Larissaios Posted February 27, 2015 Report Share Posted February 27, 2015 (edited) Καλησπέρα. Έχω ένα ένα Golf 5 140 TSI 2007 Απρίλιο με 149000 χιλ και έχει κανα χρόνο τώρα μου κάνει το εξής. Σε cold start ρετάρει σκάει από την εξάτμιση και αναβοσβήνει το τσεκ για μερικά δευτερόλεπτα και μετά σβήνει. Σε έλεγχο που μου κάνανε και στην αντιπροσωπεία και σε συνεργείο φίλου μου βγάζει σφάλμα ''ΑΤΕΛΗΣ ΚΑΥΣΗ ΣΤΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ'' Πριν κανα μήνα μου αναβόσβησε και εν κινήσει το τσεκ πράγμα που δεν μου το χε κάνει ποτέ αλλά ξανάσβησε. Το πήγα να μου το ξαναδιαβάσουν στην αντιπροσωπεία και μου έβγαλε και σφάλμα ''ΑΤΕΛΗΣ ΚΑΥΣΗ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ''. Από την εμπειρία σας αντιμετώπισε κάποιος αντίστοιχο πρόβλημα και αν ναι τι κατάληξη είχε το όλο ζήτημα? Edited February 27, 2015 by Larissaios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 Τα ίδια συμπτώματα ακριβώς είχα και εγώ. Αφου αποκλείσαμε αρχικά να οφείλεται σε μπουζί, πολλαπλασιαστές και μπεκ, προχωρήσαμε σε άνοιγμα καπάκι. Το πρόβλημα τελικά οφειλόταν σε κάπνα των βαλβίδων εισαγωγής με αποτέλεσμα να μην πατάνε καλά και να χάνει συμπίεση. Προχωρήσαμε τελικά σε αντικατάσταση ολόκληρου του καπακιού κυλινδροκεφαλής μιας και είχα κάνει επέκταση εγγύησης και το κάλυπτε η ασφαλιστική. Σαν επισκευή στοίχισε κοντα στις 2.500€. Πάντως μπορείς να προχωρήσεις και σε ρεκτιφιέ σε μηχανουργείο με κόστος πολύ μικρότερο. Πριν το άνοιγμα είχα δοκιμάσει και 3-4 κύκλους καθαρισμού με ένα καθαριστικό-πρόσθετο που μπαίνει στην βενζίνη αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larissaios Posted February 28, 2015 Author Report Share Posted February 28, 2015 Τα ίδια μου κάνανε και εμένα για αρχή πολλαπλασιαστές και μπουζί....μου μένει να βγάλω τη μπεκιέρα και να καθαρίσω τα μπεκ αλλά από ότι είπανε στην Αντιπροσωπεία εκεί δεν το κάνουνε και το πιο πιθανό είναι ότι θέλει άνοιγμα και καθάρισμα βαλβίδων από κάπνα με κόστος περίπου στα 1500. Μου έρχεται κρίμα να ανοίξω αμάξι 8 ετών προτιμώ να το πουλήσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voyager Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 Φίλε δοκίμασε τον αφρό amsoil power foam είναι για καθαρισμό βαλβίδων..εκανε το ίδιο και σε εμένα.εχω 1 μήνα που το χρησιμοποίησα και και ολα πανε καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larissaios Posted February 28, 2015 Author Report Share Posted February 28, 2015 Είχα ξαναδιαβάσει πιο παλιά για αυτόν τον αφρό και είχα δει και το βίντεο. Δεν ξέρω αν τον έχουνε χρησιμοποιήσει πολλοί για καθαρισμό βαλβίδων και δεν ξέρω μακροπρόθεσμα τι προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει γενικότερα στον κινητήρα. Το έχουνε βάλει πολλοί ξέρεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi sta Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 Τί χρήση του κάνεις? Μήπως το δουλεύεις συνέχεια με λίγες στροφές, μέσα στην πόλη κλπ? Απ' όσο ξέρω θέλει κάπου-κάπου ανοίγματα. Έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο με τα ίδια χιλιόμετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larissaios Posted March 2, 2015 Author Report Share Posted March 2, 2015 όχι έχει φάει πολλά ταξίδια και πολύ πάτημα το αμάξι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 Ελεγξε αν οφειλεται σε μπουζι-μπεκ-πολλαπλασιαστες και αν αποκλειστουν αυτα, παρε αναγκαστικα μια συμπιεση. Το πιθανοτερο ειναι να εχει πιασει καπνα οπως αναφερθηκε πιο πανω και σου κανει τα προβληματα αυτα. Ειναι συνηθισμενο φαινομενο στους κινητηρες αμεσου ψεκασμου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larissaios Posted March 2, 2015 Author Report Share Posted March 2, 2015 Μπουζί και πολλαπλασιαστής αλλάχτηκε. Μπεκ όχι δεν καθάρισα πρέπει να βγει όλη η μπεκιέρα να καθαριστεί και να μετρηθεί μου είπανε για να ξαναμπεί. Αν έχει πιάσει κάπνα θέλει άνοιγμα ο κινητήρας μου είπανε στην αντιπροσωπεία πράγμα που το θεωρούν το πιο πιθανό και δεν μου βαστάει η καρδιά να το κάνω σε αμάξι 8 ετών. Ένα πρόσθετο βενζίνης που έχει ξ αντιπροσωπεία δεν κάνει για καθαρισμό βαλβίδων δεν έχει καμία σχέση μου το προτείναν αλλά δεν το πήρα καν. Υπάρχουνε διάφορα καθαριστικά μπεκ από άλλες εταιρίες αλλά δεν ξέρω τι μπορεί να προκαλέσουνε στον κινητήρα οπότε τα φοβάμαι. Μόνο για τον αφρό αυτό έχω ακούσει καλά λόγια αλλά και πάλι δεν ξέρω αν έχει δοκιμαστεί από πολλούς και αν είχε σε όλους θετικά αποτελέσματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 Μάλλον τα μπεκ σου δεν έχουν πρόβλημα.Λόγω του άμεσου ψεκασμού δεν έχουν κανένα θέμα.Το πρόβλημά σου είναι η μάκα που έχουν πιάσει οι βαλβίδες εισαγωγής και τις οποίες πρέπει να καθαρίσεις. Καθαρίσματα με ζουμιά είναι απλά ασπιρίνες.Αν δεν ανοιχθεί να καθαρισθούν όπως πρέπει δεν πρόκειται να βρεις γιατρειά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...