ILIASLYBERIS Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 (edited) Καλησπερα σε ολους. Ειχα ξαναγραψει πριν κανα διμηνο.Εχω ενα golf 5 tsi 140 του 2007.Τοτε το θεμα μου ηταν οτι επρεπε να αλλαξω καδενα αλλα τελικα ειχαν ζημια και οι βαλβιδες.Με τα πολλα αλλαχτηκαν 8.Απο τοτε που πηρα το αμαξι και μετα απο αλλαγη και Ν.75-σκαστρας το αμαξι πραγματικα πεταει.Αλλα απο την πρωτη στιγμη που το πηρα εχω ενα συγκεκριμενο προβλημα που εδω και εναμησι μηνα το ψαχνουμε και δεν βρισκουμε τι ειναι. Ειναι ακριβως το ιδιο προβλημα που ειχε αναφερει πριν χρονια ο χρηστης activious(το τοτε ποστ του ομως εμεινε στο οτι του περασε απο μονο του?!! το προβλημα) .Καποιες φορες ο κομπρεσσορας μουλαρωνει και δεν ανεβαζει με τιποτα πιεση.Ανεβαζει το στιγμιαιο overboost και καπακια ακουγεται ενα ξεφισημα και πεφτει στο 0.3-0.4bar..και αμα το παθει αυτο πραγματικα δεν ξεκολαει.Ειτε στις 2000 ειτε στις 2500...Μετα μολις φτανει γυρω στις 3800 που μπαινει η τουρμπινα ολα δουλευουν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!Το κανε συνεχεια με το που το πηρα απο το συνεργειο τοτε σβησαμε κατι βλαβες που εδειχνε στην N.75 την αλλαξαμε κιολας μαζι με σκαστρα και μετα μου το παρουσιασε μια βδομαδα μετα.Εχω αλλαξει αρκετες φυσες εκει στην σκαστρα και στην Ν.75 μηπως δεν κανανε καλη επαφη αλλα τιποτα.Επεισης προχθες καταργησα τον παραλληλο εγκεφαλο που ειχα(σπανια τον ανοιγα αλλα μου ειπαν πως και παλι οι εντολες περνανε απο κει) μπας και εφταιγε κατι απο κει.Για 2 μερες πηγαινε ρολοι το αμαξι και φανταστηκα οτι αυτο θα ηταν αλλα τελικα χθες ξαναμουλαρωσε ασχημα.Φαινεται παντως να το βγαζει μετα απο καποια χιλιομετρα πορειας. Να σημειωσω επεισης οτι την δευτερα(μια μερα πριν παω να καταργησουμε τον παραλληλο) οπως ημουν στην εθνικη και ανοιγα την 4η στις 5000 ενιωσα ξαφνικα το αμαξι να μην πηγαινει βημα και μου αναψε το τσεκ της μηχανης.Εμεινε αναμενο και μεχρι να σβησω το αμαξι και να σβησει η βλαβη ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΒΗΜΑ.Αλλα και μετα ηταν φανερο οτι το αμαξι δεν πηγαινε καθολου μεχρι την αλλη μερα που αφαιρεσαμε τον παραλληλο και σβησαμε τις βλαβες. Το τσεκ αφορουσε την εισαγωγη αν θυμαμαι καλα αλλα δεν μου το χε-το χει παρουσιασει ποτε ξανα απλα σας το αναφερω.Και αλλο ενα βραδυ λιγες μερες πριν μου κραταγε πολυ υψηλες πιεσεις μιλαμε για σταθερα 1,2-1,3 μεχρι και πανω απο τις 4000 στροφες.Αυτα τα 2 εγιναν απο μια φορα και δεν ξαναεμφανιστηκαν. Εχω κουραστει να πηγαινοερχομαι στο συνεργειο εδω και εναμησι μηνα χωρις αποτελεσμα οποτε αν καποιος ειχε το ιδιο προβλημα και μπορει να μου πει ποια ειναι η λυση για να τελειωνω θα του ειμαι ευγνομων. Edited March 5, 2015 by ILIASLYBERIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 αλαξε συνεργειο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 1.5 μηνα ψαξιματος για μοτερ που ειναι 10 χρονια ατην πιατσα. Σε πια περιοχη εισαι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIASLYBERIS Posted March 5, 2015 Author Report Share Posted March 5, 2015 1.5 μηνα ψαξιματος για μοτερ που ειναι 10 χρονια ατην πιατσα. Σε πια περιοχη εισαι; Περιστερι μενω!!!Χωρις να θελω να κανω τον συνηγορο του διαβολου για το συνεργειο που παω αλλα εδω και 4 ωρες κοιταζω στα προβληματα μονο 2 ειδα να εχουν παθει το ιδιο πραγμα..αρα δεν ειναι και κατι τοσο συχνο οπως η αντλια νερου πχ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 Δεν στο στελνω σε μυνημα και το λεω δημοσια για να μην το θεωρησεις διαφιμιση κλπ. 2-3 παιδια εστειλα στο quattro service στο χαλανδρι που παω χρονια,και απο εμειναν ευχαριστημενοι. Πιστευω θα βρει λυση ο δημητρης στο προβλημα σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIASLYBERIS Posted March 5, 2015 Author Report Share Posted March 5, 2015 Δεν στο στελνω σε μυνημα και το λεω δημοσια για να μην το θεωρησεις διαφιμιση κλπ. 2-3 παιδια εστειλα στο quattro service στο χαλανδρι που παω χρονια,και απο εμειναν ευχαριστημενοι. Πιστευω θα βρει λυση ο δημητρης στο προβλημα σου. Το εκτιμω και θα το λαβω υποψιν αλλα προτιμω εφοσον υπαρχουν παρομοια περιστατικα να μου πουν τελικα τι ηταν και να παω καπου ετοιμος παρα να ακουω το μακρυ και το κοντο του καθενα.εχω κουραστει λιγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 Ίσως αντλια νερού-Συμπλέκτης κομπρεσορα . Σφάλμα εχεις δει αν βγάζει ; Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIASLYBERIS Posted March 5, 2015 Author Report Share Posted March 5, 2015 Ίσως αντλια νερού-Συμπλέκτης κομπρεσορα . Σφάλμα εχεις δει αν βγάζει ; Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Δεν βγαζει σφαλμα οχι...Η αντλια ξερω οτι θελει αλλαγη επειδη την ακουω και χανει και ελαχιστες σταγονες νερου αλλα δεν εχει αναψει ενδειξη.Αλλα εισαι σιγουρος οτι η αντλια εχει σχεση με την πιεση??δεν ειναι οτι δεν λειτουργει καθολου ο κομπρεσσορας ειναι οτι οταν φαει το μουλαρωμα του παει να ανεβασει φτανει 1 και καπακια πεφτει στο 0,3-0,4 μεχρι να μπει το τουρμπο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 ή αυτο ή το κλαπετο του κομπρεσσορα ή καποια αλλη ταρζανια που μπορει να εκανε στο λυσιμο ο μαστορας οταν αλλαξε τις βαλβιδες 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIASLYBERIS Posted March 5, 2015 Author Report Share Posted March 5, 2015 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=22753 ουσιαστικα εχω το ιδιο προβλημα που ειχε δημοσιευτει και σε αυτο το θεμα τοτε αλλα χωρις να διαβασω καποια λυση γιατι τελικα λεει περασε μονο του και εκει κλειδωσε το θεμα το κλαπετο του κομπρεσσορα ελενχεται καπως η μονο αλλαζεται?γιατι εγω ρωτησα και μου ειπαν πως δεν τους εχει τυχει ποτε να θελει αλλαγη αυτο και το κανει και σε χαμηλες στροφες πχ.2000 οχι μονο στην φαση της αλλαγης σε turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 το κλαπετο εναλλαγης κομπρεσσορα -τουρμπο μεχρι να μπει το turbo ειναι κλειστό και οδηγεί τον αερα στον κομπρεσσορα για να γινει συμπιεση και να σηκωσει πιεση ! Μετα τις 3000 ανοιγει και οδηγει τον αερα στην τουρμπινα . Αν στο φασμα του κομπρεσσορα ανοιξει τοτε ο κομπρεσσορας δεν μπορει να σηκωσει την πιεση που πρεπει .Δες το αμαξι αν βγαζει σφαλμα !!! Και αν ναι , τι σφαλμα ειναι αυτο?Δοκιμασε να ξεφυσώσεις το κλαπετο του κομπρεσσορα και να το οδηγησεις ετσι το αμαξι και πες μου αν πηγαινει ετσι και οταν εχεις προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Αλλαξε αντλια πρωτα. Αφου πρεπει ναλλαχτει γιατι να κανουμε υποθεσεις. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIASLYBERIS Posted March 6, 2015 Author Report Share Posted March 6, 2015 (edited) Που ακριβως ειναι το κλαπετο;τι πρεπει να αποσυνδεσω ακριβως δηλαδη να το δοκιμασω μετα να σας πω!Επεισης οχι δεν βγαζει καποια βλαβη δυστυχως.Νικο την αντλια την σκεφτομαι και εγω ομως οσοι ειχαν προβλημα μαζι της νομιζω τους εκοβε εντελως τον κομπρεσσορα.εμενα παει και καθεται στο 0,3-0,4 bar και ανεβαινει σιγα σιγα οσο μπαινει και η τουρμπινα.δεν ξερω και πως ανεβαζω βιντεο εδω να σας εστελνα να δειτε το μπαρομετρο μου Edited March 6, 2015 by ILIASLYBERIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Ειναι στο πισω μερος οπως κοιτας το μοτερ, στηνμεση των σηνωσεων εισαγωγης. Δες το diy που εχω κανει για καθαρισμο στην αντιστοιχη ενοτητα. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Μονο το φυσακι ξεφυσωσε απο το κλαπετο και βγες βολτα και δες το Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIASLYBERIS Posted March 16, 2015 Author Report Share Posted March 16, 2015 (edited) Ειναι στο πισω μερος οπως κοιτας το μοτερ, στηνμεση των σηνωσεων εισαγωγης.Δες το diy που εχω κανει για καθαρισμο στην αντιστοιχη ενοτητα.Sent from my iPhone5 using Tapatalk Ειναι λιγο περιεργες οι φωτο σου σε μεγεθος αλλα αν καταλαβα καλα αυτο που ειναι πιο φουσκωμενο εκει στην μεση του σωληνα πρεπει να αποσυνδεσω..το δοκιμαζω και σας λεωΚαλησπερα ξανα..το ξεφυσωσα το κλαπετο το κανα βολτα αλλα οχι δεν ειναι το ιδιο με το προβλημα που εχω..Ετσι απλα αργουσε να ανεβασει πιεση αλλα ανεβαζε κανονικα και σταδιακα οσο ανεβαιναν οι στροφες.Εμενα οταν το παθαινει αυτο ανεβαζει στιγμιαια κανονικα ακουγεται ενα ξεφυσημα και πεφτει στο 0,3-0,4..Καποιες φορες μουλαρωνει και κολλαει εκει(συνηθως στις μεγαλες ταχυτητες 5η κ' 6η) και καποιες ανεβαζει σιγα σιγα μεχρι να μπει η τουρμπινα και να σταθεροποιηθει κανονικα.Επομενο βημα να ελενξω ολα τα σωληνακια??Παντως το συνεργειο μου δεν εχει μηχανημα για να ελενχει διαρροες αν εχει καποιος υποψιν του να μου προτεινει καποιο που ξερει οτι εχει θα με βοηθουσε πολυ. Edited March 16, 2015 by activious merge posts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cakarito Posted November 6, 2019 Report Share Posted November 6, 2019 Τελικα τι εκανες φιλαρακι;Το ιδιο εχω παθει κ εγωΟποτε θελει ο κομπρεσσορας δουλευει κανονικα και οποτε θέλει μουλαρωνειSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...