Guest Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Με πρόγραμμα το 1,6 tdi με τα 105 αλογα φτάνει περίπου στα 150 αλογα και 30 κιλα ροπη. Με ολόσωμη εξάτμιση και με βγαλμένο το dpf, ε δε θα πάρεις αλλά 20 αλογακια; θα σε πετυχαίνουν πολλα tsi και θα τρίβουν τα μάτια τους. Και ολα αυτα με σχετική οικονομία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Ηλια,θα παρει 70 αλογα με προγραμμα και εξατμιση; Θα παρει 50 αλογα με μονο προγραμμα;;;;; Ειπαμε τα vag περνουν ευκολα αλογα,αλλα το τεντωσαμε???????????? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 (edited) παραπάνω στο πρώτο μου post έγραψα πως το tdi μου ειναι με dsg 7 ενώ το GT με 6 manual (για το GT δεν το έγραψα ξεκάθαρα αυτό ειναι αλήθεια) συνεπώς υπάρχει όφελος υπέρ του tdi εκτός και αν κάποιος μπορεί να αλλάζει με το χέρι τόσο γρήγορα όσο και ένα dsg. Όσον αφορά για τα διαγράμματα...χάρισμα σου...όπως και ο χρόνος του 0-100 που υποτίθεται έκανε το GT και ποτε δεν είδα στα 8 χρόνια και στα 170.000 χιλιόμετρα που έκανα. Φιλικά. Μετρουσες δηλαδη το Gt me vbox για 0-100 επι 8 χρονια? Τελος παντων χαρισμα δικο σου τα νουμερα και τα διαγραματα, τα εβαλα μονο και μονο για να μη λεμε πραγματα τα οποια δεν ειναι σωστα γιατι διαβαζει πολυ κοσμος το φορουμ. Υπαρχει διαφορα αναμεσα στην ατομική κριση - αποψη του καθε ενος και στην πραγματικότηα πολλες φορες Και Dsg7 και manual ειναι ποιο αργο το TDI οπως και να το κανουμε. Το θεμα ειναι οτι η διαφορα υπαρχει και ειναι αισθητη σε σχεση με ενα Tsi 122 και ποσο μαλλον σε σχεση με ενα Twincharged Tsi (140-160-170) και φυσικα δεν ειναι μονο στα νουμερα και στα διαγραματα. Φιλικότατα Edited March 13, 2015 by panos_bklks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Εγώ με πρόγραμμα superchips στο πασσατ μου, έβγαλα 147 αλογα και 28,5 κιλά ροπη. Δυναμομετρημενο σε μαχα. Εχω αλλάξει ηδη το catback, οταν βαλω και downpipe με κατάργηση του dpf και επαναπρογραμματισμο, και το ξαναμετρησω θα σου πω ποσσα θα βγάλει ακομα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Ηλια,η δυναμομετρηση εγινε,με τον προγραμματιστη παρον,σε δικο του δυναμομετρο,η πηγες μονος σου μια μερα και μετρησες; Ειναι υπερβολικα τα αλογα με προγραμμα εξατμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Superchips έχει μονο στην Αθήνα απ οσο ξέρω. Δυναμομετρηση εκανα στην κοζανη. Δεν γνωρίζει ο ενας την ύπαρξη του άλλου. Το δυναμομετρο θεωρείται απο πολλούς αξιόπιστο και αυστηρο. Συγνωμη για τα σχόλια εκτος θεματος Α ξεχασα, οταν εκανα δυναμομετρηση δεν ειχα βάλει το catback. Ειχα μονο το πρόγραμμα και ελεύθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκουτι Κ Ν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Πάνος46 Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 (edited) Αντε Ηλια ετοιμο το εργαλειο; να κανουμε κανα πατημα να δουμε αν πανε τα 122αρια.... Edited March 14, 2015 by Πάνος46 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris_bluegolfv Posted March 14, 2015 Author Report Share Posted March 14, 2015 πάντως παιδιά και τα diesel που εχουν οι μαντράδες είναι λιγο ύποπτα νομίζω. οταν σου λεει εχει πχ 80000χλμ, τι διαολο ο γερμανος για τις κυριακες το ειχε? το θεμα ειναι οτι το δικο μου τωρα ειναι σαν καινουριο χωρις σημαδι κι ας ειναι 10ετιας και λυπαμαι να το δωσω.... απλα εφτασα 200000χλμ. ποσο ακομα να το κρατισω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαρινος-TSI Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 παραπάνω στο πρώτο μου post έγραψα πως το tdi μου ειναι με dsg 7 ενώ το GT με 6 manual (για το GT δεν το έγραψα ξεκάθαρα αυτό ειναι αλήθεια) συνεπώς υπάρχει όφελος υπέρ του tdi εκτός και αν κάποιος μπορεί να αλλάζει με το χέρι τόσο γρήγορα όσο και ένα dsg. Όσον αφορά για τα διαγράμματα...χάρισμα σου...όπως και ο χρόνος του 0-100 που υποτίθεται έκανε το GT και ποτε δεν είδα στα 8 χρόνια και στα 170.000 χιλιόμετρα που έκανα. Φιλικά. Δεν υπαρχει επαφη μεταξυ των 2 κινητηρων και η διαφορα ειναι χαοδες παντου και με ολες τις ταχυτητες υπερ του GT. Ειπαμε καλος ο TDI με καλη ροπουλα και οικονομικος αλλα μεχρι εκει,παντα νομιζεις οτι σου λειπει δυναμη.Οταν βγαλουν 1,6 με 130-140 αλογα το ξανασυζηταμε,οχι οτι θα το πιανει(εδω ο 2,0 TDI δεν το ποιανει) αλλα σιγουρα θα ειναι πιο ανταγωνιστικος.Οσο αφορα την συγκριση με τον 122αρι, σιγουρα το 122αρι ειναι πιο γρηγορο σε ολα.Σε γενικες γραμμες ειναι καλος ο 1.6 TDI και κινει αξιοπρεπες το αμαξι και σε ταξιδια δεν λεει οχι.Ασχετως που ειναι πιο αργος απο το 122αρι στην συγκεκριμενη χρονικη περιοδο ειναι η καταληλοτερη επιλογη γιατι εχει χαμηλα παγια εξοδα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris_bluegolfv Posted March 15, 2015 Author Report Share Posted March 15, 2015 πιστευετε τα 200000χλμ που εχω ειναι λιγα ακομα ή μπα? εγω ειπα να το δωσω επειδη εφτασε τοσα και σιγα σιγα πιστευω θα αρχισει να θελει καλη συντηρηση, δισκο πλατο, αμορτισερ και τετοια...τι λετε? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...