Jump to content
Jorgi

Κατανάλωση 1,4 Bluemotion

Recommended Posts

Υπαρχει απο την διαστολη λογο ζεστης του πετρελαιου και τις αναθημιασεις να γινει ρηγμα στον χωρο του ντεποζητου και να εχεις διαρροη αλλα για να διογκωθει τοσο πολυ το καυσιμο χρειαζεται να ειναι ακινητο το αμαξι με εκθεση στον ηλιο για πολλες ωρες και να εχει εκεινη την ημερα υπερβολικη ζεστη.υπερβολικα δυσκολο αλλα οχι απιθανο.εγω προσωπικα το γεμιζω οσο παει οταν ειναι να κανω μεγαλο ταξιδι ή κυριως τον χειμωνα.παντως ειναι γεγονος οτι δεν ενδεικνειται σε καμια περιπτωση.παντως να ξερεται οτι στο 1ο σκασιμο της αντλιας ειναι γεματο(το γραφει και το manual) και μεχρι την ταπα περνει κοντα αλλα 15-17 λιτρα

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Επειδή εχει τύχει πολλές φορές να γεμίσω και μετα το χτύπημα, τι κίνδυνος ακιρβώς υπάρχει; Συγχωρέστε την ασχετοσύνη αλλα δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα.

 

Για λόγους διαστολής του καυσίμου, η πλήρωση της δεξαμενής είναι συνήθως έως 80% (εξαρτάται από το αυτοκίνητο).

Αν για κάποιο λόγο, π.χ. υπερβολική έκθεση σε ζέστη, το καύσιμο διασταλλεί, τότε καταλαμβάνει τον κενό χώρο διαστολής του καυσίμου (κανονικά πρέπει να είναι κενός, ώστε να πληρωθεί σε αυτήν την περίπτωση. Αν όχι, μπορεί να έχουμε κανένα =@ )

Υπαρχει απο την διαστολη λογο ζεστης του πετρελαιου και τις αναθημιασεις να γινει ρηγμα στον χωρο του ντεποζητου και να εχεις διαρροη αλλα για να διογκωθει τοσο πολυ το καυσιμο χρειαζεται να ειναι ακινητο το αμαξι με εκθεση στον ηλιο για πολλες ωρες και να εχει εκεινη την ημερα υπερβολικη ζεστη.υπερβολικα δυσκολο αλλα οχι απιθανο.εγω προσωπικα το γεμιζω οσο παει οταν ειναι να κανω μεγαλο ταξιδι ή κυριως τον χειμωνα.παντως ειναι γεγονος οτι δεν ενδεικνειται σε καμια περιπτωση.παντως να ξερεται οτι στο 1ο σκασιμο της αντλιας ειναι γεματο(το γραφει και το manual) και μεχρι την ταπα περνει κοντα αλλα 15-17 λιτρα

 

Με πρόλαβες Βασίλη :cray:

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Οκ! Επομενως αν στα specs σου λεει πχ 45lt ρεζερβουαρ είναι μεχρι το πρωτο κλικ.

Η διαστολή παίζει και σε βενζίνη ή περισσότερο πετρέλαιο?

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Οκ! Επομενως αν στα specs σου λεει πχ 45lt ρεζερβουαρ είναι μεχρι το πρωτο κλικ.

Η διαστολή παίζει και σε βενζίνη ή περισσότερο πετρέλαιο?

 

Υποθέτω πως επειδή το πετρέλαιο είναι πιο πυκνό και η βενζίνη πιο αραιή, θα διαστέλλεται πιο γρήγορα η βενζίνη.

Παίζει και στα δύο πάντως.

 

ΥΓ: Επαληθεύω την υπόθεσή μου & με λίγη φυσικοχημεία:

 

Συντελεστής κατ' όγκον διαστολής καυσίμων:

Βενζίνη

0.00088

Ελαφρό diesel

0.00068

Βαρύ diesel

0.00067

Δεν ξέρω πάντως τι γίνεται με τις δεξαμενές βενζίνης & diesel, αν λόγω του παραπάνω είναι λίγο περισσότερο ενισχυμένες της βενζίνης.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Εάν είναι να ταξιδέψεισ την ίδια μέρα η την επόμενη δεν υπάρχει πρόβλημα. Το γεμίζεις το απόγευμα κ φεύγεις το πρωί. Μπορείς να κανείς κ περισότερα χιλιόμετρα αν κανείς οικονομικοί οδήγηση(όσοι θυμούνται την διαφήμιση της εκο)αλλά αυτό σημαίνει 5 ταχύτητα κ 90 χιλ . .....

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τελικά εγώ τι πετρέλαιο να βάζω το φθηνό της eko η το ακριβό? από θέμα απόδοσης πάντως είναι καλύτερο το ακριβό

Link to comment
Share on other sites

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία! Νορμαλ οδήγηση με avin best μέση κατανάλωση μες την πόλη!

post-26739-0-83676100-1441964590_thumb.j

Edited by ilektronio
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ρε  φίλε,  στο επόμενο γέμισμα θα το δοκιμάσω...  Κανονικά βάζω shell V power  και   αν δω κάτω από  5   κερνάω τον κόσμο το βράδυ!!!

Τόση διαφορά μπορεί να έχει το ένα πετρελαιο με το άλλο;  ( αφού λένε από ενα κουβά   βάζουν όλοι) 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το τελευταίο γέμισμα το έκανα σε BP. Και τα 238 χλμ έγιναν για να πάω και να έρθω στην δουλειά μου. 238 χλμ και και να μην έχει πέσει ακόμη το πρώτο κουτάκι από το φουλαρισμα πραγματικά είναι απίθανο, αν αναλογιστεί κανείς τον δρόμο που διανύω για να πάω και να έρθω κάθε μερα, 70% ανηφορικός και όχι απλά ανηφορικός !!!!

Edit : Για την ιστορία πήγα στο ίδιο πρατήριο μετά από τα 238 χλμ και ξανά φουλαρα να δω τι έκαψα? Στα 13 ευρώ το πρώτο σκάσιμο της αντλίας, του είπα να βάλει μέχρι τα 15. Ενώ στο προηγούμενο φουλαρισμα μόλις πέταξε την αντλία του είπα να σταματήσει εκεί. 238 χλμ θέλω την εβδομάδα για να πάω στην δουλειά μου, που αναλογεί σε 13 ευρώ περίπου, δλδ για 4 εβδομάδες το μήνα θέλω 13 Χ 4 = 52 ευρώ !

Με το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα ήθελα το μήνα περίπου 160 ευρώ!!!! Και μην υπολογίσω βόλτες κτλπ.

Edited by sokratis91
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Σωκράτη δεν αμφισβητώ πως μπορείς να οδηγήσεις πολύ οικονομικά. Μήπως όμως σου έχουν γεμίσει τεπόζιτο μαζί με χώρο διαστολής;

Μια φορά που μου το είχε κάνει ένας στο βενζινάδικο (δεν το ήθελα, απλά το έκανε από συνήθεια λόγω ταριφών), μου έβγαλε ~420χλμ. χωρίς να πέσει η "βελόνα" / πρώτη μπάρα.

Αν το τελευταίο είσαι σίγουρος πως δεν ισχύει, τότε είναι σίγουρα εντυπωσιακό & θέλω μαθήματα οικονομικής οδήγησης!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντα όταν πάω για γέμισμα, ανοίγω και κλείνω την τάπα του αυτοκινήτου εγώ, είμαι πάντα πάνω από το κεφάλι του υπαλλήλου για αυτόν ακριβώς το λόγο, μόλις γίνει τα πρώτο σκάσιμο της αντλίας του λέω να το βγάλει. Δεν έχω γεμίσει πότε τον χωρο διαστολής!

Όταν πάω σε εθνική το πρώτο κουτάκι, μου πέφτει απο 370 έως 400 χλμ, αλλά τώρα σε αυτούς τους επαρχιακούς δρόμους που κινούμαι καθημερινά είναι πραγματικά κατόρθωμα αυτό !

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

280 χλμ και συνεχίζουμε

Μήπως κατούρησε κανείς στο ντεπόζιτο στο ενδιάμεσο;

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι δυσκολο παιδια εχω βγαλει και εγω τοσα και παραπανω με ενα σκασιμο αντλιας και χαλαρουυυυυυυυςςς ρυθμους.θελει βεβαια υπομονη για να το καταφερεις

Link to comment
Share on other sites

Δεν οδηγώ με χαλαρούς ρυθμούς, από 80 έως 100 χλμ που για επαρχιακό δρόμο είναι μια χαρά!

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Πάσο. Εμένα σε εθνική το πρώτο κουτάκι μου πέφτει από 190 μέχρι 220 χλμ. (με λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες βέβαια).

Ό,τι αργεί να σου πέσει, καλό είναι!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Polo 1.4 TDI 90 BM manual με γεμισμένο το χώρο διαστολής στο τέρμα και με 100 σταθερά εθνική, (πόδι ακίνητο χωρίς προσπεράσματα και φρεναρίσματα) το πρώτο κουτάκι έπεσε στα 440 km !!!

Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταίο γέμισμα που έκανα με BP ultimate και σε συνδυασμό με τους -3 που έχει το πρωι όταν ξεκινάω για δουλειά παρατήρησα μια αύξηση στην κατανάλωση που με την ίδια θερμοκρασία σε γέμισμα με eko avio δεν την είχα παρατηρήσει, μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί το συγκεκριμένο πρατήριο ειναι τσεκαρισμενο και εχω βάλει αρκετές φορές πετρέλαιο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το AVIO είναι ακριβώς το ίδιο καύσιμο με το BP ULTIMATE DIESEL συν το ότι φιλτράρεται έξτρα στην αντλία. (ΕΛΠΕ ελληνικά πετρέλαια Λάτσης EKO BP)

 

Τώρα αν στη δεξαμενή είχε μέσα απλό πετρέλαιο και στο πούλησε για ultimate ή ανακατεμένο δεν μπορείς να το ξέρεις. Στη επαρχία δυστυχώς δεν υπάρχουν πολλά εταιρικά πρατήρια (όπου ο βενζινάς είναι υπάλληλος και δεν έχει κανένα λόγο να κλέψει και να προσπαθήσει  κάτι η εταιρία θα του κόψει το κώλο) . Όσοι έχετε τη δυνατότητα μόνο σε εταιρικά για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο. Τα εταιρικά της shell είναι τα MYRTEA και στα ΕΚΟ ΒΡ είναι τα Καλυψώ και Ερμής. 

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι...και οι ιδιωτες αν ηθελαν πελατεια ας προσεχαν να μην ειχε δημιουργηθει η φημη της νοθειας..

Εγω προσωπικα 5 χρονια σε εταιρικο βαζω παντα..

Link to comment
Share on other sites

Το AVIO είναι ακριβώς το ίδιο καύσιμο με το BP ULTIMATE DIESEL συν το ότι φιλτράρεται έξτρα στην αντλία. (ΕΛΠΕ ελληνικά πετρέλαια Λάτσης EKO BP)

σωστος...οποτε εχει τεραστια διαφορα...+ 1 φιλτραρισμα ,σημαινει αλλο καυσιμο...

 

το θεμα καθαριστηκε και συνεχιζουμε

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

VW polo 1.2 blm 5.6 μεση καταναλωση.! Βγαζω περιπου 810 με 830 χλμ σ καθε γεμισμα αλλα δεν χρησιμοποιω καθολου το start stop!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταίο γέμισμα που έκανα με BP ultimate και σε συνδυασμό με τους -3 που έχει το πρωι όταν ξεκινάω για δουλειά παρατήρησα μια αύξηση στην κατανάλωση που με την ίδια θερμοκρασία σε γέμισμα με eko avio δεν την είχα παρατηρήσει, μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί το συγκεκριμένο πρατήριο ειναι τσεκαρισμενο και εχω βάλει αρκετές φορές πετρέλαιο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Με το ίδιο πετρέλαιο έκανα ταξίδι 400 χλμ και με μεγάλη προσπάθεια κατάφερα να ρίξω την κατανάλωση στα 3.9 λ για 5 λεπτά γενικα σε όλο το ταξίδι δεν έπεσε κάτω απο 4 λ, ενώ σε ίδιο ταξίδι με eko avio που βάζω συνήθως απο ένα συγκεκριμένο πρατήριο πέφτει χωρίς καμια δυσκολία στα 3,5 λ. Και δεν ανεβαίνει ποτε πάνω απο 3.8 καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Δεν πρόκειται να πατήσω ξανα στο συγκεκριμένο πρατήριο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.