Jump to content
yositosi

Βολάν Μονής Μάζας

Recommended Posts

Έχει κανένας καμία άποψη για λύσεις σύμπλεξης με βολάν μονής μάζας???

 

Εχουν αρχίσει να μου σπάνε τα νεύρα με τον τετράφτερο που φοράω σε συνδυασμό με το μαμά βολάν διπλής μάζας, κάτι το οποίο γίνεται ιδιαίτερα εντονότερο λόγω του ότι 8/10 φορές κυκλοφορώ με το Leon που ειναι 100% μαμά και άρα βούτυρο, οπότε το πόδι μου διαρκώς ξεμαθαίνει από τις παραξενιές του τετράφτερου με αποτέλεσμα να έχω διαρκώς κλωτσηματάκια στις εκκινήσεις, και φυσικά το κλασικό "rattling" που κάνει στο σημείο "σύμπλεξης/αποσύμπλεξης"

 

Όσο και αν έψαξα για "ενισχυμένες λύσεις", δεν βρήκα και πολλά πράγματα. Κάτι πήρε το μάτι μου στη Loba (που εδώ και κανένα 4μηνο λέει ότι φτιάχνει τη σελίδα της!!!), και στη Spec. Και τα δύο όμως είναι λύσεις με μονής μάζας βολάν.

 

Πέρα του ότι στάνταρ σε περίπτωση μονής μάζας θέλουμε ατσαλένιο και όχι αλουμινένιο για να μην τραντάζει όλο το σύμπαν, έχει κανείς καμία άλλη γμωμη ή εμπειρία να μοιραστεί??? Το αμάξι το θέλω όσο πιο πολιτισμένο γίνεται και παράλληλα να αντέχει τη ροπή (το μαμά βολάν είναι κατασκευαστικά για πέταμα)

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα να ψαξεις / φτιαξεις custom οργανικο.

Εδω τωρα πρεπει να το ψαξεις γιατι ολοι φτιαχνουν 240" και τα 228" κανεις.

Βολαν η αφησε το ιδιο,

Εκτος βεβαια αν πας σε ατσαλενιο οπως λες.

Μια λυση για περισσοτερη ρόπη ειναι αγριεμα του δισκου με χαραγμα.

Τετραφτερο που εκανες ειναι πολυ αποτομο οπως φανταζομαι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

έχεις ακούσει άσχημα πράγματα για μονής μάζας???

 

κάνω edit γιατί έκανες και εσύ και το χάσαμε λίγο χαχαχα

 

1. Μου έβαλαν τετράφτερο γιατί μου είπαν ότι με 228 διάμετρο, τα κιλά του cc, αλλά και την απότομη ροπή που έχω το καλύτερο για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου είναι ένα τετράφτερος. Μάλιστα μου τον έδωσαν για "αθάνατο". Στην πράξη, ο συμπλέκτης δεν μασάει μια απο αντοχή/πρόσφυση. Πατιναρίσματα δεν είχα ποτέ. Σαν "παραξενιά" μπορώ να πω λίγο το τρανταγματάκι αν βάλω πχ όπισθεν και το αφήνω να τσουλάει, και φυσικά στο ότι δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ φιλικός σε οδήγηση μέσα στην πόλη με τα διαρκή μικροπατιναρίσματα και σταμάτα ξεκίνα. Εκεί πρέπει να είσαι διαρκώς σε "επιφυλακή" να προσέχεις να τον πατιναρεις ελαφρά αλλιώς κλωτσάει. Φυσικά και στο πάτα άφησε έχεις το ξερό μεταλλικό rattling να ακούγεται από κάτω (προφανώς τα μέταλλα κοπανάνε επειδή δεν υπάρχει μεγάλη επιφάνεια επαφής... ΥΠΟΘΕΤΩ!)

 

2. Με βάση το παραπάνω, ο τετράφτερος πέρα από κουραστικός ως προς τα σκέλη που ανέφερα, θέλει διαρκές μικροπατινάρισμα στις εκκινήσεις. Βάλε τώρα τα 1600+ κιλά του CC, βάλε τα 235 πέλματα, βάλε και το μικροπατινάρισμα... στην πράξη όλο το φορτίο το περνάω στο βολάν (που δεν ειναι και  για πολλά πολλα ούτως ή άλλως! Και επειδή το πρώτο που άλλαξα είχε ένα μικρό ράγισμα, και επειδή διάβασα ότι ένα βολάν διπλής μάζας αν πει το ποίημα μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ζημιά, αγχώθηκα λιγάκι.

 

Με βάση τα παραπάνω, και μόνο, κατέληξα ότι μοναδική βιώσιμη επιλογή είναι ένα ενισχυμένο spec, απλά δεν ξέρω αν και πόσο θα τραντάζει (έστω και με ατσαλένιο σώμα), και φυσικά αν στην οδήγηση/εκκινήσεις θα είναι απαλό/ήπιο

 

Σημείωση: Αυτό με τις custom λύσεις λίγο με προβληματίζει, γιατί δεν ξερω τι ποιότητα θα βγει (πάντα είναι ρίσκο)

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Το διπλής μάζας στα 1.8 έχει κάποιο νόημα, το βασικότερο είναι η απόσβεση κραδασμών μεταξύ μετάδοσης <-> κινητήρα. Βάζοντας ένα μονής μάζας, η βασική διαφορά θα είναι κραδασμοί στο κιβώτιό σου και θα είναι αισθητό ιδιαίτερα κοντά στο ρελαντί.

Edited by PiNiOn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Custom αν πληρωσεις και δωσεις λεφτα και προδιαγραφες μπορεις να κανεις και σε μεγαλη εταιρια, δεν εννοω μονο εγχωρια κατασκευη.

Το μονης μαζας, δεν θα αποθηκευειε μεγαλα ποσα δυν. Ενεργειας (θα πεφτει πχ η ταχυτητα) αλλα θα ειναι πολυ πιο ευςτροφο.

Νομιζω οτι στο passat καλυτερα να μεινεις με διπλης μαζας.

Και με εξαφτερο καλα θα ησουνα, τρομαξανε οταν ειδαν πως βγηκε το παλιο μαλλον.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Μιας και ειχα αναφερθει σε εξαφτερο, υπαρχει ενας μαστορας πειραια που εχει κανει αρκετα εξαφτερα leon με μεγαλη αντοχη και πολυ καλη αισθηση πενταλ.

Τα περισσοτερα με k04 και ενα με 2871.

Με μαμα βολαν.

Θελει μονο καλο ρουλεμαν για αντοχη πχ. skf

Επισης βγαζει και η spec διαφορα stages για 1.8tsi.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Τα πακέτα της spec είναι με βολάν μονής μάζας (δικό της) και δεν κάνουν για βολάν διπλής μάζας (αν χάνω κάποιο επεισόδιο διαφώτισε με)

 

Για αυτόν στον Πειραιά, αν δεν σου κάνει κόπο δώσε παραπάνω στοιχεία (είτε δημόσια είτε μέσω pm)

 

Τέλος, αυτό για το ρουλεμάν είναι σίγουρο? Σε διάφορα forum εξωτερικού που διάβαζα όλοι έλεγαν να προτιμάται το εργοστασιακό ρουλεμάν, το οποίο κιόλας λογικά θα χρειαστεί να αγοραστεί μιας και ο μάστορας που φτιάχνει τον τετράφτερο/εξάφτερο, θα αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει καινούργιο εργοστασιακό δίσκο για να τον τροποποιήσει (και πάλι αν κάνω κάτι λάθος διόρθωσε με)

Link to comment
Share on other sites

Αποτι λεει χρειαζεται flywheel της spec.

Αναφερομαι στο stage1 clutch kit για bzb, cdaa.

Skf η εργοστασιακο δεν θα εχεις προβλημα. Πιθανοτερα και χαμηλοτερη τιμη με το skf.

Αυτη τη στιγμη δεν το εχω μαζι μου δυστυχως.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Σιμο το σετ της specs είναι χωρίς βολάν μονής μάζας

 

Τάσο, στη σελίδα τους που τα έψαχνα πρόσφατα παντού ανέφεραν ότι τα δίσκο-πλατό τους ταιριάζουν αποκλειστικά και μόνο σε συνδυασμό με το δικό τους βολάν μονής μάζας.

 

@nikdev, ναι το φαντάστηκα... απλά έκανα αναφορά μιας και μου είπατε παραπάνω να το αποφύγω το βολάν μονής μάζας.

 

Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ τώρα να καταλάβω για ποιό λόγο το μοτέρ μου κόβει βόλτες (στο σβήσιμο μου κάνει καλούλικη ταλάντωση το μοτέρ). Μηχανικούς θορύβους δεν κάνει (υποθέτω ότι το βολάν αν πει το ποίημα ακούγεται και κατιτις μεταλλικό να ξύνει/κοπανάει ή στην καλύτερη να έχει πιο θορυβώδη λειτουργία, και για αυτό θεωρήσαμε δεδομένο ότι έχω θέμα με τις βάσεις του μοτέρ!!! Λίγο αγχωτικό το όλο σκηνικό γιατί είναι πολλά τα λεφτά για να αρχίσω τους πειραματισμούς σε αλλαγές οεεεοοο

Link to comment
Share on other sites

Προφανως το βολαν της spec ειναι ενισχυμενο και ελαφρωμενο οποτε κουμπωνει στο δισκοπλατω της.

Και για καθε stage αλλαζει το βολαν, σαν κωδικος.

(Υπαρχει και ατσαλι και billet, με βαση το βολαν του vr6/g60)

Παντως υπαρχουν επολογες μεχρι stage 3. (K04-gt setup).

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Απτο seatclub?

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τέσπα οκ απλά επειδή ξέρω άτομο που πήρε μόνο δίσκο και πλατό και το έβαλε γιαυτο ο είπα

 

Ώπα, για να μην μπερδευτούμε. Δεν εννοούσα ότι στο κιτ συμπεριλαμβάνεται!! Πωλείται ξεχωριστά, απλά αναφέρει η Σπεκ ότι για να δουλέψει απαιτεί το δικό της βολάν μονής μάζας (επιλογή αλουμινίου και ατσάλι είχε κάποτε, αλλά πλέον βρήκα μόνο απο ατσάλι - προφανώς γιατί το αλουμίνιο θα έβγαζε πολύ κραδασμό).

 

Τώρα δεν ξέρω αν κουμπώνει και με άλλης εταιρείας βολάν μονής μάζας (τα συνολικά πάχη να βγάζουν σωστό αποτέλεσμα). Πάντως δίσκο για βολάν μονής μάζας να τον βάλεις σε βολάν διπλής, ή το αντίστροφο είναι ταρζανιά που μπορεί να σου δουλέψει, μπορεί και όχι, αλλά σίγουρα είναι ταρζανιά από ότι είδα να λέγεται παντού!

Link to comment
Share on other sites

Ώπα, για να μην μπερδευτούμε. Δεν εννοούσα ότι στο κιτ συμπεριλαμβάνεται!! Πωλείται ξεχωριστά, απλά αναφέρει η Σπεκ ότι για να δουλέψει απαιτεί το δικό της βολάν μονής μάζας (επιλογή αλουμινίου και ατσάλι είχε κάποτε, αλλά πλέον βρήκα μόνο απο ατσάλι - προφανώς γιατί το αλουμίνιο θα έβγαζε πολύ κραδασμό).

 

Τώρα δεν ξέρω αν κουμπώνει και με άλλης εταιρείας βολάν μονής μάζας (τα συνολικά πάχη να βγάζουν σωστό αποτέλεσμα). Πάντως δίσκο για βολάν μονής μάζας να τον βάλεις σε βολάν διπλής, ή το αντίστροφο είναι ταρζανιά που μπορεί να σου δουλέψει, μπορεί και όχι, αλλά σίγουρα είναι ταρζανιά από ότι είδα να λέγεται παντού!

Καλησπερα σε ολους.

 

Μετα την αναβαθμιση σε Κ04 σε PASSAT CC 1.8TSI αρχισα ηδη να ψαχνω για aftermarket. Δειτε την CLUTCHMASTERS. Φαινεται να εχει μεγαλη γκαμα προιοντων.

Link to comment
Share on other sites

δεν είδα πουθενά να έχει λύση για 228χιλ δίσκους που φοράνε τα δικά μας. Βρήκες κάτι διαφορετικό?!

Link to comment
Share on other sites

δεν είδα πουθενά να έχει λύση για 228χιλ δίσκους που φοράνε τα δικά μας. Βρήκες κάτι διαφορετικό?!Ει

Ειχα βρει εγω ταν εψαχνα.

 

Για παραδειγμα αυτο: http://www.clutchmasters.com/fx400-17180-hdcl-ak/

 

Μαλιστα σε αλληλογραφια μου με το τμημα Ολλανδιας μου εδωσαν το part number 17180-HDCL-SK.

 

Σημειωστε οτι επεμενα πολλαπλα οτι το αυτοκινητο ειναι το 1.8TSI του 2012. Επεμεναν και αυτοι πως αυτο ειναι το σωστο. Εχω βαλει και ψαχνουν το θεμα και απο τον εισαγωγεα Ελλαδας.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απολυτο δίκιο... Το είχα βρει παλαιότερα και εγώ και δεν το θυμόμουν (το βρήκα στα bookmarks μου), αλλά είχα σκαλώσει στο παρακάτω

 

Warning: The Ceramic disc engages very quickly and may chatter slightly upon starting from a stop.

 

Εχει κατά νου αν πας σε βολάν μονής μάζας να ΜΗΝ βάλεις αλουμίνιο γιατί στάνταρ θα έχεις "τρανταγμό" λόγω πολύ μειωμένου βάρους έναντι του στοκ.

 

Αν το βάλεις, γράψε μας εντυπώσεις αν δεν σου κάνει κόπο

Link to comment
Share on other sites

Κανένα νέο με το θέμα εδώ έχουμε;

Δυστυχως οχι.

 

Και εγω κατεφυγα στην λυση του χειροποιητου κεραμομεταλλικου 6-φτερου με το βολαν διπλης μαζας που ειναι και ο αδυναμος κρικος. Δεν τον βλεπω πολυ σοβαρο τον εισαγωγεα της Clutchmasters και με το προηγουμενο ιστορικο του στην πιατσα καλυτερα να μην μπλεξεις καποιος μαζι του. Απλος πωλητης ειναι. Τεχνικα τιποτα.

 

Σε επομενο σταδιο που θα παω για big turbo θα καταφυγω αναγκαστικα στην λυση του βολαν μονης μαζας χεροποιητου πληρως απο ειδικη κατηγορια ατσαλιου για να τελειωνω μια και καλη με το θεμα (100 κιλα ροπη) οπως ορθα μου εξηγησε ο μηχανικος μου. Φυσικα με τις οποιες παρενεργειες κατα την εκκινηση.

Link to comment
Share on other sites

Η χαζομάρα με το "φτιαχτό" είναι ότι έχεις το μαμά πλατώ που πολύ απλά δεν την παλεύει και πολύ (πέρα από το βολάν διπλής μάζας). Από την άλλη, πήρα για λίγο στα χέρια μου ένα Λεόν με βολάν μονής μάζας και το αμάξι παρα-γίνεται κατσίκι! Πολύ "σκληρό", "τραχύ"... γενικά πες το όπως θέλεις αλλά όχι για καθημερινή χρήση σε ένα αμάξι σαν το cc. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα φυσικά, και το τι θεωρεί ο καθένας ανεκτό σηκώνει μεγάλη συζήτηση!

 

Πάντως λύσεις χωρίς να μπλέκει κάποιος με μάστορες πλέον υπάρχουν και σε πολύ ανθρώπινα ποσά

 

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A3-8PA-Sportback-09-04-/1-8-TFSI-118-kW-;-11/2006-:::2_3_804_4574.html?language=en

Link to comment
Share on other sites

Η χαζομάρα με το "φτιαχτό" είναι ότι έχεις το μαμά πλατώ που πολύ απλά δεν την παλεύει και πολύ (πέρα από το βολάν διπλής μάζας). Από την άλλη, πήρα για λίγο στα χέρια μου ένα Λεόν με βολάν μονής μάζας και το αμάξι παρα-γίνεται κατσίκι! Πολύ "σκληρό", "τραχύ"... γενικά πες το όπως θέλεις αλλά όχι για καθημερινή χρήση σε ένα αμάξι σαν το cc. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα φυσικά, και το τι θεωρεί ο καθένας ανεκτό σηκώνει μεγάλη συζήτηση!

 

Πάντως λύσεις χωρίς να μπλέκει κάποιος με μάστορες πλέον υπάρχουν και σε πολύ ανθρώπινα ποσά

 

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A3-8PA-Sportback-09-04-/1-8-TFSI-118-kW-;-11/2006-:::2_3_804_4574.html?language=en

Πολυ σωστα.

 

Αλλα τα 600+Nm ειναι λιγα για big turbo.

Link to comment
Share on other sites

Τα 60+ κιλά είναι λίγα για big turbo?! Για τον 1.8TSi?!?!?!? Δηλαδή τι turbo και τι ιπποδυνάμεις μιλάμε????

 

Γιατί αν μιλάμε για μια Κ04 είναι υπεραρκετά

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα 60+ κιλά είναι λίγα για big turbo?! Για τον 1.8TSi?!?!?!? Δηλαδή τι turbo και τι ιπποδυνάμεις μιλάμε????

 

Γιατί αν μιλάμε για μια Κ04 είναι υπεραρκετά

Το αυτοκινητο ειναι ηδη στα 360 αλογα με Κ04-64 και 50 κιλα ροπης.

 

Μιλαω για 550-600 αλογα και 65-70 κιλα ροπης.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.