Jump to content
xaris_bluegolfv

Vw Golf 6 1.6 Tdi Vs 1.4 Tsi 122Ps

Recommended Posts

παιδιά καλησπέρα, θα ηθελα την αποψη σας για μια αγορα μεταχειρισμενου!ειμαι μεταξυ του golf 6 1.6 tdi και tsi 122ps ποιο θα λεγατε οτι αξιζει απο αποψη επιδοσεων πιο πολυ? δεν εχω πλεον τρελα με το γκαζι αλλα με το παλιο γκολφ και τα 75 αλογα μου, εχω θεμα με ανηφορες και προσπερασεις..... ξερω απο αποψη οικονομιας το tdi θα αξιζει πιο πολυ, βεβαια απο χιλιομετρα κανω περιπου 12-15 χιλιαδες το χρονο. μου ειπε φιλος οτι το tdi ειναι δυνατο απλα θα τυχει να ζητας παραπανω δυναμη πολλες φορες και μου ειπε να σκεφτω για τα 122 αλογα καλυτερα. εσεις τι λετε? θα εχω θεμα με το tdi ή φτανει και περισσευει η δυναμη οπως λενε πολλοι?η διαφορα στην καταναλωση ειναι αισθητη ή οχι τοσο για τα χιλιομετρα που κανω?

Link to comment
Share on other sites

Tdi +1, καμία σχέση με το 122 σε επιδόσεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν τα βρίσκεις ίδια τιμή και κατάσταση μεταχειρισμένα, +1 στο tdi. Στη συγκεκριμένη σύγκριση είναι αρκετά κοντά και οικονομικά υπολόγιζε σχεδόν τα μισά έξοδα σε κατανάλωση με τις ισχύουσες τιμές.

Σίγουρα το tsi είναι πιο ζωντανό, ειδικά από στάση, αλλά και το diesel είναι τουλάχιστον επαρκές και άνετο σε προσπεράσεις/ανηφόρες λόγω ροπής.

Επειδή όμως μιλάς για μεταχειρισμένο, προτεραιότητα έχει η κατάσταση που είναι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αρχικα,αν οδηγησεις το TDI σε σχεση με το golf που εχεις τωρα,θα νομιζεις οτι πετας.

Ωστοσο,Αν σκεφτεις οτι το Tdi εχει 0-100 περιπου 10 δευτερολεπτα,25 κιλα ροπης,δεν νομιζω οτι θα σου λειψει το γκαζι αν δεν το κυνηγας το αμαξι.

Αν παλι θες ενα σπορτ αμαξι,για καλυτερες επιδοσεις,τοτε κοιτα για βενζινη,και για το 160ρι.

Στην θεση σου θα επαιρνα το πετρελαιο,Κανεις περιπου 45 χιλιομετρα την ημερα,Αλλο να καις 5 λιτρα με 1.12€ το λιτρο,Και αλλο 7-7.5 με 1.50€

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ κ εγώ με τα παιδιά πιο πάνω, ΟΜΩΣ, εξαρτάται από το που κ πως κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα, γιατί υπάρχει κ ο εν δυνάμει κίνδυνος που ακούει στο όνομα DPF αν κάνεις αποκλειστικά σύντομες διαδρομές...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλτατε πριν απο 6 μήνες άλλαξα το MK5 Golf GT 1.4 με τα 170 άλογα (+ KW αναρτήσεις, φίλτρα, ζάντες κτλ κτλ κτλ) και πήγα στο MK6 Golf 1.6 TDI Bluemotion με το dsg 7 (εισαγωγής με περίπου 80κ χλμ) επι της ουσίας δηλαδή προσγειώθηκα στα 105 "αυτόματα" άλογα. Η διαφορά ίσως και λόγο του dsg ειναι εμφανή χοντρικά μετά τα 150 με 160 χ.α.ω όπου το GT συνέχιζε ακάθεκτο. Με λίγα λόγια ειμαι πολύ ευχαριστημένος ακόμα και όταν μετακινούμαστε οικογενειακός (3 μέλη) τόσο σε ταξίδι όσο και εντός πόλης.

Edited by chrisss
Link to comment
Share on other sites

αρα τζαμπα με φοβιζουν οτι ο 1.6tdi υστερει πολυ σε επιδοσεις του tsi και χρειαζεται επιπλεον δυναμη και τετοια.....γιατι σκεφτηκα να παρω το tsi και να το κανω αεριο για οικονομια!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tsi+αεριο,εισαι σιγουρος;Ειναι αμεσου ψεκασμου.

Οσον αναφορα για τον Tdi,αν δεις οτι δεν σε καλυπτει πληρως,με ενα προγραμμα,φτανεις στα 125-130hp.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με γνωμονα 12000 χιλιομετρα το χρονο δεν αγοραζουμε diesel.

Ειδικα αν αυτα τα χιλιομετρα τα κανεις σε κλειστα κομματια εντως Αττικης το γιατι το εχουμε εξαντλησει

Δεν αγοραζουμε diesel για να βαζουμε προγραμματα και να βγαζουμε φιλτρα σωματιδιων, αγοραζουμε Diesel για οικονομια.

 

Το 122 ειναι σιγουρα παντου ποιο ζωντανο απο το 1.6 TDI στη θεση σου δεν θα κοιτουσα diesel αλλα καποιο οικονομικο βενζινης 1.4 tsi 122ps ή 1.2 tsi 105ps

 

οχι γιατι το TDI ειναι "αργο" η υστερει σε γκαζι, εχει δυναμη να κινηθει πολυ πανω απο το απλα αξιοπρεπως.

εχει δυναμη να προσπαρεις οπου θες, να κινηθεις γρηγορα και να μην εχεις προβλημα με φορτιο.

 

Η επιλογη για εμενα γινεται ξεκαθαρα για οικονομοτεχνικους λογους.

Κόστους Αποσβεσης και λογικης συνηδιτοποιημένης αγορας βαση των αναγκων σου

 

Εχε ακομη στο νου σου οτι TDI στην αγορα του μεταχειρισμενου θα βρεις κατα βαση εισαγωγης (με οτι αυτο συνεπαγεται) ενώ αντιθετα σε μικρου κυβισμου turbo κινητήρες υπαρχει πληθώρα ελληνικων αυτοκινήτων (χωρις παλι αυτο να σου εξασφαλίζει μηδενικα ενδεχομενα προβληματα).

 

αυτα.

Edited by panos_bklks
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Με γνωμονα 12000 χιλιομετρα το χρονο δεν αγοραζουμε diesel.

Ειδικα αν αυτα τα χιλιομετρα τα κανεις σε κλειστα κομματια εντως Αττικης το γιατι το εχουμε εξαντλησει

Δεν αγοραζουμε diesel για να βαζουμε προγραμματα και να βγαζουμε φιλτρα σωματιδιων, αγοραζουμε Diesel για οικονομια.

Το 122 ειναι σιγουρα παντου ποιο ζωντανο απο το 1.6 TDI στη θεση σου δεν θα κοιτουσα diesel αλλα καποιο οικονομικο βενζινης 1.4 tsi 122ps ή 1.2 tsi 105ps

οχι γιατι το TDI ειναι "αργο" η υστερει σε γκαζι, εχει δυναμη να κινηθει πολυ πανω απο το απλα αξιοπρεπως.

εχει δυναμη να προσπαρεις οπου θες, να κινηθεις γρηγορα και να μην εχεις προβλημα με φορτιο.

Η επιλογη για εμενα γινεται ξεκαθαρα για οικονομοτεχνικους λογους.

Κόστους Αποσβεσης και λογικης συνηδιτοποιημένης αγορας βαση των αναγκων σου

Εχε ακομη στο νου σου οτι TDI στην αγορα του μεταχειρισμενου θα βρεις κατα βαση εισαγωγης (με οτι αυτο συνεπαγεται) ενώ αντιθετα σε μικρου κυβισμου turbo κινητήρες υπαρχει πληθώρα ελληνικων αυτοκινήτων (χωρις παλι αυτο να σου εξασφαλίζει μηδενικα ενδεχομενα προβληματα).

αυτα.

Είσαι σίγουρος για τη σύγκριση που κανεις μεταξύ TDI και των δυο TSI κινητήρων που αναφέρεις?? Τα εχεις οδηγήσει ή συμπεραινεις απο απόψεις άλλων?? Ρωτάω γιατι είχα TSI 170ps και τώρα TDI 105ps και δεν έχουν και τόσο τραγική διαφορά εκτως απο ψηλά. Άρα ο 1.2 ή/και ο 1.4 μάλλον τους βλέπω ίδιους ή και χειρότερους....

Καθημερινά κάνω περίπου 60 χιλιόμετρα μέσω περιφερειακής Υμηττου (150+ σε σημεία χωρίς κάμερες) και μέσω Μεσογειων (με όσα επιτρέπει η κίνηση, συνήθως λίγα) αν εξαιρέσεις το ανοιχτό κομμάτι της περιφερειακής που όπως γράφω και παραπάνω μετά απο κάποια χιλιόμετρα ξαναθυμαμαι το GT σε γενικές γραμμές διαφορά καμμία.

Επίσης σε ΤSI με ρημαδοκαδενα μετά απο 8 χρόνια με το GT δεν ξαναγυρίζω που να με βαρανε...αλήθεια στα MK7 άλλαξε τίποτα??

Όσον αφορά το θέμα εισαγωγής (προσωπικά μακριά απο Γερμανία λόγο αλατιού, εμένα ήρθε απο Γαλλία) ναι όντως θέλει ψάξιμο αλλα υπάρχουν διαμάντια τα οποία δεν θα το πιστεύεις...

Edited by chrisss
Link to comment
Share on other sites

Παιδια κατοχος golf 6 122αρι(προγραμμα πλεον). Σιγουρα το 122 αρι θα ειναι πιο ζωντανο λιγο σε επιδοσεις αλλα το ντιζελ δεν παυει να ειναι πολυ πιο οικονομικο εχοντας και 200cc πιο πολλα.Προσωπικα εγω οταν βαζω μεσα 4-5 ατομα νιωθω το αυτοκινητο οτι κοβει πολυ και ζοριζεται(20 κιλα ροπης)...Βεβαια δεν εχω οδηγησει το 1.6 tdi να συγκρινω. Για υγραεριο ουτε λογος....

Και με εναν γρηγορο υπολογισμο γλυτωνεις πολλα λεφτα..Εστω και με 13000 χιλιομετρα.!!! Αλλα για επιδοσεις που ζητας εννοειται το 122αρι.!! Καμια επαφη.!

ab0b71b519f9875ca2ac01bd9f03cc5b.jpge696a2548d65d8f926cd6f39bbb8345c.jpg

Edited by Πάνος46
Link to comment
Share on other sites

παιδιά καλησπέρα, θα ηθελα την αποψη σας για μια αγορα μεταχειρισμενου!ειμαι μεταξυ του golf 6 1.6 tdi και tsi 122ps ποιο θα λεγατε οτι αξιζει απο αποψη επιδοσεων πιο πολυ? δεν εχω πλεον τρελα με το γκαζι αλλα με το παλιο γκολφ και τα 75 αλογα μου, εχω θεμα με ανηφορες και προσπερασεις..... ξερω απο αποψη οικονομιας το tdi θα αξιζει πιο πολυ, βεβαια απο χιλιομετρα κανω περιπου 12-15 χιλιαδες το χρονο. μου ειπε φιλος οτι το tdi ειναι δυνατο απλα θα τυχει να ζητας παραπανω δυναμη πολλες φορες και μου ειπε να σκεφτω για τα 122 αλογα καλυτερα. εσεις τι λετε? θα εχω θεμα με το tdi ή φτανει και περισσευει η δυναμη οπως λενε πολλοι?η διαφορα στην καταναλωση ειναι αισθητη ή οχι τοσο για τα χιλιομετρα που κανω?

Αδερφε........

 

Αν βρεις καλο ντιζελακι χτυπα το αμεσως.

 

Με την ροπαρα του θα ξεχασεις να κατεβαζεις ταχυτητες.

Δεν καιει,θα σε βγαλει τζαμπα οπου και να πας.

 

θες αλογα??????

 

Π Α Ρ Ε

http://www.racechip.com/chiptuning/volkswagen/golf/6-1k/1-6-tdi-cr-bluemotion-77kw/index.php

Edited by takisbrax
Link to comment
Share on other sites

Αν σκεφτεις οτι το Tdi εχει 0-100 περιπου 10 δευτερολεπτα,

 

Μικρε θα σε μαλωσω......10,7 με dsg λεει η vw οποτε το 11 το θελει στο νερο και αν πας στο manual σασμαν τα 12 δευτερολεπτα δεν ειναι και πολυ μακρια.

Link to comment
Share on other sites

οχι το 0-100 δε με απασχολει και πολυ...να μην εχω θεμα σε ανηφορες και προσπερασεις οπως εχω τωρα θελω και η οικονομια βεβαια. το αμαξι δε το θελω και για 2-3 χρονια, θα μεινει και στον πατερα μου οποτε πιστευω η αποσβεση θα γινει καποια στιγμη. τωρα αν το tsi ειναι αισθητα πιο σβελτο μετα τα 150-160 πχ δε με απασχολει και πολυ, δεν τρεχω πλεον. θελω μεχρι εκει να πηγαινει ανετα χωρις ζορι!!

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος για τη σύγκριση που κανεις μεταξύ TDI και των δυο TSI κινητήρων που αναφέρεις?? Τα εχεις οδηγήσει ή συμπεραινεις απο απόψεις άλλων?? Ρωτάω γιατι είχα TSI 170ps και τώρα TDI 105ps και δεν έχουν και τόσο τραγική διαφορά εκτως απο ψηλά. Άρα ο 1.2 ή/και ο 1.4 μάλλον τους βλέπω ίδιους ή και χειρότερους....

Καθημερινά κάνω περίπου 60 χιλιόμετρα μέσω περιφερειακής Υμηττου (150+ σε σημεία χωρίς κάμερες) και μέσω Μεσογειων (με όσα επιτρέπει η κίνηση, συνήθως λίγα) αν εξαιρέσεις το ανοιχτό κομμάτι της περιφερειακής που όπως γράφω και παραπάνω μετά απο κάποια χιλιόμετρα ξαναθυμαμαι το GT σε γενικές γραμμές διαφορά καμμία.

Επίσης σε ΤSI με ρημαδοκαδενα μετά απο 8 χρόνια με το GT δεν ξαναγυρίζω που να με βαρανε...αλήθεια στα MK7 άλλαξε τίποτα??

Όσον αφορά το θέμα εισαγωγής (προσωπικά μακριά απο Γερμανία λόγο αλατιού, εμένα ήρθε απο Γαλλία) ναι όντως θέλει ψάξιμο αλλα υπάρχουν διαμάντια τα οποία δεν θα το πιστεύεις...

 

Ειχα tsi 122 για περιπου 6 χρονια και εχω οδηγησει αρκετες φορες 1.6 TDI

Δεν μπορω να καταλαβω πως λες οτι δεν καταλαβαινεις διαφορα απο το GT 170 στο 1.6 TDI!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παρε το 1.6 tdi και σε περιπτωση που το θελεις πιο ζωντανο, βαζεις ενα προγραμμα πανω και εχεις και επιδοσεις και οικονομια

την τελευταια 5ετια κανεις δεν ενδιαφερεται για 0-100 και ουτε  ποσο γρηγορα πιανει τα 200 χλμ

να εισαι σιγουρος φιλε xaris οτι αν παρεις το tdi θα πηγαινεις πιο σβελτα και απο gti, οχι γιατι ειναι πιο δυνατο αλλα δεν θα φοβασαι να το πατας

Link to comment
Share on other sites

οχι το 0-100 δε με απασχολει και πολυ...να μην εχω θεμα σε ανηφορες και προσπερασεις οπως εχω τωρα θελω και η οικονομια βεβαια. το αμαξι δε το θελω και για 2-3 χρονια, θα μεινει και στον πατερα μου οποτε πιστευω η αποσβεση θα γινει καποια στιγμη. τωρα αν το tsi ειναι αισθητα πιο σβελτο μετα τα 150-160 πχ δε με απασχολει και πολυ, δεν τρεχω πλεον. θελω μεχρι εκει να πηγαινει ανετα χωρις ζορι!!

 

 

Ένα θα σου πω σε ανηφόρες θα το χέρεσε περισότερο, εκεί που το tsi (122ps) θα του βάλεις 4 άτομα και θα αναιβένεις με 2αρα, με το tdi θα βάλεις και 4η και θα τραβάει σαν μουλάρι. Προσπεράσεις δεν θα έχεις πρόβλημα, είναι αρκετά σβέλτο ώστε να κάνεις μια ασφαλή και γρήγορη προσπέραση.

Το μόνο μείον πλέον με τα diesel, είναι οτι έχουν θέματα με egr, και dpf, ένα από τα 2 να σου βγάλει θες 5 λαχανί για να ξελασπώσεις. Από που το πάρεις ζητάς γραπτή εγγύηση τουλάχιστον για 1 χρόνο.

Οσο για την κατανάλωση, επειδή το έχει φίλος μου, 6αρι dsg, η κατανάλωση του είναι 5,7-6,1, με επιθετική οδήγηση.

Link to comment
Share on other sites

 

να εισαι σιγουρος φιλε xaris οτι αν παρεις το tdi θα πηγαινεις πιο σβελτα και απο gti, οχι γιατι ειναι πιο δυνατο αλλα δεν θα φοβασαι να το πατας

 χα χα.......

 

συμφωνω φιλε μου και το εχω δει αυτο στο δρομο οπου μαγκας με τζιπαρα και πληρωμενη την γκομενα στο δεξι ξαθισμα το ειχε στα 110 σταθερα για να μην καιει και με αεριο παρακαλω.

Link to comment
Share on other sites

και για του λογου το αληθές..

 

http://www.zeperfs.com/en/duel1352-5421.htm

παραπάνω στο πρώτο μου post έγραψα πως το tdi μου ειναι με dsg 7 ενώ το GT με 6 manual (για το GT δεν το έγραψα ξεκάθαρα αυτό ειναι αλήθεια) συνεπώς υπάρχει όφελος υπέρ του tdi εκτός και αν κάποιος μπορεί να αλλάζει με το χέρι τόσο γρήγορα όσο και ένα dsg.

Όσον αφορά για τα διαγράμματα...χάρισμα σου...όπως και ο χρόνος του 0-100 που υποτίθεται έκανε το GT και ποτε δεν είδα στα 8 χρόνια και στα 170.000 χιλιόμετρα που έκανα.

Φιλικά.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν δεις και στο review για το edition 40 dsg, οι χρόνοι του 1.6 tdi είναι αρκετά καλοί, ειδικά για προσπεράσεις:

 

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=17194

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ (Μέτρηση 4Τ)

0-100: 11,6 δλ.

3η 50-80: 4,0 δλ.

4η 80-110: 6,2 δλ.

5η 120-140: 7,5 δλ.

6η/7η 120-140: 7,4/9,5 δλ.

 

Είναι dsg βέβαια, αλλά βλέπεις ότι δεν είναι καθόλου άσχημα.

 

Τέλος πάντων όπως είπα ανάμεσα σε 1.6 TDI και 1.4 122 TSI δεν είναι τεράστια η διαφορά απόδοσης, αλλά περισσότερο ρόλο θα παίξει η κατάσταση που είναι αφού πας για μεταχειρισμένο.

Link to comment
Share on other sites

αποψη μου επειδή τα νούμερα αρκετές φορες ειναι ιδανικά και δεν συνάδουν με την πραγματικότητα των (ελληνικών) δρόμων καλύτερα κανε ένα test drive αν ειναι δυνατό μέσα στην ίδια ημέρα μεταξύ των δυο αυτοκινήτων, στη συνέχεια κρίνε και στο τέλος αγόρασε. Αυτό ειναι κάτι που δεν έκανα εγώ και έφαγα (ευτυχώς λίγο) τα μούτρα μου στην πρώτη κόντρα με GTI που έκανα όταν αγόρασα το GT..... :-) :-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τι να σας πω βρε παιδια ειχα αυτοκινητα πολλων ιππων πολλων κιββικων...το gti μου πλεον απλα καθετε στο γκαραζ και κυκλοφωρω ακομα και για ταξιδια με ενα υαρις d4d του 2012....οποτε επιδοσεις κλπ εχουν περασει σε δευτερη μοιρα αφου τα λεφταδακια πλεων δεν φτανουν για γκαζια...στο δια ταυτα...ενα μοτερ σαν το υαρις με 90 αλογα και ωραιο 6αρι σασμαν με βγαζει ασπροπροσωπο παντου σε ανιφορες με κλειστες στροφες σε προσπερασεις και κυριος σε οικονομια αφου με 37 ευρο θα μου βγαλει μινιμουμ 700 χλμ .Εγω αδερφε νομιζω οτι καλα θα κανεις να παρεις το ντιζελ.αν θελεις το κατι παραπανω βαλε ενα φιλτρο προαγραμμα και εξατμιση ολοσομη καταργησε και το ντιπιεφ και θα εισαι 140 αλογα για πλακα με 35 ροπη...αλλιως ενα προγραμματακι και εισαι τζετ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.