Jump to content
Jorgi

Polo1.4 Diesel Μίζα

Recommended Posts

Πάλι εδώ χρειαζομαι την συμβουλή σας. θα παω να το κοιτάξω, αλλα με ενδιαφέρει να γνωρίζω αν καποιος εχει παρόμοι πρόβλημα.

εχει τύχει δυο φορές.

την πρώτη μου εσβησε (κλασσικο πρόβλημα) στο φαναρι και όταν το εβαζα μπροστα γυρνουσε λίγο η μίζα, εδειχνε ότι πάει να πάρει μπροστά, ακουγοντας ενας ξερός μεταλλικός θόρυβος , εφτανε μεχρι 600 στροφες και εσβηνε. αυτο το εκανε 6-7 φορές και μετα πήρε κανονικά.

Σήμερα πάλι πήγα να το βαλω μπροστα λεγινε το ίδιο, καμμιά δεκαρια φορές, προσπαθησα να δοκιμασω με γκαζι αλλά παλι τιποτε. μετά εκανε σαν να πήρε αλλά σαν νε δουλευε ας πούμε στις 100 στροφές (χωρίς όμως κραδασμούς) και μετά πήρε κανονικά.

μισώ τις βλάβες που συμβαινουν κ´απου κάπου

κάμία εμπειρία;

Link to comment
Share on other sites

Οταν σου σβηνει, κλεινε τελειως τον διακοπτη για 2-3 δευτερολεπτα, ανοιγε τον, περιμενε αλλα 2-3 δευτερολεπτα και βαζε μπροστα.

 

Οταν σβηνει ενα μοτερ, στελνει το καυσιμο πισω (για λογους ασφαλειας) και οταν εσυ προσπαθεις να βαλεις αμεσως εμπρος τοτε η αντλια προσπαθει να ξαναστειλει καυσιμο αλλα δεν προλαβαινει να το παει αμεσα στο μοτερ και σου κανει τα διαφορα μεχρι να φτασει.

Αυτη η αναμονη που σου περιγραφω να κανεις, μπορει να σε αγχωνει για τους πισω που θα να κορναρουν, αλλα θα φυγεις 100% μετα απο αυτα τα 4-5 δευτερολεπτα συνολικα χωρις τα παραπανω προβληματα που γραφεις. Γενικα λιγο πιο χαλαρη χρηση μην παρεις καμια αντλια στο χερι...

Link to comment
Share on other sites

δηλ.  δεν ειναι   η μιζα;  γιατι όμως το  κάνει  την πρωτη  φορά;

 

  σημερα μου το έκανε αλλη μια φορά

Edited by Jorgi
Link to comment
Share on other sites

Αν στο ξανακανει, δοκιμασε αυτο που σου λεω και μας λες.

Δυσκολα εχει κατι η μιζα σε καινουριο αυτοκινητο.

Αν υπαρχει θεμα θα ειναι με το Start/Stop και οχι με την μιζα, αλλα μην προτρεχουμε σε προβληματα προς το παρον!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αυριο  πρωι  θα   πάω.  και εμένα  για μιζα  μου φαίνεται αφου  δεν  κάνω τίποτα. σταματαω  στο  φαναρι..... ο κινητηρας  σβήνει  και όταν  πάταω συμπλέκτη για   να  βάλω ταχύτητα  γυρναει  ξερα η   μιζα , σαν να μην κουμπώνει    καλά ... κάτι τετοιο.

είπαμε  bluemotion   ;-)

Link to comment
Share on other sites

αυριο  πρωι  θα   πάω.  και εμένα  για μιζα  μου φαίνεται αφου  δεν  κάνω τίποτα. σταματαω  στο  φαναρι..... ο κινητηρας  σβήνει  και όταν  πάταω συμπλέκτη για   να  βάλω ταχύτητα  γυρναει  ξερα η   μιζα , σαν να μην κουμπώνει    καλά ... κάτι τετοιο.

είπαμε  bluemotion   ;-)

τελικά φίλε βρήκες άκρη με το θέμα;

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα να ξεθαψω λιγο το θεμα μιας και σημερα αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα με το φιλο jorgi, polo 1,4 bluemotion, γυρνουσα απο διακοπες και εκανα μια σταση σε ενα σημειο να παρω καφε

σβηνω το αυτοκινητο και οταν ξαναπηγα να το βαλω μπροστα να φυγω γυρναω την μιζα παει να παρει μπρος και κανει ενα κροταλισμο σαν να ειχε κοψει βαση και σβηνει στα καπακια, πηρε μπροστα μετα απο καμια δεκαρια

φορες που βαρεσα μιζα, μετα συνεχισα το ταξιδι μου και μοιλις εφτασα στο σπιτι μου  το εσβηνα συνεχεια και βαραγα μιζα να δω μηπως το κανακανει αλλα ολα οκ επερνε κανονικα μπρος, οπως και να εχει αυριο η το πολυ μευθαυριο

θα το παω στην αντιπρωσοπεια να δω τι θα μου πουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

έχω πάει μια φορά   στο συνεργείο  για αυτό το πρόβλημα.

φυσικά δεν το έκανε τότε.. είπα συγνώμη και έφυγα ........  δεν το  κάνει συχνά αλλά το  κάνει.

αυτό ακριβώς το κρόταλισμα.  ( τώρα ειμαι πιο  ψυχραιμός,, το κάνει... περιμένω λίγο  και  μετα ξναπροσπαθώ !!

Στην άρχη νόμισα ότι ήταν  ότι  ας πουμε εβαζα ταχύτητα σαν να μην ηταν σβηστός  ο κινητηρας.   Μετά στα φανάρια, οταν  εσβηνε, πατούσα καθαρά   μεχρις τελος τον συμπλεκτη, περιμενα  να πάρει μπρος   και μετα εβαζα ταχύτητα. 

όμως και έτσι  πάλι μου το κάνει.  αυτό θα συμβει  τώρα περίπου μια φορά την βδομάδα.!!!!!!!!!  τι να πάω στο συνεργείο και τι να πω!!

αρχίζει πραγματικά αυτό το αμάξι να μου  την δίνει  στα νευρα.  θες η καταναλωση , που δεν έχει καμιά σχέση με αυτά  που έγραφαν  , θες  το ότι ακόμη   θα μου σβήσει  μερικές φορές αν ξεχαστώ !!! :diablo:  

Link to comment
Share on other sites

εμενα το εκανε μονο αν το εσβηνα και ηταν ζεστο το αυτοκινητο , πχ μετα απο μεγαλο ταξιδι, το πηγα αντιπροσωπεια και απλα μου περασαν μια αναβαθμιση που κατα τα λεγομενα τους

λυνει το προβλημα, μεχρι στιγμης δεν το εχει ξανακανει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αυτή την εβδομάδα μου το έκανε  πάλι.   και πιο έντονα. 

Μου το έκανε  όχι μόνο σε φανάρια (  auto stop)  αλλά  και   στο  κανονικό  ξεκίνημα από  παρακάρισμα.  Καμμιά 10αρια  φορες για να πάρει μπροστά. τελικά. 

Κάνει ένα κροταλισμα,  σαν να  μην  " κουμπωνει" ας πούμε σωστά η μίζα...  αλλά  από κάτω όταν  δεν  εχεις γυρισμένο  το κλειδί   ακούγεται  η μηχανή να δουλεύει  ελαφρα..  και το στροφόμετρο  δειχνει 300  στροφές!!!    θα μας τρελάνει!!

Τελος πάντων,  σημερά πήρα τηλεφωνο για ραντεβού (  το καλοκαίρι δουλευω και δεν υπάρχει ελευθερος χρόνος)  και μου είπαν  να το  δούνε...  να το βαλουν στο  διαγνωστικό   και να παραγγείλουν τα ανταλλακτικά. Που μου λέει  ότι το έχουν ξαναδεί    το πρόβλημα) 

 

Νεώτερα την Τρίτη  λοιπόν 

 

Πάντως ρε παιδιά  , με εχει πρήξει αυτό το πόλο...  γμτ σε μένα έτυχε?

πριν 10 χρόνια αγόρασα καινούργιο το  scoda  octavia  4x4 fsi  και  είναι  σούπερ..  

Edited by Jorgi
Link to comment
Share on other sites

  Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με τη μιζα παρουσιάστηκε και σε μένα (polo 1.4 tdi bm κινητήρας CUSB 90 hp. Το πήγα στο γρατσία μέσα στην εγγύηση και μου είπαν ότι οφείλεται στο γνωστό ελαφρύ βολάν που είναι και υπεύθυνο για το εύκολο σβήσιμο του κινητήρα. Αντικαταστάθηκε το βολάν με άλλο μεγαλύτερης μάζας (δεν γνωρίζω από πιο μοντέλο) καθώς και ολόκληρο σετ συμπλέκτη γιατί το προηγούμενο δεν ταίριαζε.

   Αποτέλεσματα ,  1ο το πρόβλημα με τη μίζα διορθώθηκε,

                              2ο η λειτουργία του κινητήρα έχει αλλάξει εντελώς, έχουν φύγει οι κραδασμοί στις πολύ χαμηλές στροφές σχεδόν εντελώς (τώρα μπορείς να κρατάς την 5η και με 60χμ !!! και μπορείς να πατήσεις το γκάζι τέρμα χωρίς να κροταλίζει) και γενικά δουλεύει πάρα πολύ στρωτά. (καμία σχέση με πριν).

                              3ο Τώρα πια δεν σβήνει όσο και να προσπαθήσεις (σε ευθεία αφήνεις 5η ρελαντί και απλά πηγαίνει)                              

                             4ο  το αυτοκίνητο έχει χάσει εμφανέστατα την ευστροφία που είχε και δίνει γενικά την εντύπωση πως δεν πάει όπως πριν, υποψιάζομαι ότι θα ανέβει και η κατανάλωση, μένει να το μετρήσω και θα επανέλθω.

 

Τώρα αν κάποιος με το ίδιο πρόβλημα στη μίζα πάει για αντικατάσταση βολάν , ας σκεφτεί πολύ καλά αν θα βάλει το ίδιο ή βαρύτερο.Τα υπέρ και τα κατά τα έγραψα. (το αυτοκίνητο εκτός από εμένα το οδηγούν άλλα 3 άτομα στα οποία τους αρέσει τώρα περισσότερο, σε εμένα όμως όχι, με ενοχλεί που το αυτοκίνητο έχασε την σπιρτάδα που είχε).

Link to comment
Share on other sites

 Όπως  έγραψα  σε άλλο νήμα... το πήγα...  και με έγραψαν.   Το πήγα στον Φιλιππαίο  όπου και το αγόρασα.. 

μου είπαν  ότι  δεν το  έχουν ξανασυναντήσει  το πρόβλημα  ( ασχετα αν είχα ξαναπάει τον Φεβρουάριο   όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα)  και θα  το δουν σε ένα μήνα όταν  έρθουν τα ανταλλακτικά   για  το σβήσιμο του κινητήρα !!!!!!

Αυτή την φορά δεν θα τους την χαρίσω όμως. 

ήδη  έχω παραπονεθεί και στην Καρεντα  και  στην Γερμανία. προς το παρόν είχα μόνο  ενα τηλεφωνημα ότι    το σβήσιμο είναι στα  φυσιολογικά  πλαίσια λειτουργίας  του κινητήρα . (after sales service).  όμως τώρα το κάνει  πολύ συχνότερα..  μεχρι να μείνω καταμεσής του δρόμου!!!!! 

το βραδακι  θα σας βάλω βίντεο  να δείτε τι κάνει!!!

κατα ταλλα αγόρασα  καινούργιο αυτοκίνητο για να έχω το κεφάλι ήσυχο  από βλάβες και εγγύηση!!!

 

( αν η διαχείρηση χρειάζεται  τα στοιχεία  μου    μπορώ να  τα βάλω) 

Link to comment
Share on other sites

θαυμάστε!!! 

προσέξτε ότι κάποια στιγμή  παιρνεί μπρός αλλά λίγο!!!!  400  στροφές!!!  και  δουλεύει!!! αλλά δεν ανεβάζει στροφές.  και άσε τους αλλους από πίσω να κορνάρουν.. 

 

Edited by Jorgi
Link to comment
Share on other sites

θαυμάστε!!! 

προσέξτε ότι κάποια στιγμή  παιρνεί μπρός αλλά λίγο!!!!  400  στροφές!!!  και  δουλεύει!!! αλλά δεν ανεβάζει στροφές.  και άσε τους αλλους από πίσω να κορνάρουν.. 

 

ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ !!!!! το ίδιο πρόβλημα είχα. Πήγαινε να σου αλλάξουν το βολάν, δεν καταλαβαίνω γιατί το καθυστερείς? (αν είναι στην εγγύηση πήγαινε στο Γρατσία Αγία παρασκευή, εκεί μου το άλλαξαν και με καινούριο άλλο σετ συμπλέκτη)

 ¨Εχω περιγράψει πιο πάνω πως δουλεύει τώρα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ !!!!! το ίδιο πρόβλημα είχα. Πήγαινε να σου αλλάξουν το βολάν, δεν καταλαβαίνω γιατί το καθυστερείς? (αν είναι στην εγγύηση πήγαινε στο Γρατσία Αγία παρασκευή, εκεί μου το άλλαξαν και με καινούριο άλλο σετ συμπλέκτη)

 ¨Εχω περιγράψει πιο πάνω πως δουλεύει τώρα.

Έχω πάει στον Φιλιππαίο,  αν και έπρεπε  να  με  έχει καλέσει  ήδη τουλάχιστον η  Καρέντα  |αφού  γνωρίζει το πρόβλημα . εικοσι μέρες εργάσιμες τα ανταλλακτικά.. δηλαδή μήνας...  δηλαδή.   τίποτα!!!   πράγματι τα  έχω πάρει στο κρανίο   με την αδιαφορία τους!!! 

Οδηγάω ένα επικίνδυνο αυτοκίνητο εξ αιτίας τους!!

Link to comment
Share on other sites

θαυμάστε!!!

προσέξτε ότι κάποια στιγμή παιρνεί μπρός αλλά λίγο!!!! 400 στροφές!!! και δουλεύει!!! αλλά δεν ανεβάζει στροφές. και άσε τους αλλους από πίσω να κορνάρουν..

http://www.youtube.com/watch?v=yuto__qm-Ng

Πόσο χαίρομαι που το αυτοκίνητο μου δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα. είμαι τυχερός.

Πραγματικά όμως είναι σπαστικό, να έχεις δώσει 15.000 ευρώ να έχεις πάρει καινούργιο αυτοκίνητο και να σου δημιουργεί τέτοιο θέμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Μου έχει κάνει 2 φορές ένα περίεργο ήχο κατά την εκκίνηση μετά το μιζάρισμα... Ελπίζω να μην τριτώσει, αλλά συμφωνώ με Sokratis91, πόσο μ*****ς μπορεί να νιώσεις όταν έχεις δώσει τόσα λεφτά για ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο & σου κάνει τέτοια κολπάκια....

Edited by Polakias TDI
προσοχη στο λεξιλογιο
Link to comment
Share on other sites

ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ !!!!! το ίδιο πρόβλημα είχα. Πήγαινε να σου αλλάξουν το βολάν, δεν καταλαβαίνω γιατί το καθυστερείς? (αν είναι στην εγγύηση πήγαινε στο Γρατσία Αγία παρασκευή, εκεί μου το άλλαξαν και με καινούριο άλλο σετ συμπλέκτη)

 ¨Εχω περιγράψει πιο πάνω πως δουλεύει τώρα.

 

Vassilis 63 και Jorgi έχω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πρόβλημα... Οδηγώ ένα Polo 1.4 TDI το όποιο πήρα στα χέρια μου τον Ιανουάριο του 2015 και έχει 11.500 km.. 

 

Στην τεχνική οδηγία της VW που μου έδειξε ο αντιπρόσωπος αναφέρει ότι πρέπει να αλλάξουν 4 πράγματα:

 

1) αναβάθμιση λογισμικού

2) σετ συμπλέκτη

3) το βολάν από διπλής μάζας σε βολάν μονής μάζας

4) δεξί ημιαξόνιο

 

Vassilis 63 σε σένα άλλαξαν μόνο το βολάν?? Μετά τις αλλαγές το αυτοκίνητο εμφανίζει κάποιο πρόβλημα? 

 

Jorgi τελικά άλλαξες κάτι και αν ναι τι???

 

Εϊμαι στο σημείο που πρέπει να πάρω την απόφαση για να δω τι θα κάνω οπότε θα εκτιμούσα τις απαντήσεις και τις εμπειρίες σας!

Σας ευχαριστώ θερμά! 

 

(Βέβαια έχω και ένα κουδούνισμα από την περιοχή του τιμονιού ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΣΠΑΣΤΙΚΟ που δεν ξέρουν από που είναι.. και συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλια ότι δίνεις ένα σκασμό λεφτά για να μην ασχολείσαι με συνεργεία και ξεκινάς να ασχολείσαι με αυτά από τόσο νωρίς!!)

Edited by GioT
Link to comment
Share on other sites

απο τν στιγμη που υπαρχει τεχνικη οδηγια για το συγκεκριμενο προβλημα γιατι περιμενεις την αποψη αλλων?πηγαινε να κανεις αυτο που πρεπει να κανεις απλα τα πραγματα

Link to comment
Share on other sites

απο τν στιγμη που υπαρχει τεχνικη οδηγια για το συγκεκριμενο προβλημα γιατι περιμενεις την αποψη αλλων?πηγαινε να κανεις αυτο που πρεπει να κανεις απλα τα πραγματα

 

Για να δω αν διορθώθηκε το πρόβλημα και γενικά τι συμπεριφορά είχαν τα αυτοκίνητα με τις αλλάγες που λέει η VW.. 

 

Link to comment
Share on other sites

Vassilis 63 και Jorgi έχω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πρόβλημα... Οδηγώ ένα Polo 1.4 TDI το όποιο πήρα στα χέρια μου τον Ιανουάριο του 2015 και έχει 11.500 km.. 

 

Στην τεχνική οδηγία της VW που μου έδειξε ο αντιπρόσωπος αναφέρει ότι πρέπει να αλλάξουν 4 πράγματα:

 

1) αναβάθμιση λογισμικού

2) σετ συμπλέκτη

3) το βολάν από διπλής μάζας σε βολάν μονής μάζας

4) δεξί ημιαξόνιο

 

Vassilis 63 σε σένα άλλαξαν μόνο το βολάν?? Μετά τις αλλαγές το αυτοκίνητο εμφανίζει κάποιο πρόβλημα? 

 

Jorgi τελικά άλλαξες κάτι και αν ναι τι???

 

Εϊμαι στο σημείο που πρέπει να πάρω την απόφαση για να δω τι θα κάνω οπότε θα εκτιμούσα τις απαντήσεις και τις εμπειρίες σας!

Σας ευχαριστώ θερμά! 

 

(Βέβαια έχω και ένα κουδούνισμα από την περιοχή του τιμονιού ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΣΠΑΣΤΙΚΟ που δεν ξέρουν από που είναι.. και συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλια ότι δίνεις ένα σκασμό λεφτά για να μην ασχολείσαι με συνεργεία και ξεκινάς να ασχολείσαι με αυτά από τόσο νωρίς!!)

Τα λόγια που μου είπαν,  είναι ότι άλλαξαν το βολάν με άλλο βελτιωμένο (γενικά και αόριστα) και άλλο σετ συμπλέκτη.(αν έκαναν και κάτι άλλο δεν μου το ανέφεραν)

 

Μετά τις αλλαγές το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ στρωτά (καμία σχέση με πριν) χάνοντας όπως έχω γράψει λίγο από την ευστροφία του, κάτι που μετά από μερικές μέρες πιθανόν να το ξεχάσεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα λόγια που μου είπαν,  είναι ότι άλλαξαν το βολάν με άλλο βελτιωμένο (γενικά και αόριστα) και άλλο σετ συμπλέκτη.(αν έκαναν και κάτι άλλο δεν μου το ανέφεραν)

 

Μετά τις αλλαγές το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ στρωτά (καμία σχέση με πριν) χάνοντας όπως έχω γράψει λίγο από την ευστροφία του, κάτι που μετά από μερικές μέρες πιθανόν να το ξεχάσεις.

 

Φίλε μου σ' ευχαριστώ για την απάντηση σου, μίλησα με αντιπρόσωπο για να παραγγείλει τα ανταλλακτικά ώστε να προχωρήσω στις αλλαγές καθώς το πρόβλημα πρέπει να διορθωθεί.. 

Περιμένω ειδοποίηση για να πάω το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία.. 

Νεότερα μόλις έχω.. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, 

κάτοχος κι εγώ του ίδιου -αδιαμφισβήτητα- ελαττωματικού Polo, 1.4, tdi diesel,  που αγόρασα πριν έναν χρόνο. Επισκέφτηκα δύο φορές την αντιπροσωπία για τα προβλήματα του σβησίματος στις χαμηλές στροφές (τον Οκτώβριο του 14 και τον Ιούλιο του 15, δηλαδή 4 μήνες μετά την παραδοχή του Γερμανού Διευθυντή Επικοινωνίας VWgroup, Steffen Kuschel, ότι προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα το ταχύτερο δυνατόν). Αποδέχτηκα και εγώ, όπως πολλοί, ότι δεν έχω συνηθίσει να οδηγώ ντιζελοκίνητο αμάξι και εισέπραττα φάσκελα και κοροϊδία κάθε φορά που έσβηνε ο κινητήρας σε στροφές ή δεν έπαιρνε μπροστά στο φανάρι. Το βίντεο του Jorgi και πολλές παρατηρήσεις των περισσοτέρων περιγράφει και τη δική μου περίπτωση. 

 

Πριν λίγες μέρες τηλεφωνώντας για το 1ο σέρβις του αυτοκινήτου με ενημέρωσαν ότι θα γίνει και μια δωρεάν αναβάθμιση του κινητήρα, προσφορά του καταστήματος!  Αυτό ήταν η αφορμή να ερευνήσω το πρόβλημα στο ίντερνετ και να διαπιστώσω τελικά ότι δεν είμαι η μόνη. Η απάντηση των ευγενικότατων υπαλλήλων της αντιπροσωπίας στα παράπονά μου ήταν ότι αυτές τις οδηγίες είχαν μέχρι και τον Ιούλιο! Να λένε δηλαδή ότι φταίει ο τρόπος οδήγησής μας!

Και στην ερώτησή μου γιατί δεν ενημερώνουν τους υπόλοιπους κατόχους του ίδιου αυτοκινήτου για το επικίνδυνο πρόβλημα με ανάκληση ήταν ότι δεν γίνεται ανάκληση, αλλά "επιδιορθωτική επέμβαση" (προφανώς γιατί ένα ακόμη σκάνδαλο είναι πολύ βαρύ) και άρα δεν στέλνουν επιστολές αλλά περιμένουν από τους κατόχους με προβλήματα να επικοινωνήσουν με την εταιρεία. 

 

Αλλά το πιο πρόσφατο νέο-απόδειξη της ανθρώπινης ευφυίας και επινοητικότητας : τελικά θα γίνει ανάκληση για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Ο λόγος; ένα σωληνάκι από το οποίο διαρρέει λάδι, η μία βίδα του, γεγονός που μπορεί να αποβεί επικίνδυνο κατά την οδήγηση! Και φαντάζομαι παράλληλα με την αλλαγή του σωλήνα ή της βίδας του σωλήνα, θα συνεχίζουν να προσφέρουν δωρεάν την αναβάθμιση-ανακατασκευή-αλλαγή του μισού αυτοκινήτου! Θα φτάσει η επιστολή εντός της εβδομάδας μου είπαν... Και δε συνιστά κίνδυνο το γεγονός ότι πριν 4-5 μέρες κοκάλωσε το αμάξι μου στο φανάρι και δεν μπορούσα να βάλω πρώτη γιατί δεν έμπαινε. Το σύνολο τελικά του ποσού που μου αναλογεί 180 ευρώ με αλλαγή βολάν, σετ συμπλέκτη, αναβάθμιση κινητήρα και δε έχει σημασία πια τι άλλο. Το γεγονός είναι ότι είναι αμφίβολη η απόδοση, η κατανάλωση, η εκπομπή ρύπων του αυτοκινήτου μου. Το μόνο πράγμα που είναι σίγουρο; Η μεταπωλητική του αξία, που πήρε την κατιούσα. Το ερώτημα είναι: δεν υπάρχει τρόπος να προστατέψει κανείς τα δικαιώματά του;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, 

κάτοχος κι εγώ του ίδιου -αδιαμφισβήτητα- ελαττωματικού Polo, 1.4, tdi diesel,  που αγόρασα πριν έναν χρόνο. Επισκέφτηκα δύο φορές την αντιπροσωπία για τα προβλήματα του σβησίματος στις χαμηλές στροφές (τον Οκτώβριο του 14 και τον Ιούλιο του 15, δηλαδή 4 μήνες μετά την παραδοχή του Γερμανού Διευθυντή Επικοινωνίας VWgroup, Steffen Kuschel, ότι προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα το ταχύτερο δυνατόν). Αποδέχτηκα και εγώ, όπως πολλοί, ότι δεν έχω συνηθίσει να οδηγώ ντιζελοκίνητο αμάξι και εισέπραττα φάσκελα και κοροϊδία κάθε φορά που έσβηνε ο κινητήρας σε στροφές ή δεν έπαιρνε μπροστά στο φανάρι. Το βίντεο του Jorgi και πολλές παρατηρήσεις των περισσοτέρων περιγράφει και τη δική μου περίπτωση. 

 

Πριν λίγες μέρες τηλεφωνώντας για το 1ο σέρβις του αυτοκινήτου με ενημέρωσαν ότι θα γίνει και μια δωρεάν αναβάθμιση του κινητήρα, προσφορά του καταστήματος!  Αυτό ήταν η αφορμή να ερευνήσω το πρόβλημα στο ίντερνετ και να διαπιστώσω τελικά ότι δεν είμαι η μόνη. Η απάντηση των ευγενικότατων υπαλλήλων της αντιπροσωπίας στα παράπονά μου ήταν ότι αυτές τις οδηγίες είχαν μέχρι και τον Ιούλιο! Να λένε δηλαδή ότι φταίει ο τρόπος οδήγησής μας!

Και στην ερώτησή μου γιατί δεν ενημερώνουν τους υπόλοιπους κατόχους του ίδιου αυτοκινήτου για το επικίνδυνο πρόβλημα με ανάκληση ήταν ότι δεν γίνεται ανάκληση, αλλά "επιδιορθωτική επέμβαση" (προφανώς γιατί ένα ακόμη σκάνδαλο είναι πολύ βαρύ) και άρα δεν στέλνουν επιστολές αλλά περιμένουν από τους κατόχους με προβλήματα να επικοινωνήσουν με την εταιρεία. 

 

Αλλά το πιο πρόσφατο νέο-απόδειξη της ανθρώπινης ευφυίας και επινοητικότητας : τελικά θα γίνει ανάκληση για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Ο λόγος; ένα σωληνάκι από το οποίο διαρρέει λάδι, η μία βίδα του, γεγονός που μπορεί να αποβεί επικίνδυνο κατά την οδήγηση! Και φαντάζομαι παράλληλα με την αλλαγή του σωλήνα ή της βίδας του σωλήνα, θα συνεχίζουν να προσφέρουν δωρεάν την αναβάθμιση-ανακατασκευή-αλλαγή του μισού αυτοκινήτου! Θα φτάσει η επιστολή εντός της εβδομάδας μου είπαν... Και δε συνιστά κίνδυνο το γεγονός ότι πριν 4-5 μέρες κοκάλωσε το αμάξι μου στο φανάρι και δεν μπορούσα να βάλω πρώτη γιατί δεν έμπαινε. Το σύνολο τελικά του ποσού που μου αναλογεί 180 ευρώ με αλλαγή βολάν, σετ συμπλέκτη, αναβάθμιση κινητήρα και δε έχει σημασία πια τι άλλο. Το γεγονός είναι ότι είναι αμφίβολη η απόδοση, η κατανάλωση, η εκπομπή ρύπων του αυτοκινήτου μου. Το μόνο πράγμα που είναι σίγουρο; Η μεταπωλητική του αξία, που πήρε την κατιούσα. Το ερώτημα είναι: δεν υπάρχει τρόπος να προστατέψει κανείς τα δικαιώματά του;

Αυτό με το σωληνάκι ή βίδα είναι κάτι που δεν έχει ακουστεί ακόμη αν γνωρίζεις γίνε λίγο πιο συγκεκριμένη. Επίσης πες μας γιατί πλήρωσες 180 ευρώ!!! ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.