Jump to content
Jorgi

Κατανάλωση 1,4 Bluemotion

Recommended Posts

Just now, vasilisrx8 said:

εμένα το μανιουαλ δεν λέει πουθενά κάτι τέτοιο.για βάλε μια λίγο μεγαλύτερη φωτό που να δείχνει ότι ειναι το βιβλίο αυτό γιατί μοιάζει με το πίσω μέρος από το μπουκαλάκι του πρόσθετου.ξερεις τσάκισε και λίγο την σελίδα να δούμε ότι είναι το βιβλιαράκι της vw

Ρε σεις το παιδι ειπε τι νομιζει και εδειξε κιολας αυτο που του ζητηθηκε. Τωρα αν δεν καλυπτει τις αμφιβολιες, οκ, δε χρειαζεται υποχρεωτικα ν ακολουθησετε τα λεγομενα του. Σιγα μην ανεβασει και ταυτοτητα.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

το να δείχνουμε κάτι που λέει για κάτι χωρίς είναι σίγουρο ότι είναι από το εργοστασιακό μανιουαλ συγνώμη κιόλας αλλά εμένα δεν με πείθει.και επειδή μιλάμε για χημικά στο σύστημα τροφοδοσίας πρέπει να είμαστε 110% σιγουροι ότι το λέει το εργοστάσιο.

Link to comment
Share on other sites

Just now, vasilisrx8 said:

το να δείχνουμε κάτι που λέει για κάτι χωρίς είναι σίγουρο ότι είναι από το εργοστασιακό μανιουαλ συγνώμη κιόλας αλλά εμένα δεν με πείθει.και επειδή μιλάμε για χημικά στο σύστημα τροφοδοσίας πρέπει να είμαστε 110% σιγουροι ότι το λέει το εργοστάσιο.

Συμφωνω κ γι αυτο ακριβως σου ειπα πως δε σε υποχρεωνει κανεις να το ακολουθησεις. Μην το καιμε.

Link to comment
Share on other sites

Σιγά να μην κάτσω και φορολογική δήλωση να βάλω. :startle:

 

Η φωτογραφία είναι από το επίσημο βιβλίο της vw και όχι από κάποιο μπουκάλι ή κάτι άλλο.

 

Αν κάποιος η κάποιοι δεν μπορούν να βρουν να δρουν κάτι το οποίο είναι και υπάρχει στο βιβλίο, τότε η δεν βλέπε καλά η ψάχνετε πουθενά αλλού...

 

Η προσπαθείτε να δικαιολογήσεται με διάφορα άλλα, τα βιαστικά συμπεράσματα που βγάλατε κάποιοι στο ότι η VW δεν προτείνει καθαριστικό.

 

Η φίλοι μας οι Κινέζοι λένε ότι μια φωτογραφία αξίζει 1000 λέξεις κύριοι...B)

Link to comment
Share on other sites

εν το μεταξύ λέει στα λινκ που παρέθεσε το παιδί ότι το προτείνει η VW Audi για να καθαρίσει τις επικαθήσεις στις βαλβίδες πράγμα που στα άμεσου ψεκασμού απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ για προφανείς λόγους.μακρυα από ματζουνια παιδιά άμα ήταν και το έλεγε το εργοστάσιο θα το έκαναν σε κάθε σέρβις και θα μας έπιαναν και τον κώλο κιόλας 

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , vasilisrx8 said:

εν το μεταξύ λέει στα λινκ που παρέθεσε το παιδί ότι το προτείνει η VW Audi για να καθαρίσει τις επικαθήσεις στις βαλβίδες πράγμα που στα άμεσου ψεκασμού απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ για προφανείς λόγους.μακρυα από ματζουνια παιδιά άμα ήταν και το έλεγε το εργοστάσιο θα το έκαναν σε κάθε σέρβις και θα μας έπιαναν και τον κώλο κιόλας 

Τα εχουμε ξαναπει: αν καναμε ο, τι λεει το εργοστασιο θα καναμε service με φιλτρα κλπ καθε 60000 κ οχι καθε 15-20000 που κανουμε οι περισσοτεροι εδω, κλπ, κλπ. Ο καθενας μαζευει πληροφοριες και κρινει για τον εαυτο του πως θα κινηθει. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , OMINUS said:

Σιγά να μην κάτσω και φορολογική δήλωση να βάλω. :startle:

 

Η φωτογραφία είναι από το επίσημο βιβλίο της vw και όχι από κάποιο μπουκάλι ή κάτι άλλο.

 

Αν κάποιος η κάποιοι δεν μπορούν να βρουν να δρουν κάτι το οποίο είναι και υπάρχει στο βιβλίο, τότε η δεν βλέπε καλά η ψάχνετε πουθενά αλλού...

 

Η προσπαθείτε να δικαιολογήσεται με διάφορα άλλα, τα βιαστικά συμπεράσματα που βγάλατε κάποιοι στο ότι η VW δεν προτείνει καθαριστικό.

 

Η φίλοι μας οι Κινέζοι λένε ότι μια φωτογραφία αξίζει 1000 λέξεις κύριοι...B)

σου είπα για φορολογική δήλωση και άλλα τέτοια χαζά που λες;σου είπα ΑΠΛΑ να βάλεις μια ακόμα φωτό να δούμε ότι είναι το επίσημο βιβλίο.το βιβλιαράκι που έχω εγώ δεν λέει πουθενά για τετοια ματζουνια.

 

τώρα για την κινέζικη παροιμία έχεις ένα δίκαιο όπως επίσης και ότι το λινκ που παρέθεσες με το ματζουνι είναι από τα βάθη της Ασίας.αντε καλό βράδυ και βάζε τα ματζουνια σου εσύ μέσα κακό δεν κάνεις προς θεού αλλά όχι ότι το προτείνει το εργοστάσιο.ημαρτον με τις ανακρίβειες του καθενός.

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , vasilisrx8 said:

σου είπα για φορολογική δήλωση και άλλα τέτοια χαζά που λες;σου είπα ΑΠΛΑ να βάλεις μια ακόμα φωτό να δούμε ότι είναι το επίσημο βιβλίο.το βιβλιαράκι που έχω εγώ δεν λέει πουθενά για τετοια ματζουνια.

 

τώρα για την κινέζικη παροιμία έχεις ένα δίκαιο όπως επίσης και ότι το λινκ που παρέθεσες με το ματζουνι είναι από τα βάθη της Ασίας.αντε καλό βράδυ και βάζε τα ματζουνια σου εσύ μέσα κακό δεν κάνεις προς θεού αλλά όχι ότι το προτείνει το εργοστάσιο.ημαρτον με τις ανακρίβειες του καθενός.

Κι αν ανθρωπος τραβηχτηκε ηδη μια φορα για να στο δειξει, θα ανεβοκατεβαινει σκαλες ή θα τρεχει βραδιατικα, επειδη ντε και καλα το θες εσυ; Μην το κανειιις. Μπααα κολλημααα.

Edited by spdrosin
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα δεν έχει κάποιο νόημα να κάτσω να πω κάτι περισσότερο, εγώ αυτό που ήταν να κάνω το έκανα:rock: 

 

Και σχετικά με το ματζουνι που λες και τα άλλα τα περίεργα .

 

Ρίξε μια ματιά από μέλος του club το οποίο έχει γράψει κάποια πράγμα πολύ ποίο μπροστά από εμένα.

 

 Ρίξτε μια ματιά στο τέλος του post του 

Link to comment
Share on other sites

κοίτα φίλε επειδή τόσα χρόνια στα φόρουμ έχω πολλα χάλια όσο αφορά στο τι "προτείνει" ο κατασκευαστής από διάφορους παντελώς άσχετους ιδιοκτήτες πάντα ζητάω να δω που το λέει ο κατασκευαστής αυτό.δεν με υποχρεώνει κάνεις να τα βάζω επειδή τα λέει κάποιος αλλά καλό θα είναι αυτά που ποσταρουμε να τα στηρίζουμε και έμπρακτα.τεσπα καλό βράδυ σε ολους

Link to comment
Share on other sites

On 30/3/2018 at 6:06 ΜΜ, OMINUS said:

Καθαρηστηκο στο ρεζερβουάρ καλό κάνει και δεν δημιουργεί πρόβλημα, ίσα ίσα καλό κάνει γιατί τα πετρέλαια που έχουμε στην Ελλάδα δεν είναι και για πολλά πολλά, 

Θα γλιτώσεις από την γλίτσα που δημιουργείτε από το diesel. 

Εγώ το χρησιμοποιώ ακόμα και στο τρακτέρ, αλλά  και στο Ford που είχα ανά 2000χιλιομετρα ένα ποτήρι του κρασιού 

 

Και καθαριστικό για τα μπεκ (Αλλο είναι αυτό το καθαριστικό)

 

Όποιος νομίζει ότι δεν χρειάζεστε καθαριστικό γιατί δεν θα έχετε πρόβλημα και μόνο η βενζίνη αρκεί τότε είστε λάθος,  και κάποια στιγμή θα την πατήσετε με της βλάβες που βγάλει το αμάξι σας και θα ψάχνεστε μετά.

 

Για το θέμα του παγώματος που λες , Εγώ πέρισυ το 2017 που έκανε της πολλές παγωνιες εδώ στην βόρειο Ελλάδα,  το Ford το είχα με shell v power diesel στο full και κατάφερε και πάγωσε στους -18 που έκανε και είχα σαν αποτέλεσμα να μην μπορώ να βάλω το αμάξι μπροστά.

 

Το θέμα αυτό δεν το είχα μόνο εγώ αλλά και πολύ άλλη σε επαρχεία Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

 

Από εκείνη την ημέρα κάθε χειμώνα κάνω και χρήσει αντιπαγωτικά υγρά για πετρέλαιο.

 

Όσο για την περίπτωση του αν η VW λέει για καθαριστικά,  επιβεβαιώνω, ΌΤΙ ΠΡΆΓΜΑΤΙ Η VW ΛΈΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΤΕ ΧΡΉΣΗ ΜΕ  ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΆ.

Εγώ που έχω το 1400TSI το βιβλίο γράφει ότι να γίνετε χρήση καθαριστικου γιατί η βενζίνη μόνο δεν αρκεί.

 

+1000

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1) Για όσους ασχολούνται με "ματζούνια". Σήμερα αγόρασα αυτό . Ο πωλητής με συμβούλεψε να ρίξω όλο το περιέχομενο στο ρεζερβουάρ και πως "200 ml επαρκούν για έως και 80 λίτρα καυσίμου" όπως λέει και η οδηγία. Και του απάντησα "αφού το Polo έχει 45λίτρο ντεπόζιτο, να ρίχνω το μισό ανα 10.000 χλμ"; Και μου απάντησε "για να είσαι σίγουρος πως θα κάνεις δουλειά, ρίξ' το όλο μία και ξαναέλα στα 20.000χλμ". Συμφωνείτε;

 

2) Xθες ταξιδεύοντας από Βόλο προς Θεσσαλονίκη περίπου στα 4/5 της διαδρομής και με σταθερή ταχύτητα περίπου στα 140-150 km/h μου άναψε πορτοκαλί λαμπάκι με τρίγωνο και ένδειξη για έλεγχο στάθμης λαδιού. 'Εφτασα στον προορισμό μου, το άφησα τελείως και το πρωί δεν το ξανάβγαλε (πηγαίνοντας στο συνεργείο και "ζορίζοντας" αρκετά τον κινητήρα στον περιφερειακό). Και πριν ξεκινήσω και στο συνεργείο, αφού το αφήσαμε λίγο να κρυώσει, διαπιστώσαμε πως δε λείπει ούτε ml λαδιού και πως πιθανόν να είναι ο αισθητήρας στάθμης λαδιού, σε περίπτωση που ξαναεμφανιστεί χωρίς "πραγματικό" λόγο. Έχει τύχει σε κανέναν;

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

Προσωπική μου γνώμη για το  πρώτο που ρωτάς. 

 

Εγώ θα το έβαζα με τα λίτρα του ρεζερβουάρ που έχεις.

 

Όπως πολύ σωστά το είπες και εσύ .

Να είχα αμάξι που να έχει πολύ μεγαλύτερο ρεζερβουάρ από τα προτεινόμενα νούμερα που λέει η εταιρία για το υγρό εκεί να το καταλάβω ότι να ρίξεις όλο μια και καλή.

 

Και το υπόλοιπο θα έβαζα αν όχι στα 10.000 ίσως στα 8.000??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , OMINUS said:

Προσωπική μου γνώμη για το  πρώτο που ρωτάς. 

 

Εγώ θα το έβαζα με τα λίτρα του ρεζερβουάρ που έχεις.

 

Όπως πολύ σωστά το είπες και εσύ .

Να είχα αμάξι που να έχει πολύ μεγαλύτερο ρεζερβουάρ από τα προτεινόμενα νούμερα που λέει η εταιρία για το υγρό εκεί να το καταλάβω ότι να ρίξεις όλο μια και καλή.

 

Και το υπόλοιπο θα έβαζα αν όχι στα 10.000 ίσως στα 8.000??

Εκεί ακριβώς είμαι τώρα (7.000-8.000 χλμ από την τελευταία φορά που χρησιμοποίησα το αντίστοιχο της Liqui Moly). Λέω να ρίξω τώρα το μισό και το άλλο μισό στο service που είναι σε άλλα 7.500-8.000 χλμ. Αυτό ακριβώς που πρότεινες σκεφτόμουν εγώ, αλλά σίγουρα ήθελα να πάρω γνώμη - μη σκέφτομαι ό, τι να 'ναι μόνος μου.

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
12 hours ago , spdrosin said:

Εκεί ακριβώς είμαι τώρα (7.000-8.000 χλμ από την τελευταία φορά που χρησιμοποίησα το αντίστοιχο της Liqui Moly). Λέω να ρίξω τώρα το μισό και το άλλο μισό στο service που είναι σε άλλα 7.500-8.000 χλμ. Αυτό ακριβώς που πρότεινες σκεφτόμουν εγώ, αλλά σίγουρα ήθελα να πάρω γνώμη - μη σκέφτομαι ό, τι να 'ναι μόνος μου.

Καλημέρα. Δεν γνωρίζω την απάντηση, αλλά βλέποντας στις οδηγίες του προϊόντος για απομάκρυνση της βρωμιάς μέχρι και διάστημα 20.000χλμ, μήπως το χρησιμοποιείς συχνότερα από ό,τι πρέπει (λες για 7-8.000χλμ. από την τελευταία φορά); Δε λέω, καλή η χημεία, αλλά μήπως έτσι φθείρεται κάτι άλλο που απεχθάνεται την τόση συχνή χημεία;

Λαμβάνοντας υπόψιν & αυτό, αν προχωρούσα & το έριχνα τώρα, θα έριχνα το μισό μπουκαλάκι σε ~40 λίτρα πετρέλαιο.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Polakias TDI said:

Καλημέρα. Δεν γνωρίζω την απάντηση, αλλά βλέποντας στις οδηγίες του προϊόντος για απομάκρυνση της βρωμιάς μέχρι και διάστημα 20.000χλμ, μήπως το χρησιμοποιείς συχνότερα από ό,τι πρέπει (λες για 7-8.000χλμ. από την τελευταία φορά); Δε λέω, καλή η χημεία, αλλά μήπως έτσι φθείρεται κάτι άλλο που απεχθάνεται την τόση συχνή χημεία;

Λαμβάνοντας υπόψιν & αυτό, αν προχωρούσα & το έριχνα τώρα, θα έριχνα το μισό μπουκαλάκι σε ~40 λίτρα πετρέλαιο.

 

Πριν 7.000-8000 χλμ χρησιμοποίησα αντίστοιχο προϊόν - έχω δηλαδή κάποιους μήνες που δεν έχω ασχοληθεί και δεν έχω ρίξει τίποτα, γιατί ήξερα πως θα ασχοληθώ με το συγκεκριμένο της Tunap που είναι "μακράς διάρκειας".

Τώρα δηλαδή θα το χρησιμοποιήσω πρώτη φορά αυτό. Άρα συμφωνείς κι εσύ, το μισό (100ml) στο επόμενο γέμισμα.

Και το άλλο μισό, σε άλλα 7.000-8.000, λέω, που έχω το service των 30.000χλμ. Τώρα που το αναφέρω, καλύτερα θα ήταν πριν ή μετά την αλλαγή φίλτρων;

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
3 hours ago , spdrosin said:

Πριν 7.000-8000 χλμ χρησιμοποίησα αντίστοιχο προϊόν - έχω δηλαδή κάποιους μήνες που δεν έχω ασχοληθεί και δεν έχω ρίξει τίποτα, γιατί ήξερα πως θα ασχοληθώ με το συγκεκριμένο της Tunap που είναι "μακράς διάρκειας".

Τώρα δηλαδή θα το χρησιμοποιήσω πρώτη φορά αυτό. Άρα συμφωνείς κι εσύ, το μισό (100ml) στο επόμενο γέμισμα.

Και το άλλο μισό, σε άλλα 7.000-8.000, λέω, που έχω το service των 30.000χλμ. Τώρα που το αναφέρω, καλύτερα θα ήταν πριν ή μετά την αλλαγή φίλτρων;

Πριν θα έλεγα. Αυτό κάνω εγώ τουλάχιστον, ώστε ό,τι είναι να προκύψει, να το "μαζέψουν" τα τρέχοντα φίλτρα. Αυτό σίγουρα έχει νόημα μετά από αντιμυκητιακό υγρό σε τεπόζιτο, τώρα για τα μπεκ δεν ξέρω, έχει ήδη περάσει το υγρό από το φίλτρο πετρελαίου στη διαδρομή που ακολουθεί και ό,τι γίνεται, γίνεται στη μηχανή. Πάντως το ίδιο κάνω όπως και να έχει, πριν το σέρβις.

Κάτι άλλο: αυτό της Wurth που χρησιμοποιώ εγώ πάντως είναι τα 300ml για 30-50 λίτρα, έχε το κατά νου & αυτό (http://www.wurth.gr/uploads/infos/P 09 3303-13045.pdf)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έβαζα στο cmax που είχα αυτό εδω 

http://oilsmotoauto.gr/el/home/1192-lm1812-bio-diesel-additive-1-lt-liqui-moly-4100420018121.html

 

Έβαζα ανά 2000  χιλιόμετρα . 

 

Αν είναι να τα αλλάξεις τώρα τα φίλτρα βάλε αλλά ποιο λίγο .και μετά αφού τα αλλάξεις βάζεις κανονικά

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Polakias TDI said:

Πριν θα έλεγα. Αυτό κάνω εγώ τουλάχιστον, ώστε ό,τι είναι να προκύψει, να το "μαζέψουν" τα τρέχοντα φίλτρα. Αυτό σίγουρα έχει νόημα μετά από αντιμυκητιακό υγρό σε τεπόζιτο, τώρα για τα μπεκ δεν ξέρω, έχει ήδη περάσει το υγρό από το φίλτρο πετρελαίου στη διαδρομή που ακολουθεί και ό,τι γίνεται, γίνεται στη μηχανή. Πάντως το ίδιο κάνω όπως και να έχει, πριν το σέρβις.

Κάτι άλλο: αυτό της Wurth που χρησιμοποιώ εγώ πάντως είναι τα 300ml για 30-50 λίτρα, έχε το κατά νου & αυτό (http://www.wurth.gr/uploads/infos/P 09 3303-13045.pdf)

Δεν είχα στο μυαλό μου τη διαδρομή του καυσίμου. Λέγοντας όμως εσύ αυτό, δεν είναι καλύτερα μήπως να μπει, αφού μπουν τα νέα φίλτρα και περάσει ατόφιο και καθαρό (χωρίς δηλαδή να φέρει μαζί του κάτι από το παλιό φίλτρο); Αναρωτιέμαι απλά, μπορεί να είμαι και τελείως λάθος.

Τα κοιτούσα χθες της Wurth. Κλασική-σταθερή αξία.

 

1 ώρα πριν , OMINUS said:

Εγώ έβαζα στο cmax που είχα αυτό εδω 

http://oilsmotoauto.gr/el/home/1192-lm1812-bio-diesel-additive-1-lt-liqui-moly-4100420018121.html

 

Έβαζα ανά 2000  χιλιόμετρα . 

 

Αν είναι να τα αλλάξεις τώρα τα φίλτρα βάλε αλλά ποιο λίγο .και μετά αφού τα αλλάξεις βάζεις κανονικά

 

Αυτό χρησιμοποιούσα ακριβώς από την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο μέχρι και πριν 7.000-8.000χλμ που αναφέρω.

Θα κάνω αυτό που είπαμε όλοι - θα βάλω μισό τώρα και μισό στο service (το Σεπτέμβρη δηλαδή).

Edited by spdrosin
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
46 λεπτά πριν , spdrosin said:

Δεν είχα στο μυαλό μου τη διαδρομή του καυσίμου. Λέγοντας όμως εσύ αυτό, δεν είναι καλύτερα μήπως να μπει, αφού μπουν τα νέα φίλτρα και περάσει ατόφιο και καθαρό (χωρίς δηλαδή να φέρει μαζί του κάτι από το παλιό φίλτρο); Αναρωτιέμαι απλά, μπορεί να είμαι και τελείως λάθος.

Τα κοιτούσα χθες της Wurth. Κλασική-σταθερή αξία.

Είναι μια λογική και αυτή, δε μπορώ να στο αρνηθώ. Απλά με όσα διάβασα μες στη Wurth στην εφαρμογή των διαφόρων χημικών προϊόντων, είχα καταλήξει σε αυτό. Μπορεί & να έχεις δίκιο εσύ, δεν επιμένω. Όταν είχα ρωτήσει στο συνεργείο, μου είχαν πει πως δεν παίζει ρόλο, απλώς είχαν επιμείνει στη Wurth, γιατί αυτή λέει είναι η εταιρεία που χρησιμοποιεί η μαμά VW.

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Είναι μια λογική και αυτή, δε μπορώ να στο αρνηθώ. Απλά με όσα διάβασα μες στη Wurth στην εφαρμογή των διαφόρων χημικών προϊόντων, είχα καταλήξει σε αυτό. Μπορεί & να έχεις δίκιο εσύ, δεν επιμένω. Όταν είχα ρωτήσει στο συνεργείο, μου είχαν πει πως δεν παίζει ρόλο, απλώς είχαν επιμείνει στη Wurth, γιατί αυτή λέει είναι η εταιρεία που χρησιμοποιεί η μαμά VW.

Ok, θα ρωτήσω κι εγώ στο συνεργείο τη γνώμη τους, όταν έρθει η ώρα.

Θα την έχω σίγουρα κατά νου.

Thanks.

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

Η wurth είναι και επίσημος προμηθευτής στα καθαριστικά και χημικά της Ford.

 

Όπως και η wynns στην NISSAN.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.