Jump to content
xaris_bluegolfv

Vw Golf 6 1.6 Tdi Vs 1.4 Tsi 122Ps

Recommended Posts

Με πρόγραμμα το 1,6 tdi με τα 105 αλογα φτάνει περίπου στα 150 αλογα και 30 κιλα ροπη. Με ολόσωμη εξάτμιση και με βγαλμένο το dpf, ε δε θα πάρεις αλλά 20 αλογακια; θα σε πετυχαίνουν πολλα tsi και θα τρίβουν τα μάτια τους. Και ολα αυτα με σχετική οικονομία

Link to comment
Share on other sites

Ηλια,θα παρει 70 αλογα με προγραμμα και εξατμιση;

Θα παρει 50 αλογα με μονο προγραμμα;;;;;

Ειπαμε τα vag περνουν ευκολα αλογα,αλλα το τεντωσαμε????????????

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παραπάνω στο πρώτο μου post έγραψα πως το tdi μου ειναι με dsg 7 ενώ το GT με 6 manual (για το GT δεν το έγραψα ξεκάθαρα αυτό ειναι αλήθεια) συνεπώς υπάρχει όφελος υπέρ του tdi εκτός και αν κάποιος μπορεί να αλλάζει με το χέρι τόσο γρήγορα όσο και ένα dsg.

Όσον αφορά για τα διαγράμματα...χάρισμα σου...όπως και ο χρόνος του 0-100 που υποτίθεται έκανε το GT και ποτε δεν είδα στα 8 χρόνια και στα 170.000 χιλιόμετρα που έκανα.

Φιλικά.

 

Μετρουσες δηλαδη το Gt me vbox για 0-100 επι 8 χρονια?

Τελος παντων χαρισμα δικο σου τα νουμερα και τα διαγραματα, τα εβαλα μονο και μονο για να μη λεμε πραγματα τα οποια δεν ειναι σωστα γιατι διαβαζει πολυ κοσμος το φορουμ. 

Υπαρχει διαφορα αναμεσα στην ατομική κριση - αποψη του καθε ενος και στην πραγματικότηα πολλες φορες

Και Dsg7 και manual ειναι ποιο αργο το TDI οπως και να το κανουμε.

Το θεμα ειναι οτι η διαφορα υπαρχει και ειναι αισθητη σε σχεση με ενα Tsi 122 και ποσο μαλλον σε σχεση με ενα Twincharged Tsi (140-160-170) και φυσικα δεν ειναι μονο στα νουμερα και στα διαγραματα.

 

Φιλικότατα

Edited by panos_bklks
Link to comment
Share on other sites

Εγώ με πρόγραμμα superchips στο πασσατ μου, έβγαλα 147 αλογα και 28,5 κιλά ροπη. Δυναμομετρημενο σε μαχα. Εχω αλλάξει ηδη το catback, οταν βαλω και downpipe με κατάργηση του dpf και επαναπρογραμματισμο, και το ξαναμετρησω θα σου πω ποσσα θα βγάλει ακομα

Link to comment
Share on other sites

Ηλια,η δυναμομετρηση εγινε,με τον προγραμματιστη παρον,σε δικο του δυναμομετρο,η πηγες μονος σου μια μερα και μετρησες;

Ειναι υπερβολικα τα αλογα με προγραμμα εξατμιση.

Link to comment
Share on other sites

Superchips έχει μονο στην Αθήνα απ οσο ξέρω. Δυναμομετρηση εκανα στην κοζανη. Δεν γνωρίζει ο ενας την ύπαρξη του άλλου. Το δυναμομετρο θεωρείται απο πολλούς αξιόπιστο και αυστηρο. Συγνωμη για τα σχόλια εκτος θεματος

Α ξεχασα, οταν εκανα δυναμομετρηση δεν ειχα βάλει το catback. Ειχα μονο το πρόγραμμα και ελεύθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκουτι Κ Ν

Link to comment
Share on other sites

Αντε Ηλια ετοιμο το εργαλειο; να κανουμε κανα πατημα να δουμε αν πανε τα 122αρια....

Edited by Πάνος46
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πάντως παιδιά και τα diesel που εχουν οι μαντράδες είναι λιγο ύποπτα νομίζω. οταν σου λεει εχει πχ 80000χλμ, τι διαολο ο γερμανος για τις κυριακες το ειχε? το θεμα ειναι οτι το δικο μου τωρα ειναι σαν καινουριο χωρις σημαδι κι ας ειναι 10ετιας και λυπαμαι να το δωσω.... απλα εφτασα 200000χλμ. ποσο ακομα να το κρατισω

Link to comment
Share on other sites

παραπάνω στο πρώτο μου post έγραψα πως το tdi μου ειναι με dsg 7 ενώ το GT με 6 manual (για το GT δεν το έγραψα ξεκάθαρα αυτό ειναι αλήθεια) συνεπώς υπάρχει όφελος υπέρ του tdi εκτός και αν κάποιος μπορεί να αλλάζει με το χέρι τόσο γρήγορα όσο και ένα dsg.

Όσον αφορά για τα διαγράμματα...χάρισμα σου...όπως και ο χρόνος του 0-100 που υποτίθεται έκανε το GT και ποτε δεν είδα στα 8 χρόνια και στα 170.000 χιλιόμετρα που έκανα.

Φιλικά.

Δεν υπαρχει επαφη μεταξυ των 2 κινητηρων και η διαφορα ειναι χαοδες παντου και με ολες τις ταχυτητες υπερ του GT. Ειπαμε καλος ο TDI με καλη ροπουλα και οικονομικος αλλα μεχρι εκει,παντα νομιζεις οτι σου λειπει δυναμη.Οταν βγαλουν 1,6 με 130-140 αλογα το ξανασυζηταμε,οχι οτι θα το πιανει(εδω ο 2,0 TDI δεν το ποιανει) αλλα σιγουρα θα ειναι πιο ανταγωνιστικος.Οσο αφορα την συγκριση με τον 122αρι, σιγουρα το 122αρι ειναι πιο γρηγορο σε ολα.Σε γενικες γραμμες ειναι καλος ο 1.6 TDI και κινει αξιοπρεπες το αμαξι και σε ταξιδια δεν λεει οχι.Ασχετως που ειναι πιο αργος απο το 122αρι στην συγκεκριμενη χρονικη περιοδο ειναι η καταληλοτερη επιλογη γιατι εχει χαμηλα παγια εξοδα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πιστευετε τα 200000χλμ που εχω ειναι λιγα ακομα ή μπα? εγω ειπα να το δωσω επειδη εφτασε τοσα και σιγα σιγα πιστευω θα αρχισει να θελει καλη συντηρηση, δισκο πλατο, αμορτισερ και τετοια...τι λετε?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.