vegaducatista Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Golf 122 μαμα με 17αρες φουλ ντυμενο συν μια σκουπα κι ενα πλυστικο στο πορτ μπαγκαζ και εμενα 90 κιλα εναντιον civic του 2004 με φιλτρο και εξατμιση και οδηγο γυρω στα 70-75 κιλα με carbon καπω ημουν μπροστα μισο αμαξι.. Απο σταση ειχαμε μεγαλη διαφορα.. Μισο αμαξι ειχαμε απο 2ες 50.. Την λιγοτερη διαφορα την ειχαμε απο 1ες 30.. Τωρα το φιλαρακι μου εβαλε και προγραμμα και το ελαφρωσε λιγο και θα ξαναπαμε.. Με ικανοποιησε πολυ το αποτελεσμα γιατι ακουγες ενα αμαξι να ουρλιαζει και να μην μπορει να περασει ενα αμαξι που ουτε φιλτρο στον παπα δεν ειχε.. Κανει την διαφορα η ροπη στα χαμηλα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Αν εισαι αθηνα παταω και εγω με το civic. 1.8 20v ατμο 125 hp αυτοματο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted March 10, 2015 Report Share Posted March 10, 2015 φιλε αυτο το μοντελο νομιζω βγαινει 1,4 με 101 αλογα και 1.8 με 140 1.6 δεν νομιζω...................αλλα και παλι δεν ειμαι σιγουρος. σωστος φιλε μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννηςσιροκο Posted March 23, 2015 Author Report Share Posted March 23, 2015 Το πατημα εγινε χθες.ρολ πρωτες 35 αναβαση μου ειπε και πήγαμε έτσι.μολις κουμπωσα 2α 1.5 μπροστα,καταληξα να αλλαξω 4η κανονικα και οχι γρηγορη αφου ειχα ξεπερασει τα 2 + αμάξια οπου κόψαμε. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 2+ αμαξια;στην 4η? Μαλλον το σιβικ δεν ηταν ποτε 125???? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 2+ αμαξια;στην 4η? Μαλλον το σιβικ δεν ηταν ποτε 125 ειναι πουπουλο το χοντα,εξαλου ο ανθρωπος λεει οτι δεν το εσκισε το αμαξι στην κοντρα αφου του εφυγε με το καλημερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Το πατημα εγινε χθες.ρολ πρωτες 35 αναβαση μου ειπε και πήγαμε έτσι.μολις κουμπωσα 2α 1.5 μπροστα,καταληξα να αλλαξω 4η κανονικα και οχι γρηγορη αφου ειχα ξεπερασει τα 2 + αμάξια οπου κόψαμε. Σειρα με Passatouko τωρα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Αν το χοντα οντως εκατσε μονο 2.5 αμαξια πισω απο 160ρι,δεν εχει νοημα να πατησω. Παταω ομως δεν εχω θεμα,2ες 60. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Αν το χοντα οντως εκατσε μονο 2.5 αμαξια πισω απο 160ρι,δεν εχει νοημα να πατησω. Παταω ομως δεν εχω θεμα,2ες 60. το χοντα αυτο προφανως ειναι το ESI με 16αρι μοτερ 16βαλβιδο και μονο εκεντροφορο με συστημα vtec. Aυτο το μοτερ εχει ονομαστικα 125 αλογα,τα οποια με φιλτρο προγραμμα και φουλ εξατμιση φτανει τα 140 αλογα και πιστεψε με ειναι βαρβατα. Στην πιατσα των χοντακιδων ο γιαννης ef9 (ειναι απο τους καλητερους προγραμματιστες για χοντα) εχει φτιαξει αρκετα τετοια μοτερακια και οχι μονο στην αθηνα και ετυχε να κανω βολτα σαν συνοδηγος με ενα τετοιο το ποιο πηγαινε αρκετα καλα. Αν τα στησετε θα φας αρκετες καροτσες και ακομα πιο πολες αν τα πατε οπως λες 2α και 60 αφου εκει το χοντα ειναι μεσα στην ροπη και θα σου ριξει πολυ.Κοφτιαζει 100+ η 2αρα του χοντα με προγραμμα. Μην τα θεωρεις ευκολο αντιπαλο γιατι αν το εχει και γυμνο.....ουτε που θα τον δεις τον παναη. Αυτο το βαρος στην εποχη μας μας εχει κανει μεγαλο κακο............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Εχω πατησει με μαμα ESI αλλα ημουν μαμα τοτε και ντυμμένος,και ημουν περιπου 3 πισω απο 1ες 30. Τώρα με εξατμιση και φιλτρο πιστευω με 1 καθισμα ειμαι αρκετα κοντα του. Σε καθε περιπτωση παταω δεν εχω θεμα. Αμα το παιδι ειναι απο πατρα,να στειλουμε τον economist να πατησει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 (edited) Εχω πατησει με μαμα ESI αλλα ημουν μαμα τοτε και ντυμμένος,και ημουν περιπου 3 πισω απο 1ες 30. αφου το ξερεις το χοντακι τι μπορει να κανει παω πασο.Απλα να σου δωσω τα φωτα μου ηθελα ωστε να μην τρεξεις τζαμπα.Για την πλακα σου καλα κανεις και κοντραρεις τα παντα. ΑΑΑΑ....και κατι αλλο ρε μικρε. Αυτο το ''εχω φιλτρο και εξατμιση'' μην το πολυεμπιστευεσαι,δεν εδωσε και κατι το τρομερο στο αμαξι.....Πρεπει να μπει και ενα καλο προγραμμα φιλε μου να δεσει το γλυκο και εκει θα δεις διαφορα σε συνδιασμο με φιλτρο-προγρ. ΑΑΑΑ και κατι αλλο.......χε χε σε επριξα ε? Το μοτερακι σου ποτε δεν εβγαζε 125 αλογα........βαλε ακομα 5-6 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ απο την μαναλου του και φτανεις τα 130+ ΜΑΜΑ. Σε εφτιαξα τωρα ε??????? Edited March 23, 2015 by takisbrax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 αφου το ξερεις το χοντακι τι μπορει να κανει παω πασο.Απλα να σου δωσω τα φωτα μου ηθελα ωστε να μην τρεξεις τζαμπα.Για την πλακα σου καλα κανεις και κοντραρεις τα παντα. ΑΑΑΑ....και κατι αλλο ρε μικρε. Αυτο το ''εχω φιλτρο και εξατμιση'' μην το πολυεμπιστευεσαι,δεν εδωσε και κατι το τρομερο στο αμαξι.....Πρεπει να μπει και ενα καλο προγραμμα φιλε μου να δεσει το γλυκο και εκει θα δεις διαφορα σε συνδιασμο με φιλτρο-προγρ. ΑΑΑΑ και κατι αλλο.......χε χε σε επριξα ε? Το μοτερακι σου ποτε δεν εβγαζε 125 αλογα........βαλε ακομα 5-6 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ απο την μαναλου του και φτανεις τα 130+ ΜΑΜΑ. Σε εφτιαξα τωρα ε??????? Εγω ο ιδιος εχω πει πολλες φορες οτι το αμαξι μου δεν ειναι 125 αλογα,αλλα κατι παραπανω. Και σε συνδυασμο με το 4ταχυτο,πάει μπάλα. Αν μπεις 2 θεματα κατω,θα δεις οτι οταν ημουν μαμα έριχνα σε 2 20βάλβιδα με τα ιδια αλογα. Προγραμμα δεν βάζω,δεν εχει νοημα,έχω αεριο,δεν ασχολουμε ποια με πατηματα,αλλωστε κακα τα ψεματα,με τοσες χιλιαδες πατηματα που εχω κανει,μονο ξεκουραστο δεν ειναι πια. Η εξατμιση σε συνδυασμο με τν Hjs και του εδωσε μια πολυ καλη πνοη στις 2.000-4500 που ηταν ψώφιο,δεν πιστευω οτι εχει πάρει κατι αλλο παράμονο ένα καλυτερο αρπαγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Εγω ο ιδιος εχω πει πολλες φορες οτι το αμαξι μου δεν ειναι 125 αλογα,αλλα κατι παραπανω. απο μαμα εχουνε πιο πολλα αλογα απο τα ονομαστικα 125.αυτο θελω να σου πω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Το πατημα εγινε χθες.ρολ πρωτες 35 αναβαση μου ειπε και πήγαμε έτσι.μολις κουμπωσα 2α 1.5 μπροστα,καταληξα να αλλαξω 4η κανονικα και οχι γρηγορη αφου ειχα ξεπερασει τα 2 + αμάξια οπου κόψαμε. Καλά αυτός πήγε τον πήγες σαν το πρόβατο στην σφαγή, ανάβαση ατμοσφαιρικό με τουρμπάτο??? καμιά ελπίδα για το 1ο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Καλά αυτός πήγε τον πήγες σαν το πρόβατο στην σφαγή, ανάβαση ατμοσφαιρικό με τουρμπάτο??? καμιά ελπίδα για το 1ο. Υποθετικα αν πήγαν 400-500 μέτρα,τα +350 του Scirocco κιλα δεν τον βοηθάνε τόσο στην ανηφόρα. Αντίθετα το Civic έχει δύναμη για να σταθει σε αυτα τα μέτρα,η ροπή του ρόκκο θα φαίνοταν μετά τα 160+. Και εγώ ανάβαση θα πάταγα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Εχω πατησει με μαμα ESI αλλα ημουν μαμα τοτε και ντυμμένος,και ημουν περιπου 3 πισω απο 1ες 30. Τώρα με εξατμιση και φιλτρο πιστευω με 1 καθισμα ειμαι αρκετα κοντα του. Σε καθε περιπτωση παταω δεν εχω θεμα. Αμα το παιδι ειναι απο πατρα,να στειλουμε τον economist να πατησει Ο economist παταει ετσι για την πλακα.....Α και κατι ακομα Passatouke δεν πιστευω οτι το αμαξι σου(οπως και το δικο μου και του καθενος) μετα απο 200.000κμ ειναι τα αλογα που δηλωσε οταν βγηκε απ το εργοστασιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Σαφως. Το δικο μου ακομα και σημερα δειχνει οτι τα αλογα του ειναι παντελονατα,και τα τιμαει με την καθε ευκαιρια. 207.000km. Τελευταια 80.000km ειναι στα κοκκινα ορια του κινητηρα,για αυτο διατηρειται σε φόρμα. Δεν ξερω αν τα fsi στα 200.000 θελουν μπλε χαπακι για να πανε καλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 (edited) γιατι να μην ειναι? Edited March 23, 2015 by dubbeR_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννηςσιροκο Posted March 25, 2015 Author Report Share Posted March 25, 2015 Αναβαση ξερω φαινεται η δυναμη του αμαξιου και ουτως η αλλος αυτος μου ειπε.εγω δευτερες ηθελα και γκρίνιαζε. το χοντα ηταν μονο με ενα καθησμα μοτερ ροδες ταμπλο και τιμονι.ηρθε.με 15αρια (εγω 18αρια) απο οτι ειδα το μοτερ φοραει και πεταλούδα εκτός απο εισαγωγη με τρυπα στον προφυλακτιρα και ολόσωμη.απο πειραια ειμαι πασατουκο σιγα μην ερθω πατρα για πατημα .χεχεχε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 Α μπραβο,ετσι εξηγειται,λεω και εγω. 1 καθισμα,15ρια,σωβρακο μεσα,και πρωτες 1ες 500 μετρα,ετσι ναι στεκει το αποτελεσμα. Οχι χαζος ειναι να παει δευτερες???????? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 κλασσικοτατος χοντακιας 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...