sonakias Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Εχει βαλει κανεις? Εγω παντος το φοραω εδω κ 2 χρονια.... Αλλαγες λαδιων κανω καθε 7000-8000 χλμ Σημερα το αδειασα απο το καλοκαιρι-τελη Σεπτεμβρη...(το ειχα ξεχασει εντελως) Τα συμπερασματα δικα σας.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 εγω το βαλα γεμιζει στα 500 χλμ και το χω βαλει να βγαινει εξω κατω οταν γεμιζει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 4, 2015 Report Share Posted March 4, 2015 @sonakias ποπο μουργα ... Με ποια σύνδεσμο λόγια το εχεις στο 1.4 TSI ? υπάρχουν δυο τρόποι γι αυτο ρωτάω . Αν κ απο οτι καταλαβα το εχεις συνδέσει ανάμεσα απο την εξαγωγή των αναθυμιασεων ( κατω απο την ταπα λαδιού) και μετα το συνδεεις στο κέντρο εκει που ειναι κ η ν75 σωστά ; Και σκέψου οτι ο 1.4 TSI εχει ήδη ενα catch can -λαβύρινθο λαδιού μεσα στο πλαϊνό καπάκι της καδενας Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Μην το αφήνεις να γεμίζει πολυ γιατι μετα αυτο το ζουμί θα το ρουφιξει τη μοτέρ Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted March 4, 2015 Author Report Share Posted March 4, 2015 Ναι οπως το γραφεις το χω συνδεσει? Εχει εργοστασιακο catch can? Εισαι σιγουρος γιαυτο? Το ειχα ξεχασει εντελως να το κοιταξω τοσους μηνες...Συνηθως καθε 2 μηνες το καθαριζα... Τωρα επειδι το κλιμα ειναι πιο ψυχρο και οι αναθυμιασεις που βγαινουν ειναι καυτες και το δοχειο εκει που το εχω βαλει δε τραβαει πολυ θερμοκρασια απο τον κινητηρα συνεπως ειναι κρυο και οτι μπει μεσα υγροποιειται και γιαυτο τοσο νερο.Το καλοκαιρι που βραζουν τα παντα βγαζω μονο μουργα απο μεσα κ λιγο νερο. Φαντασου ολα αυτα εαν δε τα μαζευε το δοχειο πηγαιναν πισω στην εισαγωγη και συνεπως πανω σε ολα που ακολουθουν.....κουλερ - πεταλουδα - βαλβιδες και δε ξερω και που αλλου...Πιστευω οτι κανει πολυ καλο στο μοτερ μας... Ποια ειναι η αλλη συνδεσμολογια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 4, 2015 Report Share Posted March 4, 2015 Η αλλη συνδεσμολογια ειναι οπως το κανει η SEAT SPORT στα 1.4 TSI του Ibiza Cup , ταπώνει τα δυο σημεια που πέφτουν οι αναθυμιασεις , και ριχνει τις αναθυμιασεις σε catch can με μια εισοδο και απο πανω εχει φιλτρακι το catch can , και απο κατω το δοχειο συνδεεται με τον σωληνα επιστροφης του λαδιου της τουρμπινας για να επιστρέφουν ολα στο καρτερ .Και ναι το 1.4 TSI μεσα στο πλαινο καπάκι της καδένας έχει oil seperator ωστε να συγκρατει το λαδι και να το ριχνει κατω και να αφηνει μονο τους ελαιο-ατμους να πηγαινουν προς την εισαγωγή . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted March 4, 2015 Author Report Share Posted March 4, 2015 Μαλιστα... Καποια φωτο απο ibiza με catch can εχουμε. Ποια κατα τι γνωμη σου ειναι η πιο σωστη συνδεσμολογια?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 4, 2015 Report Share Posted March 4, 2015 και οι δυο σωστες ειναι !.Αυτη που κανουν απο την seat sport ειναι καλη απλα δεν χρειαζεται να τα επιστρεφεις πισω στο καρτερ γιατι ετσι γεμιζεις το καρτερ με νερο και μουργα , αυτους δεν τους νοιαζει γιατι μετα απο καθε αγωνα γινεται αλλαγη λαδιων .Τον τροπο που εκανες εσυ τον κανει και η VW Indian Motorsport στο Polo R Cup στο οποιο χρησιμοποιουν Polo GTI (1.4 TSI Twin Charger) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted March 4, 2015 Author Report Share Posted March 4, 2015 Το θεμα ειναι οτι κανει καλο στο μοτερ ή με τον ενα τροπο ή με τον αλλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted March 4, 2015 Report Share Posted March 4, 2015 εχω κι εγω εδω και 2 χρόνια περιπου. εκανε δουλειά ομως. το 'βαλα γιατι ειχα βρει βρομιά στην ταπα λαδιου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 Και από που μπορούμε να το προμηθευτούμε το δοχείο αυτό; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted March 5, 2015 Author Report Share Posted March 5, 2015 googlere! Δοχειο αναθυμιασεων - oil catch can Σε μαγαζια που πουλανε βελτιωτικα αυτοκινητων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 googlere! Δοχειο αναθυμιασεων - oil catch can Σε μαγαζια που πουλανε βελτιωτικα αυτοκινητων Το google το ξέρω. Να μη μας πιάσουν τα οπίσθια θέλω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted March 5, 2015 Author Report Share Posted March 5, 2015 Χαχα! Απο κει και περα οτι πληρωσεις περνεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted March 8, 2015 Report Share Posted March 8, 2015 Επείδη με βάλατε φυτίλια και μένα, απο μία σύντομη αναζήτηση που έκανα, βρίσκω πολλά κινέζικα μέχρι 50 ευρώ, που απλώς είναι ένα κενό δοχείο σε διάφορα χρώματα και κάποια ακριβά όπως http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/mann-hummel-provent-oil-catch-can-breather-system.html ή το παρακάτω http://www.awesomegti.com/brand/42-draft-designs/42-draft-designs-stealth-oil-catch-can-universal-fit τα οποία έχουν ειδικό φίλτρο μέσα και κοστίζουν 100-150 ευρώ. Σίγουρα είναι απο τα πιό χρήσιμα πράγματα που μπορούμε να βάλουμε στο αυτοκίνητο. Έχετε βρεί κάποιο άλλο με φίλτρο και με καλύτερη τιμή απο αυτά τα δύο πού ανέφερα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 8, 2015 Report Share Posted March 8, 2015 (edited) Επείδη με βάλατε φυτίλια και μένα, απο μία σύντομη αναζήτηση που έκανα, βρίσκω πολλά κινέζικα μέχρι 50 ευρώ, που απλώς είναι ένα κενό δοχείο σε διάφορα χρώματα και κάποια ακριβά όπως http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/mann-hummel-provent-oil-catch-can-breather-system.html ή το παρακάτω http://www.awesomegti.com/brand/42-draft-designs/42-draft-designs-stealth-oil-catch-can-universal-fit τα οποία έχουν ειδικό φίλτρο μέσα και κοστίζουν 100-150 ευρώ. Σίγουρα είναι απο τα πιό χρήσιμα πράγματα που μπορούμε να βάλουμε στο αυτοκίνητο. Έχετε βρεί κάποιο άλλο με φίλτρο και με καλύτερη τιμή απο αυτά τα δύο πού ανέφερα; Mishimoto Compact Baffled Oil Catch Can . Εχει 50micron φιλτρο στην είσοδο + δυο flaps ωστε να χτυπαει εκει η ροη των αναθυμιασεων να υγροποιουνται και να πεφτουν στο δοχειο . Kαλα κανεις και το ψαχνεις , οσα εχουν φιλτρα,χωρισματα, εμποδια κλπ ειναι καλυτερα απο αυτα που εχουν σκετο δοχειο + ενα συρματακι (σαν αυτο που τριβουμε κατσαρολες) Πολυ ωραιο το 42 Draft Designs Stealth oil catch can ! Edited March 8, 2015 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted March 8, 2015 Report Share Posted March 8, 2015 (edited) αυτο εχω εγω http://www.ebay.com/itm/Turbo-Billet-Aluminum-Cylinder-Oil-Catch-Reservoir-Tank-Can-Breather-Kit-Black/121329939375?_trksid=p2045573.c100034.m2102&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D28797%26meid%3D3ee5fe26befd4841bf74deb3cf1b27f2%26pid%3D100034%26rk%3D6%26rkt%3D8%26sd%3D170762746629 Edited March 8, 2015 by xrigolfakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 να κανω μια χαζη ερωτηση λοιπον...αν εγω π.χ. ειμαι καυτης και παω ταξιδια με 180+ μονιμα...και το μοτερ δουλευει για πολλη ωρα στα ορια του...αυτη τη μαυριλα δε την καιει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 και γω να ρωτησω απτο απλο δοχειο με την σιτα η χωρις αυτην τι καλυτερο κανει που εχει διαφραγματα κτλ αφου αυτες οι αναθυμιασεις δεν ξαναγυρνανε στο μοτερ και τις πεταμε εξω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Αν το δοχείο ειναι ενα σκέτο δοχείο χωρις φίλτρα κ διάφραγματα οταν δουλευει υποπιεση κ ρουφαει τότε οι αναθυμιασεις μπαίνουν στο δοχείο κ πριν προλάβουν να πέσουν κατω τις τραβάει το μοτέρ ! Μονο τα πολυ χοντρά κατακαθονται λόγω βάρους ! Ενώ οταν εχει φίλτρο κ διάφραγματα κ σιτες κλπ χτυπάνε σε αυτα τα εμπόδια κ μετα στραγγιζουν κατω στο δοχείο ! Δες πχ της Inergrated Engineering το δοχείο ! Το mishimoto baffled , το 42 draft design ! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 το βασικοτερο ειναι να μπει σε ενα μερος δροσερο και οχι στο μερος της μηχανης που καιει ο τοπος για να κανει την δουλεια του 100%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 (edited) σημερα πηγα και ρωτησα το συνεργειο εδω που παω για την ερωτηση αν στην υποπιεση οι αναθυμιασεις ξανατραβιουνται μεσα στο μοτερ...να πω οτι εμενα στα 500 χλμ γεμιζει το παγουρακι.στον τφσι ετσι οπως το εχω βαλει εγω δεν γυριζει τιποτα πισω.αλλα ξεκαθαρα δεν εχω κανει την συνδεση που εχουν τα υπολοιπα ετοιμα κιτ που συνδεουν ενα ακομη σωληνα για επιστροφες. αυτο που εχω βαλει το μονο που δεν φαινεται σεμενα λογω γωνιας φωτο ειναι ο αλλος σωληνας που το βγαζει κατω και εξω ,απτο παγουρακι...... kai to Βλεπω και εδω. βεβαια πισω απτο μοτερ ειναι ταπωμενες και βγαινει μονο απο μπροστα.οπως επισης και το σωληνακι το δεξιο που συνδεονται τα υπολοιπα κιτ σε μενα δεν εχει πειραχτει οπως και στην δευτερη φωτο.. οι πλακες και παγουρακια ειναι απτο ποπαυ ολα και στα δυο αμαξια βλεπω το ιδιο Edited March 12, 2015 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 καλα το αλλο το τσουτσουνακι γιατι το εχετε ετσι ελευθερο και δεν το ταπωνετε?και ποιος ο λογος του δοχειου αφου τις αδειαζετε ? ριξε τον σωληνα απευθειας κατω να φευγουν κατευθειαν... Δεν μου φαινεται για σωστη η συνδεσομολογια αν δεν θες να επιστρεφει καθολου τιποτα, πρεπει να ταπωσεις ...αν θες να επιστρεφει(Αν εχεις καλο δοχειο) το συνδεεις κανονικα οπως ολοι.Για εγκαταστασεις που δεν θες να επιστρφει υπαρχει ειδικο πλακακι για την PCV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 (edited) η το συνδες οπως το εχω εγω και βγαινει εξω ,αυτο το τσουτσουνακι το ειχε για να συνδεθει διαφορετικα.εμεις δεν θελαμε μιας και το συγκεκριμενο τσουτσουνι απο μπροστα και πισω απτο μοτερ ειναι ο ιδιος σωληνας και επικοινωνουν και (πχ για να σου δωσω να καταλαβεις αμα φυσηξεις απο μπροστα στο τσουτσουνακι βγαινει στην πισω πλευρα ο αερας το οποιο εχω ταπωσει) καποια στιγμη θα το κοψω και θα το ταπωσω και απο μπροστα..απλα δεν ασχοληθηκα με κατι που δεν με περιαζει.........το ολο σκηνικο μου το χαρισανε με 10 ευρο....φιλος που το δωσε το αμαξι πλεον... για αυτο και το εβαλα και γλυτωσα το 300ρι για να βγαζα εξω τις αναθυμιασεις.δεν με ενδιαφερει να τις γυριζω μεσα η επειδη πεφτουν κατω για να παω να παρω κανα επωνυμο πλεον....... Edited March 12, 2015 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...