισμα σε γέμισμα, για να επαληθεύσετε αυτό που δείχνει το trip; Εγώ, όπως έγραψα και αλλού, βρίσκω μεγάλη διαφορά προς τα πάνω στην πραγματική, μέχρι και 1 λίτρο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 και γιατι βρε παιδια να μην λεει αληθεια το trip computer που υπολογιζει με βαση τα δεδομενα της ecu ??ας μην το κανουμε μπακαλιστικα οπως την δεκατια του 90 οπως λενε οι παλιοι "δεν ξερει το οργανο το εχω κανει με γεμισμα εγω το τσεκαρισμα κλεβει" που ειμαστε στην εποχη του λιθου; θυμαμαι οταν ειχε παρει ο πατερας μου το vectra του ειχε πει ο αντιπροσωπος μην πιστευεις το κομπιουτερ ειναι ρυθμισμενο να βλεπει βενζινες γερμανικες χαχαχαχα καο τοτε ειχα βαλει τα γελια και του ειχα πει μηπως η εταιρια εχει βαλει και αναλυτη βενζινης στο οπελ για να βλεπει αμα βαζεις 95αρα ή 100αρα;;;οπως τοτε ετσι και τωρα αυτα που λεμε ακομα, του στυλ κλεβει το οργανο τα βλεπω και συγνωμη κιολας γελαω.ειναι οτι πιο ακριβες υπαρχει για να δεις την καταναλωση τελεια και παυλα οποτε μην ακουτε οτι λενε καο μην κανετε πειραματα με γεμισμα και χλμ και ξανα γεμισμα ειπαμε παμε σιγα σιγα για το 2020 ελεος δλδ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 (edited) Γιατι να ειναι οτι πιο ακριβες υπαρχει; Ο πατερας μου εχει ταξί,Φουλαρει ανα 2 ημερες,εδω και 4 χρονια. Η καταναλωση του Trip οπως μου λεει,ειναι σε σχεση με τον υπολογισμο του ποσα λιτρα πηρε δια ποσα χιλιομετρα εκανα,1 λιτρο λιγοτερο. Skoda octavia 5 2.0 tdi. Edited March 3, 2015 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 γιατι ειναι πιο ακριβης;;;γιατι μετραει ακριβως ποσο πετρελαιο-βενζινη ψεκαζει σε καθε κυλινδρο σε καθε καυση και σου βγαζει ΑΚΡΙΒΩΣ ποσο καις.το να βαζεις καυσιμο καθε δυο μια μιση μερα δεν μου λεει κατι.πως ξερει πως καθε σκασιμο θα εικαι ακριβως καθε φορα το ιδιο;;πως ξερει την πυκνοτητα καθε φορα του καυσιμου που βαζει;ξερεις παιζει μεγαλο ρολο η θερμοκρασια του καυσιμου στην πυκνοτητα του που εχει σαν αντικτυπο την ποσοτητα που θα μπει στο ρεζερβουαρ.θερμοτερο καυσιμο ισουται με μεγαλυτερο ογκο του και αντιστοιχα ψυχροτερο με μικροτερη.αυτο εχει σαν αποτελεσμα να πιανει μεγαλυτερο ή μικροτερο χωρο στο ρεζερβουαρ.πιστευω να σε καλυψα φιλε μου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Δεν μιλαμε για 2-3-4-5 γεμισματα. Μιλαμε για περιπου 160 γεμισματα το χρονο για 3-4 χρονια. Δεν γινεται παντα να ισχυουν τα παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 εγω παντως εχω εμπιστοσυνη στην ecu που βλεπει ακριβως τι ξεκαζει.ολα τα αλλα με το συμπαθειο αλλα ειναι μπακαλιστικα για εμενα για την εποχη που ζουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Με αυτην την λογικη,στην εποχη που ζουμε,τα κοντερ,δεν επρεπε να κλεβουν.Ελα ομως που κλεβουν???? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 τεσπα δεν βρισκουμε ακρη ο καθενας με τα πιστευω του.εσυ με τον εμπειρικο εγω με αυτον της ecu.οτι κανει τομ καθενα μας ευτυχισμενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotirispolo Posted March 7, 2015 Report Share Posted March 7, 2015 εχω το tredlineτο 1400 90 ιππους. δεν μου γραφει στιγμιαία κατανάλωση αλλα μονο μέση. από τόοτε που το πήρα ήμουν στα 5+ (μέση από τότε που το πήρα 2000χλμ 5,5) πριν μια εβδομαδα το οδηγησα λίγο πιο νευρικα γιατι βιαζόμουν , δηλ. πάνω από 2000 στροφες με 3000. Τότε για πρώτη φορά είδα εκεινη την φορα απο Πειραια μεχρι το Χαλανδρι 3.7 (μισή πολη μισός αυτοκινητόδρομος) από τότε κάθε με.ρα και πιο πολύ. ακόμη δεν εχω κατασταλάξει σε καλό πρατήριο πετρελαιου) αλλά μόνο μια φορα την πάτησα και εβαλα φθηνη. θα το ξαναδω, ααλά σίγουρα κάτι εχει αλλαξει. αν κάποιος από εσας έχει το μοντελο με το cruise control ας μας πει τι είδους οδήγηση είναι οικονομικότεηρη στο πόλο ευχαριστώ πολυ για τις απαντήσεις :-) To cruise control τι είναι ακριβώς γιατί έχω μπερδευτεί; το σύστημα που ρυθμίζει την απόσταση απο το προπορευόμενο όχημα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 8, 2015 Report Share Posted March 8, 2015 ειναι ο αυτοματος πιλοτος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotirispolo Posted March 8, 2015 Report Share Posted March 8, 2015 ειναι ο αυτοματος πιλοτος Να φανταστώ δεν περιλαμβάνεται στη βασική έκδοση στο highline ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted March 8, 2015 Report Share Posted March 8, 2015 λοιπον να πω και εγω 2-3 πραγματακια για το πολακι μας οσο αφορα την καταναλωση. βαζω ή εκο ekonomy ή vpower diesel και μια φορα eko το αντιστοιχο με το vpower. λοιπον με το εκο ekonomy βλεπω ΠΑΝΤΑ χαμηλοτατες καταναλωσεις σε σχεση με το vpower,της ταξεως του ενος λιτρου παραπανω με περιπου ιδιες συνθηκες!!με το καλο ντιζελ της εκο βλεπω περιπου 0,2-0,3 παραπανω απο το ekonomy. ΟΜΩΣ με το ekonomy παρατηρησα οτι κανει αναγεννησεις στο dpf πιο συχνα ενω με το shell δεν μου εκανε ουτε μια!αυτο το παρατηρησα πριν ξεκινησω να βαζω ΚΑΙ vpower!με το καλο της εκο δεν το εχω δει αυτο ποτε!!ισως λεω ισως το vpower να αφηνει λιγοτερα καταλοιπα σε σχεση με το ekonomy αλλα δυστυχως δεν εχει την μικρη καταναλωση του εκο! και τα 2 βενζιναδικα ειναι τσεκαρισμενα για την καθαροτητα τους απο γνωστο μου με κια σορεντο που βαζει πανω απο 10χρονια σε αυτους(το εκο ειναι εταιρικο και το shell το εχει ο ιδιος πανω απο 20χρονια και συχνα πυκνα κανει καθαρισμο στις δεξαμενες του).πως το στηριζω αυτο;;οποτε εβγαζε το φιλτρο πετραλαιου για αλλαγη και την νεροπαγιδα στην κυριολεξια κανενα δεν ηθελε αλλαγη αλλο αν τα αλλαζε αυτος!!! εχει κανεις ιδεα γιατι με το εκο κανει αναγεννησεις ενω με το vpower οχι??ειναι τοσο πιο καθαρο απο το εκο στην αναλογια βιοντιζελ και θειου?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted March 8, 2015 Report Share Posted March 8, 2015 To cruise control τι είναι ακριβώς γιατί έχω μπερδευτεί; το σύστημα που ρυθμίζει την απόσταση απο το προπορευόμενο όχημα; Να φανταστώ δεν περιλαμβάνεται στη βασική έκδοση στο highline ; Όχι, δεν είναι στάνταρ, ούτε σε highline. Τo cruise control πάει πακέτο με αισθητήρες μπρος-πίσω, τιμή 440. Το άλλο που λες, με τη δυνατότητα σταθερής απόστασης (και αυτόματης επιβράδυνσης σε περίπτωση ανάγκης) είναι το λεγόμενο adaptive cruise control. Τιμή 520. Αυτά τουλάχιστον ίσχυαν τον Οκτώβριο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted March 8, 2015 Report Share Posted March 8, 2015 εγω παντως εχω εμπιστοσυνη στην ecu που βλεπει ακριβως τι ξεκαζει.ολα τα αλλα με το συμπαθειο αλλα ειναι μπακαλιστικα για εμενα για την εποχη που ζουμε. Vasilis, επανέρχομαι στην προηγούμενη κουβέντα. Αναφέρθηκες παραπάνω στη διαφορά του όγκου λόγω διαφορετικής θερμοκρασίας. Κοίτα, ο συντελεστής κυβικής διαστολής του πετρελαίου είναι περίπου 0,0008. Αυτό σημαίνει ότι 100 λίτρα, με αύξηση θερμοκρασίας κατά 10 βαθμούς, θα γίνουν μόλις 100,8. Μιλάμε δηλαδή για λιγότερο από 1% διαφορά, για μια σημαντική διαφορά θερμοκρασίας. Στο 45άρι ρεζερβουάρ του polo λοιπόν, η διαφορά είναι μηδαμινή. ΔΕΝ δικαιολογείται από αυτό διαφορά μισού έως ενός λίτρου ανά 100 χλμ. που υπολογίζω εγώ. Όσο για την εποχή που ζούμε, και στο 3020 να φτάσουμε, τα μαθηματικά δε θα αλλάξουν. Όταν με 40 λίτρα κάνω 800 χλμ, αυτό σημαίνει κατανάλωση 5 στα 100, κι ας γράφει το trip 4,2. Εμένα με ενδιαφέρει αυτό που πληρώνω. Εκτός και με κλέβουν στο βενζινάδικο. Όπως έγραψα και αλλού, στο gti (με καύσιμο από τα ίδια βενζινάδικα), έκανα υπολογισμό αρκετές φορές για τη μακροχρόνια κατανάλωση και έβγαζα το ίδιο αποτέλεσμα με το trip, με ακρίβεια δεκαδικού, δεν υπερβάλλω. Με προβληματίζει και το εξής: Ενώ η μέση κατανάλωση "since refuelling" παίζει από 4,2 έως 4,5 (άρα 1000 έως 1100 χλμ), η αυτονομία είναι κοντά στα 900χλμ (με σταθερούς ρυθμούς οδήγησης, όχι ξεσπάσματα, καθόλου πόλη). Δηλαδή η ένδειξη αυτονομίας ταιριάζει με αυτό που βγάζω εγώ με τον "μπακαλίστικο" τρόπο. Δεν είναι περίεργο; Σχετικά με το τελευταίο σου μήνυμα, στα πόσα χλμ άρχισε τις αναγεννήσεις το dpf; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 (edited) Πάντως γενικά με πολλούς που είχαν και το 1.2 και το 1.6 αλλά και το 1.4 μετά από συζήτηση μαζί τους για την κατανάλωση μου είπαν πως στην αρχή έβλεπαν κατανάλωση εκτός πόλης 4,6 και εντός 5,2 περίπου, μετά από 6-7000 Km. Εκτός πόλης 3,8 - 4.0 και εντός 4,8 με 5.5. Τα ίδια μου είπε και ο αντιπρόσωπος Edited March 25, 2015 by sokratis91 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted May 6, 2015 Report Share Posted May 6, 2015 sticky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...