A59 Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Συγκρινοντας τη σημερινη εποχη ,οπου ολοι κατηγορουν τη VW,με την εποχη που εβγαζε το mk3,εχω να πω τα εξης: Το 1400 του 1993,το οποιο αγορασε ο πατερας μου,μπορει να μην ειχε επιδοσεις , αλλα σιγουρα ειχε συβαριτικη κατασκευη και τεραστια αξιοπιστια.(γι'αυτο και αγοραστηκε).Φτανει να πω οτι πουληθηκε με 470000 χλμ,χωρις να εχει παθει σοβαρη ζημια στη μηχανη(μαμα φλατζα). Φυσικα,εκεινη την εποχη 5 εκατ.(χωρις κλιματισμο) δεν εδινες καθε μερα για αυτοκινητο... Σχετικα με τη δικη μου επιλογη (το GT 1600) ,οταν βγηκε το 1995 κοστισε πανω απο 6 εκατ.,εβγαινε μονο σε 3θυρο,το αιρ κοντισιον κοστιζε 730000(!!!) και οπως ηταν φυσικο προτιμηθηκε η ηλιοροφη(να μας μεινει και κανα φραγκο για διακοπες). Παντως το διλλημα της εποχης,ηταν Golf GT ή Fiat Punto GT και εφτανε μονο η συγκριση του ανοιγοκλεισιματος της πορτας των δυο αυτοκινητων,ωστε να αποφασισω... Για να ειμαι απολυτα ειλικρινης,καποια φορα βλεποντας ενα Punto GT να "περναει απο πανω μου" μετανοιωσα για την επιλογη μου,παντως σε βαθος χρονου σιγουρα οχι,γιατι δεν εβγαλε καμμια σοβαρη ζημια,παρολο που βελτιωθηκε πολυ ατμοσφαιρικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerstavros Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Συγκρινοντας τη σημερινη εποχη ,οπου ολοι κατηγορουν τη VW,με την εποχη που εβγαζε το mk3,εχω να πω τα εξης: Το 1400 του 1993,το οποιο αγορασε ο πατερας μου,μπορει να μην ειχε επιδοσεις , αλλα σιγουρα ειχε συβαριτικη κατασκευη και τεραστια αξιοπιστια.(γι'αυτο και αγοραστηκε).Φτανει να πω οτι πουληθηκε με 470000 χλμ,χωρις να εχει παθει σοβαρη ζημια στη μηχανη(μαμα φλατζα). Φυσικα,εκεινη την εποχη 5 εκατ.(χωρις κλιματισμο) δεν εδινες καθε μερα για αυτοκινητο... Σχετικα με τη δικη μου επιλογη (το GT 1600) ,οταν βγηκε το 1995 κοστισε πανω απο 6 εκατ.,εβγαινε μονο σε 3θυρο,το αιρ κοντισιον κοστιζε 730000(!!!) και οπως ηταν φυσικο προτιμηθηκε η ηλιοροφη(να μας μεινει και κανα φραγκο για διακοπες). Παντως το διλλημα της εποχης,ηταν Golf GT ή Fiat Punto GT και εφτανε μονο η συγκριση του ανοιγοκλεισιματος της πορτας των δυο αυτοκινητων,ωστε να αποφασισω... Για να ειμαι απολυτα ειλικρινης,καποια φορα βλεποντας ενα Punto GT να "περναει απο πανω μου" μετανοιωσα για την επιλογη μου,παντως σε βαθος χρονου σιγουρα οχι,γιατι δεν εβγαλε καμμια σοβαρη ζημια,παρολο που βελτιωθηκε πολυ ατμοσφαιρικα Μιλάς για αυτοκίνητα του '90 ... Δυστυχώς τότε η αξιοπιστία των αυτοκινήτων ήταν πολύ ανώτερη απ των αυτοκινήτων της τελευταίας 10ετίας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Μιλάς για αυτοκίνητα του '90 ... Δυστυχώς τότε η αξιοπιστία των αυτοκινήτων ήταν πολύ ανώτερη απ των αυτοκινήτων της τελευταίας 10ετίας Πολυ ανώτερη μπορεί να ηταν η αξιοπιστία τους, αλλα αυτοκίνητα δεν ήταν, κατι παλιο ματρακαδες με 4 καθίσματα ηταν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Μιλάς για αυτοκίνητα του '90 ... Δυστυχώς τότε η αξιοπιστία των αυτοκινήτων ήταν πολύ ανώτερη απ των αυτοκινήτων της τελευταίας 10ετίας Η αξιοπιστία εκείνων των αυτοκινήτων ήταν ανώτερη για ένα απλό λόγο. ¨Ήταν πολύ απλά... Μια λαμαρίνα, ένα τιμόνι και 4 τροχοί. Δεν είχαν την πολυπλοκότητα τη σημερινή, ούτε κυρίως τα ηλεκτρονικά - ηλεκτρικά των σημερινών. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A59 Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 Πολυ ανώτερη μπορεί να ηταν η αξιοπιστία τους, αλλα αυτοκίνητα δεν ήταν, κατι παλιο ματρακαδες με 4 καθίσματα ηταν Υπερβαλλεις φιλε και το ξερεις πολυ καλα...μαλλον σε κερασε τσαγακι καποιο που προφανως υποτιμησες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 (edited) Υπερβαλλεις φιλε και το ξερεις πολυ καλα...μαλλον σε κερασε τσαγακι καποιο που προφανως υποτιμησες Ουτε τσάγια πινω ουτε ασχολούμαι με την καλλιέργεια τσαγιού Edited January 27, 2016 by nikoskallithea 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerstavros Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 (edited) Η αξιοπιστία εκείνων των αυτοκινήτων ήταν ανώτερη για ένα απλό λόγο. ¨Ήταν πολύ απλά... Μια λαμαρίνα, ένα τιμόνι και 4 τροχοί. Δεν είχαν την πολυπλοκότητα τη σημερινή, ούτε κυρίως τα ηλεκτρονικά - ηλεκτρικά των σημερινών. Είχαν άλλη πολυπλοκότητα, για τη δική τους εποχή. Ο λόγος που τα σημερινά έχουν κατώτερη αξιοπιστία είναι η προσπάθεια μείωσης του κόστους τους κυρίως. Θα καταλήξουν σαν αναλώσιμα τα αυτοκίνητα Edited January 27, 2016 by gerstavros 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Είχαν άλλη πολυπλοκότητα, για τη δική τους εποχή. Ο λόγος που τα σημερινά έχουν κατώτερη αξιοπιστία είναι η προσπάθεια μείωσης του κόστους τους κυρίως. Θα καταλήξουν σαν αναλώσιμα τα αυτοκίνητα Η αυτοκινητοβιομηχανία - κυρίως για λόγους αποσβέσεων εξοπλισμού παραγωγής - αργεί πάντα να ενσωματώσει νέες τεχνολογίες. Μπορεί να τις ανακαλύπτει πρώτη κάποιες φορές αλλά αργεί να τις εντάξει στα αυτοκίνητα παραγωγής. Ένας άλλος λόγος είναι και η ασφάλεια, θα πρέπει κάτι να είναι 100% σίγουρο ότι θα δουλέψει για να μπει στην παραγωγή. Τέλος, μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για εταιρείες όπου σκοπό έχουν το κέρδος και όπως πολλές φορές έχει αποδειχθεί είναι έτοιμες να κάνουν πολλά για να διατηρήσουν τα κέρδη τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerstavros Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Η αυτοκινητοβιομηχανία - κυρίως για λόγους αποσβέσεων εξοπλισμού παραγωγής - αργεί πάντα να ενσωματώσει νέες τεχνολογίες. Μπορεί να τις ανακαλύπτει πρώτη κάποιες φορές αλλά αργεί να τις εντάξει στα αυτοκίνητα παραγωγής. Ένας άλλος λόγος είναι και η ασφάλεια, θα πρέπει κάτι να είναι 100% σίγουρο ότι θα δουλέψει για να μπει στην παραγωγή. Τέλος, μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για εταιρείες όπου σκοπό έχουν το κέρδος και όπως πολλές φορές έχει αποδειχθεί είναι έτοιμες να κάνουν πολλά για να διατηρήσουν τα κέρδη τους. Στα λόγια μου έρχεσαι. Αλλά ας μην ξεφύγουμε άλλο απ το θέμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Επειδή όντως ξεφύγαμε από το θέμα ας πω κι εγώ γιατί διάλεξα Golf. - Επειδή χρόνια το ήθελα, μου είχε μπει σαν ιδέα, είχα και δει και φίλων και μου άρεσε. - Επειδή είναι όμορφο, ΝΑΙ, όμορφο. Κλασικό ίσως αλλά σίγουρα διαχρονικό. Το μόνο αμάξι αυτής της κατηγορίας που μετά και από 4 χρόνια θα το βλέπεις όμορφο. Όπως BMW / AUDI / MERCEDES. Με σχεδιαστική αρμονία, χωρίς ανάγκη να ξεχωρίσει λόγω σχεδιασμού, χωρίς υπερβολές που μετά από 1 χρόνο τις βαριέσαι. - Λόγω επιθυμίας να στραφώ στο φυσικό αέριο, ήταν η πιο σοβαρή επιλογή. Από την άλλη αν δεν έβγαζε το Golf φυσικό αέριο δεν ξέρω αν θα πήγαινα αλλού, δεν βάζω τέτοια διλήμματα στον εαυτό μου. - Επειδή βλέπεις το εσωτερικό του και λες χαλάλι τα φράγκα που έδωσα., το είπε πολύ σωστά κάποιο άλλο μέλος του φόρουμ, το Golf είναι προσιτή πολυτέλεια. - Επειδή στο επίπεδο της ασφάλειας είναι κορυφή και άλλα τα οποία τώρα μου ξεφεύγουν 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Πολυ ανώτερη μπορεί να ηταν η αξιοπιστία τους, αλλα αυτοκίνητα δεν ήταν, κατι παλιο ματρακαδες με 4 καθίσματα ηταν Ενώ το 5ρι σου ειναι αμαξι. Πηγαινε τωρα μια βολτα στο συνεργειο να πεις καλημερα στον μαστορα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 (edited) Χαχαχχαχα!!! Κατα τ αλλα ας απαντησω κι εγω, αν και τα χω γραψει κι αλλου Ηθελα γκολφ πολλα χρονια, ηταν το ονειρο μου. Γιατι; Γιατι μ αρεσει η σχεδιαση του. Οπως ειπωθηκε ειναι ενα σχεδιο διαχρονικο που δεν ειναι ουτε αδιαφορο ουτε εξτριμ. Βλεπεις γκολφ 5 ας πουμε και θα μπορουσε να ναι σημερινο σχεδιο. Μπορω να το χω τοσο τωρα στα 26 μου οσο και στα 35. Γιατι ειναι προσιτη πολυτελεια (νομιζω εγω το χα ξαναπει αυτο ) Γιατι εχει στοιβαρη και ποιοτικη κατασκευη Γιατι ειναι γρηγορο, σβελτο, με καλη συμπεριφορα στις στροφες. Γιατι το μεγεθος του ειναι τοσο μικρο για να κινεισαι στην πολη και τοσο μεγαλο για να κανεις ταξιδια. Γιατι ειναι ενα μοντελο που βγαινει εδω και πολλα χρονια, σημα κατατεθεν της εταιρειας. Γιατι ειναι ενα απο τα πιο καλοπουλημενα αμαξια που εχουν βγει. Sent from my iPad using Tapatalk Edited January 28, 2016 by Ursus 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Ενώ το 5ρι σου ειναι αμαξι. Πηγαινε τωρα μια βολτα στο συνεργειο να πεις καλημερα στον μαστορα. χαχααα έρχεσαι στο λογια μου, μακριά λοιπον (για οσους μας διαβάζουν) απο vw, αυτο λεω σε ολους, άργησες λιγο αλλα το κατάλαβες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Ενώ το 5ρι σου ειναι αμαξι. Πηγαινε τωρα μια βολτα στο συνεργειο να πεις καλημερα στον μαστορα. χαχα ελιωσα...btw το 5αρι ειναι η ντροπη ολων τον golf απο θεμα αξιοπιστιας...καδενες, dsg, πιστονια, συγχρονιζε, πολλα aftersale €.€€€ στις τσεπες των γερμανων. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαρινος-TSI Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Το 5αρι πηγε την VW σε αλλο επιπεδο.Μεγαλη διαφορα σε οδηγικη συμπεριφορα σε σχεση με το 4αρι(αναρτηση πολλαπλών συνδεσμων), 6αρι κκιβωτιο, DSG που ηταν μακραν το καλυτερο αυτοματο κιβωτιο,ποιοτητα που συνανταγες σε μεγαλυτερη κατηγορια με ακριβοτερα σηματα στην μασκα, κινητηρες TSI που οδηγησαν την εξελιξη και ακολουθησαν σχεδον ολοι οι κατασκευαστες, και αλλες πολλες διαφορες που θελουμε βιβλιο.Φυσικα ειχε θεματα οπως ειναι λογικο με τοση τεχνολογια,μεχρι στιγμης ομως στα ματια των περισσότερων ειναι το ομορφοτερο Golf και το μοντελο που εδωσε οτι ελειπε απο τα προηγουμενα..ταχυτητα-τεχνολογια.Μακραν το πιο ολοκληρωμένο Golf.- 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 το 5 αν και δεν μου αρεσει καθολου ειτε εσωτερικα ειτε εξωτερικα ωφειλω να παραδεχτω πως ειναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ γκολφ,ακομα και απο το 2, που αν το παρει καποιος που ξερει τι να κανει με τα χερια του και τα ποδια του μπορει να κανει απιστευτα πραγματα...ειναι εξαιρετικα παιχνιδιαρικο αλλα παραλληλα μπορει να γινει και τρενο σε οποιοδηποτε δρομο-πιστα μιας και μπορεις να το οδηγησεις χωρις κανενα esp και αλλα μπλιμπλικια.το 6 ειναι ενα 5μιση επι της ουσιας και το 7ειναι σα να πηρε ο σχεδιαστης το 6 εκανε ολες τις στρογγυλες ακρες,γωνιες και εφτιαξε το 7 εγω διαλεξα το 4 γιατι το καλοκαιρι του 3 που το επελεξα δεν ειχα δει αλλο σε αυτη την κατηγορια που να ειναι καλυτερο του.βεβαια τα χρονια πλεον εχουν περασει το αυτ/το εχει πια 220κ χλμ αλλα δεν καιει πανω απο 1 λιτρο λαδι στις 15000 χλμ που κανω αλλαγες.εχω ακομα το μαμα δισκο το σασμαν του δε μου χει βγαλει κανενα προβλημα και γενικα ως τωρα δε μου χει βγαλει καμια σοβαρη ζημια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Εμένα μου αρκεί που γυρίζω το κλειδί και μου φτιάχνει η διάθεση και μετά από 8 χρόνια νιώθω την ίδια χαρά όπως την πρώτη μέρα. Αν μου έδινε την ίδια χαρά κάποιο άλλο στη θέση του, προφανώς δεν θα το μάθω ποτέ αλλά δεν έχει και σημασία. Οι επιλογές μας δεν θα πρέπει να συγκρίνονται με εκείνες που δεν κάναμε, αλλά να κρίνονται σε βάθος χρόνου για την ορθότητά τους. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...