Jump to content
mp05

Golf 5 - Βελτίωση Κινητήρα Fsi 1.6

Recommended Posts

Guest dubbeR_Stoilas

Πρόγραμμα είχε ο Fanis, αλλά ούτε το αμάξι έχει πλέον, όυτε ο ίδιος είναι μέλος εδώ.

Για την ιστορία, με διάφορα άλλα είχε φτάσει 147 δυναμομετρημένα άλογα.

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ Ο ΦΑΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΕ ΕΝΑ PROJECT ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ VAG ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΓΓΛΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΤΑΝ 150PS ΓΙΑ ΤΟΝ 1.6 FSI.ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΕΤΩΝ.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΠΟΤΕ ΛΑΜΒΑΝΩ ΥΠΟΨΗ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΡΙΝ.ΠΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Καθώς πρόσφατα ο Fanis ζήτησε να διαγραφεί όπως και όλα του τα post είναι λίγο δύσκολο να αναφέρω αναλυτικά.

Το σίγουρο είναι ότι είχε σκαλίσει πολύ. Είχε ανοίξει μοτέρ και είχε πειράξει συμπίεση. Εκκεντροφόρους κτλ. Εξάτμισι από χταπόδι και πολλά άλλα.

Ακριβό το άθλημα...

Πάντως από ό,τι έλεγε πήγαινε μαζί με 2.0 FSi

Link to comment
Share on other sites

Volkswagen Golf Mk5 FSi

2004 onwards

Engine type : Non-Turbo Petrol

Engine size : 1598 cm3

Cylinders : 4

Original bhp : 113

Original nm : 155

BHP increase : 6

NM gain : 12

Lb/Ft gain : 9

Μπορεί να κάνει κάποιος μια μετατροπή τα bhp σε ps και τα Nm σε kg ροπής??

Ρε παιδιά με 2πλη δυναμομέτρηση πριν κ μετά το πρόγραμμα (στο ίδιο δυναμόμετρο εννοείται) αν δεν δώσει στο κάρο τα υποσχόμενα σου δίνουν λεφτά πίσω? τι παίζει τότε? Οι κλέφτες του παζαρόπουλου το έχουν αυτό το πρόγραμμα 800¤. Και λένε μάλιστα ότι μετα από πολλές δοκίμες οτι δουλεύει καλύτερα με το μαμά τελικό και όχι με κάποιο άλλο aftermarket

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

bhp~=hp

1 hp = 550 ft * lbf/s = 745.7 W

1 PS = 75 kp * m/s = 735.499 W

1 hp / 1 PS = 1.014

Nm=1/10Kg

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΓΚΟΛΦΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ?ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟ.ΔΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΥΡΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΛΠΑ.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω παιδια, μετα απο 2 χρονια συνυπαρξης αρχισα να νιωθω την αναγκη ενος πιο ....σπιρτοζου κινητηρα. Ειδικα η φτωχη ροπη με εκνευριζε απιστευτα. ... κι ετσι μετα απο ερευνα (οχι και διεξοδικη, ουτως ή αλλως απο μηχανικα δεν ξερω παρα ελαχιστα), κατεληξα στην ΑΜΤ Developments στους Αγ.Αναργυρους οπου εβαλα αρχικα προγραμμα + φιλτρο και μετα απο κανεναμηνα και το catback. Δεν το εχω παει σε δυναμομετρηση, τα παιδια εκει μου ειπαν οτι κατοχος 1.6 fsi τους εφερε τη δυναμομετρηση που ειχε παρει + 11hp μονο απο το προγραμμα+φιλτρο. Αν ενδιαφερεται κανεις και χρειαστει περισσοτερα στοιχεια, εδω ειμαστε. Παντως η συνεργασια με τα παιδια εκει ηταν αψογη, οπως και η ποιοτητα δουλειας. Και εν τελει ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω konstantinos , ετσι ειναι οπως τα λες, εχει αποκτησει νευρο, ροπη (δλδ εκει που κινουμουν με 2α, τωρα εχω μεσα 3η και παω ανετα) και γενικα ηταν μια εξαιρετικη αποφαση.

Οσον αφορα το κοστος, ο επαναπρογραμματισμος πηγε 400, το φιλτρο 80 και αλλα 400 η εξατμιση

Link to comment
Share on other sites

Αν δε γινει πριν κ μετα τη βελτιωση δυναμομετρηση στο δικο σας αυτοκινητο κ οχι σε γνωστου σας με το ιδιο μοντελο μη κανετε τιποτα.Κοιτατε πρωτα ποσα βγαζετε μαματα για να δειτε ποσα θα παρετε τελικα.Τα 130 τα πιανει ανετα ο 1,6 fsi με προγραμμα-εισαγωγη-εξατμιση(τελικο-μεσαιο) αντε 134 με καταλυτη κ χταποδι αν γινεται αλλαγη στο τελευταιο.

Edited by GroupB
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα παιδια.Μηπως ξερει καποιος να μου πει για τον κινητηρα του golf iv 1600?Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα golf και βρισκω κινητηρες με ιπποδυναμη 105 και 116 στα 1600cc.Υπαρχει περιπτωση να ειναι καποιος τεχνολογιας fsi απο τους δυο και να μην αναγραφεται ετσι? :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα οπως γραφει και ο τιτλος εχετε να προτεινετε καμια βελτίωση για λιγα αλογα παραπάνω; δν ψαχνω τιποτα υπερβολές απλα να θελω μα μαθω τι επιλογές υπάρχουν καθώς μονο για tsi ακούω βελτιώσεις και το συγκεκριμένο π εχω ειναι σε άριστη κατάσταση και δν σκέφτομαι να το αλλάξω. ξέχασα να αναφερω ότι εχω το 6ταχυτο sportline με τα 116 .

Edited by mk5fsi1.6
Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Μέχρι να βγει το tsi είχαν κάποιοι ψαχτεί αρκετά και φλέρταραν ακόμα και με τα 150 άλογα. Αφού θέλεις κάτι απλό, δες εδώ και μια ιδέα απο κάποιον απο τους τελευταίους εναπομείναντες που ασχολήθηκαν http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=57069&page=1 . Εκεί στην παράγραφο με τις μηχανικές βελτιώσεις προσωπικά θα έφτανα μέχρι την τρίτη κουκίδα.

Link to comment
Share on other sites

καλο το συγκεκριμένο ποστ μεχρι εκει π ειπες και εσυ γιατι μετα ξεφευγει πολύ στο φτιάξιμο :-Ρ πολυ ωραιο ομως. κατι τέτοιο ψαχνω και εγω να παρω 20-30 αλογάκια να γινει λιγακι πιο νευρικό. ενδεικτικα κοστος για ενα τετοιο προγραμμα ξέρουμε μαζι με τα παρελκόμενα; είμαι λιγο άσχετος στο θεμα.

Link to comment
Share on other sites

καλο το συγκεκριμένο ποστ μεχρι εκει π ειπες και εσυ γιατι μετα ξεφευγει πολύ στο φτιάξιμο :-Ρ πολυ ωραιο ομως. κατι τέτοιο ψαχνω και εγω να παρω 20-30 αλογάκια να γινει λιγακι πιο νευρικό. ενδεικτικα κοστος για ενα τετοιο προγραμμα ξέρουμε μαζι με τα παρελκόμενα; είμαι λιγο άσχετος στο θεμα.

30 αλογα με πρωτο σταδιο σε ατμοσφαιρικο αμαξι.......υπερβολικα χλωμο το βλεπω.Καμια 10ρια υπολογιζε σε αυτο το μοτερ και αν δουλεψει ποτε σωστα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οποτε καλυτερα να το πουλησω για κανα gt

για πρωτο σταδιο με προγραμμα φιλτρο και κομπλε εξατμιση απο μπροστα χτα[ποδι-καταλυτη εως και πισω ξερεις ποσσα θελεις???

 

Για καλα πραγματα ξεπερνας το 1.500αρι.

 

Και τι  θα κερδισεις?.φασαρια πυθανες αρυθμιες στο ρελαντι και καμια φορα κομπιασματα σε μεγαλες ζεστες η' ''μετριας'' ποιοτητας βενζινες και το πολυ 10-12 αλογα...

 

Πουλα το αμαξι σου βαλε το 1.500αρι και κανενα 2 χιλιαρο ακομα και θα αγορασεις ενα αστερι gt με λιγα χλμ.Ασε που μπορεις να βρεις και το tsi(122-140αλογα) σε καλη κατασταση που δεν θα θελει ενα σκασμο βενζινα και θα ειναι και εργοστασιακο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ετσι το σκεφτηκα και εγω. Καλυτερα εργοστασιακο παρα ενα σκασμο λεφτα και να μην ειμαι και σιγουρος σε κινητήρα π δν ειναι και πολυδοκιμασμενος σε πειραγματα. Απο την αλλη το λυπαμαι το αμαξάκι να το δωσω ειναι αριστο! Ευχαριστώ παντως ολους μ δωσατε μια γραμμη σκεψης!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν το αμαξι το εχεις απο καινουργιο στα χερια σου και δεν ειναι τρακαρισμενο μην το δωσεις, αγορασε τροπετο και ριξε ολα τα πραγματα επανω στο δικο σου. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Όντως επειδή ένα μεταχειρισμένο μπορεί να έχει περάσει πολλά , τα οποία δεν φαίνονται εύκολα, είναι καλύτερα μερικές φορες να κρατάς το δικό σου και να του αλλάζεις τα φώτα. Αλλά για να σε συμφέρει και στην τσέπη πρέπει να έχεις δικό σου άνθρωπο να στην κανει την μετατροπή , αλλιώς.... 

 

Άσε που μπορείς να κυκλοφορείς και πιο άνετα με μία μετατροπή την οποία δεν έχεις δηλώσει παρά με ένα "υποκυβισμένο" 2λιτρο. Στα "υποκυβισμένα" 2λιτρα έμαθα τους πάει χαρτάκι μετά από κάποιους μήνες να περάσουν από έλεγχο :unknw:

Edited by Grouper
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.