Jump to content
Passatoukos

Picanto Lpg Vs Audi A1 Vs?

Recommended Posts

Χαιρεται.

Θα ηθελα την γνωμη σας σε κατι.

Κοπελα,20 χρονων,φοιτητρια,κατοικος αθηνων 8 μηνες,κατοικος ροδου 4 μηνες.

Budget:16.000€ περιπου.

Μικρό αμαξι ΠΟΛΗΣ,Οικονομικο,ομορφο,αξιοπιστο.

Χιλιομετρα περιπου 1500 τον μηνα.

Της αρεσει πολυ το Α1 το audi,με την εκδοση 1.2 tfsi,στα 85 αλογα.

Σαν κολλημενος βαγκίτης,να κοιταξω ευθεια και να της πω πάρτο,η να κανω μια βολτα στην KIA?

12.000€ κουτα,με 7 χρονια ΕΓΓΥΗΣΗ,με 0.72 ευρω το λιτρο,σχετικα ομορφο,μικρο,βολικο,και το κυριοτερο με μολις 25 ευρω,500 χιλιομετρα.

Μένει να παω να το κανω Test drive,για το δω οδηγικα πως ειναι.

Σκεφτηκα για Diesel,αλλα θεωρω λιγα τα χιλιομετρα που κανει.

Αντιθετα το A1 ειναι Audi,καμια επαφη οι 2 μαρκες,θα κανω εναν ανθρωπο βαγκιτη,αλλα,Ειναι 3-4 χρονων,με 30-40.000 χλμ,Χωρις εγγυηση.

Τις γνωμες σας,Στα 2 αυτα μοντελα,και σε καινουργιες προτασεις.

Υπόψην:Λεξεις οπως οδηγικη συμπεριφορα,Απολαυση σε ταξιδι,Κλπ κλπ,Δυστυχως δεν υπαρχουν μιας και το αμαξι θα κινειται εντος βορειων προαστείων.

Υ.Γ Ντρέπομαι που ανοιγω θεμα για κορεατικα,Αλλα πρεπει να την συμβουλεψω το πιο σωστο....

Link to comment
Share on other sites

Παρτε το picanto, αν ειναι γυναικα και νεα οδηγος θα το ρημαξει το audi κριμα ειναι.

Ας παρει το καινουργιο να εχει και ξεγνιαστο το κεφαλι της οτι βγαλει θα παει αντιπροσωπεια.

Οταν σκεφτομουνα το 2008 για μικρο ουτε καν σκεφτηκα αμαξι του ομιλου( γυναικα οδηγος).

Κατεληξα στο augo με mmt στην πιο πλουσια εκδοση. 12.400 βγηκε.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Προχθες πηρε το διπλωμα και ειναι και γυναικα????

Στο Picanto,τρομερο +++ ειναι τα 7 χρονια εγγυηση,και η τρομερη του οικονομια.

Μενει να δω την δευτερα ποσο καλο ειναι οδηγικα,συγκρινοντας το με το A1.

Και το Eco up πηγαμε και ειδαμε,αλλα βγηκε σαν επιλογη λογωτου οτι στην ροδο δεν εχει φυσικο αεριο,και δεν το βλεπω και στο αμεσο μελλον.

Εχει κανεις εμπειρια απο το Picanto?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι για νέα οδηγό θα ήταν καλύτερο να κρατήσει τα λεφτάκια της και να κοιτάξει ένα μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο μικρό.. Τώρα αν πάει για καινούριο ας κοιτάξει την τριπλέτα του VAG (πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και οικονομία ακόμα και σε βενζίνη) και την τριπλέτα Aygo-108-C1.. Θα κοίταζα επίσης Fiesta 1.0 Ecoboost και από κορεάτικα θα προτιμούσα το i10 ή i20.. Το Picanto και τα δυο Hyundai τα είχα κάνει test drive πριν καταλήξω στο Up και μάλλον θα προτιμούσα ένα από τα Hyundai.. Το A1 νομίζω ότι ξεφεύγει κατηγορία και πάει περισσότερο στα premium μικρά.. Εννοείται επίσης ότι θα προτείνεις Polo και Ibiza! 

Γενικά πάντως προσπάθησε να της ανοίξεις λίγο τις επιλογές και να της προτείνεις και άλλα αυτοκίνητα..

Link to comment
Share on other sites

Ibiza και polo εχουν φυγει λογω ομορφιας,500ρακι,τα huyndai θα παμε να τα δουμε,το ecoboost δεν το εχω κοιταξει αλλα ειναι βενζινη και εδω μεσα θα καιει σιγουρα 6-7 λιτρα.

Aygo δεν της αρεσει.

Γενικα προσπαθω να βρω κατι πολυ οικονομικο,αξιοπιστο,ομορφο,μικρο σχετικα με καλους χωρους.

Θα παμε μια βολτα να κανω 3-4 test drive να δουμε και τι της αρεσει μπας και βγαλουνε ακρη????

Link to comment
Share on other sites

Η δικιά μου γνώμη είναι σε γερμανικά αυτοκίνητο σε Volkswagen Polo το καινούργιο αξιοπιστία και σιγουριά και οικονομικό

Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Passatouko εχεις χαιρετισματα απο τον ορφανο με το scirocco το ar και περιμενει να πατησετε

 

 

 

1)τετοιες συζητησεις δεν επιτρεπονται μεσα στο forum...υπαρχουν και τα p.m..

 

2) ειναι η δευτερη φορα που σου λεω οτι γραφουμε μονο με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish....

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Η συναντηση σήμερα αποδείχθηκε μοιραία...

Την δευτερα το παιρνει,αντε να το παω κανα ταξιδακι το αλλο ΣΚ να δω εντυπωσεις

0f93684c04eaa41f167f4584d584dce0.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πωπωπω κουκλί είναι το πο@@@@ το Α1! Με χαλάει λίγο η κόκκινη ποδιά βέβαια να πω την αλήθεια, αλλά διορθώνεται.. ;) Επίσης σε ποιό κατέληξε τελικά το 1,2 TFSI με τα 85? Άντε καλοτάξιδο να είναι και αναμένω εντυπώσεις από το πως πατάει στον δρόμο!

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ερωτας το αμαξι,ειδικα απο extra,προσεγμενο κλπ.

Αρκετα βεβαια για πρωτο αμαξι,αλλα????

Προστοπαρον θα μπει ενα τελικο που θελει????????

Link to comment
Share on other sites

Ναι το είδα και στο site της μάντρας, και είναι πολύ όμορφο και προσεγμένο.. Και οι κόκκινες λεπτομέρειες τελικά δεν είναι παράταιρες, αφού υπάρχουν σε όλο το αμάξι και στο εσωτερικό του απ' ότι παρατήρησα! Προσωπικά πάντως δεν θα το πείραζα καθόλου, ούτε τελικό ούτε τίποτα, θα το άφηνα όπως είναι.. 

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα μια γκομενα? Λαθος ανθρωποι εχουνε τα λεφτα

Θα σε παταει μαμα με 6η και ανοιχτο α/c....

Υ.Γ ειναι αυτη που σ αρεσε στην πατρα????????????????

Link to comment
Share on other sites

Εν τελη το επετειακο Α1 Δεν το προλαβαμε,βρεθηκε μαυρο S line 1.4 tfsi με αρκετα εξτρα,και την τριτη γινεται η μεταβιβαση.

Link to comment
Share on other sites

Μπομπα το αμαξακι.

Οδηγικα αρκετα σταθερο,σου δινει μια αναλαφρη αισθηση,σπιρτο στο τιμονι,μετρια αισθηση.

Απο γκαζι ειναι οπλο,ειδικα απο σταση και ρεπριζ 2-500-5-000 πυροβολαει.

Δεν το εχω ανοιξει πολυ,μεχρι 180 τα πιανει αερα,σου δινει σιγουρια.

Φρενα πολυ καλα.

Esp ηλιθιο.

Στριψιμο,

Η μουρη ειναι τρενο,δινεις γκαζι και μπαινει κομματια,πηγα ροδο σημερα σε ενα βουνο και το εσκισα.

Η ουρα ομως,δεν σου δινει σιγουρια,μπαινει συνεχεια το esp.

Σε ανοιχτα κομματια με 150-160 σου δινει μετρια αισθηση.

Απο καταναλωση ολη μερα κοφτες τουρμπισματα κλπ μου γραφει 9.5....

Οταν πεφτει παντοφλα και παω χαλαρα,7.2-7.4.

Σημερα το επλυνα,το γυαλισα,και εκατσα και το χαζευα????????????????????

6cd65b45094a10c16e61b28209b2b7e5.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Έχω ακριβώς ένα ίδιο στην οικογένεια, καλύτερη περιγραφή Passatouko δε μπορούσες να δώσεις!!!

Ακριβώς μα ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιες εντυπώσεις και από εμένα, με λίγο καλύτερα δεδομένα σε κατανάλωση.

Μπροστά υπενθυμίζω πως έχει Hλεκτρονικό μπλοκάρισμα διαφορικού (EDS).

Μέχρι 190 το έχω πάει, έχει καλή αίσθηση, ανώτερης κατηγορίας αυτοκινήτου γενικά.

Τσούζουν λίγο τα σέρβις, αλλά γενικά, 25000χλμ. πλέον για το δικό μου, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι ανθρωπος για καταναλωση,σου λεω οταν με κραζει,κατω απο 7.2 δεν εχω δει ποτε.

Με ξενερωνει η ουρα.

Πεταει χωρις λογο.

Και εκτος οτι πεταει,πας να παιξεις,και μπαινει το esp και τα κανει πο#τ#ν#.

Η μουρη του ειναι τρενο,δεν ξεκολλαει ποτε.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Τόσο γρήγορα να είμαι ειλικρινής δεν το έχω πάει, ώστε να αρχίσει να φεύγει το πίσω.

Με τόσο μικρό μεταξόνιο όμως, μου φαίνεται παράξενο.

Έχεις τσεκάρει πίσω αναρτήσεις;

Σε παλαιότερο Polo που είχα, μου είχαν αλλάξει στα 2 πρώτα χρόνια τις πίσω γιατί είχαν μαλακώσει υπερβολικά χωρίς λόγο (εγγύηση).

 

Άσε λίγο τα μπροστινά λάστιχα να σκληρύνουν και να γίνουν πίτα & σου λέω μετά αν φεύγει ή όχι και το μπροστά! :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.