Jump to content
konsapok

Το Αυτοκινητο Τρελαθηκε

Recommended Posts

Καλησπερα. Τον τελευταιο καιρο λογω ελλειψης δουλειας ειχα το αυτοκινητο (passat b5 1.8 20v) καπως παρατημενο και δεν το συντηρουσα σωστα. Ξερω πως κακως εκανα αλλα δεν ειχα επιλογη. Το θεμα μου ειναι πως το αυτοκινητο κατι εχει παθει και ειδικα στα ηλεκτρολογικα. Το πηγα στο μηχανικο μου και εφερε και ηλεκτρολογο που μου εσβησε τις βλαβες και παλι τα ιδια. Παραθετω παρακατω τα προβληματα. Μην γελασετε...

 

1. Εχει αναψη λαμπακι ABS και χειρφρενου. Εδω το προβλημα ειναι πως ο εγκεφαλος δεν αφηνει καν τον υπολογιστη να μπει στο ABS για να δουμε αν εχει χαλασει. Το χειροτερο ειναι πως οταν ανβω τα φωτα πισω μενουν μονιμως αναμμενα σαν να παταω φρενο. Επισης οταν ειναι σβηστα τα φωτα και παταω φρενο ανοιγουν τα φωτα θεσεως μπροστα.... :p

 

2.Οταν ανοιγω το πορτ μπαγκαζ ανοιγει το φως μεσα μεχρι τη μεση. Μολις το πορτ μπαγκαζ ανοιξει ολοκληρο σβηνουν τα φωτα μεσα και ανοιγουν τα φωτα στη πλαφονιερα της πινακιδας και μεσα στο αυτοκινητο το φωτακι απο το κουμπι του αλαρμ και της θερμανσης για το πισω τζαμι.

 

3. Συνεχεια ανοιγει λαμπακι αεροσακου και λεει ειναι του συνοδηγου απο το καθισμα αλλα αυτο δεν με ενδοιαφερει και πολυ.

 

4. Μερικες φορες μενει μονιμως το λαμπακι EPC αναμμενο και το σβηνω και το ξαναβαζω μπρος και σβηνει μετα.

 

Αυτα ειναι απο ηλεκτρολογικα... τωρα απο μηχανικα...

 

Δεν δουλευει το καλοριφερ... βγαζει παγωμενο αερα... αρχισε να χανει πολυ παραφλου και η πλακα ειναι πως δεν μπορουμε με τιποτα να βρουμε τη διαρροη... και αρχισε να καει λαδια... ο μηχανικος παντως λεει πως φλαντζα δεν ειναι με τιποτα...

 

 

Παιδια τωρα αν μπορειτε να βοηθησετε καπου θα σας ευχαρισουσα πολυ... ειμαι ετοιμος να το πεταξω το αυτοκινητο... και η πλακα ειναι πως ολα αυτα εγιναν απο το καλοκαιρι και μετα... μεσα σε λιγους μηνες.... 

Link to comment
Share on other sites

Συνδεσαμε τον υπολογιστη. Μ εβγαλε τα σφαλματα κανονικα. Μεχρι και τον καθρεπτη του συνοδηγου που δεν δουλευει η θερμανση εβγαλε.... δεν ξερω τι αλλο θα μπορουσαμε να κοιταξουμε? 

Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις να προτείνω κάτι τρελό...λέω εγώ τώρα... μήπως λέω μήπως... σου έφαγε κανένα τρωκτικό τίποτα καλώδια και ακουμπάνε μεταξύ τους και για αυτό βλέπεις όλα αυτά τα κουλά στα ηλεκτρολογικά???

 

Για τα μηχανικά δεν μπορώ να πω κάτι.

 

Καλά ξεμπερδέματα και σύντομα

Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγω (μια "μ@λ@κιτσ@") ενα γιατροσοφι για τα ηλεκτρολογικα....Παλιο κολπο αλλα δεν ειμαι και σιγουρος για τα αποτελεσματα του... δεν θα κανεις βεβαια κακο... Αποσυνδεσε και τους δυο πολους της μπαταριας και αστο ετσι για αρκετη ωρα.. π.χ. βγαλτους σημερα το βραδυ και το πρωι τσεκαρε το.... Μην φανταστεις οτι θα διορθωθουν ολα αλλα ποτε δεν ξερεις.... Μπορει βεβαια να ισχυει και αυτο με το τρωκτικο που σου ειπε ο φιλος παραπανω....
Τωρα για το μηχανικο με το παραφλου, σιγουρα καπου εχεις διαρροη (μακαρι), γιατι αλλιως ειναι φλαντζα.... Ο μηχανικος σου πως το τσεκαρε για διαρροεσ??????? οεο??? με το ματι?? ή με ειδικο μηχανημα???? καθε ποτε συμπληρωνεις και ποσο???

 

Link to comment
Share on other sites

Σε πρωτη φαση πηγαινε σε αλλο ηλεκτρολογο και μηχανικο να παρεις δευτερη γνωμη.

 

Ο εγκεφαλος τι ακριβως σφαλματα σου εχει βγαλει? Απο εκει πρεπει να αρχισεις και ενα ενα θα λυθουν.

 

Οσο για το μηχανικο της υποθεσης,το παραφλου σιγουρα εχει διαρροη οποτε θα πρεπει να κοιταξεις τα σωληνακια,κατι υπουλες βαλβιδες-ενωσεις που εχει καθως και το ψυγειο.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως σκανε μυτη ολα μαζι με αποτελεσμα να πελαγωνεις.

Ελπιζω μονο να σε ταλαιπωρησει λιγο και οχι παρα πολυ.

Αν θυμηθεις παντως, γραψε και τα σφαλματα που κατεγραψε το διαγνωστικο.

Link to comment
Share on other sites

Για την διαρροη του παραφλου κοιτα πισω στο μοτερ πανω απο το σασμαν εχει ενα διακλαδωτηρα πλαστικο που ειναι η βαλβιδα ψυχρης και διαφορα σωληνακια το πρωι πριν ζεσταθει βαλε το χερι σου γυρω γυρω απο τον διακλαδωτηρα και κοιτα αν χανει εγω τον εχω αλλαξει 2 φορες και παω για 3η ξερενεται το λαστιχο που εχει για φλαντζα και οταν ειναι κρυο χανει 10 ευρω εχει το ανταλακτικο +εργασια και παραφλου κανα 30αρι ολα μαζι υπολογισε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αφου σου αναβει το epc  τσεκαρε αν λειτουργουν σωστα τα κεντρικα ρελε!....ειναι πισω απ την ασφαλειοθηκη και καποια στιγμη τα πεζουν.(παθων με κεντρικο ρελε που δεν επερνε καν μπροστα το αμαξι οταν ζεσταίνονταν το ρελε) εχουν μικρο κοστος αλλα ως ανταλακτικο τα βρισκεις μονο αντιπροσωπεια.

 

τωρα για το παραφλου....μπορει κατα μεγαλη πιθανοτητα να το χανεις απ την τρομπα νερου αν δεν την εχεις αλλαξει ποτε....φθηρετε το πλαστικο τσιμουχακι και δακρυζει..δεν μας λες ποσα χλμ εχεις και αν εχεις αλαξει ιμαντες μαζι με τρομπα νερου!...

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι πως τα χιλιομετρα ειναι πολλα... 290000. Αντλια νερου μονο μια φπρα αλλαχτηκε μαζι με ιμαντα... και σε λιγο καιρο εχω γενικο σερβις με ιμαντες και λοιπα... σκεφτομαι πως δυστιχως να μην με συμφερει να το κρατησω το αυτοκινητο αν και το γουσταρω τρελα...

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι πως τα χιλιομετρα ειναι πολλα... 290000. Αντλια νερου μονο μια φπρα αλλαχτηκε μαζι με ιμαντα... και σε λιγο καιρο εχω γενικο σερβις με ιμαντες και λοιπα... σκεφτομαι πως δυστιχως να μην με συμφερει να το κρατησω το αυτοκινητο αν και το γουσταρω τρελα...

 

Μην απογοητευεσαι. Θα βγαλεις ακρη,ειναι κριμα να το δωσεις το αμαξι.

Οταν κανεις το μεγαλο σερβις με τους ιμαντες, οπωσδηποτε αλλαξε αντλια νερου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστη συντηρηση το α&ω.

Μετα πεφτουν ολα μαζι, ειναι λογικο.

Φτιαξε τη διαρροη παραφλου, αν ειναι κοντα η αλλαγη ιμαντων, αλλαξε τους μαζι με αντλια νερου και τυχον σωληνακια τρυπια και θα φτιαξει το αμαξι.

Τα ηλεκτρολογικα σε 2η φαση.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για τα ηλεκτρολογικά προβλήματα το βλέπω πολύ πιθανό να υπάρχει πρόβλημα με κάποιο βασικό καλώδιο γείωσης.

Βασικό καλώδιο εννοώ τη σύνδεση γείωσης ανάμεσα στο μπλόκ του κινητήρα-του αρνητικού πόλου της μπαταρίας και του αμαξώματος.

 

Αν έχεις καλώδια εκκίνησης/γεφύρωσης μπαταρίας (μεγάλης διατομής καλώδια μαύρο μόκκινο για εκκίνηση μέσω άλλης μπαταρίας/αυτοκινήτου) τότε μπορείς να δοκιμάσεις χρησιμοποιώντας ένα απο αυτά τα καλώδια πχ μόνο το μαύρο για να συνδέσεις κάποιο σημείο του μοτέρ/σαζμάν με μεταλλικό σημείο του αμαξώματος που να μήν έχει χρώμα. Αν δέν αλλάξει η συμπεριφορά με τα φώτα τότε δοκίμασε με το καλώδιο ανάμεσα στον αρνητικό ακροδέκτη (-) της μπαταρίας και το αμάξωμα.

 

Τσέκαρε επίσης μήπως είναι χαλαρή κάποια απο τις συνδέσεις αυτών των καλωδίων. Δέν ξέρω πώς είναι τα ηλεκτρικά στον χώρο του κινητήρα στο Β5 αλλά θα μπορούσε να βγάζει περίεργες ενδείξεις ακόμα και όταν η τάση πέσει χαμηλά κάπου κοντά στα 10V. Καλό θα είναι να τσεκάρεις/σφίξεις και τις συνδέσεις των ασφαλειών μέσα στην ασφαλειοθήκη μεγάλων ρευμάτων που (πρέπει να είναι πάνω η κάπου πολύ κοντά στην μπαταρία). Μιλάμε για ασφάλειες 50-1ΧΧ Αμπέρ.

Ειχα ανάλογο περιστατικό όπου μου έλειωσε τέτοια ασφαλειωθήκη απο όχι καλά σφιγμένο το καλώδιο που έρχεται απ το alternator.

 

Μπορείς να μετρήσεις την τάση πχ στο βύσμα του αναπτήρα ή με κάποιο συνδυασμό πλήκτρων αν έχεις clima για να δείς την τάση στο LCD ενώ έχεις ενεργοποιήσει μεγάλες καταναλώσεις (φώτα, θερμαινόμενα, ανεμιστήρες κλπ) και άν παραμένει πάνω απο τα 12V τότε μάλλον είσαι εντάξει απο το θετικό μέρος των ηλεκτρικών και κοιτάς τις γειώσεις.

 

Καλή τύχη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.