xaris_bluegolfv Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 παιδιά καλησπέρα, θα ηθελα την αποψη σας για μια αγορα μεταχειρισμενου!ειμαι μεταξυ του golf 6 1.6 tdi και tsi 122ps ποιο θα λεγατε οτι αξιζει απο αποψη επιδοσεων πιο πολυ? δεν εχω πλεον τρελα με το γκαζι αλλα με το παλιο γκολφ και τα 75 αλογα μου, εχω θεμα με ανηφορες και προσπερασεις..... ξερω απο αποψη οικονομιας το tdi θα αξιζει πιο πολυ, βεβαια απο χιλιομετρα κανω περιπου 12-15 χιλιαδες το χρονο. μου ειπε φιλος οτι το tdi ειναι δυνατο απλα θα τυχει να ζητας παραπανω δυναμη πολλες φορες και μου ειπε να σκεφτω για τα 122 αλογα καλυτερα. εσεις τι λετε? θα εχω θεμα με το tdi ή φτανει και περισσευει η δυναμη οπως λενε πολλοι?η διαφορα στην καταναλωση ειναι αισθητη ή οχι τοσο για τα χιλιομετρα που κανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 Tdi +1, καμία σχέση με το 122 σε επιδόσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 Αν τα βρίσκεις ίδια τιμή και κατάσταση μεταχειρισμένα, +1 στο tdi. Στη συγκεκριμένη σύγκριση είναι αρκετά κοντά και οικονομικά υπολόγιζε σχεδόν τα μισά έξοδα σε κατανάλωση με τις ισχύουσες τιμές. Σίγουρα το tsi είναι πιο ζωντανό, ειδικά από στάση, αλλά και το diesel είναι τουλάχιστον επαρκές και άνετο σε προσπεράσεις/ανηφόρες λόγω ροπής. Επειδή όμως μιλάς για μεταχειρισμένο, προτεραιότητα έχει η κατάσταση που είναι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 Αρχικα,αν οδηγησεις το TDI σε σχεση με το golf που εχεις τωρα,θα νομιζεις οτι πετας. Ωστοσο,Αν σκεφτεις οτι το Tdi εχει 0-100 περιπου 10 δευτερολεπτα,25 κιλα ροπης,δεν νομιζω οτι θα σου λειψει το γκαζι αν δεν το κυνηγας το αμαξι. Αν παλι θες ενα σπορτ αμαξι,για καλυτερες επιδοσεις,τοτε κοιτα για βενζινη,και για το 160ρι. Στην θεση σου θα επαιρνα το πετρελαιο,Κανεις περιπου 45 χιλιομετρα την ημερα,Αλλο να καις 5 λιτρα με 1.12€ το λιτρο,Και αλλο 7-7.5 με 1.50€ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 Συμφωνώ κ εγώ με τα παιδιά πιο πάνω, ΟΜΩΣ, εξαρτάται από το που κ πως κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα, γιατί υπάρχει κ ο εν δυνάμει κίνδυνος που ακούει στο όνομα DPF αν κάνεις αποκλειστικά σύντομες διαδρομές... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cprionas Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 (edited) Φίλτατε πριν απο 6 μήνες άλλαξα το MK5 Golf GT 1.4 με τα 170 άλογα (+ KW αναρτήσεις, φίλτρα, ζάντες κτλ κτλ κτλ) και πήγα στο MK6 Golf 1.6 TDI Bluemotion με το dsg 7 (εισαγωγής με περίπου 80κ χλμ) επι της ουσίας δηλαδή προσγειώθηκα στα 105 "αυτόματα" άλογα. Η διαφορά ίσως και λόγο του dsg ειναι εμφανή χοντρικά μετά τα 150 με 160 χ.α.ω όπου το GT συνέχιζε ακάθεκτο. Με λίγα λόγια ειμαι πολύ ευχαριστημένος ακόμα και όταν μετακινούμαστε οικογενειακός (3 μέλη) τόσο σε ταξίδι όσο και εντός πόλης. Edited March 11, 2015 by chrisss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris_bluegolfv Posted March 11, 2015 Author Report Share Posted March 11, 2015 αρα τζαμπα με φοβιζουν οτι ο 1.6tdi υστερει πολυ σε επιδοσεις του tsi και χρειαζεται επιπλεον δυναμη και τετοια.....γιατι σκεφτηκα να παρω το tsi και να το κανω αεριο για οικονομια!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 Tsi+αεριο,εισαι σιγουρος;Ειναι αμεσου ψεκασμου. Οσον αναφορα για τον Tdi,αν δεις οτι δεν σε καλυπτει πληρως,με ενα προγραμμα,φτανεις στα 125-130hp. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 (edited) Με γνωμονα 12000 χιλιομετρα το χρονο δεν αγοραζουμε diesel. Ειδικα αν αυτα τα χιλιομετρα τα κανεις σε κλειστα κομματια εντως Αττικης το γιατι το εχουμε εξαντλησει Δεν αγοραζουμε diesel για να βαζουμε προγραμματα και να βγαζουμε φιλτρα σωματιδιων, αγοραζουμε Diesel για οικονομια. Το 122 ειναι σιγουρα παντου ποιο ζωντανο απο το 1.6 TDI στη θεση σου δεν θα κοιτουσα diesel αλλα καποιο οικονομικο βενζινης 1.4 tsi 122ps ή 1.2 tsi 105ps οχι γιατι το TDI ειναι "αργο" η υστερει σε γκαζι, εχει δυναμη να κινηθει πολυ πανω απο το απλα αξιοπρεπως. εχει δυναμη να προσπαρεις οπου θες, να κινηθεις γρηγορα και να μην εχεις προβλημα με φορτιο. Η επιλογη για εμενα γινεται ξεκαθαρα για οικονομοτεχνικους λογους. Κόστους Αποσβεσης και λογικης συνηδιτοποιημένης αγορας βαση των αναγκων σου Εχε ακομη στο νου σου οτι TDI στην αγορα του μεταχειρισμενου θα βρεις κατα βαση εισαγωγης (με οτι αυτο συνεπαγεται) ενώ αντιθετα σε μικρου κυβισμου turbo κινητήρες υπαρχει πληθώρα ελληνικων αυτοκινήτων (χωρις παλι αυτο να σου εξασφαλίζει μηδενικα ενδεχομενα προβληματα). αυτα. Edited March 11, 2015 by panos_bklks 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cprionas Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 (edited) Με γνωμονα 12000 χιλιομετρα το χρονο δεν αγοραζουμε diesel. Ειδικα αν αυτα τα χιλιομετρα τα κανεις σε κλειστα κομματια εντως Αττικης το γιατι το εχουμε εξαντλησει Δεν αγοραζουμε diesel για να βαζουμε προγραμματα και να βγαζουμε φιλτρα σωματιδιων, αγοραζουμε Diesel για οικονομια. Το 122 ειναι σιγουρα παντου ποιο ζωντανο απο το 1.6 TDI στη θεση σου δεν θα κοιτουσα diesel αλλα καποιο οικονομικο βενζινης 1.4 tsi 122ps ή 1.2 tsi 105ps οχι γιατι το TDI ειναι "αργο" η υστερει σε γκαζι, εχει δυναμη να κινηθει πολυ πανω απο το απλα αξιοπρεπως. εχει δυναμη να προσπαρεις οπου θες, να κινηθεις γρηγορα και να μην εχεις προβλημα με φορτιο. Η επιλογη για εμενα γινεται ξεκαθαρα για οικονομοτεχνικους λογους. Κόστους Αποσβεσης και λογικης συνηδιτοποιημένης αγορας βαση των αναγκων σου Εχε ακομη στο νου σου οτι TDI στην αγορα του μεταχειρισμενου θα βρεις κατα βαση εισαγωγης (με οτι αυτο συνεπαγεται) ενώ αντιθετα σε μικρου κυβισμου turbo κινητήρες υπαρχει πληθώρα ελληνικων αυτοκινήτων (χωρις παλι αυτο να σου εξασφαλίζει μηδενικα ενδεχομενα προβληματα). αυτα. Είσαι σίγουρος για τη σύγκριση που κανεις μεταξύ TDI και των δυο TSI κινητήρων που αναφέρεις?? Τα εχεις οδηγήσει ή συμπεραινεις απο απόψεις άλλων?? Ρωτάω γιατι είχα TSI 170ps και τώρα TDI 105ps και δεν έχουν και τόσο τραγική διαφορά εκτως απο ψηλά. Άρα ο 1.2 ή/και ο 1.4 μάλλον τους βλέπω ίδιους ή και χειρότερους....Καθημερινά κάνω περίπου 60 χιλιόμετρα μέσω περιφερειακής Υμηττου (150+ σε σημεία χωρίς κάμερες) και μέσω Μεσογειων (με όσα επιτρέπει η κίνηση, συνήθως λίγα) αν εξαιρέσεις το ανοιχτό κομμάτι της περιφερειακής που όπως γράφω και παραπάνω μετά απο κάποια χιλιόμετρα ξαναθυμαμαι το GT σε γενικές γραμμές διαφορά καμμία. Επίσης σε ΤSI με ρημαδοκαδενα μετά απο 8 χρόνια με το GT δεν ξαναγυρίζω που να με βαρανε...αλήθεια στα MK7 άλλαξε τίποτα?? Όσον αφορά το θέμα εισαγωγής (προσωπικά μακριά απο Γερμανία λόγο αλατιού, εμένα ήρθε απο Γαλλία) ναι όντως θέλει ψάξιμο αλλα υπάρχουν διαμάντια τα οποία δεν θα το πιστεύεις... Edited March 12, 2015 by chrisss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Πάνος46 Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 (edited) Παιδια κατοχος golf 6 122αρι(προγραμμα πλεον). Σιγουρα το 122 αρι θα ειναι πιο ζωντανο λιγο σε επιδοσεις αλλα το ντιζελ δεν παυει να ειναι πολυ πιο οικονομικο εχοντας και 200cc πιο πολλα.Προσωπικα εγω οταν βαζω μεσα 4-5 ατομα νιωθω το αυτοκινητο οτι κοβει πολυ και ζοριζεται(20 κιλα ροπης)...Βεβαια δεν εχω οδηγησει το 1.6 tdi να συγκρινω. Για υγραεριο ουτε λογος.... Και με εναν γρηγορο υπολογισμο γλυτωνεις πολλα λεφτα..Εστω και με 13000 χιλιομετρα.!!! Αλλα για επιδοσεις που ζητας εννοειται το 122αρι.!! Καμια επαφη.! Edited March 14, 2015 by Πάνος46 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 (edited) παιδιά καλησπέρα, θα ηθελα την αποψη σας για μια αγορα μεταχειρισμενου!ειμαι μεταξυ του golf 6 1.6 tdi και tsi 122ps ποιο θα λεγατε οτι αξιζει απο αποψη επιδοσεων πιο πολυ? δεν εχω πλεον τρελα με το γκαζι αλλα με το παλιο γκολφ και τα 75 αλογα μου, εχω θεμα με ανηφορες και προσπερασεις..... ξερω απο αποψη οικονομιας το tdi θα αξιζει πιο πολυ, βεβαια απο χιλιομετρα κανω περιπου 12-15 χιλιαδες το χρονο. μου ειπε φιλος οτι το tdi ειναι δυνατο απλα θα τυχει να ζητας παραπανω δυναμη πολλες φορες και μου ειπε να σκεφτω για τα 122 αλογα καλυτερα. εσεις τι λετε? θα εχω θεμα με το tdi ή φτανει και περισσευει η δυναμη οπως λενε πολλοι?η διαφορα στην καταναλωση ειναι αισθητη ή οχι τοσο για τα χιλιομετρα που κανω? Αδερφε........ Αν βρεις καλο ντιζελακι χτυπα το αμεσως. Με την ροπαρα του θα ξεχασεις να κατεβαζεις ταχυτητες. Δεν καιει,θα σε βγαλει τζαμπα οπου και να πας. θες αλογα?????? Π Α Ρ Ε http://www.racechip.com/chiptuning/volkswagen/golf/6-1k/1-6-tdi-cr-bluemotion-77kw/index.php Edited March 12, 2015 by takisbrax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Αν σκεφτεις οτι το Tdi εχει 0-100 περιπου 10 δευτερολεπτα, Μικρε θα σε μαλωσω......10,7 με dsg λεει η vw οποτε το 11 το θελει στο νερο και αν πας στο manual σασμαν τα 12 δευτερολεπτα δεν ειναι και πολυ μακρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Τακη,και το δικο μπυ η Vw τη δινει 12.4 και εχω μετρησει με v box 9.9. Πανω απο 10.5 δευτερολετα δεν εχει το 1.6 tdi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 δε νομιζω να ειναι το 0-100 το προβλημα του xaris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris_bluegolfv Posted March 12, 2015 Author Report Share Posted March 12, 2015 οχι το 0-100 δε με απασχολει και πολυ...να μην εχω θεμα σε ανηφορες και προσπερασεις οπως εχω τωρα θελω και η οικονομια βεβαια. το αμαξι δε το θελω και για 2-3 χρονια, θα μεινει και στον πατερα μου οποτε πιστευω η αποσβεση θα γινει καποια στιγμη. τωρα αν το tsi ειναι αισθητα πιο σβελτο μετα τα 150-160 πχ δε με απασχολει και πολυ, δεν τρεχω πλεον. θελω μεχρι εκει να πηγαινει ανετα χωρις ζορι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Είσαι σίγουρος για τη σύγκριση που κανεις μεταξύ TDI και των δυο TSI κινητήρων που αναφέρεις?? Τα εχεις οδηγήσει ή συμπεραινεις απο απόψεις άλλων?? Ρωτάω γιατι είχα TSI 170ps και τώρα TDI 105ps και δεν έχουν και τόσο τραγική διαφορά εκτως απο ψηλά. Άρα ο 1.2 ή/και ο 1.4 μάλλον τους βλέπω ίδιους ή και χειρότερους.... Καθημερινά κάνω περίπου 60 χιλιόμετρα μέσω περιφερειακής Υμηττου (150+ σε σημεία χωρίς κάμερες) και μέσω Μεσογειων (με όσα επιτρέπει η κίνηση, συνήθως λίγα) αν εξαιρέσεις το ανοιχτό κομμάτι της περιφερειακής που όπως γράφω και παραπάνω μετά απο κάποια χιλιόμετρα ξαναθυμαμαι το GT σε γενικές γραμμές διαφορά καμμία. Επίσης σε ΤSI με ρημαδοκαδενα μετά απο 8 χρόνια με το GT δεν ξαναγυρίζω που να με βαρανε...αλήθεια στα MK7 άλλαξε τίποτα?? Όσον αφορά το θέμα εισαγωγής (προσωπικά μακριά απο Γερμανία λόγο αλατιού, εμένα ήρθε απο Γαλλία) ναι όντως θέλει ψάξιμο αλλα υπάρχουν διαμάντια τα οποία δεν θα το πιστεύεις... Ειχα tsi 122 για περιπου 6 χρονια και εχω οδηγησει αρκετες φορες 1.6 TDI Δεν μπορω να καταλαβω πως λες οτι δεν καταλαβαινεις διαφορα απο το GT 170 στο 1.6 TDI! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 και για του λογου το αληθές.. http://www.zeperfs.com/en/duel1352-5421.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 παρε το 1.6 tdi και σε περιπτωση που το θελεις πιο ζωντανο, βαζεις ενα προγραμμα πανω και εχεις και επιδοσεις και οικονομια την τελευταια 5ετια κανεις δεν ενδιαφερεται για 0-100 και ουτε ποσο γρηγορα πιανει τα 200 χλμ να εισαι σιγουρος φιλε xaris οτι αν παρεις το tdi θα πηγαινεις πιο σβελτα και απο gti, οχι γιατι ειναι πιο δυνατο αλλα δεν θα φοβασαι να το πατας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 οχι το 0-100 δε με απασχολει και πολυ...να μην εχω θεμα σε ανηφορες και προσπερασεις οπως εχω τωρα θελω και η οικονομια βεβαια. το αμαξι δε το θελω και για 2-3 χρονια, θα μεινει και στον πατερα μου οποτε πιστευω η αποσβεση θα γινει καποια στιγμη. τωρα αν το tsi ειναι αισθητα πιο σβελτο μετα τα 150-160 πχ δε με απασχολει και πολυ, δεν τρεχω πλεον. θελω μεχρι εκει να πηγαινει ανετα χωρις ζορι!! Ένα θα σου πω σε ανηφόρες θα το χέρεσε περισότερο, εκεί που το tsi (122ps) θα του βάλεις 4 άτομα και θα αναιβένεις με 2αρα, με το tdi θα βάλεις και 4η και θα τραβάει σαν μουλάρι. Προσπεράσεις δεν θα έχεις πρόβλημα, είναι αρκετά σβέλτο ώστε να κάνεις μια ασφαλή και γρήγορη προσπέραση. Το μόνο μείον πλέον με τα diesel, είναι οτι έχουν θέματα με egr, και dpf, ένα από τα 2 να σου βγάλει θες 5 λαχανί για να ξελασπώσεις. Από που το πάρεις ζητάς γραπτή εγγύηση τουλάχιστον για 1 χρόνο. Οσο για την κατανάλωση, επειδή το έχει φίλος μου, 6αρι dsg, η κατανάλωση του είναι 5,7-6,1, με επιθετική οδήγηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 να εισαι σιγουρος φιλε xaris οτι αν παρεις το tdi θα πηγαινεις πιο σβελτα και απο gti, οχι γιατι ειναι πιο δυνατο αλλα δεν θα φοβασαι να το πατας χα χα....... συμφωνω φιλε μου και το εχω δει αυτο στο δρομο οπου μαγκας με τζιπαρα και πληρωμενη την γκομενα στο δεξι ξαθισμα το ειχε στα 110 σταθερα για να μην καιει και με αεριο παρακαλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cprionas Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 και για του λογου το αληθές.. http://www.zeperfs.com/en/duel1352-5421.htm παραπάνω στο πρώτο μου post έγραψα πως το tdi μου ειναι με dsg 7 ενώ το GT με 6 manual (για το GT δεν το έγραψα ξεκάθαρα αυτό ειναι αλήθεια) συνεπώς υπάρχει όφελος υπέρ του tdi εκτός και αν κάποιος μπορεί να αλλάζει με το χέρι τόσο γρήγορα όσο και ένα dsg. Όσον αφορά για τα διαγράμματα...χάρισμα σου...όπως και ο χρόνος του 0-100 που υποτίθεται έκανε το GT και ποτε δεν είδα στα 8 χρόνια και στα 170.000 χιλιόμετρα που έκανα. Φιλικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Πάντως αν δεις και στο review για το edition 40 dsg, οι χρόνοι του 1.6 tdi είναι αρκετά καλοί, ειδικά για προσπεράσεις: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=17194 ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ (Μέτρηση 4Τ) 0-100: 11,6 δλ. 3η 50-80: 4,0 δλ. 4η 80-110: 6,2 δλ. 5η 120-140: 7,5 δλ. 6η/7η 120-140: 7,4/9,5 δλ. Είναι dsg βέβαια, αλλά βλέπεις ότι δεν είναι καθόλου άσχημα. Τέλος πάντων όπως είπα ανάμεσα σε 1.6 TDI και 1.4 122 TSI δεν είναι τεράστια η διαφορά απόδοσης, αλλά περισσότερο ρόλο θα παίξει η κατάσταση που είναι αφού πας για μεταχειρισμένο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cprionas Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 αποψη μου επειδή τα νούμερα αρκετές φορες ειναι ιδανικά και δεν συνάδουν με την πραγματικότητα των (ελληνικών) δρόμων καλύτερα κανε ένα test drive αν ειναι δυνατό μέσα στην ίδια ημέρα μεταξύ των δυο αυτοκινήτων, στη συνέχεια κρίνε και στο τέλος αγόρασε. Αυτό ειναι κάτι που δεν έκανα εγώ και έφαγα (ευτυχώς λίγο) τα μούτρα μου στην πρώτη κόντρα με GTI που έκανα όταν αγόρασα το GT..... :-) :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 τι να σας πω βρε παιδια ειχα αυτοκινητα πολλων ιππων πολλων κιββικων...το gti μου πλεον απλα καθετε στο γκαραζ και κυκλοφωρω ακομα και για ταξιδια με ενα υαρις d4d του 2012....οποτε επιδοσεις κλπ εχουν περασει σε δευτερη μοιρα αφου τα λεφταδακια πλεων δεν φτανουν για γκαζια...στο δια ταυτα...ενα μοτερ σαν το υαρις με 90 αλογα και ωραιο 6αρι σασμαν με βγαζει ασπροπροσωπο παντου σε ανιφορες με κλειστες στροφες σε προσπερασεις και κυριος σε οικονομια αφου με 37 ευρο θα μου βγαλει μινιμουμ 700 χλμ .Εγω αδερφε νομιζω οτι καλα θα κανεις να παρεις το ντιζελ.αν θελεις το κατι παραπανω βαλε ενα φιλτρο προαγραμμα και εξατμιση ολοσομη καταργησε και το ντιπιεφ και θα εισαι 140 αλογα για πλακα με 35 ροπη...αλλιως ενα προγραμματακι και εισαι τζετ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...