yositosi Posted January 13, 2016 Author Report Share Posted January 13, 2016 έχεις δει 18άρι TSi να λειτουργεί στα νούμερα που αναγράφεις?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panagiotispoulios Posted January 13, 2016 Report Share Posted January 13, 2016 έχεις δει 18άρι TSi να λειτουργεί στα νούμερα που αναγράφεις?! Της πρωτης σειρας ναι. Της δευτερης οχι δεν εχω δει, αλλα σιγουρα υπαρχει, η τουλαχιστον θα υπαρξει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 13, 2016 Author Report Share Posted January 13, 2016 Τι να σου πω... για να το λες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panagiotispoulios Posted January 13, 2016 Report Share Posted January 13, 2016 Τι να σου πω... για να το λες Εχεις καποιο λογο να πιστευεις οτι με full re-build του μοτερ δεν μπορουμε να δουμε τετοια νουμερα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 13, 2016 Author Report Share Posted January 13, 2016 Όχι έναν, αλλά πολλούς... αλλά ανούσιο να το αναλύουμε. Στην τελική ούτε μηχανικός είμαι ούτε ειδικός. Γενικότερα στη θεωρία και στα "λόγια" όλα γίνονται. Στο ιντερνετ δε, γίνονται ακόμα περισσότερα. Σημασία έχει αν μπορεί κάτι να γίνει ουσιαστικά και το βασικότερο απροβλημάτιστα ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panagiotispoulios Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Όχι έναν, αλλά πολλούς... αλλά ανούσιο να το αναλύουμε. Στην τελική ούτε μηχανικός είμαι ούτε ειδικός. Γενικότερα στη θεωρία και στα "λόγια" όλα γίνονται. Στο ιντερνετ δε, γίνονται ακόμα περισσότερα. Σημασία έχει αν μπορεί κάτι να γίνει ουσιαστικά και το βασικότερο απροβλημάτιστα ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ Μεσα στην χρονια το μιλαμε παλι. Αναμενω να ειμαι στα νουμερα αυτα απροβληματιστα ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 14, 2016 Author Report Share Posted January 14, 2016 Μακάρι, σου το εύχομαι! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Πάντως εγώ αν ξανά πάρω συμπλεκτη στο χέρι η επιλογή μου θα είναι αυτός της Sachs που ανέβασε ο yositosi. Παναγιώτη με 45 κιλά ροπή για μπροστά κίνηση λέω είναι πολλά τα 60 κιλά θα σπινιαρης και 5η μόνο χρόνους δεν θα κάνεις η θα πηγαίνεις με χαλαρό γκαζι. Δυστυχώς το CC δεν είναι quattro και για να γίνει θέλει κανένα 5.000€. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted March 11, 2016 Report Share Posted March 11, 2016 Στο link της Sachs πιο κιτ είναι για το δικό μου; http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A3-8PA-Sportback-09-04-/1-8-TFSI-118-kW-;-11/2006-:::2_3_804_4574.html?language=en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 11, 2016 Author Report Share Posted March 11, 2016 Βρε χαμένη μην ποστάρεις σε πολλαπλές ενότητες!!! http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A3-8PA-Sportback-09-04-/2-0-TFSI-147-kW-;-CAWB-CCZA-;-09/2004/SRE-Performance-Clutch-Kit::67.html Ενισχυμένο πλατώ και δίσκος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsk Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 (edited) Συγνώμη βρε παιδιά αλλά να ρωτήσω κάτι... με αυτές τις ιπποδυνάμεις να ταλαιπωρούν την μετάδοση έχετε αλλάξει ποτέ τις 3 βάσεις του κινητήρα? Αν όχι είναι σίγουρο ότι θα έχουν γίνει μαστίχα πράγμα που δεν φαίνεται εύκολα αφού μπορεί να μην είναι καν κομμένες. Κάθε φορά που πατινάρετε τον συμπλέκτη σας αποθηκεύεται δυναμική ενέργεια μέσα στις μαλακωμένες βάσεις (όπως αποθηκεύεται ενέργεια σε ένα πιεσμένο ελατήριο). Όταν το αυτοκίνητο ξεκινήσει τελικά η ενέργεια απελευθερώνεται και εμείς αισθανόμαστε το σκορτσάρισμα που νομίζουμε ότι προέρχεται από τον συμπλέκτη. Συγνώμη για το post και εννοείται ότι εκφράζει μόνο την προσωπική μου άποψη, την φτωχή εμπειρία μου από το αυτοκίνητο αυτό και τίποτα περισσότερο. Edited March 26, 2016 by jsk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panagiotispoulios Posted March 27, 2016 Report Share Posted March 27, 2016 On 3/25/2016 at 9:41 ΠΜ, jsk said: Συγνώμη βρε παιδιά αλλά να ρωτήσω κάτι... με αυτές τις ιπποδυνάμεις να ταλαιπωρούν την μετάδοση έχετε αλλάξει ποτέ τις 3 βάσεις του κινητήρα? Αν όχι είναι σίγουρο ότι θα έχουν γίνει μαστίχα πράγμα που δεν φαίνεται εύκολα αφού μπορεί να μην είναι καν κομμένες. Κάθε φορά που πατινάρετε τον συμπλέκτη σας αποθηκεύεται δυναμική ενέργεια μέσα στις μαλακωμένες βάσεις (όπως αποθηκεύεται ενέργεια σε ένα πιεσμένο ελατήριο). Όταν το αυτοκίνητο ξεκινήσει τελικά η ενέργεια απελευθερώνεται και εμείς αισθανόμαστε το σκορτσάρισμα που νομίζουμε ότι προέρχεται από τον συμπλέκτη. Συγνώμη για το post και εννοείται ότι εκφράζει μόνο την προσωπική μου άποψη, την φτωχή εμπειρία μου από το αυτοκίνητο αυτό και τίποτα περισσότερο. Παραπανω, τοσο εγω οσο και ο CJ Georgio αναφερομαστε σεσκορτσαρισματα που οφειλονται στους "αγωνιστικους" συμπλεκτες που εχουμε οι οποιοι ειναι on-off δεν εχουν περιοχη ημισυμπλεξης. Ως εκ τουτου εχουμε σκορτσαρισματο οποιο συνοδευεται και αποκροταλισμα στα ημισυμπλεκομεναμερη του δισκο-πλατω-βολαν. Ενα εργοστασιακο συστημα σε αυτοκινητα Comfort οπως το CC δεν θα επρεπε να εμφανιζει συμπεριφορες οπως σκορτσαρισματα και αλλα τετοια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...