Jump to content
malibou

Golf 6 - Ενδιαφέρον Για Αγορά, Μοντέλο 160Hp Και Πιθανά Προβλήματα

Recommended Posts

Καλησπερα

επειδη ενδιαφερομαι να αγορασω το συγκεκριμενο αμαξι μπορειτε να μου πειτε αν ξερετε απο ποιο μηνα στο περιπου εχει κανει η vw την αναβαθμιση στο κινητηρα σχετικα με το προβλημα που εβγαζε με τα σπασμενα πιστονια?

 

 

Ευχαριστω πολυ

Μανος

 

Απο οτι ειδα δεν εχει αναφερθει καπου αλλου 

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω ακουσει για γενικό πρόβλημα με σπασμενα πιστονια στο 160, εκτός ισως κάποιων εξαιρέσεων, περαν αυτου νομίζω ηταν θεμα update και οχι υλικών

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην ευχαριστω για την αμεση απαντηση

 

Υπαρχει τροπος να το προλαβεις αυτο? δηλαδη να κανεις αναβαμιση εσυ χωρις να σου εχει παρουσιασει καποιο προβλημα? και αν ναι.. Αξιζει οσο αφορα το οικονομικο?

Link to comment
Share on other sites

Έχω το golf 6 160, η αναβάθμιση 24s4 (μάλλον έτσι λέγεται) νομίζω έγινε από το 2011 ή 2012. Λογικά όλοι αυτοί οι κινητήρες έκαναν την αναβάθμιση από τότε γιατί ήταν υποχρεωτική, ο μοναδικός λόγος να μην έγινε η αναβάθμιση είναι να το επέλεξε ο ιδιοκτήτης. Στο φόρουμ υπάρχουν σχετικές δημοσιεύσεις. Τα αυτοκίνητα παραγωγής μέχρι το καλοκαίρι του 2009 έβγαζαν τα προβλήματα που λές, οχι όλα όμως.

 

Όσον αφορά το οικονομικό, λογικά ό,τι σου πάρει η αντιπροσωπία, 30 ευρώ;;

 

Το δικό μου είναι παραγωγής 10/2009, την έκανα αμέσως την αναβάθμιση όταν βγήκε, έχω περάσει τα 100000 χλμ χωρίς να έχω πειράξει τπτ στον κινητήρα, το 90% σε αυτοκινητόδρομους με γρήγορη οδήγηση  και αρκετό γκάζι τις περισσότερες φορές και δεν μου έχει βγάλει τπτ. Δηλαδή το μπλοκ του κινητήρα δε θα σου βγάλει ποτέ προβλήματα εκτός κ αν το έχεις πειράξει πολύ π.χ με υβριδική τουρμπίνα και τα μίγματα που έχει καθορίσει ο βελτιωτής δεν είναι σωστά.

 

Σε μεταχειρισμένο: αν του έχει κάνει ο προηγούμενος κάτοχος σωστή συντήρηση και ζέσταμα-κρύωμα δεν πρόκειται να έχεις προβλήματα και στα 200000 χλμ που λέει ο λόγος.

Link to comment
Share on other sites

Το μπλοκ, προς αποκατάσταση της τάξης δεν θα πάθει τίποτα με υβριδική τουρμπίνα.

 

Τα μοτέρ Tsi 2009-2010, είναι πιθανό να εμφανίσουν πρόβλημα στα λούκια των πιστονιών.

Γι' αυτό και τα update που γράφονται πιο πάνω.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι Νίκο δίκιο έχεις, για τα πιστόνια εννοούσα και τα μίγματα και για αυτοκίνητα που ξέρω από γειτονικό φόρουμ και τα ξέρεις τα περιστατικά σίγουρα και εσύ. Άλλωστε είσαι ζωντανό παράδειγμα με υβριδική που το αυτοκίνητό σου δε βγάζει κανένα απολύτως πρόβλημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά :) τον άλλο μήνα θα πάω να το δω να δω τι παίζει και με βιβλίο service και λοιπα για τη συντήρηση :)

Link to comment
Share on other sites

Θα ψάξω για κάποια καλή περίπτωση αυτό που έχω βρει είναι 5 χρόνων με 49000 χλμ

Link to comment
Share on other sites

Παλιότερα δεν υπήρχαν αυτοκίνητα πενταετίας με τόσο λίγα χλμ, τώρα είναι αρκετά πιθανό αλλά να είσαι επιφυλακτικός. Για να το πουλάει κάποιος σημαίνει είτε πως έχει οικονομική ανάγκη (πράγμα καθόλου απίθανο...) ή πως έχει προβλήματα. Χρειάζεται ενδελεχής έλεγχος απο έμπιστο μηχανικό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό με φοβίζει :) μπορεί να είναι βέβαια και από leasing που μπορεί να σημαίνει σωστά service στην αντιπροσωπία αν και στη Κρητη ειναι λογικα οι περισσοτεροι κανουμε εκει γυρω 10.000 με 15000 και το αμαξι ειναι 9/2010 οποτε ειναι λιγο λογικα τα χιλιομετρα.. Οπως και να εχει θα το κοιταξω πρωτα

Edited by malibou
Link to comment
Share on other sites

Αυτό με φοβίζει :) μπορεί να είναι βέβαια και από leasing που μπορεί να σημαίνει σωστά service στην αντιπροσωπία αν και στη Κρητη ειναι λογικα οι περισσοτεροι κανουμε εκει γυρω 10.000 με 15000 και το αμαξι ειναι 9/2010 οποτε ειναι λιγο λογικα τα χιλιομετρα.. Οπως και να εχει θα το κοιταξω πρωτα

Οι περισσοτερες εταιριες leasing κανουν σερβις σε ανεξαρτητα συνεργεια η εξουσιοδοτημενα. Δεν συμφερει η αντιπροσωπεια.

Επειδη τα εχουμε ξανα πει, μακρια απο leasing ταμαξια ειναι λιωμενα και τα περισσοτερα με κατεβασμενα χιλιομετρα.

Μη συγκρινεις τι κανεις εσυ σενα χρονο, το leasing ειναι εργαλειο κι ο χρηστης δεν το σκεφτεται να το χρησιμοποιησει, αρα οπως καταλαβαινεις αν κι εσυ ειχες ενα αμαξι "δανεικο" με ημερομηνια ληξης θα το χρησιμοποιουσες το ιδιο σαν να ειχες δωσει 20-25.000;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα έχετε ακούσει αν βγάζουν τόσα προβλήματα όσο αλλα πχ λάδι καδενα? Τα μηχανικά φοβάμαι περισσότερο

Link to comment
Share on other sites

Κανονας δεν υπαρχει..

Καθε αμαξι ειναι λαχιο..

Ο μονος τροπος να εχεις το κεφαλι σου ησυχο ειναι μολις το παρεις να του κανεις ενα σερβις μεγαλο και να αλλαξεις και μπουζι πολλαπλασιαστες κι αν σε παιρνει και καδενα αν εχει προβλημα και κανει τον θορυβο οταν το βαζεις μπροστα..

Link to comment
Share on other sites

Αυτά πάνε μόνο αντιπροσωπία? Και να υποθεσω το κουστούμι είναι 1000?

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι με αποθαρυνετε χεχε τόσο χάλια?

 

και κατι αλλο golf 6 160ps  VS golf 5 140 gt-sport

Edited by malibou
Link to comment
Share on other sites

Το γενικό service και ότι σου είπαν για leasing είναι γενικός κανόνας και δεν αφορά το μοντέλο/μάρκα.

Δες καλύτερα από ιδιώτη η καμμιά έμπιστη αντιπροσωπεία που μπορεί να έχει κάποιο μεταχειρισμένο από ανταλλαγή και μπορεί να σου δώσει το service δώρο, αλλά σίγουρα θέλει πολύ καλό έλεγχο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους !
Μετά από 5 χρόνια και ως 1ο δικό μου αμάξι golf 1,4 TSI 160PS DSG7 μετάνοιωσα για τα 28,500 χιλιάρικα που έδωσα... πάρα πολλά προβλήματα...εντάξει σύμφωνοι 1400 κυβικά 160 άλογα... αλλά και τα 28 είναι 28...
Αυτή η οδηγία (αναβάθμιση 24s4) πότε βγήκε στη «φόρα»; Η volkswagen δεν έπρεπε να μας ενημερώσει ως κατόχους συγκεκριμένων κινητήρων (ο δικός μου είναι ο 1,4 CAVD 160ps) και να μην φτάσω να πληρώσω 1840 euros για 3 σπασμένα πιστόνια καδένες κλπ μετά από 4,5 χρόνια και εκτός εγγύησης και εκτός επέκτασης εγγύησης ;

ΥΓ: σήμερα μετά από 7.000 χλμ και περίπου 5 μήνες (Δεκέμβρη το παρέλαβα) το ζόρισα με ένα kick down ... και ανάψανε epc και check engine μαζί .... έφτασα στον προορισμό μου , το σβησα , το ξανάναψα και εξαφανίστηκαν... μπορεί να μην είναι τπτ, άυριο μεθαύριο θα πάει σε μηχανικό εκτός αντιπροσωπείας... βαρέθηκα...

Edited by BTH
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν σε ενδιαφέρει να το στήνεις στα φανάρια πάρε το 122άρι. Σαφώς πιο αξιόπιστο μοτέρ με καλή ροπή απο χαμηλά. Το 90% του forum γράφει για προβλήματα στα άλλα μοτερ και ελάχιστοι για αυτό... Το πολύ πολύ να αλλάξεις κανένα συγχρονιζέ δευτέρας... Μακριά από leasing. Είναι όλα με 100.000 έως 150.000 χλμ και πωλούνται με 60-70.000 χλμ και με συντήρηση αμφίβολη. 

Link to comment
Share on other sites

Μπορείτε να μου πειτε τι είναι πιο πιθανό να βγάλει το 160 αρι πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.