gerstavros Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Αναμενόμενο και εν μέρει λογικό αφου πλέον στρέφονται όλοι σε eco φασεις κλπ + οτι σε "σπρώχνει" ξεκάθαρασ σε gti αν θες παραπάνω πράγματα,ενω στα mk5+6 τα tsi ανέβαιναν στο θεό και δεν νομίζω να άρεσε στο marketing department αυτο Ανέβαιναν στο θεό και βγάζανε 300 βλάβες, αφού ήδη από μαμά δούλευαν κοντά στα όριά τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 (edited) Όταν πας για 200++ άλογα από 1,4 κάποιες βλάβες είναι στο παιχνίδι νομίζω. Γενικώς πάντως σαν κάτοχος θα συμφωνήσω ότι έχει τα θεματα του δυστυχώς αν και δν είναι θέμα πίεσης, κυρίως θέμα ποιότητας ανταλλακτικων (βλ. Καδένα) Τεσπα βγαίνουμε offtopic όμως εδώ Sent from my SM-N9005 Edited March 21, 2015 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerstavros Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Όταν πας για 200++ άλογα από 1,4 κάποιες βλάβες είναι στο παιχνίδι νομίζω. Γενικώς πάντως σαν κάτοχος θα συμφωνήσω ότι έχει τα θεματα του δυστυχώς αν και δν είναι θέμα πίεσης, κυρίως θέμα ποιότητας ανταλλακτικων (βλ. Καδένα) Τεσπα βγαίνουμε offtopic όμως εδώ Sent from my SM-N9005 Οποιοδήποτε κινητήρα αν είναι 1.4 και τον πας 180+ άλογα, βλάβες θα τις βγάλει. Πολλοί έπαιρναν τον tsi στα 140 άλογα και πίστευαν πως επειδή έιναι από μαμά 140 μπορούσαν να τον φτάσουν πάω από 180, χωρίς να συνειδητοποιούν ότι τα 140 είναι ήδη πάνω απ το νορμάλ ενός 1.4 μοτέρ. Anyway στο θέμα, για μένα κύριοι λόγοι επιλογής golf είναι η ποιότητα στο θάλαμο κι εξωτερικά, η οδηγικη συμπεριφορά και σαφώς το μοτέρ, που τη δυναμή του τη βλέπεις όταν θες να επιταχύνεις απ τα 80 στα 160, εκεί που οι tsi δείχνουν το σημαντικό τους πλεονέκτημα. Εναλλακτικά θα πήγαινα σε Audi A3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 (edited) Έχουν περάσει από τα χέρια μου κάμποσα αυτοκίνητα διαφόρων μαρκών (της οικογένειας κυρίως). Μετά από 7,5 χρόνια συμβίωσης με το golfaki (το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν ένα ένα polo 9N 16v με τα 101? αλογα) μπορώ να πω, πως πάλι vw θα έπαιρνα. Οι λόγοι..... Λίγο πολύ για τους ίδιους λόγους που αναφέρθηκαν (στήσιμο / αξιοπιστία / ομορφιά / στιβαρότητα / ασφάλεια) όπως επίσης την άνεση που δίνει στα ταξίδια (πρόσφατο παράδειγμα η πανελλήνια συνάντηση στη Θεσσαλονίκη για Σαββατοκύριακο). Πιστεύω και θέλω να πιστεύω, πως όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης του να μπορέσω να το αντικαταστήσω πάλι με ένα vw!!!!!! Edited March 21, 2015 by svouras 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 (edited) Για την ιστορία επίσης tsi= turbo stratified injection και οχι supercharger... tsi = twincharged stratified injection νομιζω οτι είναι τα άλλα κανονικα ειναι tfsi turbo fuel stratified injection. Απλά η vw και seat για εμπορικούς λόγους εκμεταλλεύτικαν την ονομασία χωρίς να έχουν καμία σχέση οι υπόλοιποι κινητήρες με τον πραγματικο tsi. Edited March 22, 2015 by activious 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Η συζητηση αρχιζει και μου θυμιζει 2006 και topic στο forum των 4 τροχων. Παραμεινετε στο θεμα, το οποιο δεν ειναι η βελτιωση των tsi η αν αντεχουν. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 Να πω και γω τον πόνο μου...Μ' αρέσουν τα γερμανικά αυτοκίνητα....Μ' αρέσουν τα vw...Μ΄αρέσουν τα golf ακόμα παραπάνω...Αλλά όπου και να γυρίσεις στο ιντερνετ αλλά και έξω όλοι τα κράζουν και χοντρά μάλιστα...Δείτε πχ το auto Τρίτη!Τελικά είναι καλά αυτοκίνητα, είμαστε εμείς κολλημένοι ή κάποιοι που δεν μπορούν να τα αγοράσουν βγάζουν το κόμπλεξ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαρινος-TSI Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 (edited) Ειναι πολυ καλα αυτοκίνητα,και για αυτο πολλοί αγοράζουν Golf και ξαναγοραζουν την καθε σειρά του πιστα.Το Golf εχει διαχρονικά τις δικές του αξίες τις οποίες τις εχουμε αναλύσει,οπως ειναι λογικο βγαζει και αυτο ενα ποσοστό βλαβών οπως βγαζει το καθε αυτοκινητο.Οτι πληρώνεις παίρνεις, τωρα αν προσπαθούν σε διάφορες σελίδες λογο κόμπλεξ να θεωρούν την Χιουντάι καλυτερη απο την VW επειδη βγαζει μια βλάβη λιγότερη,καταλαβαίνεις οτι εχουν ισοπεδωθεί τα παντα. Edited June 18, 2015 by Μαρινος-TSI 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 (edited) Το γκρουπ γενικώς το χει χάσει κάπου με την αξιοπιστία πιστεύω..Και μενα μ'αρεσει το golf και δεν μετανιώνω (ακόμα ) που το πήρα αλλά μέσα σε 5 χρονια εχω δώσει >1200 ευρώ για βλάβες (οχι αναλώσιμα, μονο βλάβες: 2 μαγνητικές/αντλίες νερού, αντλία υψηλής, καδένα) με τιμές οχι αντιπροσωπειας...ε δεν τα θεωρώ και λίγα! Και βλέπω τώρα τον ουρανό να ξεκολάει και ακούω τους αεραγωγούς να τρίζουν στην εθνική και μου ανάβουν τα λαμπάκια!!! Απαράδεκτο εντελώς για ενα αυτοκίνητο που έκανε 25-26k καινούριο δν εχει κλείσει καν 10ετια και εχει αυτή τη στιγμή 125k χλμ, τα περισσότερα ταξίδια και εκτός πόλης κίνηση Edited June 18, 2015 by and64 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Να πω και γω τον πόνο μου...Μ' αρέσουν τα γερμανικά αυτοκίνητα....Μ' αρέσουν τα vw...Μ΄αρέσουν τα golf ακόμα παραπάνω... Αλλά όπου και να γυρίσεις στο ιντερνετ αλλά και έξω όλοι τα κράζουν και χοντρά μάλιστα...Δείτε πχ το auto Τρίτη! Τελικά είναι καλά αυτοκίνητα, είμαστε εμείς κολλημένοι ή κάποιοι που δεν μπορούν να τα αγοράσουν βγάζουν το κόμπλεξ? Το γκρουπ γενικώς το χει χάσει κάπου με την αξιοπιστία πιστεύω..Και μενα μ'αρεσει το golf και δεν μετανιώνω (ακόμα ) που το πήρα αλλά μέσα σε 5 χρονια εχω δώσει >1200 ευρώ για βλάβες (οχι αναλώσιμα, μονο βλάβες: 2 μαγνητικές/αντλίες νερού, αντλία υψηλής, καδένα) με τιμές οχι αντιπροσωπειας...ε δεν τα θεωρώ και λίγα! Και βλέπω τώρα τον ουρανό να ξεκολάει και ακούω τους αεραγωγούς να τρίζουν στην εθνική και μου ανάβουν τα λαμπάκια!!! Απαράδεκτο εντελώς για ενα αυτοκίνητο που έκανε 25-26k καινούριο δν εχει κλείσει καν 10ετια και εχει αυτή τη στιγμή 125k χλμ, τα περισσότερα ταξίδια και εκτός πόλης κίνηση Σωστά. Η VW πουλάει, μεταξύ άλλων, και προβάλλοντας τη "Γερμανική" της ποιότητα. Όταν έψαχνα για αγορά νέου αυτοκινήτου πέρισυ, και διαμαρτυρόμουν για την τιμή του Golf7 (από 10%-25% ακριβότερο από τον ανταγωνισμό: Astra, Giulietta, Leon, Focus κλπ), ο πωλητής μου έλεγε ότι το Golf δε συγκρίνεται με κανένα από αυτά διότι είναι σε δική του κατηγορία, λόγω διαφοράς ποιότητας... Τελικά η πίσω ανάρτηση mutli-link βγάζει ενοχλητικό θόρυβο στις ανωμαλίες (ο οποίος με εκνευρίζει καθημερινά), το οποίο πρόβλημα υπάρχει από το 2013 !!! και η VW δεν μπορεί ή δε θέλει (λόγω κόστους??) να το λύσει. Και δεν πρόκειται για κόμπλεξ, διότι οι αναφορές υπάρχουν και στον ξένο τύπο (Γερμανία, Αγγλία) βλ. συνημμένο έγγραφο από Γερμανικά site (μέσα στα κίτρινα πλαίσια έγινε μετάφραση στα Αγγλικά με google translate). VW Golf 7 rear suspension problem.doc 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerstavros Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 (edited) Σωστά. Η VW πουλάει, μεταξύ άλλων, και προβάλλοντας τη "Γερμανική" της ποιότητα. Όταν έψαχνα για αγορά νέου αυτοκινήτου πέρισυ, και διαμαρτυρόμουν για την τιμή του Golf7 (από 10%-25% ακριβότερο από τον ανταγωνισμό: Astra, Giulietta, Leon, Focus κλπ), ο πωλητής μου έλεγε ότι το Golf δε συγκρίνεται με κανένα από αυτά διότι είναι σε δική του κατηγορία, λόγω διαφοράς ποιότητας... Τελικά η πίσω ανάρτηση mutli-link βγάζει ενοχλητικό θόρυβο στις ανωμαλίες (ο οποίος με εκνευρίζει καθημερινά), το οποίο πρόβλημα υπάρχει από το 2013 !!! και η VW δεν μπορεί ή δε θέλει (λόγω κόστους??) να το λύσει. Και δεν πρόκειται για κόμπλεξ, διότι οι αναφορές υπάρχουν και στον ξένο τύπο (Γερμανία, Αγγλία) βλ. συνημμένο έγγραφο από Γερμανικά site (μέσα στα κίτρινα πλαίσια έγινε μετάφραση στα Αγγλικά με google translate). VW Golf 7 rear suspension problem.doc Δυστυχώς όλα βγάζουν προβλήματα. Και τα Astra, Giulietta, Leon, Focus δεν πάνε πίσω, ενώ φυσικά χάνουν σε ποιότητα από Golf ειδικά στο εσωτερικό τους, διαφορά ποιότητας που ναι εμφανής. Άλλο ποιότητα κι άλλο αξιοπιστία. Όσο για την αξιοπιστία, bmw 5.20 στην οικογένεια, 12 ετών αγορασμενο απο γερμανια, έβγαλε βλάβη στο αυτόματο σασμάν και καπάκι στον αισθητήρα εκκεντροφόρου μαλλον (δεν το χει κοιταξει ακομα), το σασμάν πήγε 1700€ για επισκευή. Όλα αυτά μόλις με 106000 χλμ. Η αξιοπιστία εχει πεθάνει απ τα αυτοκίνητα χρόνια τώρα. Edited June 25, 2015 by gerstavros 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Σωστά. Η VW πουλάει, μεταξύ άλλων, και προβάλλοντας τη "Γερμανική" της ποιότητα. Όταν έψαχνα για αγορά νέου αυτοκινήτου πέρισυ, και διαμαρτυρόμουν για την τιμή του Golf7 (από 10%-25% ακριβότερο από τον ανταγωνισμό: Astra, Giulietta, Leon, Focus κλπ), ο πωλητής μου έλεγε ότι το Golf δε συγκρίνεται με κανένα από αυτά διότι είναι σε δική του κατηγορία, λόγω διαφοράς ποιότητας... Τελικά η πίσω ανάρτηση mutli-link βγάζει ενοχλητικό θόρυβο στις ανωμαλίες (ο οποίος με εκνευρίζει καθημερινά), το οποίο πρόβλημα υπάρχει από το 2013 !!! και η VW δεν μπορεί ή δε θέλει (λόγω κόστους??) να το λύσει. Και δεν πρόκειται για κόμπλεξ, διότι οι αναφορές υπάρχουν και στον ξένο τύπο (Γερμανία, Αγγλία) βλ. συνημμένο έγγραφο από Γερμανικά site (μέσα στα κίτρινα πλαίσια έγινε μετάφραση στα Αγγλικά με google translate). VW Golf 7 rear suspension problem.doc Golf FSI μοντέλο του 2006 με 205.000 χλμ, σκισμένο απο εμενα προσωπικά. Το μονο πρόβλημα που εχει βγάλει είναι ένας πολλαπλασιαστής στα 198.000 κόστος 50 ευρώ. Τρίξιμο πουθενά, η ταπετσαρία άριστη. Μπορώ να πω κατι για την αξιοπιστία που συνεργείο παω μόνο για να κανω sevice? Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfakias7 Posted June 27, 2015 Report Share Posted June 27, 2015 (edited) 1)Έχει την καλύτερη μεταπωλητικη αξία 2)Πολύ καλή απόκριση γκαζιού 3)Έχει TURBO (TSI GT GTI ) 4)Είναι Γερμανικό!! 5)Είναι ένα από τα Hot hatches 6)Δεν θα σε αφήσει στο δρόμο 7)Πολύ καλή ποιότητα υλικών και ανθεκτική κατάσκευη. Προσωπικά μόνο το τιμόνι μου έχει φθαρεί! Πολύ καλό service (καρεντα) 9)Έχει ωραίο ήχο 10)Έχει ωραία ρεπρίζ Πολύ απλά οδηγώντας σε κάνει να χαμογελάς! Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited June 27, 2015 by Golfakias7 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted June 27, 2015 Report Share Posted June 27, 2015 Φοβερό post Golfakias7. Μου έφτιαξες την διαθεση... Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 27, 2015 Report Share Posted June 27, 2015 1)Έχει την καλύτερη μεταπωλητικη αξία 2)Πολύ καλή απόκριση γκαζιού 3)Έχει TURBO (TSI GT GTI ) 4)Είναι Γερμανικό!! 5)Είναι ένα από τα Hot hatches 6)Δεν θα σε αφήσει στο δρόμο 7)Πολύ καλή ποιότητα υλικών και ανθεκτική κατάσκευη. Προσωπικά μόνο το τιμόνι μου έχει φθαρεί! Πολύ καλό service (καρεντα) 9)Έχει ωραίο ήχο 10)Έχει ωραία ρε πρίζα Πολύ απλά οδηγώντας σε κάνει να χαμογελάς! Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk χαχαααα !!! Το 6 ειναι ολα τα λεφτα 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted June 27, 2015 Report Share Posted June 27, 2015 (edited) Το Golf που έχω το πήρε ο πατέρας μου το 2009 νομίζω. Είναι τυφλός οπαδός της VW από τότε που πήρε το πρώτο του VW Passat του 1979 αντικαθιστώντας το πρώτο του αυτοκίνητο σοβιετικής προέλευσης. Μετά ακολούθησε δεύτερο Passat. Το 2001 όταν διάλεγα το πρώτο μου αυτοκίνητο καταλίξαμε στα δύο: ένα Fiat Bravo πεντάπορτο ανοιχτό γαλάζιο. Μ'άρεσε. Και ένα τρίπορτο VW Polo 101HP. Και παρόλο που αρχικά δεν ήθελε με τίποτα να με αφήσει να πάρτο τρίπορτο εν τέλει μ'επεισε να πάρω το Polo επείδη είναι VW, και να μην πάρω Fiat. To τωρινό Golf το βρήκε σε μια μάντρα. Είναι εισαγωγής από Ιταλία. Έψαχνε stasion vagon για τη δουλειά του. Το Opel Astra του 97 που είχε έγινε σαπιοκάραβο. Έτσι όταν βρήκε το Golf ΙV Variant του 2003 το άρπαξε αμέσως. Η τυφλή πίστη προς τη μάρκα δεν βγαίνει πάντα σε καλό... Το αυτοκίνητο προφανώς ήταν χτυπημένο, καθώς κάτω από το φως του ηλίου η διαφορά βαφής στην πίσω δεξιά πόρτα είναι ορατή. Από την άλλη δεν είχε κανένα μηχανολογικό πρόβλημα και μέχρι τώρα έκανε σχεδόν τα διπλάσια χιλιόμετρα (300.000) από το Polo μου, το οποίο είχε πιο συχνές σοβαρές βλάβες (αλλαγή κιβωτιού - 900 ευρώ, Α/C, κλπ). Εγώ προσωπικά δε θα το αγόραζα το συγκεκριμένο Golf λόγω αδύναμου κινητήρα παλιάς τεχνολογίας. Αν αγοράσω το Octavia Scout που ονειρεύομαι θα του ξυπνίσουν μνήμες σοσιαλιστικής αυτοκινητοβιομηχανίας και θα με βρίσει που άφησα την Γερμανική VW. Τι να κάνουμε... έτσι είναι αυτά... ο γέρος σκύλος καινούργια κόλπα δε μαθαίνει NikosKallithea, το 6 ισχύει... Μου χάλασε το κιβώτιο, έμεινα μόνο με 3η και 4η ταχύτητα και έκανα 350 χλμ από τη Καλαμπάκα ως τη Χαλκιδική. Σήμερα αν ήταν να διαλέξω καινούργιο Golf θα προτιμούσα 1.4 με 140 άλογα ή 1.6 105ΗΡ πετρέλαιο. Το Golf 5 δε θα το αγόραζα ποτέ... το βρίσκω άσχημο έτσι όπως είναι στρογγυλό και εμπρός και πίσω. Από το VI απέκτισε πάλι "ανδρική" μορφή Και σε καμιά περίπτωση δε θα αγόραζα Golf (ή οτιδήποτε VAG) με DSG. Edited June 27, 2015 by Bitnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerstavros Posted June 29, 2015 Report Share Posted June 29, 2015 Γιατί όχι DSG; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini Posted July 9, 2015 Report Share Posted July 9, 2015 Σήμερα αν ήταν να διαλέξω καινούργιο Golf θα προτιμούσα 1.4 με 140 άλογα ή 1.6 105ΗΡ πετρέλαιο. Και σε καμιά περίπτωση δε θα αγόραζα Golf (ή οτιδήποτε VAG) με DSG. Το νέο Golf 7 προδιαγραφών 2015 (δηλ. κατασκευής από το καλοκαίρι του 2014 και εφεξής) έχει το νέο 1.4 TSI κινητήρα με κωδικό BMT (euro 6) και 150 άλογα (αλλά σε στενότερο εύρος στροφών: 5.000-6000 σαλ, αντί 4.500-6.000 σαλ) και ίδια ροπή 250 Nm/1.500-3.500 σαλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted July 9, 2015 Report Share Posted July 9, 2015 (edited) Μπορεί όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι "εκατομμυριούχοι" σήμερα, αλλά το πρόβλημα με VAG είναι ότι δεν αναγνωρίζει τα προβλήματα επίσημα. Προβλήματα που αφορόυν εκατοντάδες χιλιάδες κόσμο και ας πουλάει δεκάδες εκατομμύρια αυτοκίνητα. Βλέπει κάθε περίπτωση χωριστά και στη συνέχεια προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα. Ουσιαστικά εμείς οι καταναλωτές πληρώνουμε αδρά νέα τεχνολογία που είναι "ωμή". Γιατί αυτό δε σημβαίνει με κιβώτιο PDK της Porsche που επίσης είναι διπλού συμπλέκτη; Η διαφορά τιμής δικαιολογεί προχειρότητες; Καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες, αλλά και εσύ προσπάθησε να καταλάβεις πως για κάποιους το αυτοκίνητο είναι δουλειά και λέξεις όπως αξιοπιστία, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών είναι πρωτεύοντος σημασίας από νέες τεχνολογίες. Αν χαλάσει το αυτοκίνητό μου θέλω αύριο ή το πολύ μεθαύριο να τρέχει πάλι. Ναι, δεν απολαμβάνω την οδήγηση με το Golf IV Variant, αλλά δε θέλω να απολαμβάνω τις χαρές του DSG για μερικούς μόνο μήνες (που θα καλύψω τα χιλιόμετρα της εγγύησης πολύ γρήγορα) και μετά από 100.000 να σκέφτομαι κάθε μέρα πότε θα μου μείνει στα χέρια. Βέβαια, αν ήταν να πάρω με DSG θα έκανα την έρευνά μου και θα προτιμούσα το "υγρό" DSG, αυτό που έχει βαλβολίνες δηλαδή. Νομίζω είναι το 6άρι τώρα. Ενώ το ξερό 7άρι είναι αυτό με τα πιο συχνά προβλήματα. Μα επειδη καταλαβαινω πολυ καλα τι εννοεις γι αυτο ακριβως και εγραψα παραπανω οτι καθενας αναλογα με τις αναγκες - προτεραιοτητες αποφασιζει και αγοραζει.. Εσυ πολυ καλα εκανες και πηρες manual αλλα το οτι οποιοι πηραμε dsg καθομαστε πάνω σε "ωρολογιακή βόμβα"... ακουγεται καπως.. Edited July 17, 2015 by Speedy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 Γιατί όχι DSG; Διότι το αγοράζεις και κάθεσαι πάνω σε ωρολογιακή βόμβα. Κάθε μέρα θα σκέφτομαι "θα σκάσει, δε θα σκάσει;" Ψυχοφθόνο δεν είναι; Manual και πάλι manual για VAG (με εξαίρεση την Porsche). 275.000 έβγαλε το Golf IV πριν το πρώτο πρόβλημα στο κιβώτιο και λύθηκε με 20 ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 (edited) Διότι το αγοράζεις και κάθεσαι πάνω σε ωρολογιακή βόμβα. Κάθε μέρα θα σκέφτομαι "θα σκάσει, δε θα σκάσει;" Ψυχοφθόνο δεν είναι; Manual και πάλι manual για VAG (με εξαίρεση την Porsche). 275.000 έβγαλε το Golf IV πριν το πρώτο πρόβλημα στο κιβώτιο και λύθηκε με 20 ευρώ. Bitnic ισως εισαι λιγο υπερβολικος.. Αν ηταν ετσι δεν θα αγοραζε κανενας dsg.. Προσωπικα μετα απο 25 χρονια οδηγησης με manual εδω και μερικους μηνες απολαμβανω το dsg! Οπως και την ρυθμιζομενη αναρτηση που κι αυτη αν χαλασει κανει ενα σκασμο λεφτα... Αλλα μ' αυτο το σκεπτικο δεν θα επρεπε να βαζουμε κανενα εξτρα στα αυτοκινητα γιατι μπορει καποια στιγμη να βγει καποιο προβλημα... Οπως και να εχει υπαρχουν θετικα και αρνητικα και στις 2 επιλογες και ο καθενας τα βαζει κατω και αποφασιζει Edited July 17, 2015 by Speedy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 Bitnic ισως εισαι λιγο υπερβολικος.. Αν ηταν ετσι δεν θα αγοραζε κανενας dsg.. Προσωπικα μετα απο 25 χρονια οδηγησης με manual εδω και μερικους μηνες απολαμβανω το dsg! Οπως και την ρυθμιζομενη αναρτηση που κι αυτη αν χαλασει κανει ενα σκασμο λεφτα... Αλλα μ' αυτο το σκεπτικο δεν θα επρεπε να βαζουμε κανενα εξτρα στα αυτοκινητα γιατι μπορει καποια στιγμη να βγει καποιο προβλημα... Οπως και να εχει υπαρχουν θετικα και αρνητικα και στις 2 επιλογες και ο καθενας τα βαζει κατω και αποφασιζει Μπορεί όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι "εκατομμυριούχοι" σήμερα, αλλά το πρόβλημα με VAG είναι ότι δεν αναγνωρίζει τα προβλήματα επίσημα. Προβλήματα που αφορόυν εκατοντάδες χιλιάδες κόσμο και ας πουλάει δεκάδες εκατομμύρια αυτοκίνητα. Βλέπει κάθε περίπτωση χωριστά και στη συνέχεια προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα. Ουσιαστικά εμείς οι καταναλωτές πληρώνουμε αδρά νέα τεχνολογία που είναι "ωμή". Γιατί αυτό δε σημβαίνει με κιβώτιο PDK της Porsche που επίσης είναι διπλού συμπλέκτη; Η διαφορά τιμής δικαιολογεί προχειρότητες; Καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες, αλλά και εσύ προσπάθησε να καταλάβεις πως για κάποιους το αυτοκίνητο είναι δουλειά και λέξεις όπως αξιοπιστία, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών είναι πρωτεύοντος σημασίας από νέες τεχνολογίες. Αν χαλάσει το αυτοκίνητό μου θέλω αύριο ή το πολύ μεθαύριο να τρέχει πάλι. Ναι, δεν απολαμβάνω την οδήγηση με το Golf IV Variant, αλλά δε θέλω να απολαμβάνω τις χαρές του DSG για μερικούς μόνο μήνες (που θα καλύψω τα χιλιόμετρα της εγγύησης πολύ γρήγορα) και μετά από 100.000 να σκέφτομαι κάθε μέρα πότε θα μου μείνει στα χέρια. Βέβαια, αν ήταν να πάρω με DSG θα έκανα την έρευνά μου και θα προτιμούσα το "υγρό" DSG, αυτό που έχει βαλβολίνες δηλαδή. Νομίζω είναι το 6άρι τώρα. Ενώ το ξερό 7άρι είναι αυτό με τα πιο συχνά προβλήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 Ισχυει οτι με το dsg ειναι λιγο τζοκερ,και ειναι δυσκολοι καιροι για 4ψηφια νουμερα ΑΛΛΑ. Οποιος εχει αυτοματο,δυσκολα το αλλαζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted July 17, 2015 Report Share Posted July 17, 2015 Ισχυει οτι με το dsg ειναι λιγο τζοκερ,και ειναι δυσκολοι καιροι για 4ψηφια νουμερα ΑΛΛΑ. Οποιος εχει αυτοματο,δυσκολα το αλλαζει. Όποιος έχει σύγχρονο αυτόματο διπλού συμπλέκτη θέλεις να πεις... γιατί υπάρχουν αυτόματα και αυτόματα... ρομποτικά, variator κλπ... Η μάνα μου έχει C3 με αρχαίο αυτόματο 4ων σχέσεων. Μόνο για πόλη κάνει και σε ταχύτητες ως 50χαω. Σε κάθε άλλη περίπτωση το καταριέμαι. Variator προβληματίζουν με βουητά και αργή λειτουργία. Διπλού συμπλέκτη είναι το μέλλον. Και πιο γρήγορα και πιο οικονομικά πλέον. Αλλά θέλουν σωστό προγραμματισμό για ανθρώπινη χρήση και όχι χαζομάρες στο βωμό της οικολογίας. Πολλά DSG σε οικονομικά μοντέλα VAG προσπαθούν να σκαρφαλώσουν στην 7η ίσα-ίσα που ξεκινάς. Εκεί που κανονικά θα είχες 2α-3η με 40χαω, αυτό πάει στην 7η σκάλα. Και να τρέμει το αμάξι, αλλά να μην κατεβάζει το κιβώτιο. Η επιλογή Sport δε λύνει το πρόβλημα, καθώς περνάει στο άλλο άκρο και κρατάει τις στροφές μεταξύ 3-4.000. Δηλαδή μια σωστή ρύθμιση δεν υπάρχει; Μου τη δίνει!!! Αλλιώς πρέπει να πας σε ακριβότερες, ισχυρότερες εκδόσεις όπου το DSG είναι πιο κατάλληλο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted July 17, 2015 Report Share Posted July 17, 2015 Η συζήτηση περί πίσω mylti link ανάρτησης στο Golf 7 μεταφέρθηκε εδώ Θόρυβος Multi-Link Πίσω Ανάρτησης Σε Golf 7 Ας μείνουμε εντός θέματος.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...